Ostin Logitech LX7 -langattoman hiiren, kun olin lukenut paljon sitä kehuvia käyttäjäarvosteluja netistä.
(Verkkokauppa.comissa "tarttui" hiiri mukaan...:)
Täytyy sanoa, että käsitykseni langattomista hiiristä muuttui kertaheitolla!
Minulla oli paljon ennakkoluuloja hännättömiä hiirulaisia kohtaan, varmaan siksikin, että edellisen kerran kokeilin sellaista v. 2002 ja kyseessä oli Microsoftin raskas tekele, joka kulutti paristoja kuin nälkäinen apina.
Logitech LX7 toimii yhdelläkin paristolla (jolloin se on mukavan keveä) ja yhteys toimii hienosti hiiren ja USB-minivastaanottimen välillä vaikka tietokone on yli metrin päässä hiirestä ja välissä on paksu, tamminen pöydänkansi. Hiiren saa kokonaan sammutettua pohjassa olevan virtanaipn avulla.
Ainoa mikä vähän häiritsee on se, että Logitech lx7 tuntuu olevan "kranttu" hiirimnattojen suhteen. Kannattaa ostaa mahdollisimman liukas kangaspiontainen hiirimatto (esim. UltiMat-perismatto, n. 6-8 €) tai mahdollisimman sileä, muovipintainen hiirimatto.
(itsellä tällä hetkellä käytössä IBM:n muovipintainen mainos-hiirimatto ja hyvin skulaa hiiri)
lisätietoja esim. tuolla:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2135,CONTENTID=10918
Logitech LX7 cordless mouse
5
718
Vastaukset
- sami.
pitää lisätä, että oli pieniä ongelmia käyttöönotossa.
Ne johtuivat joko emolevyn ajureista tai hieman vanhentuneista Logitechin Setpoint-ajureista (jotka oliva mukana tulleella CD-levyllä).
Latasin uusimmat ajurit Logitehin sivuilta ja päivitin emolevyn IDE- ja uSB-ajurit.
Sen jälkeen hiiri on toiminut ongelmitta. - mulla on.
Mulla on metallinen alusta (http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK32248) logitechin mx1000:lle (http://www.logitech.com//index.cfm/products/details/US/EN,CRID=3,CONTENTID=9043). Hyvin skulaa ja akku latautuu aina laturissa.
- Steelpad-matot
maksakin about 30-35 egee?
Meinaan vaan, että on iso raha laittaa hiireen.
mites karheapintainen sun hiirimatto on, syökö hiiren "tassuja" nopeasti? - syönyt
Steelpad-matot kirjoitti:
maksakin about 30-35 egee?
Meinaan vaan, että on iso raha laittaa hiireen.
mites karheapintainen sun hiirimatto on, syökö hiiren "tassuja" nopeasti?Reilu vuosi sitten hankin molemmat ja hyvin on hiiren tassuja jäljellä. Siinä tuli mukana sitä teippiä tassujen päälle laitettavaksi. En muista mitä noi maksoi piti vaan jotain ostaa..
- toi lx7-hiiri
pari kuukautta ja muuta ongelmaa ei ole kuin se, että logitechin omilla ajureilla en saa hiiren kursoria kunnolla hallintaan, paitsi jos tiputa nopeuden ja kiihdytyksen pieneksi.
Kumma kyllä, WinXP pron omilla hiiriajureilla logitech lx7 toimii ihan hienosti!? Taas pisteet windowsille!
Hiirimattona on ihan perusmatto, Ulti-mat breathe. (hintaansa nähden yllättävän hyvä!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait373219Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3903Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3790Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14622
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21591- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559