Muistatteko tarkemmin kuuluisat Kytäjän surmat vuonna 1972? Silloinhan kartanonomistaja Kai Vähäkallio ampui Magnum 357:lla neljä telttailemassa ollutta nuorukaista mailleen.
Itse olin aika pieni poika siihen aikaan, jossain sen aikaisessa lehdessä siitä oli juttua. Muistelen, että se oli helluntai tai helatorstai 1972, kumpiko lie?
Mitä Vähäkalliolle kuuluu nykyään? Ei ilmeisimmin enää isännöi Kytäjää koska Laakkosen suku sen omistaa.
Itse olin aika pieni poika siihen aikaan, jossain sen aikaisessa lehdessä siitä oli juttua. Muistelen, että se oli helluntai tai helatorstai 1972, kumpiko lie?
Mitä Vähäkalliolle kuuluu nykyään? Ei ilmeisimmin enää isännöi Kytäjää koska Laakkosen suku sen omistaa.
Vastaukset 13
Vanhimmat
itsensä joskus -80 luvulla jossen aivan väärin muista.
Vähäkallio.
Vähäkallio on nykyään kansanedustaja. Nimensä hän luonnollisesti on vaihtanut.
Näinhän se on. Hyvin onkin kansanedustajan hommansa hoitanut. Kelpo kaveri nykyisin, ei voi moittia.
omistaja ampui itsensä tuomionsa kärsittyään.Kartanon omistaa nykyään Laakkosen suku L:rannasta.
Joensuusta.
Kartanon tosiaan omistaa Laakkosen suku eli sama suku, jolla on myös niitä autoliikkeitä.
Kai Vähäkallio on tosiaan tehnyt itsemurhan. Vuonna 1972 hän ampui 14-, 16- ja 18-vuotiaat pojat. Pojista kaksi oli veljiä keskenään. Kai Vähäkallio vihasi kartanon maalle tulleita telttailijoita ja sen sanoi syyksi poikien tappamiseen.
Kytäjän kartanossa on myös tapahtunut muita tragedioita. Mm. pari vuotta sitten kartanon työntekijä ampui puolisonsa, syy oli muistaakseni joku mustasukkaisuusriita.
vaan työkaveri.
Kostaa joka sen ostaa. Kytäjän kartanon omistaminen on pitkän päälle vaarallista huvia.
Oli puoliso kenet tappio, syynä mustasukkaisuus. Faktaa
työkaveri, jonka kanssa ollut seksisuhde.
Tiedä vaikka nalle ostaisi tämänkin kartanon.On meinaan pyrkyä ja nostettakin.
Eipä ole montaa suomalaista joiden syntymäpäiville ruotsin kunkkukin tulee kyläilemään.
samoissa seksijuhlissakin.