Uskomaton uptime!

totuuden_torvi

Puolueettomassa testissä olevan Windowsin uptime:

Statistics
Runtime: 800 days 20:55 hours

Linuxien kohdalta testiraportit on murheellista luettavaa, sillä parhaimmillaankin Linux-pommi ei ole puolueettomassa testissä pysynyt ylhäällä kuin muutamia päiviä.

Ero amatöörien kyhäämien Linux-viritelmien ja nerokkaan avaruusajan Windowsin välillä on siis käsittämättömän huikea ja Windowsin ylivoima totaalisen murskaavaa. Windows on ollut puolueettomassa testissä niin vakuuttavan ylivoimainen, että se on todellisuudessa ainut järkevä vaihtoehto käyttöjärjestelmäksi. Windows on voittajan valinta.

10

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän

      torvelo tietää.

      http://uptime.netcraft.com/up/accuracy.html#linux26

      > Puolueettomassa testissä olevan Windowsin uptime:
      >
      > Statistics
      > Runtime: 800 days 20:55 hours

      Jokaisen servicepackin jälkeen wintoys tarvitsee bootata eli tähän matolaatikkoon ei siis ole asennettu pahemmin korjauksia. Mahtaa olla turvallinen tämä uptime-hirmu. Päivittämättä pitkälti yli kaksi vuotta.

      BTW wintoys on viruksien ja matojen valinta. Ei voittajan.

      • matokuuri

        Todelliseen_trolliin verrattuna madotkin ovat voittajia.


      • totuuden_torvi

        Kannattaisi ensin ottaa asioista selvää, ennen kuin tulee asiantuntijoille pätemään. Windowsia ei todellakaan ole mikään pakko päivittää! Saatikka että päivitysten jälkeen olisi pakko tehdä Windowsille bootti. Silkaa potaskaa.

        Eikä tässä puolueettomassa testissä olevassa Windowsissa, kuten missään muussakaan käyttämässäni Windowsissa ole koskaan ollut mitään viruksia tai matoja. Moiset väittämät ovat silkkaa Linux-hihhulien propagandaa ja todiste siitä, etteivät hihhulit ole koskaan aitoa Windowsia käyttäneetkään.


      • totuuden_torvi kirjoitti:

        Kannattaisi ensin ottaa asioista selvää, ennen kuin tulee asiantuntijoille pätemään. Windowsia ei todellakaan ole mikään pakko päivittää! Saatikka että päivitysten jälkeen olisi pakko tehdä Windowsille bootti. Silkaa potaskaa.

        Eikä tässä puolueettomassa testissä olevassa Windowsissa, kuten missään muussakaan käyttämässäni Windowsissa ole koskaan ollut mitään viruksia tai matoja. Moiset väittämät ovat silkkaa Linux-hihhulien propagandaa ja todiste siitä, etteivät hihhulit ole koskaan aitoa Windowsia käyttäneetkään.

        lainata videokamera ja pistää kone rautamuurin ULKOPUOLELLE ja alkaa asentamaan winXP:tä ja samalla nauhoittaa näytön tapahtumia...
        On sit mukava naureskella tälle TT:n "mainostamalle" aukottomuudelle, kun ötökkää alkaa hyppäämään sisään... :-P
        Sit kun homma valmis, niin divX koodaus ja sitten jakoon kyseinen video!


      • bittorrentilla vaan
        djmosse kirjoitti:

        lainata videokamera ja pistää kone rautamuurin ULKOPUOLELLE ja alkaa asentamaan winXP:tä ja samalla nauhoittaa näytön tapahtumia...
        On sit mukava naureskella tälle TT:n "mainostamalle" aukottomuudelle, kun ötökkää alkaa hyppäämään sisään... :-P
        Sit kun homma valmis, niin divX koodaus ja sitten jakoon kyseinen video!

        jakoon niin saadaan lisää propagandaa.
        Googlevideosta löytyy jo upuntun asennusvideo ;)


    • paikka.

      Sefut on vissiin taas nukkumassa kun trollit herää.

      Toisaalta tällainen Linuxin mainostaminen tekeytymällä ylityhmäksi Windowsin käyttäjäksi on jo auttamatta vanhentunut tehokeino. Eikä Linux sellaista kaipaa vaan uskoa siihen että terve järki voittaa aikaa myöten. Microsoftin sekoilu Vistan kanssa on lupaava merkki siihen suuntaan.

    • Mukula

      nyt sin sota palstalle riehumaan sydämmessi kyllyydestä, ja jätetään tämä palstalle asialliselle järkevälle asialle...

      • tää ookkaan

        sodat palstaa? vai onx se sota eri palsta, joku jos voi sit winkullakin henkeselit paukutella. Tajuaaks kukaan mitään häh.


      • wintoys
        tää ookkaan kirjoitti:

        sodat palstaa? vai onx se sota eri palsta, joku jos voi sit winkullakin henkeselit paukutella. Tajuaaks kukaan mitään häh.

        Ketju on siirretty tänne.

        Linux-palstalta.

        Tajuux?


    • totuuden_torvi

      Jaahas, tämä on taas aitoon kommarien tyyliin sensuroitu pois sieltä minne viesti oikeasti kuuluu? Huvittavintahan tässä kommarien touhussa on, että tällä nikillä kirjoitetut tärkeää asiaa täynnä olevat valistusviestit poistetaan välittömästi tuolta Linux-palstalta, mutta jos jollain muulla nikillä kirjoittaa mitä tahansa täysin vääriä ohjeita olevia vastauksia, niin ne saa olla siellä ihan rauhassa. Heh, täytyykin taas käydä siellä vähän hihhuleja neuvomassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe