minuun selkäsauna toimii

rasavilli 14 vuotta

Täälä on käyty paljon keskustelua fyysisen kurituksen toimivuudesta ja oikeasta kasvatuksesta. Kerron seuraavaksi oman tarinani.

Meijän perheessä on tarkat säännöt. Rikkomuksista seuraa rangaistus, jonka saan valita muutamasta vaihtoehdosta. Yleensä ne on selkäsauna, viikkorahan menettäminen, kotiaresti ja nettikielto.

Eri rikkomuksista seuraa erilainen rangaistus. Jos esim oon puol tuntia liian pitkään bilettämässä, saan 30min/2=15 remminiskua, 15 päivää arestia, 15 € menetän viikkorahaa tai 15 päivää ilman nettiä. Vastaavasti jos oon myöhässä tunnin, saan 60/2=30 remminiskua jne. Muista rikkomuksistakin on sovitut rangaistukset. Esim tupakointi on asteikolla 40 ja viinanjuonti 50. Kaikkein pahin on toisen ihmisen vahingoittaminen, jonka luku on vammasta riippuen 60-365. Kaupasta varastaminen on myös vakava rikkomus, sen luku on tuotteen arvo kertaa 5. Eli jos varastan kympin arvosta, rangaistus on 50.

No yleensä valitten sit selkäsaunan, koska ilman nettiä, rahaa tai kavereitten kans olemista olisi aika tylsää. Kerranhan se vaan kirpasee. Siinä vaiheessa kun keskustelen faijan kanssa teon motiiveista ja muista jutuista niin pitää samalla valita rangaistus. Kun sit pitää sanoa, että haluun selkään, niin se on kaikista vaikeinta. Aivot haluaa sanoa sen, mutta suu ei suostu, muistaa kait edellisen kerran liian hyvin...

Siinä vaiheessa ku remmi ekan kerran paukahtaa perseelle niin tulee aina katumus. "Miks mun piti vetää lärvit!? Miks mä valitsin selkäsaunan?!" Jokainen isku sattuu saatanasti ja viimeistään kymmenen iskun jälkeen olisin valmis vannomaan, että en enään koskaan tee mitään kiellettyä. Tuntuu, että en kestä enää hetkeäkään. Pahin selkäsaunani on 85 remmin iskua, se tuli kun vedin yhtä äijää turpaan nii et sen nenäst rupes vuotaa verta. Sen pieksennän jälkeen en istunut kahteen viikkoon, lintsasin koulusta ja sain sen takia heti perään 60 iskua. Silloin kävi mielessä ottaa vaikka nettikielto, mutta en ottanut. Sen jälkeen olinki sit viis kuukautta tekemättä mitään pahaa. Selkäsaunan jälkeen on aina hyvä olo, tuntuu et voi alottaa uudelta pohjalta. Mikään ei auta katumaan tekojaan yhtä paljon ku kunnon piiskaus.

Nykyään teen pahoja noin kerran kuussa, mutta kunnon selkäsaunan jälkeen oon vähän pitempään kilttinä. Se kyllä opettaa olemaan kiltisti. Perse muistaa vaikka mieli tahtois tehä kaikenlaista. Ilman kunnon muistutusta en varmaan ikinä muuttuisi kiltiksi. Nyt on hyvä motivaatio, remmi.

17

7618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-tinen

      Kannattas varmaan soitella poliisille ja käydä kuvauttamassa sitä ahteria.

    • ateisti20

      provo!

    • Pariton Isä

      Olet oiva esimerkki siitä ettei selkäsauna auta yhtään mitään.

    • pahoja vaan kerran kuussa...

      Jos et ois saannu remmiä, tekisitkö niinkään usein..höh

    • ja kunnolla

      Kuules rasavilli, jos olet jostain syystä kuitenkin jo enemmän kun 14v, olet vaikka yli 18 ja kirjoituksesi oli vihje jollekin ankaralle sedälle että hän ottaisi sinut käsittelyyn ja antaisi aidosti selkäsaunoja, kasvattaisi lujasti mutta turvallisesti.
      Niin ota yhteys: [email protected]
      Keskustellaan asiasta. Jos haluat siis olla säännöllisesti tuhma niin saat myös säännöllisesti selkääsi.
      Oikeesithan tuollaista ei ole missään eikä kenenkään kotona. Kirjoituksesi oli äärimmäisen hyvä mutta se kuuluisi osioon sexi ja sieltä esim: leikit ja fetissit osastoon.

    • Nitta

      Miten sä voit sanoa, että selkäsauna toimi, jos kerta toisensa jälkeen tekee samoja typeryyksiä.

      Jos nauttii hakkaamisesta, eikös täällä ole joku fetissi- osio jossakin, sieltä voit löytää jonkun ison, vihaisen ja karvaisen miehen joka takoo susta veret ulos?

      • ?????????????????????

        keksimässä tuota juttua?
        Hyvä juttu saada tädit panikkinn ja säälimään sua.
        Saahan sitä huomiota noinkin,jos ei muuten


      • Nitta
        ????????????????????? kirjoitti:

        keksimässä tuota juttua?
        Hyvä juttu saada tädit panikkinn ja säälimään sua.
        Saahan sitä huomiota noinkin,jos ei muuten

        Ei täällä tädit paniikissa ole, valtaosa varmasti tietää kirjoituksen olevan provo.
        Mutta tuollaisia juttuja tapahtuu ihan aikuisten oikeastikin, joten jos noista jollekin olisi hyötyä.


    • Teini

      Remmi oli käytössä eilen olen saanut piiskaa monasti ei remmimi ole vitsaa pahempi oikein käytettynä illalla olin äiskän sylissä remmittävänä sain paljon mutta hellästi oli ihanaa saata rakkaalta äitiltä kunnon selkäsauna remmin jälkeen halasin äitiä vieläkin on hyvä olo eilisen jäljiltä.

    • Ihana3

      Eilenpäivällä olin äitin kanssa kahtestaan kotona äitillä oli tilaisuus antaa lupaamansa hyväselkäsauna pelkkä paitapäällä olin äitinpaljailla reisillä vitsa tanssi pyllylläni,lantiollajareisillä napakasti muutaman minuutin vitsan jälkeen istuimme sylikkäin halimme,hellimme toisiamme pikku suukoin kaulalle.

    • Kristiina 15

      Vitsan käyttö on sovittu meillä tietyihintapauksiin silti näistäkin joustetaan aikapaljon itse vitsan käyttö tapahtuu yhteistyössä hain itsen joskus vitsan äitin pyynöstä taiyhtessä käsikätessä piiskaaminen tapahtuu äitin makkarissa yleensä olen äitin sylissä pelkissä rinsikoissa ohut kaksihaarainenkoivuvitsa temmeltää pyllylläni,reisilläni N. kaksikertaa vuotessa halaammevitsan jälkeen.

      • tei1

        Minuun Selkäsauna toimii oikein hyvin saan vitsaa 3-4kertaa vuotessa kesällä mökillä ollessa haimme äitin kanssa yhtessä vitsan kuntarvitaan kävelemme käsikkäin hellyyttä on myös ilmassa ennen piiskausta jälkeen halimme,hellimme sylikkäin eilen äiti joutui ottamaan remmin käyttöön kiukutteluni alkoi viikonlopulla jatkui eilis iltaan olin pyllypaljaana äitin sylissä sain pyllylleni,reisilleni paljon remmiä itkeäpillitin vähän nyt on hyvä olo pyllylläkin sain tarvitsemani selkäsaunan.


      • Teini16V
        tei1 kirjoitti:

        Minuun Selkäsauna toimii oikein hyvin saan vitsaa 3-4kertaa vuotessa kesällä mökillä ollessa haimme äitin kanssa yhtessä vitsan kuntarvitaan kävelemme käsikkäin hellyyttä on myös ilmassa ennen piiskausta jälkeen halimme,hellimme sylikkäin eilen äiti joutui ottamaan remmin käyttöön kiukutteluni alkoi viikonlopulla jatkui eilis iltaan olin pyllypaljaana äitin sylissä sain pyllylleni,reisilleni paljon remmiä itkeäpillitin vähän nyt on hyvä olo pyllylläkin sain tarvitsemani selkäsaunan.

        Olimennyt vuosi viime piiskauksesta tänä aamuna jäin kiini tupakasta äiti vei minut saunan pukuhuoneeseen riisui alapääni paljaaks otti syliinsä antoi remmiä pyllyä kuumottaa vielä vähäsen meillä vitsa,remmi toimii.


    • järki hoi

      Jos todella joku vanhempi ihmettelee, että lapsi esim käyttäytyy agressiivisesti tai lyö/potkii vielä senkin jälkeen kun on "piiskaa" annettu, on joko epäonnistunut ihmisenä tai maalaisjärki kadonnut totaalisesti. Lapsi ottaa mallia vanhemmista ja jos esimerkiksi vanhempi lyö lasta, on selvää, että lapsi pistää samalla mitalla takaisin. Vanhemmat ovat ROOLIMALLEJA.

    • jehhuu

      Sitä minäkin, sain pienenä aina selkään ja teini-iässä olinkin niin aggressiivinen ihminen että ei mitään rajaa, kotona kun oli opittu että asiat selvitetään lyömällä. onneks nyt on elämä kunnossa...

      • Isosiskopelasti vs80

        Moi. Eilen näin kuinka faija piiskas 10 v pikkusysteriä . Faijan toimesta housut pois ja tiekkaan otteeseen puolille pyllypystyyn ja sit toisella remmillä kiinni ettei rimpuile . Löyntejä sai 300 . Lähdin ulos muka koiraa viemään ja samal soitin lastensuojeluun. Teinkö oikeiein? Siskoni sai varmaan aiheesta? Nyt on huostassa ja selvitetään että palaako enään himaan. Mutsilta kuulin että tää ei ollut eka kerta vaan 700 kerta sil on eikeen ylhääl systerin löynnit. Muistan omalt ajalta kuinka noloa oli saada faijalta remmiä ja jo silloin se oli laitonta. Nyt vaan syyllinen olo kun rikoin perheeni. Äiti huusi mulle et kuinka kehtasin soittaa poliisit ja sosiaali tädit ja isä ei puhumulle.


      • Anonyymi
        Isosiskopelasti vs80 kirjoitti:

        Moi. Eilen näin kuinka faija piiskas 10 v pikkusysteriä . Faijan toimesta housut pois ja tiekkaan otteeseen puolille pyllypystyyn ja sit toisella remmillä kiinni ettei rimpuile . Löyntejä sai 300 . Lähdin ulos muka koiraa viemään ja samal soitin lastensuojeluun. Teinkö oikeiein? Siskoni sai varmaan aiheesta? Nyt on huostassa ja selvitetään että palaako enään himaan. Mutsilta kuulin että tää ei ollut eka kerta vaan 700 kerta sil on eikeen ylhääl systerin löynnit. Muistan omalt ajalta kuinka noloa oli saada faijalta remmiä ja jo silloin se oli laitonta. Nyt vaan syyllinen olo kun rikoin perheeni. Äiti huusi mulle et kuinka kehtasin soittaa poliisit ja sosiaali tädit ja isä ei puhumulle.

        Oho sä oletkin ollut aika tuhma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      486
      3615
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      162
      3422
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      171
      2657
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2449
    6. 273
      2072
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1527
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1452
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe