Tänne voi ekrtoo jotain noloin juttui mitä on tapahtunu..eli "Itsensä paljastamo" :D xD
Nolot jutut
5
3728
Vastaukset
- ]:------>
hypitään ilosta hyp hyp hyp hyp hyp noin juuri hyp hyp hyp hyp hyp hyp.
- _:vaahto_karkki_
olin serkkuni kanssa ulkona kävimme rollsisssa ja ostimme pehmikset ja serkkuni ei halunnut syödä sitä koska ei jaksanut hän keksi pahan jutun laitoimme jäätelöä koirankakan päälle!!!
takaamme tuli joku vanha mummo ja huusi ROSKAAJAT!! minä ja serkkuni repesimme nauruun
mummo vielä katsoi meitä ja irvisti.
se oli todella noloa minulla tuli pissat housuun melkein!!!!! - Perverssi.... Melkein.....
Olin seinäjoen epstorilla kavereideni kanssa siten katsoin kun yksi nainen seisoi noin 7 sekunttii paikallaan ja sitten ehköhän mennyt laittamaan käteni hänen niskansa yli mutta sitten se käänsi päätänsä... Ja aloin selittelemään siinä jotain.... nolooooooo
- ei kukaan
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
- huhuhuuhhhuuhhuh
ei kukaan kirjoitti:
kun olin koulussa oli koulu uinteja ja kävelin järkevästi uimaan huomasin että olin jättänyt bikinien alaosan suihkuun samana päivänä lähetin viestin ``moi tuu meil mul on sul yllätys´´ se meni vahingos mn ihastuksel enkä ehtinyt lähettää mitään kun mun känny on niin mäsä (osa syyllinen ton ihastuksen kanssa) kun ovea pimputettiin ihastus tuli sillä ilmeellä että oli ymmärtänyt yllätyksen vähän väärin jos ymmärrätte
Matikantunti: M= Minä T=Tiia O=ope
M: Mitä pitää tehä?
T= Entiiä!
O:Nonii hei kattokaas tänne!
O: *Sanoo jonku laskun*
T: *kertoo jonku hauskan jutun*
O: Sanoppas Miia tämän laskun vastaus.(eli minä!)
M: HAHAHAÖRPS!(röyhtäsen ja naurahan samaan aikaan!)
O: Kröhh.. sanotko uuudestaan?
noloa!! kaikki nauro seuraaval välkäl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439