Kokemuksia Mediapexistä

yksikkö vaan

Olen miettinyt Mediapexiin puhelinmyyjäksi menoa, kun muutakaan työtä ei vielä ole löytynyt. Mulla on käsitys että firma on suht luotettava, miten on? Onko kiinteä tuntipalkka ja millaiset provikat, ja pitääkö ne sopimuksista kiinni? Jos ei saa lehtiä kaupaksi, kuinka pian saa odottaa lentävänsä ulos?

13

6653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunkulta1

Se vähän riippuu mistä tykkää...Aluksi pidin paikasta, mut sit tosiaan tulee se et jos ei saa lehtiä myytyä ni ei tuu palkkaakaan...jos teet 12 tuntisia päiviä ja saat hyvin myytyä...niin se on sun homma...mulla ainaki meni talous sekaisin...ei kellekkään millään pahalla, mut mun paikka ei ainakaan se ole...
      jos olet hyvä myyntitykki niin onnea hyvän työpaikan johdosta..

• hyi per

hiton mediapex homot ku soittelee koko ajan, en kestä enää

• Aloittaja

Onko siellä siis pelkkä provisiopalkka, vaiko edes jonkinlainen tuntipalkka?

• kuunkulta1
        Aloittaja kirjoitti:

Onko siellä siis pelkkä provisiopalkka, vaiko edes jonkinlainen tuntipalkka?

mun aikana proviikka mut nyt on kuulemma tulossa pohjapalkka...jopa 650e/kk...(ihanko silläki eläis kuukauden..siis jos ei saa lehtiä myytyä)
        mut toisaalta kuulin et 5e/pvä...
        et en sit tiedä mikä on faktaa...kannattaa itse kysyä suoraan firmasta..

• kuunkulta1 kirjoitti:

mun aikana proviikka mut nyt on kuulemma tulossa pohjapalkka...jopa 650e/kk...(ihanko silläki eläis kuukauden..siis jos ei saa lehtiä myytyä)
        mut toisaalta kuulin et 5e/pvä...
        et en sit tiedä mikä on faktaa...kannattaa itse kysyä suoraan firmasta..

Oulussa on kunnon Darwinistinen meno ainakin. Kaikki on proviikalla, ja joka päivä myyntipäällikkö listaa parhaita myyjiä ja patistaa myymään lisää ja lisää ja lisää.

• Pisnismies
        Zacharia kirjoitti:

Oulussa on kunnon Darwinistinen meno ainakin. Kaikki on proviikalla, ja joka päivä myyntipäällikkö listaa parhaita myyjiä ja patistaa myymään lisää ja lisää ja lisää.

Puhelinmyynnissä myyntiurani aloittaneena voin kertoa että tuo on myyntipäällikkön työnkuva - ja hyvä niin!

Se tarkoittaa tsemppaamista ja kannustamista parempiin tuloksiin. Jos et tuota ymmärrä et ymmärrä myyntityöstä paljoakaan.

Itse aloitin siis lehtimyynnissä ja sen jälkeen olen myynyt mm. mainoksia, talopaketteja ja keittiöremontteja - ja ollut myös paikoissa joissa myyntipäälliköllä ei kiinnosta tsempata myyjiä - negatiivinen palaute tulee sitten jos huono kuukausi.

Ole onnellinen että työssä tsempataan - itse ainakin olen aina halunnut kuulua firman kuin firman parhaisiin myyjiin...se tuntuu aika hienolta

• Pisnismies

Se on myyntityön idea - tehdystä työstä maksetaan. Maalarille maksetaan maalaamisesta ja myyjälle tuloksesta. Miksi pitäisikään saada palkkaa jos ei tule myyntiä? En käsitä...

• Kuunkulta1
        Pisnismies kirjoitti:

Se on myyntityön idea - tehdystä työstä maksetaan. Maalarille maksetaan maalaamisesta ja myyjälle tuloksesta. Miksi pitäisikään saada palkkaa jos ei tule myyntiä? En käsitä...

Joo se on myyntityö idea...Mutta se myyntityö ei sovi kaikille...tiesitkö, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka haluavat säännölliset tulot?niinkuin sanoin se on itsestä kiinni mistä tykkää..minä en pidä proviikkapalkoista..se on leikittelyä omalla taloudella.mutta se on vain minun mielipiteeni..ei tarvi olla samaa mieltä..

• hep
        Zacharia kirjoitti:

Olin hetken aikaa täällä töissä, enkä voi suositella kellekään samaa. Työilmapiiri oli todella painostava eikä kannustaminen ollut aitoa. Kauhulla muistelen.

• homma
        Kuunkulta1 kirjoitti:

Joo se on myyntityö idea...Mutta se myyntityö ei sovi kaikille...tiesitkö, että on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka haluavat säännölliset tulot?niinkuin sanoin se on itsestä kiinni mistä tykkää..minä en pidä proviikkapalkoista..se on leikittelyä omalla taloudella.mutta se on vain minun mielipiteeni..ei tarvi olla samaa mieltä..

..menee näin, että jos alan töitä etsii, kannattaa katse ensimmäisenä suunnata muuhun kuin mediapexiin. oulussa on mukavampia paikkoja työskennellä paremmalla palkalla.

• alansa koknkari
        homma kirjoitti:

..menee näin, että jos alan töitä etsii, kannattaa katse ensimmäisenä suunnata muuhun kuin mediapexiin. oulussa on mukavampia paikkoja työskennellä paremmalla palkalla.

Olen sen verran ottanu selvää että pexi on paras oulussa. Mitataan se sitten rahassa, palkinnoissa ( BMW Z3 mm.), myytävien tuotteiden(8 eri kustantajaa, n.150 eri vaihtoehtoa), jne jne jne..

Katsokaa vaikka verotiedot ko. yritykseltä ja verratkaa muihin alan yrityksiin.

PROVISIOPALKKA on POP.

Onko mielestänne sopivaa maksaa esim. tiskaajalle palkkaa jos se ei tee tiskiä !?!?!

Ja Teille, KUUKAUSIPALKKALAISILLE. Etsitte aina työtä joka on:
        a) Helppoa
        b) varma tulo

Nuo kriteerit ei yhdisty koskaan..

• expex
        alansa koknkari kirjoitti:

Olen sen verran ottanu selvää että pexi on paras oulussa. Mitataan se sitten rahassa, palkinnoissa ( BMW Z3 mm.), myytävien tuotteiden(8 eri kustantajaa, n.150 eri vaihtoehtoa), jne jne jne..

Katsokaa vaikka verotiedot ko. yritykseltä ja verratkaa muihin alan yrityksiin.

PROVISIOPALKKA on POP.

Onko mielestänne sopivaa maksaa esim. tiskaajalle palkkaa jos se ei tee tiskiä !?!?!

Ja Teille, KUUKAUSIPALKKALAISILLE. Etsitte aina työtä joka on:
        a) Helppoa
        b) varma tulo

Nuo kriteerit ei yhdisty koskaan..

ei se verotietoluettelo kerro vielä sitä että mikä on hyvä paikka olla töissä ja mikä ei! mun isällä on ollu pieni autokorjaamo montakymmentä vuotta ja sil on ollu siel samat kaverit töis tosi pitkään, kaikki viihtyy, pitävät pienet, mutta sitäkin reippaammat kesäjuhlat ja pikkujoulut! Eikä varmasti oo isäl nii paljo liikevaihtoo kun pexil.. Eli ÄLÄ KATSO SITÄ KUKA ON SUURIN, KATSO ENNEMMIN SITÄ MISSÄ VIIHDYT JA MISTÄ SAAT PALKKAS OIKEIN!

• aarovaan

Voi olla turhaa työtä.

Ja aluksi sanottakoon että työhän ei tosiaankaan sovi kaikille.

Mutta, jos tiedusteluja tarvit, olit sitten täältä(Oulu) taikka muualta, niin numero on 040 843 0026.
      Vastaan mielelläni kysmyksiin ja mielelläni teen sen myös rehellisesti. Eihän ole meidänkään etumme että teet täällä töitä ilman tulosta.
      Puhelinkut ovat kovin suuret jos niille ei saa vastiketta.

Ystävällisin terveisin.
      Aaro Löf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe