Kaaso ja bestman alttarilla...

Lissan

Onko aina häissä niin että kaaso ja bestman lähtevät alttarilta morsiusparin jälkeen kävelemään pois? (ikäänkuin parina?)

5

3922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alttarilta.......

Ei. Suomi on vapaa maa ja täällä saavat kaasot ja bestmanit liikkua kuten haluavat.

• Tuukka

Kaaso ja Bestman eivät tule alttarille, jos niillä ei ole siellä varsinaista tehtävää. Bestman pitää yleensä sormusta, mutta kaaso morsiamen avustaja ja ei kovinkaan minun näkemissäni häissä alttarilla

• Liisa

Eikös kaaso ole yleensä morsiamen avustaja kaikessa asioissa ennen ja jälkeen häiden? Morsian itse määrittelee minne ja miten kaason haluaa olevan esillä. meidän häissä kaaso oli lähinnä juhlien järjestäjä. En tarvinnut häntä kirkossa.

• uris

Kaaso tulee yleensä alttarin vasemmalle puolelle,
      ottaakseen morsiamelta morsiuskimpun vihkimisen
      ajaksi jos morsian niin haluaa.Bestman yleensä alttarin oikealle puolelle odottamaan sulhasen
      kanssa morsiamen saapumista.Vihkimisen aikana hän
      istuu (joskus koko hääväki seisoo vihkimisen ajan)kunnes ojentaa papille sormuksen.Kirkosta pois lähdettäessä yleensä morsiuslapset seuraavat
      hääparia.Kaaso ja bestman poistuvat muun hääseu-
      rueen kanssa paitsi jos he ovat myös parin auton-
      kuljettat.Silloin he voivat "luikkia" vaikka sivuovesta etuovelle hääparia vastaan.

• toivon

että kaaso ja bestman ovat molemmat alttarilla, mutta koska molemmilla on kumppanit niin tulen kyllä esittämänn että he hakevat parinsa ja he tulevat ulos kirkosta silleen, koska monelle se on surullista nähdä miten oma puoliso kulkee kirkkokäytävää toisen kanssa enkä minä halua sellaista kenellekään. Kyllä kaikista asioista voi sopia ja kuten olen aiemminkin sanonut; kaikkia pitää ottaa huomioon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5162
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1372
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1340
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      1001
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      875
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      833
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe