Eikö uusimaalla oikein ole jutunaiheita kun pitää noinki jokapaiväisestä asiasta kirjoitella? No saahan siitä joka päivä pienen täytteen sivulle, paljon isompi uutinen olisi esimerkiksi että " kaikki ajoivat selvinpäin kamppulassa" ! Siinä sitä olis keskusteltavaa!
Rattijuoppo kamppulassa...hohhoijaa...
17
1441
Vastaukset
- ja sitten
on uusimaassa osana sen saatanan 6-vuoronkeksijän usko takkumäen höpiöitä. saatana sairas ukko, pitäis v
- Huomaatte.
Vain kamppulassa kiinni jääneet rattijuopot
muista ette puhu mitään.Näkyyhän niitä
nykyään olevan jokapuolella.- hoi........
Onpa herkkää porukkaa Kamppulassa. Tosiasiassa Kamppulassa on eniten rattijuoppoja ja sillä siisti. Koettakaa ymmärtää.
- niin että
hoi........ kirjoitti:
Onpa herkkää porukkaa Kamppulassa. Tosiasiassa Kamppulassa on eniten rattijuoppoja ja sillä siisti. Koettakaa ymmärtää.
Kamppulalaisia hävettää asua Kamppulassa.
- just vitun joo
hoi........ kirjoitti:
sähän vasta vitsin murjasit! vai että eniten juoppoja ja vielä tosiasia,näytäpä mullekin ne tilastot joissa noin sanotaan...
- katiely
niin että kirjoitti:
Kamppulalaisia hävettää asua Kamppulassa.
aijaa.... sepäs on kiva tietää.... mä kyllä asun kamppulassa, enkä häpeä sitä yhtään. ennemminkin olen ylpeä siitä etten asu siellä missä asuu noin helvetin tyhmiä ihmisiä kuin sinä
- jutun aiheita
koska tässä varmaan vuos sitten Uusimaassa kirjoitettiin,että keskustan kukka-istutuksia oli tärvelty! Ketä kiiiinnnnostaaaa???!! Repeilin aivan täysin tuollekkin jutulle,enkä ollut uskoa sitä todeksi...
Ja parasta oli siinä lehtikirjoituksessa,että "poliisi tutkii asiaa". Hahhah! xD- Arvaan mä
Ruusupuskat löyty sitte kamppulasta? Pojat oli vieneet kamppulan kaunokaisille ruusuja pesän toivossa?
- toi nyt ole
Arvaan mä kirjoitti:
Ruusupuskat löyty sitte kamppulasta? Pojat oli vieneet kamppulan kaunokaisille ruusuja pesän toivossa?
hieman kaukaa haettua?????????????? taisit olla itse se joka niitä vei tytöille pesän toivossa, ei kukaan tollasta juttua voi vaan heittää päästään............
- nyt..
Kyllä porvoolaisten pitää saada tietää mitä Kamppulassa tapahtuu, muuten ei osaa varoa kyseistä paikkaa.
- Varo itekään ,
Muuten kuin päiväsaikaan ettei vaan kukaan tuttu
näe missä olette.Yöaikaan kyllä rampaate täällä,
eihän se sovi muuten yhteen täälä kirjoittelun
kanssa.
- Paras paikka =)
Mitä ei kamppulassa ole - sitä ei tarvita!! Yläaste, ala-aste, kauppa, Posti, kirjasto, urheilukenttä, R-kioski (online-piste), automaatti, riittävästi parkkitilaa autoille, Lähipesä, pitsapaikka, halpoja vuokra- ja omistusasuntoja, oma kirkko, puistoja, kävelyreittejä, koirapuisto, pyllis, hyvät yhteydet helsinkiin, 5 kertaa bussi kaupunkiin tunnissa, oma sosiaali- ja terveydenhuolto, pankki, puro, satama, huoltoasema, kiinteistöhuolto, nuorisotila, hammaslääkäri, loistava tiivis porukka, hieronta, apteekki. Eli mitä helvettii ihmiset valittaa kamppulasta? Kamppula on paratiisi!! Missä muussa kaupungin osassa asiat on yhtä hyvin? hmm... Nyt ei tule heti mieleen yhtään. Vastatkaa ihmeessä jos olen jotenkin väärässä. Ei se tarkoita sitä että jos on muutama hieman syrjäytyneempi kulkija, että koko paikka olisi samanlaista porukkaa täysi. Ja mitä sitten vaikka niitä vähempiosaisia onkin? Hyvä että saavat jossain asua rauhassa. Sehän on naurettavaa hylätä ihminen sen luonteen takia. Onneksi on olemassa Gammelbacka!! Hieno paikka.
- spämmäystä.
Olet oikeassa: Kamppulassa on kaikkea: sosiaalitapauksia, rikollisia, romaneja, maahanmuuttajia, työttömiä, mielisairaita, luulotautisia, luusereita, loisia...
- kamppula
spämmäystä. kirjoitti:
Olet oikeassa: Kamppulassa on kaikkea: sosiaalitapauksia, rikollisia, romaneja, maahanmuuttajia, työttömiä, mielisairaita, luulotautisia, luusereita, loisia...
Sano missä ei ole sairaita tapauksia? Musta se on hienoa ettei kamppulalaiset ala muita kaupungin osia haukkumaan. Ihan samalla tavalla on muissakin paikoissa sekaisin ihmisiä..
- on hourula
kamppula kirjoitti:
Sano missä ei ole sairaita tapauksia? Musta se on hienoa ettei kamppulalaiset ala muita kaupungin osia haukkumaan. Ihan samalla tavalla on muissakin paikoissa sekaisin ihmisiä..
Oli kyse siitä että missä niitä on eniten. Kamppula voittaa kaikissa sarjoissa.
- industa
spämmäystä. kirjoitti:
niin ja mitähän vikaa on tuollaisissa ihmisissä? sä taidat itse olla jotenkin pahasti häiriintynyt.... noita ihmisryhmiä asuu myös muualla kuin kamppulassa, ja varmasti yhtä paljon tai enemmänkin kuin kamppulassa, vai onko sulla näyttää mulle tilasto jossa kerrotaan kamppulassa asuvan heitä eniten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1716165Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614693Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644279Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682692En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622195Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331662odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1331564- 481483
- 341328