Nolot jutut

Jee,jee..

Tänne voi ekrtoo jotain noloin juttui mitä on tapahtunu..eli "Itsensä paljastamo" :D xD

5

3728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ]:------>

      hypitään ilosta hyp hyp hyp hyp hyp noin juuri hyp hyp hyp hyp hyp hyp.

    • _:vaahto_karkki_

      olin serkkuni kanssa ulkona kävimme rollsisssa ja ostimme pehmikset ja serkkuni ei halunnut syödä sitä koska ei jaksanut hän keksi pahan jutun laitoimme jäätelöä koirankakan päälle!!!
      takaamme tuli joku vanha mummo ja huusi ROSKAAJAT!! minä ja serkkuni repesimme nauruun
      mummo vielä katsoi meitä ja irvisti.
      se oli todella noloa minulla tuli pissat housuun melkein!!!!!

    • Perverssi.... Melkein.....

      Olin seinäjoen epstorilla kavereideni kanssa siten katsoin kun yksi nainen seisoi noin 7 sekunttii paikallaan ja sitten ehköhän mennyt laittamaan käteni hänen niskansa yli mutta sitten se käänsi päätänsä... Ja aloin selittelemään siinä jotain.... nolooooooo

      • ei kukaan

        kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte


      • huhuhuuhhhuuhhuh
        ei kukaan kirjoitti:

        kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte

        Matikantunti: M= Minä T=Tiia O=ope

        M: Mitä pitää tehä?
        T= Entiiä!
        O:Nonii hei kattokaas tänne!
        O: *Sanoo jonku laskun*
        T: *kertoo jonku hauskan jutun*
        O: Sanoppas Miia tämän laskun vastaus.(eli minä!)
        M: HAHAHAÖRPS!(röyhtäsen ja naurahan samaan aikaan!)
        O: Kröhh.. sanotko uuudestaan?
        noloa!! kaikki nauro seuraaval välkäl


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe