Monet ovat odottaneet jännittyneetä Harry Potter ja Likehtivä Pikari elokuvan ilmestymistä VHS/DVD:lle. Kaikki eivät suinkaan ole käyneet katsomassa tätä elokuvateatterissa, vaan ovat odotelleet rauhallisesti keskusteluita katsellen DVD/VHS:n ilmestymistä.
Oletko sinä jo ostanut omasi? Kerrothan juonesi myös tätä kohtaan.
(Äh.. Itse olen vasta menossa ostamaan sitä ^^')
Harry Potter ja Liekehtivä Pikari täällä jo tänään.
7
726
Vastaukset
- Claudine
Saan luultavasti (toivottavasti) tänään DVD:n, jotta voisin katsoa sen ja miettiä uudestaan oliko se varmasti niin huooonooo kuin se oli ensimmäisellä katsomiskerralla.
Ja että miksikä se oli huono?
Koska se oli niiiin erilainen kuin kirja, tiedän tiedän, ettei se olisi voinut olla juuri niin kuin kirja, mutta en sitä ajatellutkaan.- Ginny Lovegood
Kävin katsomassa sen elokuvissa ja oli ihanaa nähdä se taas dvd:llä. Se elokuva on uskomaton!
Vaikeaa verrata kirjaan.
Minusta elokuvat ja kirjat ovat yhtä hyviä!
Voldemort oli vähän oudonnäköinen mut hieno leffa!
Kannattaa katsoa!
- Diuli.
Oman deeveedeeni sain jo 27.3 ennakkona ja katsonut on tultu kerran. Aivan sikamakee. Jou.
Lisämateriaalit on nannaa. - ms.granger
mä en oo vielä ostanu sitä, mutta se tulee kyllä ostettua...
- minä.
joo musta se oli hyvä.. monet on haukku huonoimmaksi leffaksi sen takia kun ei seuraa niin tarkkaa kirjaa kun aikasemmat mutta ei musta sen tarvikkaan mennä yhteen niin tarkkaan.. esim ykkös ja kakkos leffat oli tosi surkeita just sen takia et yrittivät liian tarkkaan matkii kirjaa ja kun aika on rajallista niin ne oli sit niin pätkityn näkösiä.. leffa leffana ja kirja kirjana..kaikki ei kuitenkaan lue niitä kirjoja
- PANJO
...osti just eilen Prismasta :) Kävin kyll sillon kattomassa sen leffassakin, mutta pakko oli ostaa ku nii hyvä oli! En oo vielä ehtiny katsomaan DVD:ltä, mutta meinaanki säästää sen viikonlopuksi (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396