Stockholm Quality Outlet

Janita

Eli kysymys kuuluu: kannattaako tonne SQ outlet myymälään lähteä käymään? Kuitenkin sinne aikaa menee keskustasta melkein puoli tuntia ja ristelyille olen menossa, joten aikaa ei ole kovin paljoa olla ostoksilla. Mitä siellä on sellaista minkä takia kannattaa sinne matkata?
Tiedän, että ne ovat alehinnoin, mutta ilmeisesti ovat "last season" tuotteita? Löytyykö esim. Adidaksen superstareja?

9

19980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkofan

      Jos aikataulu on tiukka, niin silloin on syytä tutkia Outletin valikoimaa etukäteen ja päättää, mennäkö vai eikö mennä.

      tässä oikotie:http://www.qualityoutlet.com/

      minä olen useana vuotena käynyt vaateostoksilla siellä, vaikka asunkin melko kaukana paikasta. Melko usein on kannattanut. Varsinkin silloin, kun tyttäret olivat teini-iässä.

      Eniten iloa on ollut sellaisiat vaatteista. mitä ei ole koskaan ollut markkinoilla. Koekappaleista. Varsinkin laatutavaraa sieltä saa sopuhintaan.

      Mutta aikaa on joka reissu vienyt melkoisesti.

    • Aada

      Turhin reissu mitä olen koskaan tehnyt - ei sitten niin mitään ja matka kestää. Liikkeet aukenivat vasta 10.00-11.00 aikoihin ja jouduimme odottelemaan kauppojen avautumista jossain hikisessä burgerbaarissa - never again!

    • nina

      Älä turhaan lähde sinne hukkamaan kallisarvoista shoppailuaikaa.Itse tukholmassa asuvana ja silloin tällöin siellä käyvänä voin kertoa että todella harvoin löytää mitään.kävin juuri viime viikon maanantaina ja ei mitään mielenkiintoista ostettavaa...Ja joku muu jo tossa mainitsikin että aukeaa vasta kl11 ja matka on aika pitkä sinne

    • sisämaassa asuja

      Ihmeeksi luen negatiivisia viestejä. Itse olen aina ohi ajaessani pistäytynyt Outletissa ja melko usein on tavaraa sieltä löytynyt.

      Viimeksi useampi laatupaita miehelleni ja sadeasut koko perheelle. Samoin fleecepaidat. Sekä muodikas villatakki vanhimmalle pojalle.

      On hyvä tietää, mitä sieltä menee etsimään. Viisasta tutkia putiikkeja internetsivuilta. Ja jättää menemättä. jos kaikki aika kuluisi pelkkiin matkoihin.

    • halpis

      käytiin juuri.jos olet tottunut ostelemaan vaattesi stocmannilta ym hienosto kaupoista niin kannattaa mennä.silloin sieltä löytääkin jotain varmaan itselleen.mutta jos olet niin kuin me anttila ja prisma ostajia älä turhaan haaskaa aikaasi

    • ninni

      moi vielä.
      Tavara out letissa aika "vanhan aikaista",joten jos olet etsimässä jotain kivaa uutta muotia tai biletys vaatetta täältä sitä et todellakaan löydä,vain muutama ok butiikki.Tavallisia perusvaatteita sieltä saattaa ehkä löytää jos on niitä hakemassa.

    • Janita

      Kiitos kaikille vastanneille! Tulin tuossa siihen lopputulokseen, että tällä reissulla jätetään väliin. Matkaan jo menee sen verran aikaa, puhumattakaan kaupat kiertäessä. Eri asia olisi jos olisimme yötä Tukholmassa, jolloin aikaa olisi enemmän ja sillon menisin kyllä tuolla käymään. Mutta sitä kertaa odotellessa...
      Kiitos vielä!

    • jkaljslsakd

      ihmeessä kannattaa! :) siellä on hyviä vaatekauppoja! saattaa kyllä olla että keskustasta löytyy paremmin kaikkea. riippuu täysin siitä mitä haet

    • päivän matkaaja

      Päivä tukholmassa reissu. Ehdittiin hyvin käymään outletissa. Mentiin J35 junalla ja sitten käveltiin n. 2,4 km outlettiin.

      Outletissa oli edullisesti alusvaatteet, mutta esim. peak performance huppari maksoi 70 € (Suomesta saa saman paidan 50 €).
      Hintatietoinen kannattaa olla.

      Minun mielestä kannattaa käydä katsomassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe