Kysynpä nyt täällä että teenkö homman järkevästi.
Eli mulla olisi tuossa läppäri johon ajattelin asentaa windowsin ja linuxin rinnakkain. Läppärissäni on 40 gb kiintolevy.
Suunnittelin että asentaisin windowsin (XP) 8 GB:n osiolle ja linuxin (ubuntu tai fedora) sitten toiselle 8 GB:n osiolle. Lopusta tilasta tekisin yhden ntfs-osion.
Onko nuo osioinnit mielestänne järkeviä?
Linux ja windows samalla levyllä
uuk
3
610
Vastaukset
- mutta se ei
toimi kunnolla.. sitä saa perkele säätää koko ajan.. mutta onnea yritykselle vain.. :)
- ole----
koska ntfs on vain windowsia varten ja voit vain lukea sitä linux puolelta
jos haluat osion jota molemmat käyttikset voivat lukea ja kirjoittaa tee fat-osio Olen itse käyttänyt vuosia suunnilleen samanlaista systeemiä ilman mitään ongelmia. Kuten edelläkin mainittiin, Linuxin ntfs-tuki on vielä lapsenkengissä, joten jos haluat Linuxin pystyvän kirjoittamaan yhteiselle osiolle, niin jätä se FAT32-muotoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080