Tänne voi ekrtoo jotain noloin juttui mitä on tapahtunu..eli "Itsensä paljastamo" :D xD
Nolot jutut
5
3573
Vastaukset
- ]:------>
hypitään ilosta hyp hyp hyp hyp hyp noin juuri hyp hyp hyp hyp hyp hyp.
- _:vaahto_karkki_
olin serkkuni kanssa ulkona kävimme rollsisssa ja ostimme pehmikset ja serkkuni ei halunnut syödä sitä koska ei jaksanut hän keksi pahan jutun laitoimme jäätelöä koirankakan päälle!!!
takaamme tuli joku vanha mummo ja huusi ROSKAAJAT!! minä ja serkkuni repesimme nauruun
mummo vielä katsoi meitä ja irvisti.
se oli todella noloa minulla tuli pissat housuun melkein!!!!! - Perverssi.... Melkein.....
Olin seinäjoen epstorilla kavereideni kanssa siten katsoin kun yksi nainen seisoi noin 7 sekunttii paikallaan ja sitten ehköhän mennyt laittamaan käteni hänen niskansa yli mutta sitten se käänsi päätänsä... Ja aloin selittelemään siinä jotain.... nolooooooo
- ei kukaan
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
- huhuhuuhhhuuhhuh
ei kukaan kirjoitti:
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
Matikantunti: M= Minä T=Tiia O=ope
M: Mitä pitää tehä?
T= Entiiä!
O:Nonii hei kattokaas tänne!
O: *Sanoo jonku laskun*
T: *kertoo jonku hauskan jutun*
O: Sanoppas Miia tämän laskun vastaus.(eli minä!)
M: HAHAHAÖRPS!(röyhtäsen ja naurahan samaan aikaan!)
O: Kröhh.. sanotko uuudestaan?
noloa!! kaikki nauro seuraaval välkäl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029