Mitä eroa niillä kaikilla oikein on?
Jos esim. suositellaan menemään naprapaatille niin onko sama meneekö kirolle, vai mitä eroa niillä on? Sitten vielä se joku osteopaatti?!? tms, mitäs se tekee?
Niin, pitäs saada kasvojen, kaularangan, niskan ja hartioiden lihaksia rentoutumaan. Riittääkö tavis hieroja joka hieroo myös kaulaa?
Kiropraktikko, naprapaatti jne
6
18605
Vastaukset
- juuuh
kirolla on pidempi koulutusaika, naprapaatti on suositeltavin, koska se manipuloi ilman niskan niksauttelua
- Erimieli
se naprapaatti, missä minä olen jo vuosia käynyt, aukoo nikamalukkoja niksauttelemalla. Olen käynyt myös kiropraktikolla, joka myös manipuloi nikamia. Näistä kahdesta minä suosittelen mieluummin kiropraktikkoa, koska hänen käsittelynsä on hellävaraisempaa ja monipuolisempaa. Naprapaatti käyttää enemmän raakaa voimaa. Periaatteessa tekevät samaa hommaa.
- _*_*_
Erimieli kirjoitti:
se naprapaatti, missä minä olen jo vuosia käynyt, aukoo nikamalukkoja niksauttelemalla. Olen käynyt myös kiropraktikolla, joka myös manipuloi nikamia. Näistä kahdesta minä suosittelen mieluummin kiropraktikkoa, koska hänen käsittelynsä on hellävaraisempaa ja monipuolisempaa. Naprapaatti käyttää enemmän raakaa voimaa. Periaatteessa tekevät samaa hommaa.
Miten voit yleistää praktikkojen olevan hellävaraisempia jos olet käynyt yhdellä naprapaatilla ja yhdellä kiropraktikolla!?!?!?!?! Takaan että molemmista ammattiryhmistä löytyy sekä hellä- että kovakätisiä!
- olen
käynyt tavallisella fysioterapeutilla ja olen ollut todella tyytyväinen :)
On tehnyt juuri noita asioita joista mainitsit.
Lisäksi olen saanut myös kireät/kipeät kallonpohjanlihaksetkin rentoutumaan,ovat olleet ihan jumissa.
Aukoi myös nikamalukot selästä ja rintarangasta.
Monipuolista palvelua!- Erimieli
pääasiahan on se, että saa vaivoihinsa apua. On hoidon antaja sitten fysioterapeutti, hieroja, naprapaatti tai ihan mikä vaan.
- Tilu
Työnnä sinä pääsi sinne emättimeen, pösilö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803