Älyttömiä teorioita

Sol

Mulle tuli mieleen tuulestatemmattuja teorioita.

Jos Harry on hirnyrkki, niin jos se tappaa vaikka Kalkaroksen, niin eikö se voi jakaa oman sielunsa ja Voldemortin sielun palasen erilleen?

Niin tai Voldemort pelastaa jonkun kun Harry yrittää nirhata sen jonkun ja saa voimansa takaisin itseensä. Niin Harry voi nirhata Voldemortin. Tämä vasta ontuva teoria olikin.

Jos Voldemort tajuaa Harryn olevan hirnyrkki, niin se haluaa pitää Harryn hengissä tai saada sielunsa palasen takaisin.

Ai niin ja Kalkaroksen oli valittava oman henkensä tai Dumbledoren hengen väliltä ja Dumbledore tiesi sen minun mielestäni koko ajan.

No minä en osaa selittää teorioitani kovin hyvin, kun ne on ihan pyörremyrskynä päässäni. No etteköhän te saa niistä jotain selvää, kun kerran älykkäitä olette.

13

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kun kaikki täällä miettivät tuota Harry on hirnyrkki teoriaa, minulle tuli mieleen sellainen, että entä jos Sirius olisi ollut hirnyrkki? Row on sanonut että hänen kuolemalleen on syy...

      Kuolonsyöjä tappoi Siriuksen, mutta eiväthän he välttämättä tiedä että Voldemortilla edes on hirnyrkkejä. Dumbledorekin sanoi ettei uskonut Luciuksen tietävän että päiväkirja oli hirnyrkki.

      Mitä tuumaatte?

    • Sol

      Harry inhoaa Kalkarosta niin täydellisesti, että jos Kalkaros on vielä hyvisten puolella, niin Voldemort ei koskaan tajua sitä.

    • fendou

      Olenkin jo aiemmin ilmaissut kantani tuohon Harryn hirnyrkkinä olemiseen, epäilen siis sitä vahvasti.
      Muutenkin tuntuisi oudolta, että Voldemort säilöisi sielunsa eläviin olentoihin kun niitä ei pysty oikeastaan valvomaan millään tavalla (Nagini on poikkeustapaus).
      Kun esim. medaljonki oli todella tehokkaasti suojattu monien taikojen taakse niin miksi tehdä hirnyrkki ihmisestä, joka voi liikkua vapaasti ilman minkäänlaista vartiointia? Riski menettää oman sielunsa osanen olisi tällöin aivan liian suuri ja Voldemort on tarkka näissä asioissa.

      • Niffu

        No juu, minuakin tämä hieman epäilyttää mutta joskus kuulin ihan pätevän teorian, että Harry olisi Voldemortin "vahinkohorcrux" eli syntyi vahingossa ja Voldemortin tietämättä. Joku merkityshän täytyy olla sillä, että Voldemortin voimia siirtyi Harrylle ja Voldemortin suonissa virtaa Harryn veri.

        Kun ensimmäisen kerran luin enkunkielisen HBP:n, tuli minulle mieleen muutamia todella epämääräisiä teorioita, taisin niitä täällä joskus kertoakin. Tässäpä pari esimerkkiä
        1) Kuvittelin Dracon juoneen monijuomalientä ja muuttuneen Tonksiksi tai Tonksin vaihtoehtoisesti muuttuneen Dracoksi. Älkää kysykö miksi...
        2) Ajattelin Harryn olevan horcrux ja hänen tajuavan sen viimeisessä kirjassa. Sitten Harry käyttäisi ankeuttajia imemään sen Voldemortin sielunpalan itsestään.^^


      • fendou
        Niffu kirjoitti:

        No juu, minuakin tämä hieman epäilyttää mutta joskus kuulin ihan pätevän teorian, että Harry olisi Voldemortin "vahinkohorcrux" eli syntyi vahingossa ja Voldemortin tietämättä. Joku merkityshän täytyy olla sillä, että Voldemortin voimia siirtyi Harrylle ja Voldemortin suonissa virtaa Harryn veri.

        Kun ensimmäisen kerran luin enkunkielisen HBP:n, tuli minulle mieleen muutamia todella epämääräisiä teorioita, taisin niitä täällä joskus kertoakin. Tässäpä pari esimerkkiä
        1) Kuvittelin Dracon juoneen monijuomalientä ja muuttuneen Tonksiksi tai Tonksin vaihtoehtoisesti muuttuneen Dracoksi. Älkää kysykö miksi...
        2) Ajattelin Harryn olevan horcrux ja hänen tajuavan sen viimeisessä kirjassa. Sitten Harry käyttäisi ankeuttajia imemään sen Voldemortin sielunpalan itsestään.^^

        Olen itsekin törmännyt tuohon vahinkohirnyrkkiteoriaan ja se on ihan mahdollinen, vaikka onkin hieman kaukaahaettua. Oma aivokapasiteettini ei ainakaan riitä keksimään kuinka tällainen vahinko olisi sitten voinut sattua.
        Siinä vaiheessako kun Voldemort yritti tappaa vauva-Harryn ja Avada Kedavra kimposi häneen itseensä? Tuntuu aika oudolta, että tuossa tilanteessa Harry olisikin muuttunut hirnyrkiksi. Mutta kaikki on mahdollista, aika näyttää miten käy..


      • Mirja...
        fendou kirjoitti:

        Olen itsekin törmännyt tuohon vahinkohirnyrkkiteoriaan ja se on ihan mahdollinen, vaikka onkin hieman kaukaahaettua. Oma aivokapasiteettini ei ainakaan riitä keksimään kuinka tällainen vahinko olisi sitten voinut sattua.
        Siinä vaiheessako kun Voldemort yritti tappaa vauva-Harryn ja Avada Kedavra kimposi häneen itseensä? Tuntuu aika oudolta, että tuossa tilanteessa Harry olisikin muuttunut hirnyrkiksi. Mutta kaikki on mahdollista, aika näyttää miten käy..

        Jos Harry elää vain siksi, että se on elävä hirnyrkki, eikö Harry ole sitten yhtäkuin Voldemort, jotenkin kummallisella tavalla Voldemortin inhimillisyys. Minusta ihminen itse voi olla itsensä pahin vihollinen.


      • ;) ;)
        Mirja... kirjoitti:

        Jos Harry elää vain siksi, että se on elävä hirnyrkki, eikö Harry ole sitten yhtäkuin Voldemort, jotenkin kummallisella tavalla Voldemortin inhimillisyys. Minusta ihminen itse voi olla itsensä pahin vihollinen.

        "Minusta ihminen itse voi olla itsensä pahin vihollinen."
        yhdyn, mutta en usko oikein tuohon vahinko hirnyrkki/horcrux teoriaan. :D en halua xD
        Mutta kieltämättä KIELTÄMÄTTÄ se kuulostaa järkevältä :D


      • Anonyymi

        Mutta Voldemorthan teki Harrystä hirnyrkin vahingossa eikä siis tiennyt sitä itse. Ja kun hän viimeisessä kirjassa langetti Avadakedabran Haryyn hän tappoi Harrystä sen hirnyrkin jonka oli häneen vahingossa langettanut. Kun Harry tapaa sen jälkeen Dumbledoren kigscrossin asemalla ja Harry herää siitä penkiltä. Sielä alla on se olio joka on se hirnyrkki.


    • Isola

      en tiedä nyt noista muista teorioista mutta uskon /toivon että tuo kalkaroksen ja dumbledoren välinen juttu vois olla oikein..tai ainakin lähes. Nehän oli tapellut jostain..Kalkaros ei halunnut enää tehdä jotain vai miten se meni (riita josta hagrid kertoi harrylle) Muuten olis vain niin mustavalkoinen juoni jos Kalkaros olisikin paha. Olis kiva jos kirjassa olis myös hyvä-paha henkilö..

      • kingsley

        En oikein usko tuota vahinkohirnyrkki teoriaa. Eikö Dumbledore sanonut Harrylle että hirnyrkin voi tehdä vain tappamalla joku?


    • singinasong

      harryn äitihän uhrautui harryn puolesta, jos jompi kumpi harryn vanhemmista olisi se uhri, jonka takia harrysta tuli vahingossa hirnyrkki...

    • jokunen

      lue jutttu jonka nimi on harry hirnyrkkinä. se saattaa auttaa

    • Anonyymi

      Vihollista viimeisenä kukistetaan kuolema

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe