Tänne voi ekrtoo jotain noloin juttui mitä on tapahtunu..eli "Itsensä paljastamo" :D xD
Nolot jutut
5
3590
Vastaukset
- ]:------>
hypitään ilosta hyp hyp hyp hyp hyp noin juuri hyp hyp hyp hyp hyp hyp.
- _:vaahto_karkki_
olin serkkuni kanssa ulkona kävimme rollsisssa ja ostimme pehmikset ja serkkuni ei halunnut syödä sitä koska ei jaksanut hän keksi pahan jutun laitoimme jäätelöä koirankakan päälle!!!
takaamme tuli joku vanha mummo ja huusi ROSKAAJAT!! minä ja serkkuni repesimme nauruun
mummo vielä katsoi meitä ja irvisti.
se oli todella noloa minulla tuli pissat housuun melkein!!!!! - Perverssi.... Melkein.....
Olin seinäjoen epstorilla kavereideni kanssa siten katsoin kun yksi nainen seisoi noin 7 sekunttii paikallaan ja sitten ehköhän mennyt laittamaan käteni hänen niskansa yli mutta sitten se käänsi päätänsä... Ja aloin selittelemään siinä jotain.... nolooooooo
- ei kukaan
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
- huhuhuuhhhuuhhuh
ei kukaan kirjoitti:
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
Matikantunti: M= Minä T=Tiia O=ope
M: Mitä pitää tehä?
T= Entiiä!
O:Nonii hei kattokaas tänne!
O: *Sanoo jonku laskun*
T: *kertoo jonku hauskan jutun*
O: Sanoppas Miia tämän laskun vastaus.(eli minä!)
M: HAHAHAÖRPS!(röyhtäsen ja naurahan samaan aikaan!)
O: Kröhh.. sanotko uuudestaan?
noloa!! kaikki nauro seuraaval välkäl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802