Suuseksi ja nuoret naiset

M21

Moi.
Juttelin pikku hiprakassa 4 naispuolisen ystäväni kanssa aiheesta ja 3 heistä ilmoitti etteivät halua tulla nuolluksi.
Itse luulin naisten pitävän suuseksistä saavana osapuolena?
Joten avatkaas naiset/tytöt sanainen arkkunne. Ja jos iät saisi vielä vastausten perään niin hienoa olisi.
Kiitos.

20

4771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönen

Joo mä en myöskään ikinä halua tulla nuolluks. Mä en tykkää. Se ei oo yhtään kiihottavaakaan.Ikää on 18 :)

• Raksu

Ite olen 20-vuotias tyttö, ja minun mielestäni suuseksi on ihanaa! En kyllä usko että missään yhdenillanjutuissa tätä harrastaisin (on se kuitenkin melko intiimiä mielestäni), mutta poikaystäväni kanssa kyllä puuhaillaan paljonkin...

• TiiEm

Suuseksi on ehkä parasta seksissä mitä tiedän. Olen aina pitänyt siitä, sekä antavana että etenkin saavana osapuolena.

Yksi ystäväni kerran sanoi, ettei halua suuseksiä. Olin erittäin hämmästynyt. Mutta sitten hän kerran rohkaistui ja kokeili poikaystävänsä kanssa. Ja sanoi, ettei se ollutkaan niin kamalaa ;)

Ja ikää löytyy 21 vuotta.

• n18

suuseksi ei kiinnosta, ei saavana eikä antavana osapuolena. olen sitä kokeillut mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. oikeastaan aika oksettavaa puuhaa ja kun mihinkään ei ole pakko ryhtyä mistä ei pidä, niin jätän väliin ;)
      -18 vuotias tyttö-

• Jenny

Mä ainakin pidän suuseksistä,varsinkin saavana osapuolena! :)
        Ja kun olen asiasta joskus ystävieni kanssa keskustellut useimmat ovat sanoneet että pitävät siitä että heitä nuollaan,muttei itse suostu ottamaan suihin mieheltä! En tiiä ajatteleeko muut samalla tavalla,mutta musta se on hieman epäreilua. :) Mutta juu,oon melkein 16v.

• M24
        Jenny kirjoitti:

Mä ainakin pidän suuseksistä,varsinkin saavana osapuolena! :)
        Ja kun olen asiasta joskus ystävieni kanssa keskustellut useimmat ovat sanoneet että pitävät siitä että heitä nuollaan,muttei itse suostu ottamaan suihin mieheltä! En tiiä ajatteleeko muut samalla tavalla,mutta musta se on hieman epäreilua. :) Mutta juu,oon melkein 16v.

Ei "melkein 16 vuotiaan" edes pitäisi vielä tietää mitä suuseksi on...

• ellu

en kyllä ymmärrä niitä sun kavereita... joko he eivät ole saaneet kokea kunnon nuolemista tai sitten ne ei tajua hyvän päälle!
      jos mua nuollaan niin se takaa mun onnellisuuden!sain kerran 3 orkkua peräkkäin kun yksi jätkä nuoli mut, yhdynnässä en orkkuja ole ikinä saanut.
      olen 17.

• M21

Niin en tiedä mistä heidän inhonsa siihen johtuu.
        Onkohan yleistä että tytöt kuvittelevat itsensä likaisiksi, pimpsan haisevan ym?

• n22
        M21 kirjoitti:

Niin en tiedä mistä heidän inhonsa siihen johtuu.
        Onkohan yleistä että tytöt kuvittelevat itsensä likaisiksi, pimpsan haisevan ym?

suuseksi on kivaa, oman kullan kanssa. tosi mahtavaa. sekä ant. että saada=) hyvää viikonloppua;)

• Girlie:)
        n22 kirjoitti:

suuseksi on kivaa, oman kullan kanssa. tosi mahtavaa. sekä ant. että saada=) hyvää viikonloppua;)

Mun mielestä suuseksi on aivan mahtavaa..en tiiä mitään parempaa:)...että todellakin saa aikaan sellaset fiilikset että..!ja ikää on 17v.

• Sanna

...itse rakastan suuseksiä. Molemmin puolin. Ja pidän itsestäänselvyytenä, että jos sitä saan minä, niin kyllä saa toinenkin osapuoli! Ja ikää on 17 vuotta.

• Mr.Wizard

Ja minä kun luulin että seurustelu gallupit oli kituuttavia mutta tällaset..*rrr*...

Tuntee ittensä jotenki niin..............

Mutta onhan näitä ihan kiva lukea.

• Nita87

Ei mulla ainakaan oo mitään suuseksiä vastaan..:)
        Tykkään saada ja antaa!

• tyttönen
        Nita87 kirjoitti:

Ei mulla ainakaan oo mitään suuseksiä vastaan..:)
        Tykkään saada ja antaa!

Mä pidän suuseksistä ihan valtavasti,antajana ja saajana! :)
        Mutta kun juttelin asiasta yks päivä siskoni kanssa hän sanoi että ei ymmärrä miten joku mies voi nuolla jonkun naisen pillua!? Ja kuulemma mieheltä suihinottaminen ei kuitenkaan oo yhtä inhottavaa..Tää oli mun mielestä aika outo mielipide!? hih :)

• n17
        tyttönen kirjoitti:

Mä pidän suuseksistä ihan valtavasti,antajana ja saajana! :)
        Mutta kun juttelin asiasta yks päivä siskoni kanssa hän sanoi että ei ymmärrä miten joku mies voi nuolla jonkun naisen pillua!? Ja kuulemma mieheltä suihinottaminen ei kuitenkaan oo yhtä inhottavaa..Tää oli mun mielestä aika outo mielipide!? hih :)

mä omakohtasesti tykkään suuseksistä siis kumminki päin..varsinki kun mä saan sitä.mulla on nimittäin ongelmana etten saa orkkua muuten kuin jos mua nuollaan...joten kannatan sitä!

• samppaleissön

rauhoittua. Tartte avautua aina. Ei elämä ole niin vakavaa.

• Mr.Bizard

Ymmärrän sinua täysin! Näiden palstojen lukeminen...en tiedä oikeaa sanaa kuvaamaan sitä. Mukava se ei kuitenkaan ole.

• M21
        Mr.Bizard kirjoitti:

Ymmärrän sinua täysin! Näiden palstojen lukeminen...en tiedä oikeaa sanaa kuvaamaan sitä. Mukava se ei kuitenkaan ole.

...se, että kun sinua rutkasti nuoremmatkin naivat kuin kanit, tunnet tipahtaneesi kelkasta?
        Voin lohduttaa, ei kaikilla nuorilla ole kiihkeä seksielämä, mutta tänne nyt kirjoittavat ne, kenellä on.
        Itse olin vielä vähän aikaa sitten ihan vastaavassa tilanteessa, kunnes tilanne parani.

• Mr.Wizard
        M21 kirjoitti:

...se, että kun sinua rutkasti nuoremmatkin naivat kuin kanit, tunnet tipahtaneesi kelkasta?
        Voin lohduttaa, ei kaikilla nuorilla ole kiihkeä seksielämä, mutta tänne nyt kirjoittavat ne, kenellä on.
        Itse olin vielä vähän aikaa sitten ihan vastaavassa tilanteessa, kunnes tilanne parani.

Juuri tuo noin..että saa iloisesti lukea kun 87 vuonna syntynyt kertoo täällä iloisesti kuinka ihanaa suuseksi ja seksi muutenkin on, niin tässä sitä 84 syntynyt parin viikon päästä 18 v miekkonen miettii että toi puhuu suuseksista ja seksistä ja hyvä jos ite kunnolla tyttöä ees halannu muusta nyt puhumattakaan ..että sellasta kylläpä masentaa.

• M21
        Mr.Wizard kirjoitti:

Juuri tuo noin..että saa iloisesti lukea kun 87 vuonna syntynyt kertoo täällä iloisesti kuinka ihanaa suuseksi ja seksi muutenkin on, niin tässä sitä 84 syntynyt parin viikon päästä 18 v miekkonen miettii että toi puhuu suuseksista ja seksistä ja hyvä jos ite kunnolla tyttöä ees halannu muusta nyt puhumattakaan ..että sellasta kylläpä masentaa.

Joo mutta ei noilla kaikilla nuorena aloittaneilla asiat niin hyvin ole, miltä näyttää. Demin foorumissa joku Sexgirl89 neuvoo suuseksissä niin onhan se vähän sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      446
      3839
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1652
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1444
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1378
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1336
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1049
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe