TOSITARINA

TUPELO..

Olin häämatkalla ruotsinristeilyllä mieheni kanssa, kävelimme laivan käytävää ees taas, emme käyneet sisällä ravintoloissa.
Olisin kyllä halunnut käydä, mutta luulin, että ne olisi pitäneet varata etukäteen. Katselin, kun toiset juhlivat. Käväisimme kannella, otimme siellä yhden valokuvan. Kannella tuuli lujaa ja oli kylmä.

Käväisimme aamiaisella vaan, söimme mm. keitettyjä kananmunia.

Tämä on tositarina.

Kiitos, jos joku jaksoi lukea tämän.

5

3499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen...

      häämatka ois tarkoitus tehä vain kerran elämäs...ainaski mulla.pappi sanoo kerran aamenen ja kertoo ne asiat,myötä ja vastamäessä akka edellä ,heikoille jäille...heh...
      ei silloin saa alkaa kitsastelemaan ku ollaan menos ainutlaatuiselle reissulle jota saa sit vanhana pappana tai mummona muistella vaik ei sitä rahaa ny sattuis niin paljon olemaankaan.mut ei silloin kannattais alkaa pennosia laskemaan...häämatkalla!!!itte ainaski aion antaa muijalleni ikimuistoisen häämatkan et vaik uudestaan tekis sen(kun minusta aika jättää)uuden ukkosa kanssa nin muistais sen et kyl se exä osas yllättää;)

      • ÖÖÖÖ

        MUIJA? Täh?!


    • rebecca

      No, onhan se vähän arka juttu, se häämatka, vaan sitä ei nyt enää kannata surra.Menkää vaikka uudelle häämatkalle vaikka kylpylään.Hemmotelkaa itseänne hoidoissa,syökää hyvin ja tanssikaa ja kaikkea ihanaa.Pääasia että keskitytte toisiinne ja teillä on ihanaa.Ottakaa netistä selvää, mitä kylpyläs on tarjolla ja rohkeasti vaan....meillä on vain tämä yksi elämä.Onnea teille :)

    • Turttle Wax

      Oivot ollut narikassa varmaan kun jäejestitte matkaa :) Varsinaista irroittelua.

    • *Annabelle*

      Teillä on koko loppuelämä aikaa tehdä niitä matkoja.Kyselkää nyt etukäteen mihin menette ja suunnitelkaa mitä teette,sehän on matkustamisen hauskimpia juttuja.Kuka sitä nyt jaksaa hääjuhlan jälkeen edes ajatella mitään.Mekin käytiin nakkarilla syömässä ja mentiin nukkumaan kun oltiin niin väsyneitä.Jälkeenpäin vitsailtiin että ukko vei mut ulos syömään..Ei ne juhlafiilikset välttämättä ole aina katossa raskaan päivän jälkeen.Mitä sitä sellasta.Pääsitte ainakin laivalle..mutta koittakaa nyt edes nauttia seuraavalla kerralla.sitä on aina vähän hukassa uudessa tilanteessa, mutta so what elämä jatkuu.!!
      Ja opettele kertomaan miehellesi mitä haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe