Logitech LX7 cordless mouse

sami.

Ostin Logitech LX7 -langattoman hiiren, kun olin lukenut paljon sitä kehuvia käyttäjäarvosteluja netistä.
(Verkkokauppa.comissa "tarttui" hiiri mukaan...:)

Täytyy sanoa, että käsitykseni langattomista hiiristä muuttui kertaheitolla!
Minulla oli paljon ennakkoluuloja hännättömiä hiirulaisia kohtaan, varmaan siksikin, että edellisen kerran kokeilin sellaista v. 2002 ja kyseessä oli Microsoftin raskas tekele, joka kulutti paristoja kuin nälkäinen apina.

Logitech LX7 toimii yhdelläkin paristolla (jolloin se on mukavan keveä) ja yhteys toimii hienosti hiiren ja USB-minivastaanottimen välillä vaikka tietokone on yli metrin päässä hiirestä ja välissä on paksu, tamminen pöydänkansi. Hiiren saa kokonaan sammutettua pohjassa olevan virtanaipn avulla.
Ainoa mikä vähän häiritsee on se, että Logitech lx7 tuntuu olevan "kranttu" hiirimnattojen suhteen. Kannattaa ostaa mahdollisimman liukas kangaspiontainen hiirimatto (esim. UltiMat-perismatto, n. 6-8 €) tai mahdollisimman sileä, muovipintainen hiirimatto.
(itsellä tällä hetkellä käytössä IBM:n muovipintainen mainos-hiirimatto ja hyvin skulaa hiiri)

lisätietoja esim. tuolla:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2135,CONTENTID=10918

5

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami.

      pitää lisätä, että oli pieniä ongelmia käyttöönotossa.
      Ne johtuivat joko emolevyn ajureista tai hieman vanhentuneista Logitechin Setpoint-ajureista (jotka oliva mukana tulleella CD-levyllä).
      Latasin uusimmat ajurit Logitehin sivuilta ja päivitin emolevyn IDE- ja uSB-ajurit.
      Sen jälkeen hiiri on toiminut ongelmitta.

    • mulla on.
      • Steelpad-matot

        maksakin about 30-35 egee?
        Meinaan vaan, että on iso raha laittaa hiireen.
        mites karheapintainen sun hiirimatto on, syökö hiiren "tassuja" nopeasti?


      • syönyt
        Steelpad-matot kirjoitti:

        maksakin about 30-35 egee?
        Meinaan vaan, että on iso raha laittaa hiireen.
        mites karheapintainen sun hiirimatto on, syökö hiiren "tassuja" nopeasti?

        Reilu vuosi sitten hankin molemmat ja hyvin on hiiren tassuja jäljellä. Siinä tuli mukana sitä teippiä tassujen päälle laitettavaksi. En muista mitä noi maksoi piti vaan jotain ostaa..


    • toi lx7-hiiri

      pari kuukautta ja muuta ongelmaa ei ole kuin se, että logitechin omilla ajureilla en saa hiiren kursoria kunnolla hallintaan, paitsi jos tiputa nopeuden ja kiihdytyksen pieneksi.
      Kumma kyllä, WinXP pron omilla hiiriajureilla logitech lx7 toimii ihan hienosti!? Taas pisteet windowsille!
      Hiirimattona on ihan perusmatto, Ulti-mat breathe. (hintaansa nähden yllättävän hyvä!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe