Veljelle joka pilasi elämäni.

KatkertaLopunElämää

Kaikki alkoi ensimmäisellä luokalla. Sinä olit tokalla ja minä ekalla. Pääsit joka päivä minua ennemmin. Tulin kotiin. Menin jääkaapille. Tulit ja potkaisit. Juoksin huoneeseeni. Paiskasin oven kiinni ja itkin. Tulit perässä ja yritit kaikin voimi avata ovea. Lopulta sait sen auki ja kävit kimppuuni. Lähdit... Minä itkin...
Tätä jatkui n. 4 luokkaan. Silloin rauhoituit hieman. Mutta jonkin ajan päästä aloitit uudelleen. Taas sama juttu. Kaikin voimin yritin pitää kiinni mutta pääsit sisälle. Potkit ja haukuit. Kun lähdit kotoa. Juoksi ostamaan karkkia. Näin siinä kävi. Ostin karkkia joka päivä. Joka päivä. Joka ikinen päivä. Lopulta minua haukuttiin koulussa. Olin lihava. Olin läski. Kotiin tultuani haukuit ja hakkasit edelleen. Joka ikinen päivä. Koin fyysistä ja henkistä väkivaltaa. JOKA IKINEN PÄIVÄ. Isoveljeni lisäksi myös äitini löi minua usein. Ja haukkui. Masennuin. Masennuin todella pahasti. Minulla ei ollut enään ystäviä. Ei yhtään ystävää. EI ollut ketään jolle olisin voinut kertoa. Ei ketään. Joka vuosi hakkaamasi jäljet pahentuivat. Minä sain kotiarestia siitä että sinä rikoit ikkunan. Ja siitä että sinä sytytit metsäpalon. Uhkasit tappaa jos en ottaisi syitä niskoilleni. Pelkäsin. JOKA IKINEN PÄIVÄ pelkäsin. Itkin. Lähes koko-ajan itkin. Lopulta jäinj 6 luokalle. Siksi koska en tehnyt läksyjä. En tehnyt läksyjä koska pelkäsin milloin sinä tai äitimme olisitte rynnänneet huoneeseeni. Huoneeseeni hakkaamaan minua. Asuin 7 luokalla 2 viikkoa ulkona. Te ette kertaakaan soittaneet poliisille tai ilmoittaneet minun kadonneen. Ette soittaneet minullekkaan. Lopulta kun palasin kotiin. Jouduin sairaalaan. Isoveljeni... Hänen takiaan. Hän hakkasi minua taas. Itkin monta tuntia. Hän löi minua pesismailalla päähän. Makasin tajuttomana 3 päivää. Äitini tuli hakemaan minua. Kotona hän oli laittamassa ruokaa. Isoveljeni tuli huoneeseeni. Hän hakkasi minua taas. Itkin...

Nykyjään isoveljeni ei asu kotona. Äitini on parantunut eikä ole tehnyt minulle pahaa 2 vuoteen. Isoveljeni tulee viikonloppuisin kotiin. Haukkuu ja joskus lyökin.


t. ToivooIsovelinHautaan!

32

5263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iosjgsöoh

      ilmota poliisille tai jollekki jos se hakkaa sua! sun olis kannattanu heti aluksi ilmoittaa jollekkin, opettajalle, tai JOLLEKKIN NORMAALILLE ihmiselle. pärjäile :)

    • EIKAI TOI

      OO TOTTA??!!!!!!!!!!SANO ET SE EI OO TOTTA!!!!!!!!

    • tyhmä..?!

      uskoo tällaiseen???
      en minä ainakaan....

      • TämäOnTotta!

        MÄ tulin tänne kattomaan että mitä te ootte kommentoinu tätä mun sairaan paskaa elämääni!
        Ja sit nää yhet tulee ''kuka tyhmä uskoo tälläseen?''
        En mä voi sille mitään jos teillä on ollu niin helvetin hieno elämä että ette tajuu et tää voi olla tottakin!!!
        Toi loukkasi


    • mara:Z

      Voiko noin käydä? Miksei koulussa kiinnitetty huomiota pahaan oloosi? Eikö kukaan opettajista lähettänyt sinua kuraattorille tai terkkarille puhumaan? Eikö sairaalaan joutumisesi laittanut "hälytyskelloja" soimaan kenenkään päässä? On se niin että sinun täytyy saada purettua paha olosi pois. Onko sinulla ketään kenelle puhua?

      Ja muille tiedoksi, Näinkin voi käydä!!

      • surullista

        mua harmittaa et monet joutuu tosiaan sietää tollasta. se on sairasta. mut ei maailma voi olla hyvä ja täydellinen paikka, vaikka hluaisin muuttaa sen sellaseks...


    • jonna

      siis toi sun juttu oli todella koskettava... tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin tota. mulla itsellä on todella hyvät välit siskoon ja veljeeni ja tämä sun tarina sai mut todella ajattelemaan että kuinka tärkeitä sisarus suhetteet ovat... kiitos siitä :) koitappa pärjäillä.. :)

    • kfdkldkjljkldl

      Miks se hakkaa sua?

      • OtanOsaa.

        "tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin tota"
        Ihan hirveetä.
        Uskon kyllä sua,puhu jollekkin,se helpottaa.


    • Kummajainen

      Kauheeta. Tosi kauheeta kun ei ole yhtään ystävää , ja veli vain hakkaa. :(

    • eskimo

      kauheeta,kun oma veli tekee tommosta!ja vielä oma äitikin!onneks sun äitis on lopettanu sen lyömisen ite.aika välinpitämätön äiti sulel kyllä on!

    • Lilah

      on se niin kivaa kun nykyihmiset ei uskalla suutaan aukaista. tuo on niin säälittävää ettet ole asiasta kertonut kellekään tai puuttunut siihen millään tavalla

    • :(....

      Voimia Sinulle

      • kuka tommosta paskaa uskoo

        mäkin alan vittu veljelle joka pilas elämäni hmmm mitähän tähän keksis niin mä olin ekalla ja se tokalla joka päivä se päääs ennen mua kotiin ja heti kun mä tulin kotiin se alko tunkee moottorisahaa mun perseeseen ja nussia mua korvaan sitä jatku kutoselle asti sitten isä ja äiti tuli mukaan ja ne tunki myös sahat mun perseeseen sitten mä olin 100vuotta pihalla eikä äiti ees huomannu sit kun tulin kotiin se tunki mun haarovälin sirkkeliin ja leikkeli sen iha palasiks sit 100vuotta siitä veli tunki mun naaman sulaan teräkseen ja olin 10000000 vuotta koomassa nykyään ne on kuollu ja mä asun katuojassa ilman päätä hahahahaaaaa!!!!!!!!! loppu yhtä uskottavaa kun toi sun paaskaaaa!


    • SAMA TAUSTA

      OLISI KIVA NÄHDÄ TÄMÄ IHMINEN,JOO IHMINEN SILLÄ ME KAIKKI OLEMME JOSTAKIN TULLEET JA OLEMME IHMISIÄ.LUULISIN JUURI TÄMÄN IHMISEN OLEVAN PARANNETTEVISSA KOSKA JÄLJET VIITTAAVAT SYLTTYTEHTAASEEN.MINUN ÄITINI OLI JA ON MADOKISTI JOKA HALUAA JA VILJELEE VALTAA MUIDEN KUSTANNUKSELLA.MADOKISTISEEN ELÄMÄÄN KUULUU OSANA ITSEKIDUTUS MYÖS NÄHDÄ TOISEN KÄRSIMYS JA SIITÄ NAUTTIMUS.MENE IHMEESSÄ LÄÄKÄRILLE JA KERRO TOTUUS NIINKUIN MINÄ.

    • tytsy12

      oho..voi suo raukkaa:/ toihan on ihan kauheeta =(

      • pikku--neiti

        Eikö kukaa koulussa huomannu jotai mustelmia tai miten pahaolo sulla on? Varmasti ihan kamalaaa!


      • perkeleet
        pikku--neiti kirjoitti:

        Eikö kukaa koulussa huomannu jotai mustelmia tai miten pahaolo sulla on? Varmasti ihan kamalaaa!

        Neljä vuotta vanha viesti. Anna olla jo!


    • AWW

      Varmaan tehnyt jo itsarin.. EI PAHALLA JOS LUET TÄTÄ TOPICIN ALOITTAJA!

    • viit

      Laukesin

      • 2gggggggg

        hahaaahaahahahahaahahahhahahaahahhaahhaah
        sairas pervo. luet kolmen aikaa yöllä näitä viestejä?


      • nih.
        2gggggggg kirjoitti:

        hahaaahaahahahahaahahahhahahaahahhaahhaah
        sairas pervo. luet kolmen aikaa yöllä näitä viestejä?

        juu ja säääääää kirjoitat.


    • viit

      Problem?

    • aloinlähesitkemään

      voi ei pistää vihaks tommoset... kai sää ilmotit niistä jonnekki? AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ. mite ihmiset voi tehä tommosta. mite voi olla noi piittaamattomia ja itsekkäitä. ei normaalit ihmiset tee tommosta.. mut onneks sun äitis on sentää tullu järkiinsä, mä en kyllä vois kattoo omaa äitiini enää ton jälkeen. toivottavasti sun veljes tulee tajuamaan, miten kauhee se on ollu! ja toivottavasti sä pääset tosta yli. vaikeeta se varmasti on mut voimia sulle paaljon

    • hyäväväägvär

      sido hänet kun hän nukkuu ja pasko hänen päälleen

    • Olisit jo aikojen alussa antanut hänelle pilluasi niin näin ei olisi käynyt. Sitä hän sinulta varmasti halusi.

    • HDSHDH

      Hän löi minua pesismailalla päähän. Makasin tajuttomana 3 päivää.
      HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH KUOLEN NAURUN

    • pelkkäprovo

      Aijaa makasit tajuttomana 3 päivää? Silloin olisit kyllä jo kuollut. :)

    • hoh hoh

      en kyllä melkeen usko tähä, sillä olisit jo varmaan tehnyt jo sosiaali viranomaisille ilmoituksen

    • anonyymi18

      Sitä veljeäs vois pätkii vähä pesismailalla...

    • kultauusisofia

      pesismailalla ku lyö ja ku on löynyt jo monta päivää muutenkin nii siihen oisit kyl kuollut

    • Piste tällaiselle.

      Kyllä meinaa sanattomakis mennä tällaisten viestien kohdalla. Nimittäin sen takia, että täytyy omata melkoisen sairas mieli, että viitsii tällaista satuilla keskustelupalstoille. Nyt leikitään väärillä asioilla. Tällaiset sairaat ihmiset loukkaavat sepityksillään heitä, jotka oikeasti joutuvat elämässään kokemaan kauheuksia. Suututtaa todella moiset huomionhakuiset hullut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe