Elettiin kohtalon vuotta 1939. Generalissimus Jooseppi Dumbledore hallitsi Loituliittoa kovin ottein. Naapurissa taas oli vallassa kaikkien aikojen suurin jästien vainoaja Aadolf Voldemort.
Dumledoren työhuone, Moskova:
-Rakas viholliseni Voldemort saapuu huomenna neuvotteluihin! Minä vaadin että hyökkäämme Suomeen ja tuhoamme sen natsi Potterin ilomaan radikaalisti. Dumledore sanoi piippu heilahdellen tuuheiden viiksiensä lomasta.
-Eihän se käy! sopersi Otto Neville Kuusinen ja räkäisi mustan mällinsä Joosepin kasvoille.
-Yhyhyy tuo oli viimeinen tekosi huora! En tule enää kanssasi yhyhyy sänkyyn. Sanoi Jooseppi itku kurkussa.
Führer Voldemortin työhuone, Berliini
Liittokansleri Voldemort haroi viiksiään ja irvisteli.
-Suisses ich bin varma siitä että minä tuhota Loitsuliitto totaalisesti. Minä liittoutua Harry Potter kanssa ja alistaa Suomi sodan jälkeen valtaani. Die möses aus mein sanoa Dumbledorelle ich.
Harry Potter, kestikievari, Inari
-Jumalauta! Missä mun savulohi viiii-pyy! Huuteli Harry suu vaahdoten. Kukaan ei vastannut. Oli aivan hiljaista.
Jatkuu...
Harry - Uusi Mannerheim
Erno Ala-Vittuvaara
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059