vanhojen rahojen arvo

kuka tietää

eli kukahan tietäisi linkin missä voisi katsoa vanhojen rahojen arvoa,olisi kolikoita ja seteleitä eri vuosilta.

20

27297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipi
    • Sebulon

      Käy katsomassa Suomen Numismaattisen Yhdistuksen kotisivuilla http://www.snynumis.fi . Useita huutokauppoja vuodessa jossa myytävänä ties mitä, on kolikkoa - seteliä - kunniamerkkiä - mitalia ja vappumerkkiä. Tulosluettelosta löydät sitten saavutetut hinnat. On heillä myös neuvontapalveluakin kinkkimäisiin kysymykseen, eli sieltä löydät apua.

    • minä meiltä

      vanhat rahat

    • 1831

      Minulla on jonkinverran vanhoja rahoja esimerkiksi 5kopekkaa vuodelta 1831.Venäilen250rupla vuodelta 1917.Venäläinen 10 rupllaa vudelta 1909 ynä muita Sumalaisia ja Ruotsalaisia vanhhoja rahoja mutta ilmaisia netinkautta arvioija ei löydy kettään,joko liityt jäseneksi joka maksaa tai ostat lehden joka maksaa.

    • user4443
    • Sauesko

      Minulla on kaksi kappaletta hopeista 500 markan kolikkoa vuodelta 1952, lisäksi paperimarkkoja.

    • Ivalo1ja2

      Minulla on kaksi kappaletta Suomen kauneinta rahaa 500 markkaa 1975 a sarjaa ja viisi kappaletta 100 markkaa G, K ja L sarjaa sekä kaksi kpl Yksi markka seteleitä Å sarjaa. Onko kiinnostusta ja mitä niistä saa ?

    • mauri.liuk

      omistan 2 kopeekan rahan vuodelta 1860. minkähän arvoinen mahtaa olla?

    • kitteeläinen

      olis 200 mk 1956,100 mk 1957 virheettömiä. 25 penniä 1894 hyvä patinointi ja kunto. vanhoja ruotsalaisia rahoja.

    • Tumpelo

      Paljonko saisi v1870 2 markan kolikosta ja1915 1 markan sekä useampi kolikko vuosila 1920-1950. On 33 kpl 1 pennistä 20 markkaan siltä väliltä.Lisäksi 4 kpl erittäin hyväkuntoisia 1 markan seteleitä v.1963,olisko Ä ja Z merkinnällä. 2 kpl 5 markan seteliä v 1963 myöskin erittäin hyväkuntoisia olisko N merkinnällä.Sekä 10 markan seteleitä 4kpl v.1980 Litt.A.muutama muu läpilyöty pieni kolikko.Saisko edes jonkinlaista apua.

    • lekxa

      Hei!
      Voisitteko lähdettää minulle lehden jossa on hinnat Suomalaisista ja ulkolaisista
      vanhoista rahoista.
      osoite : Leo Mattila Mäyräntie 25
      12400 Tervakoski

    • Kuka osaa kertoa onko kahden dollarin vuodelta 1976 arvo mikä tänään.

      • PeNumis

        Arvo on 2 dollaria, aivan loistokuntoisen 3 dollaria


    • bellababy1

      En nyt saa mitään muuta linkkiä auki, mutta osaako kukaan vastata että voiko toosi vanhoja kolikkoja pestä miedolla saippuavedellä???

      • markomarkka

        Älä missään nimessä! Arvo putoo ku kissan hantä! Anna olla naatta ja mäijy pinnassa, nii arvo sailyy...


      • Anonyymi

        kyllä voi pestä


    • tepil66

      Hei, osaisiko joku kertoa vanhojen rahojen arvoa. Minulla on:5 pennin kolikko vuodelta 1866, 10 pennin kolikko vuodelta 1907 ja 1942, 50 pennin kolikko vuodeta 1941 (40 luvulta joka tapauksessa, mutta viimeinen numero epäselvä), 1 markan kolikko vuosilta 1951 (2 kpl), 1930, 1938, 5 markan kolikko vuodelta 1946 sekä
      Säästöpankkiviikko kolikko vuodelta 1946, toisella puolella Risto Rytin kuva.

    • Piksu1964

      Hei! Tietäisikö joku minkäarvoisia ovat nykypäivänä: hopeinen 1 mk kolikko v. 1865, 1866, 1874. 50 p kolikot v. 1871 ja 1865. 5 mk kolikko v. 1949. 25 p kolikko v. 1875?
      Noin arviot kiinnostaisi tietää...

      • piimnä

        vanha raha v.1557, onkohan minkään arvoinen?


    • Anonyymi

      🤔ei tule ainakaan mieleen mulla on muutes toi sama ongelma 🪙

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe