Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

428

  1. Oikeustradenomista ekonomiksi vai talousjuristiksi? Vaiko molemmat?

    Olen tässä miettinyt tulevaisuutta valmistumisen jälkeen. Opiskelen nyt Oulun seudun ammattikorkeakoulussa liiketaloutta
    9
    1333
  2. University of Worcester

    Postilaattikkoon tuli tämmönen lipare: Dear Student. Degree studies in England. The university of Worcester, UK, is off
    Opiskelu ulkomailla
    19
    3562
  3. Vetoomus

    http://www.platinum.ac/eurovision07/ "VETOOMUS Kaikilla suomalaisilla on vielä tuoreet traumat vuoden 2005 yleisurheilu
    Euroviisut
    3
    318
  4. Kolmas kausi alkaa

    Sarjan kolmas kausi alkaa Amerikassa 10.päivä. Itse odotan innolla, koska toinen kausi jäi todella mielenkiintoiseen koh
    4400
    1
    841
  5. Random-nevarit ja oikeat finalistit

    Katri ja Ilkka ovat koko ajan olleet ne, joiden välillä voitto ratkaistaan. Pete, Agnes ynnä muut ovat niitä, joita täyt
    Tv-sarjat
    1
    101
  6. Maailmanennätys?

    Mikä mahtaa olla maailmanennätys BB: äänestyksistä selviämisessä? Perttuha vois kohta päästä historiankirjoihin :p
    Big Brother 24-7
    0
    516
  7. Ateisinen manifestini 2

    Kysymys uskomisesta on viime kädessä tarpeeton. Loppujen lopuksi uskonto on nykymaailmassa vain tapa hallita stressiä. E
    Ateismi
    26
    739
  8. Satanismi vs humanismi

    En ole ikinä ymmärtänyt satanismin tarpeellisuutta. Kaikki sen saatanalliset lausumat on suoraan humanismin periaatteist
    Uskonnot ja uskomukset
    25
    1678
  9. 27- totuus!

    Hei lapset. Olen tullut kertomaan teille totuuden: Adams oli väärässä. 42 ei ole vastaus kaikkeen. Se on numero 27. 27
    Huuhaa
    1
    124
  10. Minun ateismini

    Laittakaas tänne perusteluita sille, miksi ette usko jumaluuksiin, ja millä mielestänne sitä voi järkeistää. Mun uskonno
    Ateismi
    28
    2042
  11. Ateistin selitys jumalalle!

    Seuraavan kerran kun uskikset hyökkää sun kimppuun kaupungilla kesken timangi ostosten, niin tässä on hyvä hätäpelastus.
    Ateismi
    101
    2799
  12. Miten tunnistaa feminiinilesbo?

    Joop, kun teillä luulisi olevan kokemusta lesbojen tunnistamisesta, niin voitteko kertoa joitain ohjeita? Kun mä olen n
    Lesbot
    14
    4259
  13. Suomen Mestari 2005

    On Oulun Kärpät. Kiitos Jokerit, olitte hyvä vastus.
    Kärpät
    3
    393
  14. Urheilullinen raitis sinkkutyttö Oulusta

    Jos olet Oululainen sinkkutyttö, joka tykkää käydä salilla, ja etsii poikakaveria tai jotain muuta seuraa, olet etsintäk
    Ajanviete
    0
    486