Harry Potter ja Liekehtivä Pikari täällä jo tänään.

Monet ovat odottaneet jännittyneetä Harry Potter ja Likehtivä Pikari elokuvan ilmestymistä VHS/DVD:lle. Kaikki eivät suinkaan ole käyneet katsomassa tätä elokuvateatterissa, vaan ovat odotelleet rauhallisesti keskusteluita katsellen DVD/VHS:n ilmestymistä.

Oletko sinä jo ostanut omasi? Kerrothan juonesi myös tätä kohtaan.

(Äh.. Itse olen vasta menossa ostamaan sitä ^^')

7

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

Saan luultavasti (toivottavasti) tänään DVD:n, jotta voisin katsoa sen ja miettiä uudestaan oliko se varmasti niin huooonooo kuin se oli ensimmäisellä katsomiskerralla.
      Ja että miksikä se oli huono?
      Koska se oli niiiin erilainen kuin kirja, tiedän tiedän, ettei se olisi voinut olla juuri niin kuin kirja, mutta en sitä ajatellutkaan.

• Ginny Lovegood

Kävin katsomassa sen elokuvissa ja oli ihanaa nähdä se taas dvd:llä. Se elokuva on uskomaton!
        Vaikeaa verrata kirjaan.
        Minusta elokuvat ja kirjat ovat yhtä hyviä!
        Voldemort oli vähän oudonnäköinen mut hieno leffa!
        Kannattaa katsoa!

• Diuli.

Oman deeveedeeni sain jo 27.3 ennakkona ja katsonut on tultu kerran. Aivan sikamakee. Jou.
      Lisämateriaalit on nannaa.

• ms.granger

mä en oo vielä ostanu sitä, mutta se tulee kyllä ostettua...

• minä.

joo musta se oli hyvä.. monet on haukku huonoimmaksi leffaksi sen takia kun ei seuraa niin tarkkaa kirjaa kun aikasemmat mutta ei musta sen tarvikkaan mennä yhteen niin tarkkaan.. esim ykkös ja kakkos leffat oli tosi surkeita just sen takia et yrittivät liian tarkkaan matkii kirjaa ja kun aika on rajallista niin ne oli sit niin pätkityn näkösiä.. leffa leffana ja kirja kirjana..kaikki ei kuitenkaan lue niitä kirjoja

• Minä sain jo oma DVD:n 22.3. Eli viikkoa ennen julkaisua.

• PANJO

...osti just eilen Prismasta :) Kävin kyll sillon kattomassa sen leffassakin, mutta pakko oli ostaa ku nii hyvä oli! En oo vielä ehtiny katsomaan DVD:ltä, mutta meinaanki säästää sen viikonlopuksi (;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe