zacharia
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
428
Oikeustradenomista ekonomiksi vai talousjuristiksi? Vaiko molemmat?
Olen tässä miettinyt tulevaisuutta valmistumisen jälkeen. Opiskelen nyt Oulun seudun ammattikorkeakoulussa liiketaloutta91392University of Worcester
Postilaattikkoon tuli tämmönen lipare: Dear Student. Degree studies in England. The university of Worcester, UK, is off193630Vetoomus
http://www.platinum.ac/eurovision07/ "VETOOMUS Kaikilla suomalaisilla on vielä tuoreet traumat vuoden 2005 yleisurheilu3340Kolmas kausi alkaa
Sarjan kolmas kausi alkaa Amerikassa 10.päivä. Itse odotan innolla, koska toinen kausi jäi todella mielenkiintoiseen koh1886Random-nevarit ja oikeat finalistit
Katri ja Ilkka ovat koko ajan olleet ne, joiden välillä voitto ratkaistaan. Pete, Agnes ynnä muut ovat niitä, joita täyt1126Maailmanennätys?
Mikä mahtaa olla maailmanennätys BB: äänestyksistä selviämisessä? Perttuha vois kohta päästä historiankirjoihin :p0538Ateisinen manifestini 2
Kysymys uskomisesta on viime kädessä tarpeeton. Loppujen lopuksi uskonto on nykymaailmassa vain tapa hallita stressiä. E26793Satanismi vs humanismi
En ole ikinä ymmärtänyt satanismin tarpeellisuutta. Kaikki sen saatanalliset lausumat on suoraan humanismin periaatteist25176227- totuus!
Hei lapset. Olen tullut kertomaan teille totuuden: Adams oli väärässä. 42 ei ole vastaus kaikkeen. Se on numero 27. 271147Minun ateismini
Laittakaas tänne perusteluita sille, miksi ette usko jumaluuksiin, ja millä mielestänne sitä voi järkeistää. Mun uskonno282093Ateistin selitys jumalalle!
Seuraavan kerran kun uskikset hyökkää sun kimppuun kaupungilla kesken timangi ostosten, niin tässä on hyvä hätäpelastus.1012823Miten tunnistaa feminiinilesbo?
Joop, kun teillä luulisi olevan kokemusta lesbojen tunnistamisesta, niin voitteko kertoa joitain ohjeita? Kun mä olen n144296- 3426
Urheilullinen raitis sinkkutyttö Oulusta
Jos olet Oululainen sinkkutyttö, joka tykkää käydä salilla, ja etsii poikakaveria tai jotain muuta seuraa, olet etsintäk0516