Tänne voi ekrtoo jotain noloin juttui mitä on tapahtunu..eli "Itsensä paljastamo" :D xD
Nolot jutut
5
3603
Vastaukset
- ]:------>
hypitään ilosta hyp hyp hyp hyp hyp noin juuri hyp hyp hyp hyp hyp hyp.
- _:vaahto_karkki_
olin serkkuni kanssa ulkona kävimme rollsisssa ja ostimme pehmikset ja serkkuni ei halunnut syödä sitä koska ei jaksanut hän keksi pahan jutun laitoimme jäätelöä koirankakan päälle!!!
takaamme tuli joku vanha mummo ja huusi ROSKAAJAT!! minä ja serkkuni repesimme nauruun
mummo vielä katsoi meitä ja irvisti.
se oli todella noloa minulla tuli pissat housuun melkein!!!!! - Perverssi.... Melkein.....
Olin seinäjoen epstorilla kavereideni kanssa siten katsoin kun yksi nainen seisoi noin 7 sekunttii paikallaan ja sitten ehköhän mennyt laittamaan käteni hänen niskansa yli mutta sitten se käänsi päätänsä... Ja aloin selittelemään siinä jotain.... nolooooooo
- ei kukaan
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
- huhuhuuhhhuuhhuh
ei kukaan kirjoitti:
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
Matikantunti: M= Minä T=Tiia O=ope
M: Mitä pitää tehä?
T= Entiiä!
O:Nonii hei kattokaas tänne!
O: *Sanoo jonku laskun*
T: *kertoo jonku hauskan jutun*
O: Sanoppas Miia tämän laskun vastaus.(eli minä!)
M: HAHAHAÖRPS!(röyhtäsen ja naurahan samaan aikaan!)
O: Kröhh.. sanotko uuudestaan?
noloa!! kaikki nauro seuraaval välkäl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760