Murtovaras tunkeutui ’äveriään’ omakotitaloon ja oli menossa kohti kassakaappia, kun pimeydestä kuului huuto:
- Minä näen sinut ja Jeesus näkee sinut myös!
Murtovaras pelästyi ja jähmettyi paikoilleen.
Taas kuului huuto:
- Minä näen sinut ja Jeesus näkee sinut myös!
Murtovaras heilautti taskulamppuaan ja huomasi huutajan olevan vain papukaija.
Hän meni itsevarmana papukaijan luo ja sanoi:
- Mitä sillä on väliä. Sinähän olet vain papukaija.
- Voi olla, että minä olen vain pieni papukaija, mutta Jeesus…
- Mitä Jeesuksesta?
- Jeesus on meidän dobermanni.”
Murtovaras ja papukaija
vitsivitsi
2
3280
Vastaukset
- Dog-Fanitar
Matkit ton suosikista!!LOL*nauraa*Hahahahaa..
- "terävä"
näillä sivuilla on moooonia vitsejä.annapa nyt "fiksu" kun olet,tiedote siitä missä muissa lehdissä on itse kukin vitsi ensimmäisen kerran mainittu.hyvät vitsit kiertoon.sitäpaitsi kaikille ei tule teinilehti suosikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560