Rattijuoppo kamppulassa...hohhoijaa...

svedu

Eikö uusimaalla oikein ole jutunaiheita kun pitää noinki jokapaiväisestä asiasta kirjoitella? No saahan siitä joka päivä pienen täytteen sivulle, paljon isompi uutinen olisi esimerkiksi että " kaikki ajoivat selvinpäin kamppulassa" ! Siinä sitä olis keskusteltavaa!

17

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitten

      on uusimaassa osana sen saatanan 6-vuoronkeksijän usko takkumäen höpiöitä. saatana sairas ukko, pitäis v

    • Huomaatte.

      Vain kamppulassa kiinni jääneet rattijuopot
      muista ette puhu mitään.Näkyyhän niitä
      nykyään olevan jokapuolella.

      • hoi........

        Onpa herkkää porukkaa Kamppulassa. Tosiasiassa Kamppulassa on eniten rattijuoppoja ja sillä siisti. Koettakaa ymmärtää.


      • niin että
        hoi........ kirjoitti:

        Onpa herkkää porukkaa Kamppulassa. Tosiasiassa Kamppulassa on eniten rattijuoppoja ja sillä siisti. Koettakaa ymmärtää.

        Kamppulalaisia hävettää asua Kamppulassa.


      • niin että kirjoitti:

        Kamppulalaisia hävettää asua Kamppulassa.

        ei muuten hävetä..


      • just vitun joo
        hoi........ kirjoitti:

        Onpa herkkää porukkaa Kamppulassa. Tosiasiassa Kamppulassa on eniten rattijuoppoja ja sillä siisti. Koettakaa ymmärtää.

        sähän vasta vitsin murjasit! vai että eniten juoppoja ja vielä tosiasia,näytäpä mullekin ne tilastot joissa noin sanotaan...


      • katiely
        niin että kirjoitti:

        Kamppulalaisia hävettää asua Kamppulassa.

        aijaa.... sepäs on kiva tietää.... mä kyllä asun kamppulassa, enkä häpeä sitä yhtään. ennemminkin olen ylpeä siitä etten asu siellä missä asuu noin helvetin tyhmiä ihmisiä kuin sinä


    • jutun aiheita

      koska tässä varmaan vuos sitten Uusimaassa kirjoitettiin,että keskustan kukka-istutuksia oli tärvelty! Ketä kiiiinnnnostaaaa???!! Repeilin aivan täysin tuollekkin jutulle,enkä ollut uskoa sitä todeksi...

      Ja parasta oli siinä lehtikirjoituksessa,että "poliisi tutkii asiaa". Hahhah! xD

      • Arvaan mä

        Ruusupuskat löyty sitte kamppulasta? Pojat oli vieneet kamppulan kaunokaisille ruusuja pesän toivossa?


      • toi nyt ole
        Arvaan mä kirjoitti:

        Ruusupuskat löyty sitte kamppulasta? Pojat oli vieneet kamppulan kaunokaisille ruusuja pesän toivossa?

        hieman kaukaa haettua?????????????? taisit olla itse se joka niitä vei tytöille pesän toivossa, ei kukaan tollasta juttua voi vaan heittää päästään............


    • nyt..

      Kyllä porvoolaisten pitää saada tietää mitä Kamppulassa tapahtuu, muuten ei osaa varoa kyseistä paikkaa.

      • Varo itekään ,

        Muuten kuin päiväsaikaan ettei vaan kukaan tuttu
        näe missä olette.Yöaikaan kyllä rampaate täällä,
        eihän se sovi muuten yhteen täälä kirjoittelun
        kanssa.


    • Paras paikka =)

      Mitä ei kamppulassa ole - sitä ei tarvita!! Yläaste, ala-aste, kauppa, Posti, kirjasto, urheilukenttä, R-kioski (online-piste), automaatti, riittävästi parkkitilaa autoille, Lähipesä, pitsapaikka, halpoja vuokra- ja omistusasuntoja, oma kirkko, puistoja, kävelyreittejä, koirapuisto, pyllis, hyvät yhteydet helsinkiin, 5 kertaa bussi kaupunkiin tunnissa, oma sosiaali- ja terveydenhuolto, pankki, puro, satama, huoltoasema, kiinteistöhuolto, nuorisotila, hammaslääkäri, loistava tiivis porukka, hieronta, apteekki. Eli mitä helvettii ihmiset valittaa kamppulasta? Kamppula on paratiisi!! Missä muussa kaupungin osassa asiat on yhtä hyvin? hmm... Nyt ei tule heti mieleen yhtään. Vastatkaa ihmeessä jos olen jotenkin väärässä. Ei se tarkoita sitä että jos on muutama hieman syrjäytyneempi kulkija, että koko paikka olisi samanlaista porukkaa täysi. Ja mitä sitten vaikka niitä vähempiosaisia onkin? Hyvä että saavat jossain asua rauhassa. Sehän on naurettavaa hylätä ihminen sen luonteen takia. Onneksi on olemassa Gammelbacka!! Hieno paikka.

      • spämmäystä.

        Olet oikeassa: Kamppulassa on kaikkea: sosiaalitapauksia, rikollisia, romaneja, maahanmuuttajia, työttömiä, mielisairaita, luulotautisia, luusereita, loisia...


      • kamppula
        spämmäystä. kirjoitti:

        Olet oikeassa: Kamppulassa on kaikkea: sosiaalitapauksia, rikollisia, romaneja, maahanmuuttajia, työttömiä, mielisairaita, luulotautisia, luusereita, loisia...

        Sano missä ei ole sairaita tapauksia? Musta se on hienoa ettei kamppulalaiset ala muita kaupungin osia haukkumaan. Ihan samalla tavalla on muissakin paikoissa sekaisin ihmisiä..


      • on hourula
        kamppula kirjoitti:

        Sano missä ei ole sairaita tapauksia? Musta se on hienoa ettei kamppulalaiset ala muita kaupungin osia haukkumaan. Ihan samalla tavalla on muissakin paikoissa sekaisin ihmisiä..

        Oli kyse siitä että missä niitä on eniten. Kamppula voittaa kaikissa sarjoissa.


      • industa
        spämmäystä. kirjoitti:

        Olet oikeassa: Kamppulassa on kaikkea: sosiaalitapauksia, rikollisia, romaneja, maahanmuuttajia, työttömiä, mielisairaita, luulotautisia, luusereita, loisia...

        niin ja mitähän vikaa on tuollaisissa ihmisissä? sä taidat itse olla jotenkin pahasti häiriintynyt.... noita ihmisryhmiä asuu myös muualla kuin kamppulassa, ja varmasti yhtä paljon tai enemmänkin kuin kamppulassa, vai onko sulla näyttää mulle tilasto jossa kerrotaan kamppulassa asuvan heitä eniten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe