+358174424459

yrjö maa

Tietääkö kukaan,mikä otsikkonaoleva numero on? Saan numerosta useita puheluita päivässä ja myös useat tuttavani ovat saaneet samasta numerosta soittoja. Vastattaessa langan toisesta ei kuulu puhetta,piippausta vain. Kertokaahan joku,jos tiedätte,mistä huijauksesta tässä on kyse. Numero siis on 358174424459.

114

61578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salanumeroinen

      taitaa olla kysymyksessä. Ei kannata vastata - joudut maksamaan itse vastaamasi puhelut, jos soitot tulevat Suomen rajojen ulkopuolelta.

      • numero....

        Kyseessä on ihan suomalainen numero. 358 on Suomen maanumero. Se mitä loppu on, selviää lähettämällä koko hoito tekstarina numeroon 16400, ellei oo salainen. Muut kyselynumerot ovat 0100100 tai 020202.


      • nolla sata sata

        Höpö höpö, se mikään ulkomaan numero ole!

        358 on Suomen suuntanumero ja (0)17 on Pohjoissavon suuntanumero. Joten puhelu tulee jostakin Iisalamesta..


      • Taipei
        nolla sata sata kirjoitti:

        Höpö höpö, se mikään ulkomaan numero ole!

        358 on Suomen suuntanumero ja (0)17 on Pohjoissavon suuntanumero. Joten puhelu tulee jostakin Iisalamesta..

        Jeps.. Tannekin soiteltu tuolta joka paiva jo kahden viikon ajan.. Ja eilen jopa nelja kertaa, viimeinen oli kello 1:24 yolla..

        Ja oon siis ollut Taipeissa sen ajan eika vittu todellakaan kiinnosta joku lehden osto tjsp..

        Tuolta numerosta yritettiin kaupata meinaan mikrobittia kahteen kertaan tammikuussa jo.


    • Kaide

      Kysessä on joku "virastot Oy" niminen mesta, ei muuta tietoa

      • Ihmettelee....................

        Virastot oy:tä ei ole olemassakaan, oli tullut soitti sieltä, niinpä soitin takaisin ja meni vastaajaan, siellä kerrottinn yrittyksen nimeksi em. yritys, mutta kaupparekisteristä ei löydy sen nimistä olenkaan... tiedustelin saunalahden asikaspalvelusta ajan perusteella, mit em. puhelu on maksanut niin vastaus oli aivan normaali puh. maksu. jotain epäilyttää mielestäni on siinä hommassa, olisko muilla tieto enemmän?


      • LOCOTUS
        Ihmettelee.................... kirjoitti:

        Virastot oy:tä ei ole olemassakaan, oli tullut soitti sieltä, niinpä soitin takaisin ja meni vastaajaan, siellä kerrottinn yrittyksen nimeksi em. yritys, mutta kaupparekisteristä ei löydy sen nimistä olenkaan... tiedustelin saunalahden asikaspalvelusta ajan perusteella, mit em. puhelu on maksanut niin vastaus oli aivan normaali puh. maksu. jotain epäilyttää mielestäni on siinä hommassa, olisko muilla tieto enemmän?

        Minulle tuli Soneran vastaajaan viesti 'Virastot Oy:n' numerosta ja nyt numero oli 0534903599 ja yritin soittaa sinne Tele Finlandilla. Nauhoite sanoi, että:"Asiakaspalvelumme on yrittänyt saada kiinni teitä, etc.". Kyseessä voi hyvinkin olla huijausnumero (suomalainen kumminkin, koska ei ole ulkomaan suuntaa). Haluan vain varoittaa, koska tiedän tapauksen, jossa puhelinlaskua oli tullut eräälle monta kymmentä euroa joskus viime vuonna. Ja koska Soneran numeroni on salainen - häiritsee sekin. Yritin numeropalvelusta saada tietoa, mutta kyseinen numero oli - salainen. Onko kenellekään tullut tänä vuonna tämänkaltaisia puheluja?? Operaattorit sanoivat, että jos kysymys on hyväuskoisten kusettamisesta, pitää yhteys ottaa kuluttaja-asiamieheen ja viime kädessä viranomaisiin. Toivotaan parasta.


      • p.eräreikä
        LOCOTUS kirjoitti:

        Minulle tuli Soneran vastaajaan viesti 'Virastot Oy:n' numerosta ja nyt numero oli 0534903599 ja yritin soittaa sinne Tele Finlandilla. Nauhoite sanoi, että:"Asiakaspalvelumme on yrittänyt saada kiinni teitä, etc.". Kyseessä voi hyvinkin olla huijausnumero (suomalainen kumminkin, koska ei ole ulkomaan suuntaa). Haluan vain varoittaa, koska tiedän tapauksen, jossa puhelinlaskua oli tullut eräälle monta kymmentä euroa joskus viime vuonna. Ja koska Soneran numeroni on salainen - häiritsee sekin. Yritin numeropalvelusta saada tietoa, mutta kyseinen numero oli - salainen. Onko kenellekään tullut tänä vuonna tämänkaltaisia puheluja?? Operaattorit sanoivat, että jos kysymys on hyväuskoisten kusettamisesta, pitää yhteys ottaa kuluttaja-asiamieheen ja viime kädessä viranomaisiin. Toivotaan parasta.

        358153886795 ELIKKÄ YMMÄRTÄÄKSENI 015 3886795 NUMEROSTA tuli minullekin eilen päivällä puhelinsoitto. en vain ehtinyt heti vastaamaan,joten soitin itse hetken päästä takaisin kysyäkseni mitä asia koski. sieltä vastasi puhelinvastaaja,että olet soittanut virastot oy.n johonkin asiakaspalveluun ja että he ottavat myöhemmin yhteyttä. numero oli salainen,kun tiedustelin. en tiedä mistä on kyse,mutta epäilen jotain kaupittelua:)


      • taas kusetetaan
        LOCOTUS kirjoitti:

        Minulle tuli Soneran vastaajaan viesti 'Virastot Oy:n' numerosta ja nyt numero oli 0534903599 ja yritin soittaa sinne Tele Finlandilla. Nauhoite sanoi, että:"Asiakaspalvelumme on yrittänyt saada kiinni teitä, etc.". Kyseessä voi hyvinkin olla huijausnumero (suomalainen kumminkin, koska ei ole ulkomaan suuntaa). Haluan vain varoittaa, koska tiedän tapauksen, jossa puhelinlaskua oli tullut eräälle monta kymmentä euroa joskus viime vuonna. Ja koska Soneran numeroni on salainen - häiritsee sekin. Yritin numeropalvelusta saada tietoa, mutta kyseinen numero oli - salainen. Onko kenellekään tullut tänä vuonna tämänkaltaisia puheluja?? Operaattorit sanoivat, että jos kysymys on hyväuskoisten kusettamisesta, pitää yhteys ottaa kuluttaja-asiamieheen ja viime kädessä viranomaisiin. Toivotaan parasta.

        Mullekin tulee soittoja numerosta 0144585299. Ei ennätä vastata, kun jo loppuu soittamasta. Kun soittaa takaisin, niin ilmoittaa et Virastot Oy:n asiakaspalvelu on yrittänyt ottaa yhteyttä jne...
        Kunhan ei olis maksullinen numero, eli kun soitat siihen takaisin niin maksaakin jotain, vaikka sieltä ei vastata ja maksullisuudestakaan ei vaan mainita mitään. Joku on keksinyt taas tavan rahastaa. Täytyy
        varmaan seurata tarkkaan puhelinlaskua.


      • Uncle sam
        taas kusetetaan kirjoitti:

        Mullekin tulee soittoja numerosta 0144585299. Ei ennätä vastata, kun jo loppuu soittamasta. Kun soittaa takaisin, niin ilmoittaa et Virastot Oy:n asiakaspalvelu on yrittänyt ottaa yhteyttä jne...
        Kunhan ei olis maksullinen numero, eli kun soitat siihen takaisin niin maksaakin jotain, vaikka sieltä ei vastata ja maksullisuudestakaan ei vaan mainita mitään. Joku on keksinyt taas tavan rahastaa. Täytyy
        varmaan seurata tarkkaan puhelinlaskua.

        Mulle soitti samasta numerosta. Vittu et vituttaa tommonen häirintä. Voisivat lopettaa ennenku aloittavat.


      • kaijuli
        p.eräreikä kirjoitti:

        358153886795 ELIKKÄ YMMÄRTÄÄKSENI 015 3886795 NUMEROSTA tuli minullekin eilen päivällä puhelinsoitto. en vain ehtinyt heti vastaamaan,joten soitin itse hetken päästä takaisin kysyäkseni mitä asia koski. sieltä vastasi puhelinvastaaja,että olet soittanut virastot oy.n johonkin asiakaspalveluun ja että he ottavat myöhemmin yhteyttä. numero oli salainen,kun tiedustelin. en tiedä mistä on kyse,mutta epäilen jotain kaupittelua:)

        Meillekin tuli soitto nro 358153886795, jos aikaisemmat viestit on viime vuoden puolelta. Niin huijaus firma on pystynyt jatkaa pitkään.


      • käsittämätöntä
        Ihmettelee.................... kirjoitti:

        Virastot oy:tä ei ole olemassakaan, oli tullut soitti sieltä, niinpä soitin takaisin ja meni vastaajaan, siellä kerrottinn yrittyksen nimeksi em. yritys, mutta kaupparekisteristä ei löydy sen nimistä olenkaan... tiedustelin saunalahden asikaspalvelusta ajan perusteella, mit em. puhelu on maksanut niin vastaus oli aivan normaali puh. maksu. jotain epäilyttää mielestäni on siinä hommassa, olisko muilla tieto enemmän?

        Älkää soittako tai vastatko näihin numeroihin: 0153886795 ja 0144585299, ovat molemmat tämän Virastot oy:n huijausnumeroita.


      • hattuuntunut
        käsittämätöntä kirjoitti:

        Älkää soittako tai vastatko näihin numeroihin: 0153886795 ja 0144585299, ovat molemmat tämän Virastot oy:n huijausnumeroita.

        Midas touch Oy:n omistaja on ilmeisesti juurakko timo, Lapinlahdelta ja känny on 0504649411. soittakaa sille jos alkaa puhelut ärsyttämään. saapahan maistaa omaa lääkettään


      • TT
        p.eräreikä kirjoitti:

        358153886795 ELIKKÄ YMMÄRTÄÄKSENI 015 3886795 NUMEROSTA tuli minullekin eilen päivällä puhelinsoitto. en vain ehtinyt heti vastaamaan,joten soitin itse hetken päästä takaisin kysyäkseni mitä asia koski. sieltä vastasi puhelinvastaaja,että olet soittanut virastot oy.n johonkin asiakaspalveluun ja että he ottavat myöhemmin yhteyttä. numero oli salainen,kun tiedustelin. en tiedä mistä on kyse,mutta epäilen jotain kaupittelua:)

        ON sukkaklubin numero


      • Kari 55v.
        kaijuli kirjoitti:

        Meillekin tuli soitto nro 358153886795, jos aikaisemmat viestit on viime vuoden puolelta. Niin huijaus firma on pystynyt jatkaa pitkään.

        Minuakin häiriköidään numerosta 017-4424599 Virastot Oy ???. Asia on jätetty Kuluttajavirastoon mutta on siellä "kiireellisimpien"alla odottamassa käsittelyä. Kannattaa sinne laitta s-postia!!! Eli Kuluttajavirasto, siellä yhteystiedot, kohta´Kuluttajavirasto valvoo ja vaikuttaa. Täytä siinä lomake. Ehkä saadaan yhteistuumin häirikkö kuriin!! NÄHKÄÄ TUO VAIVA KIITOS!!!


      • .............................

      • .............................

      • ............................. kirjoitti:

        Kannattaa käyttää hakukonetta, niin saa tietoa nopeammin. http://www.google.gi

        minullekin tuli puhelu tuosta numerosta eilen iltapäivällä.Asun Satakunnassa,ja en usko,että kukaan henkilö itse soittaa,ehkä joku tietokone soittaa tuhansiin numeroihin.Arvailen vaan.


    • sininen001
      • 453454

        Midas Touch.. eikös se ollut ahne kuningas joka muutti kaiken kullaksi mutta lopulta muutti itsensäkin ahneuksissaan kullaksi. Aika sopiva nimi telemarkettifirmalle..


    • säkki

      Mullekin on soitettu "virastot oy:stä" mutta toi numero on vaan eri: 0153886795

      • jepjepjep

        Tuosta numerosta tuli myös itselleni äsken soitto, mutta olin suihkussa enkä ehtinyt vastaamaan. Mielenkiinnolla odottelen josko soisi illemmalla uudestaan.


      • asseri
        jepjepjep kirjoitti:

        Tuosta numerosta tuli myös itselleni äsken soitto, mutta olin suihkussa enkä ehtinyt vastaamaan. Mielenkiinnolla odottelen josko soisi illemmalla uudestaan.

        itellä sama kuvio elikkäs meni virastot oy puhelinvastaajaan soitto.Seúraavana päivänä kyseisestä numerosta soitettiin ja kaupattiin monetan keräilyrahoja, joten ei sen ihmeempiä


    • ottaa päähän

      Joo meitsi heräs aamulla kasilta kyseisetsä numerosta ulleeseen soittoon. En vastaa jos en tiedä, mistä soitetaan... Kävi epäilyttää, oisko tv-lupatarkastajat asialla..hmmmm.

    • nuuk-

      Minulle ovat myös soittaneet eilen illalla ja tänään 3 kertaa muutaman tunnin välein. Kertaakaan en ole ehtinyt vastata, koska puhelin soi todella vähän aikaa. Kun numeroon soittaa, automaatti kertoo Virastot oy:n asiakaspalvelun yrittäneen ottaa yhteyttä ja yrittävän myöhemmin uudelleen. Todella huonoa palvelua jos on asiallinen firma kyseessä.

      • mie vaan

        ja tuskin on tv-lupa tarkastaja,meillä ainakin maksut jo 3 vuotta hoidettu säännöllisesti.


    • Kielonkukka

      Virastot Oy:stä oli soitettu ja kun soitin takaisin, vastaaja sanoi että Virastot Oy on ottanut yhteyttä jne. Numero on 0534903599.

      • toniviktor

        minulle soitettiin kaksi kertaa tänää 0144585299 numerosta... soitin takaisin nii"tämä on virastot oy vastaaja".. ja plaa plaa.. kumpanakaan kertana en kerennyt vastaamaan puheluihin.


      • Evena
        toniviktor kirjoitti:

        minulle soitettiin kaksi kertaa tänää 0144585299 numerosta... soitin takaisin nii"tämä on virastot oy vastaaja".. ja plaa plaa.. kumpanakaan kertana en kerennyt vastaamaan puheluihin.

        juuri samasta numerosta mullekkin.


      • SMK
        Evena kirjoitti:

        juuri samasta numerosta mullekkin.

        Virastot oy soitti minullekin 015-numerosta, jonka joku mainitsi tossa aiemmin. Lauantaina. Saakeli, ei mitään käytöstapoja. En vastannut.


      • otetaan selvää
        SMK kirjoitti:

        Virastot oy soitti minullekin 015-numerosta, jonka joku mainitsi tossa aiemmin. Lauantaina. Saakeli, ei mitään käytöstapoja. En vastannut.

        Virastot Oy:stä tännekin soiteltu... Tämähän tytteli soittaa eteenpäin ja alkaa selvittämään mitä asialle on tehtävissä...

        Kuulemisiin.


    • ..soitettiin..

      ..numerosta 0534903599! Parasta tässä on kuitenkin se että minun ja siskoni puhelimet alkoi soida täsmälleen samaan aikaan ja soitto tuli samasta kyseisestä numerosta! 8.8.07 klo 17:18

    • zasx

      Virastot Oy:stä tännekin soiteltu...muutaman viikon ajan.

    • sddf

      Virastot Oy:stä tännekin soiteltu... numerosta 05034903599

      • ----

        tästä samasta numerosta tullut puhelu ja soittaessa takaisin, vastaaja ilmoittaa virastotoy:n soittaneen ja soittavat uudelleen. onko jo varmempaa tietoa mistä on kysymys


    • Viestintävirastosta

      se siellä tosta numerosta soittelee, kun näkee ettei oo tv-lupaa maksettu. Just meille soitettiin.

    • Puupuli on Fire

      Jep.

      Just sekunti sitten joku puusilmä oli soittanut Soneran liittymääni. Siinä sitten yritin kuunnella kaksikielistä mongerrusta. Ah! Tuolta kaverilta voisi ottaa nenun poikkeen ja pistää karhun kanssa säkkiin painimaan. Säkki koskeen ja uutta halukasta kokeilijaa varttomaan :)


      Ja nyt loppukevennys, koska maailma on paha paikka.

      Onko kaikilla viestin saajilla Soneran liittymä? Vanhana Para-noidina epäilen Elisan vaikutusta herättää negatiivista julkisuutta Soneran asiakaskunnassa. Suomenkansan parhaat pojat ja tytöt on nähtävästi valjastettu puhelinhuijauksiin. Repeääkö kännykansan pälli tällaisessa mentaalinusuttelussa, jää nähätäväksi.

      Uutimet:

      Lyhyesti viimeaikaisesta kännykkäkulttuuria ravistelleesta skandaalista: Toimittajamme Per Skarva tapasi Valtakunnan Virallisen Viraston Pää-Selvänäkijän, Herr Aus Und Von Puupulin. Näin hän kommentoi Virastot Oy skandaalia:
      "Puupuli ist most dizsatisfied wiz current progrezz im Soneraus increez in Kustomer Zatis-faction". "Wir mussen Soneraus mojo outsourcen, und Elizaus Imaagen succee machen! Wir können alles explainen. You are Weak!! Weak, I tell you! Join US!! I am your Mother!"

      Tämän jälkeen toimittaja Skarva kuvaili hätkähdyttävää tapahtumien kulkua: "En tiedä miten kaikki tapahtui, mutta muistan kuulleeni puhelimen soivan. Seuraavaksi Herr Von Und Aus Puupuli oli laskenut puvunhousunsa nilkkoihinsa ja noussut kokoushuoneen pöydälle synnyttämään kultaista artefaktaa." "Vastattuaan puhelimeen hän ojensi sen minulle sanoen: 'It iz for You, Herr Skarva'. Viimeinen asia minkä muistan, oli nämä sanat: Hyvä asiakas! Kuuntelet Virastot Oyn.... Tässä vaiheessa kuulema lankesin lattialle polvilleni ja puhuin kielillä."

      Potash

      • urpå

        minulle on virastot oy:stä soiteltu ensimmäistä krtaa vuosi sitten. en koskaan vastannut tai ehtinyt vastata. ja sama tallenne kuului aina kun yritti soittaa takaisin. nropalvelusta selvitin asiaa, mutta he eivät nähneet, että mikään yritys kyseistä nroa käyttäisi, eivätkä osanneet auttaa.
        tänään nrosta soitettiin vuoden tauon jälkeen ja kun vastasin, sieltä kuului hissimusaa about 3 sek. ja sen jälkeen puhelu katkesi. minulla tosiaan on kolumbus prepaid liittymä, minkä nro ei ole julkinen tai levitetty ystäviä edemmäs. täytyy katsoa kauanko hupia kestää. vuosi sitten soiteltiin vikko tolkulla ja usein.


    • usko mennyt

      kyse on gallupista ,Mitä useampaan soittavat ja on todistaa heidän puhelinlaskussa työn tilanneelta yritykselle , että galluppi on tehty esim 4000 tuhannelle ihmiselle , voivat laskuttaa .
      P....stä tällainen .
      Nyt meni viimeinen luotto ko gallupeihin

    • tuukka

      Joo..o.Mulle tuli tänään puhelu tuosta samasta numerosta.Enpä kerennyt vastamaan joten soitin takaisin, mutta sieltä vastasi puhelinvastaaja.vastaajaa kertoi samat löpinät mistä tässä ketjussa on puhe.Tietääkö joku enemmän asiasta?

    • abcgssgdgsd

      Minulle sieltä soitettiin asiasta josta olin Sampo-pankin verkkopankissa kysynyt.

    • pii

      Tuosta numerosta on minulle usein yritetty soitaa nyt parinviikon aikaan ja aikaisemminkin.. .))) Soittaa vaan kylläkin aina kun ei jouda vastailemaan.. häiritsee.. AArrggg..

    • käväisijä

      elikkäs myö stuollaisen numeron omistaa Virastot oy. kannattaa katsella mihin numeroihin vastailee.

    • bvgf54

      Onko olemassa puhelinmallia jossa on käyttäjän muokattavissa oleva estolista johon voi lisätä puhelinnumeroita?

      • joukjoo

        no mullekki about 1.5 viikkoa soiteltu numerosta 358174424459, ihmettelin et kenellä ny on mulle niin vitusti asiaa et pitää jokavälis soitella :D
        ja sit ku myöhemmin yritin soittaa niin tuli vaan : "olemme yrittäneet tavoittaa sinua" yms paskaa
        noh, selvispä tääkin asia :D


      • Mihq
        joukjoo kirjoitti:

        no mullekki about 1.5 viikkoa soiteltu numerosta 358174424459, ihmettelin et kenellä ny on mulle niin vitusti asiaa et pitää jokavälis soitella :D
        ja sit ku myöhemmin yritin soittaa niin tuli vaan : "olemme yrittäneet tavoittaa sinua" yms paskaa
        noh, selvispä tääkin asia :D

        Tuleeko puhelinlaskuun merkintä vain jos vastaa puheluun? Vai tuleeko siitä kun soittaa? Soitin äsken takaisin numeroon: 358861793358 ja siellä oli joku Central Oy tms. asiakaspalvelu. Ilmeisesti samasta asiasta on kysymys.


      • maryy
        Mihq kirjoitti:

        Tuleeko puhelinlaskuun merkintä vain jos vastaa puheluun? Vai tuleeko siitä kun soittaa? Soitin äsken takaisin numeroon: 358861793358 ja siellä oli joku Central Oy tms. asiakaspalvelu. Ilmeisesti samasta asiasta on kysymys.

        Myös minulle soitettiin "central Oy:stä" ja samat litaniat kuulit automaattisesta vastaajasta kun koitin soittaa takaisin.. numero tosin oli 0968623999


    • mä vaa

      Soitin juuri poliisille,joka kertoi näiden olevan tyypillisiä "ulkomaalaishuijauksia",joihin ei pidä vastata. Eli,jos numero alkaa 358.......,ÄLÄ vastaa!!! ,JOLLET TUNNE NUMEROA. Voi tulla lallis lasku. Ps. Otetaan ne kiinni ja viedään saunaan vaikka takapihan kautta.

      • tiedostväinen

        LOL LOL LOL ROFL LMAO ROFLMAO LOL ! ! XD XD XD


      • Nainen299898
        tiedostväinen kirjoitti:

        LOL LOL LOL ROFL LMAO ROFLMAO LOL ! ! XD XD XD

        Sulla on LÖL-LÖL-LÖT tullu housuihin.
        Vaihda nyt ennen joulua kalsarit.
        (Kiitos) LÖL-LÖL-LÖ-jätkä-SÄÄ.


      • M54487
        tiedostväinen kirjoitti:

        LOL LOL LOL ROFL LMAO ROFLMAO LOL ! ! XD XD XD

        Opettele ensin suomen kieli;Puhu vasta sitten.
        Sinut saadaan kiinni,ja sääliä ette saa.
        Perkeleen huijaripojat.
        Hyi vittu,mitä apinoita.


      • Jalat maassa
        M54487 kirjoitti:

        Opettele ensin suomen kieli;Puhu vasta sitten.
        Sinut saadaan kiinni,ja sääliä ette saa.
        Perkeleen huijaripojat.
        Hyi vittu,mitä apinoita.

        Jos pelottaa noin paljon vastata, niin irtisanokaa puhelimet. Tajutkaa nyt jo, että kyse on ihan tavallisesta puhelinmyynnistä. Olisitte tyytyväisiä, että telemyynnissä käytetään nykyään pääsääntöisesti julkisia numeroita. Muutama vuosi sitten kaikki tuli salaisista numeroista. Kuka kumma on keksinyt tuon, että vastaaminen maksaa? Ulkomailla se pitää paikkaansa. Suomalaisesta liittymästä Suomessa ei veloiteta puheluun vastaamisesta kuluja. Vai onko markkinoille tullut uusi operaattori?


      • Ymmärrä jotain...
        Jalat maassa kirjoitti:

        Jos pelottaa noin paljon vastata, niin irtisanokaa puhelimet. Tajutkaa nyt jo, että kyse on ihan tavallisesta puhelinmyynnistä. Olisitte tyytyväisiä, että telemyynnissä käytetään nykyään pääsääntöisesti julkisia numeroita. Muutama vuosi sitten kaikki tuli salaisista numeroista. Kuka kumma on keksinyt tuon, että vastaaminen maksaa? Ulkomailla se pitää paikkaansa. Suomalaisesta liittymästä Suomessa ei veloiteta puheluun vastaamisesta kuluja. Vai onko markkinoille tullut uusi operaattori?

        Haloo!
        Niin,eihän se vastaaminen maksa,mutta normaalisti
        ihminen soittaa takaisin,jos ei ole ehtinyt vastata,vaikkei numero olisikaan tuttu.Siellä oli vastaaja päällä,joka sanoi hieman epäselvästi:Virastot Oy..mums..mums.,No siihen
        retkuun voi mennä pari kertaa,kunnes hiffaa,ettei
        tämä nyt toimi...
        Ja se maksaa.
        Tämä oli uutta ja varmaan monet menivät ainakin
        kerran retkuun.Tuskin toista kertaa tällä systeemillä. Ymmärrätkö tämän,Sinä Täydellinen?


      • --min
        Ymmärrä jotain... kirjoitti:

        Haloo!
        Niin,eihän se vastaaminen maksa,mutta normaalisti
        ihminen soittaa takaisin,jos ei ole ehtinyt vastata,vaikkei numero olisikaan tuttu.Siellä oli vastaaja päällä,joka sanoi hieman epäselvästi:Virastot Oy..mums..mums.,No siihen
        retkuun voi mennä pari kertaa,kunnes hiffaa,ettei
        tämä nyt toimi...
        Ja se maksaa.
        Tämä oli uutta ja varmaan monet menivät ainakin
        kerran retkuun.Tuskin toista kertaa tällä systeemillä. Ymmärrätkö tämän,Sinä Täydellinen?

        hyvä kun löytyi selitys sillä itsellenikin tullut nyt monena päivänä puheluita pitkin päivää numerosta 358174424459
        kyseessä siis huijaus? tallennan sen luuriin nimellä älä vastaa niin eivätpähän hyödy minusta mitään :)


      • Leeppola
        --min kirjoitti:

        hyvä kun löytyi selitys sillä itsellenikin tullut nyt monena päivänä puheluita pitkin päivää numerosta 358174424459
        kyseessä siis huijaus? tallennan sen luuriin nimellä älä vastaa niin eivätpähän hyödy minusta mitään :)

        Itse sain myös ko firmasta puhelun, juuri äsken. Ikinä, en siis koskaan vastaa tuntemattomaan numeroon, saati, että olisin niin pölvästi, että soittasin siihen. Jos joku tuttuni on vaihtanut nro:a, eikä ole muistanut ilmottaa siittä mulle, se ei ole mun ongelmani. Jos kyseessä olisi tärkeä ns. asiapuhelu, jostain ihan oikeasta firmasta tms. niin oletan, että muutaman soittoyrityksen jälkeen otetaan yhteyttä esim. kirjeitse/sähköpostitse. Sähköpostiosoni ei tietenkään ole kaikille saatavilla, mutta jos nro:n saa kaivettua niin silloin saa myös katuosotteen selville.


      • hoomoilanen
        Leeppola kirjoitti:

        Itse sain myös ko firmasta puhelun, juuri äsken. Ikinä, en siis koskaan vastaa tuntemattomaan numeroon, saati, että olisin niin pölvästi, että soittasin siihen. Jos joku tuttuni on vaihtanut nro:a, eikä ole muistanut ilmottaa siittä mulle, se ei ole mun ongelmani. Jos kyseessä olisi tärkeä ns. asiapuhelu, jostain ihan oikeasta firmasta tms. niin oletan, että muutaman soittoyrityksen jälkeen otetaan yhteyttä esim. kirjeitse/sähköpostitse. Sähköpostiosoni ei tietenkään ole kaikille saatavilla, mutta jos nro:n saa kaivettua niin silloin saa myös katuosotteen selville.

        Mikähän numero mahtaa olla tämä, onko joku muu törmännyt moiseen, näyttää niinkuin olisi Omnian numero, mutta kas kääntyykin 09-2319 3074 numerosta jonnekin ulkomaille, jossa koetetaan viivytellä ja pitää langoilla mahdollisimman kauan vastaanottamassa jotain nettipalkintoa?


      • Numeroa.
        hoomoilanen kirjoitti:

        Mikähän numero mahtaa olla tämä, onko joku muu törmännyt moiseen, näyttää niinkuin olisi Omnian numero, mutta kas kääntyykin 09-2319 3074 numerosta jonnekin ulkomaille, jossa koetetaan viivytellä ja pitää langoilla mahdollisimman kauan vastaanottamassa jotain nettipalkintoa?

        Virastot oy:stä soitettiin vaimolleni numerosta 358144585299


      • tietää erästä asiaa.
        Numeroa. kirjoitti:

        Virastot oy:stä soitettiin vaimolleni numerosta 358144585299

        jokaisen numeron voi laittaa maksulliseksi nykypäivänä.Ei tarvitse olla mikään 0700 tai vastaava.Lain mukaan on oltava kylläkin siitä tiedote kun soittaa jotta on maksullinen palvelu.


    • pottåå

      Mulle soitti ja kysei jotai ihme tarjaa ? tms. ja sillee.

      • Kärttyyyyinen

        Vuodesta 2006 samaiset numerot vieläkin soittelee ihmisille ja häiritsee niitä! Minulle on tässä kolmena päivänä soittanut sama numero 0144585299. Ekalla kerralla en kerinnyt vastata, joten soitin takaisin, kuului samainen vastaajan pälpätys... Mutta kahtena kertana kerkisin jopa vastata ja silloin kuului "Soitit..." ja lätkäseevät luurin korvaan.. Mitä vitun järkeä on tommosessa yrityksessä? Pistää vähän suututtaa ku ei saa nukkuakkaan rauhassa soitoilta..


      • 18
        Kärttyyyyinen kirjoitti:

        Vuodesta 2006 samaiset numerot vieläkin soittelee ihmisille ja häiritsee niitä! Minulle on tässä kolmena päivänä soittanut sama numero 0144585299. Ekalla kerralla en kerinnyt vastata, joten soitin takaisin, kuului samainen vastaajan pälpätys... Mutta kahtena kertana kerkisin jopa vastata ja silloin kuului "Soitit..." ja lätkäseevät luurin korvaan.. Mitä vitun järkeä on tommosessa yrityksessä? Pistää vähän suututtaa ku ei saa nukkuakkaan rauhassa soitoilta..

        ja kaupittelivat vakuutusta, Chartis Finland nimiseen ytiöön. Aikaisemmin ollu nimeltään AIG EUROPE S A.


    • 18

      luontaistuotteita.....

      • 35

        Numero piinaa minua lähes päivittäin soitoillaan ja kerran erehdyin soittamaan takaisin. Virastot Oy puhelinvastaaja. Saunan takana on vielä tilaa ja se on ainoa paikka jossa heidän kanssaan juttelen jo pelkästään tämän viestiketjun perusteella. Jos tuosta takaisin soitosta tulee lasku niin saatan suuttua.


      • xx
        35 kirjoitti:

        Numero piinaa minua lähes päivittäin soitoillaan ja kerran erehdyin soittamaan takaisin. Virastot Oy puhelinvastaaja. Saunan takana on vielä tilaa ja se on ainoa paikka jossa heidän kanssaan juttelen jo pelkästään tämän viestiketjun perusteella. Jos tuosta takaisin soitosta tulee lasku niin saatan suuttua.

        Tiesittekä muuten ettei suomessa ole Virastot oy - nimistä yritystä? Eli tämä on aivan varmasti joku huijaus! Taskastakaa vaikka itse yritystietojärjestelmästä: http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1


    • Häirikkökö?

      Taas sieltä Virastot oy:ltä soitetaan ihmisille...Mikä tämä oikein on, soittaessa sinne takaisin vastaaja on päällä??? Kuka tietää??

    • timjack1010

      joo sieltä yritetään soittaa ja nytt numero on oulun suunta, ihmetyttää koska numeroni on salainen niin eipäs sitten enää olekkaan.empäs vaastaa enää jos sieltä joku yrittääkin ja sama homma jos yrittää soittaa takas niin automaatti vastaa et olette soittanut asiaakaspalvelu centraaliin otamme teihin uudestaan yhteyttä.....

      • kyllästynyt heidän p

        jo tuolta firmasta soittelu.. ja kun ne soittaa alaikäisen tyttäreni numeroon!! En ehdi koskaan vastaamaan, kun puhelu loppuu niin äkkiä. Mikä ihme on tuo asiakaspalvelukeskus central?! Aina automaatti vastaamassa, kun yrittää soittaa kyseiseen numeroon.. loppuuko nuo heidän soittelut ikinä...


      • kyrpiintynyt
        kyllästynyt heidän p kirjoitti:

        jo tuolta firmasta soittelu.. ja kun ne soittaa alaikäisen tyttäreni numeroon!! En ehdi koskaan vastaamaan, kun puhelu loppuu niin äkkiä. Mikä ihme on tuo asiakaspalvelukeskus central?! Aina automaatti vastaamassa, kun yrittää soittaa kyseiseen numeroon.. loppuuko nuo heidän soittelut ikinä...

        Tuosta numerosta soittivat ja en ehtinyt vastaamaan. Ja jonnekkin virastoon meni..... Perseestä koko jouhu. Munattomat pellet jotka ei voi vastata puhelimeen kun menee vastaajaan................


      • En soita takas!
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        Tuosta numerosta soittivat ja en ehtinyt vastaamaan. Ja jonnekkin virastoon meni..... Perseestä koko jouhu. Munattomat pellet jotka ei voi vastata puhelimeen kun menee vastaajaan................

        takaisin. Toissa vuoden jouluna aloittivat mun kiusaamisen numerosta 358153886795, välillä oli lähes vuoden tauko, ja tänään aloittivat uudelleen. Olen kirjoittanut kännykkäni luetteloon "ÄLÄ SOITA", kun numerosta soitetaan. Täysin rahanhuijaus hommaa.
        Tänään tuli taas myös uusi numero ( 358333911555), jossa vastaaja vastaa :"You have called to Scandinavian Telemarketing Oy". Herätti huomiota, kun numerosta soitettiin noin kolme sekuntia. Olin näppärä tyttö ja tutkin ensin netistä numeron, enkä soittanut takaisin!
        Toivottavasti tällaiset yritykset saadaan korvatillikalle, ..peekele.
        Kirjoittakaa näistä numeroista muillekin palstoille, esim. www.whocallsme.com -hommaa tehdään kyllä muuallakin kuin Suomessa.


      • anskulovestorres

        Mullekkin soiteltu tuosta numerosta. Alkoi tänään ja nyt tähän mennessä kaks soittoo.. Pari kertaa soittanu tohon takasin mut joo, vastaaja siel vaa puhuu jostai Central Oy:sta jota ei oo varmaa olemassakaan.. Tosi ärsyttävää oikeesti! Tietääkö kukaan et jos tonne soittaa takasin ni maksaaks se?


      • pisnesispisnes
        anskulovestorres kirjoitti:

        Mullekkin soiteltu tuosta numerosta. Alkoi tänään ja nyt tähän mennessä kaks soittoo.. Pari kertaa soittanu tohon takasin mut joo, vastaaja siel vaa puhuu jostai Central Oy:sta jota ei oo varmaa olemassakaan.. Tosi ärsyttävää oikeesti! Tietääkö kukaan et jos tonne soittaa takasin ni maksaaks se?

        mainittu nro näyttänee kuuluvan:

        http://www.midastouch.fi/

        Niillä on näköjään pääpaikka Lapinlahdella ja sivutoimipaikat helsingissä ja iisalmessa.
        Työntekijöitä on vähän toistasataa, yritys on perustettu vuonna 2006 ja toimiala on telemarkkinointi.
        Liikevaihtoa ovat näköjän tehneet 3.2 Mio euroa.
        Kaikki tiedot löytyy julkisesti www.finder.fi palvelusta, ihan normaali telemarkkinointi yritys, ei mitään rikollista taustaa, ainut häirintä on että soittelevat ihmisille, mutta siitähän soittelijat saavat palkkansa.
        Kauppa se on joka kannattaa.


      • Fagu
        pisnesispisnes kirjoitti:

        mainittu nro näyttänee kuuluvan:

        http://www.midastouch.fi/

        Niillä on näköjään pääpaikka Lapinlahdella ja sivutoimipaikat helsingissä ja iisalmessa.
        Työntekijöitä on vähän toistasataa, yritys on perustettu vuonna 2006 ja toimiala on telemarkkinointi.
        Liikevaihtoa ovat näköjän tehneet 3.2 Mio euroa.
        Kaikki tiedot löytyy julkisesti www.finder.fi palvelusta, ihan normaali telemarkkinointi yritys, ei mitään rikollista taustaa, ainut häirintä on että soittelevat ihmisille, mutta siitähän soittelijat saavat palkkansa.
        Kauppa se on joka kannattaa.

        Paskat!

        Asiakspalvelu Central Oy:ä ei ole kaupparekisterissä. Oletko yksi kyseisen firman kusettajista. Rikosilmoitus tuosta mnumerosta lähti menemään äskettäin


    • tutina

      Samaisesta puljusta tulee erin numeroita soittoja joihin ei ehdi vastata. Kun soittaa vastapuhelun alkaa kuulua litani erilaisista palveluisa joita kyseinen hhaamupulju tuotaa. En tosin kuunellut kuin alun koka numeron alku 08 viitta maksulliseen palveluun.

    • Fagu

      Hei! Sain samanlaisesta numerosta puhelun, enkä ehtinyt vastaamaan, joten soitin numeroon.
      Siellä vastattiin Asiakaspalvelukeskus Central OY.
      Kaupparekisteri ei kyseista Oy:tä tunne, joten lähetän Poliisille ilmoituksen kyseisestä "firmasta ja numerosta"
      Terveisin kaikile

    • vv

      Tännekin yritettiin soittaa tänään tuosta nrosta. En vastannut enkä soittanut takas.

    • SickLappalainen

      saatana mikä vitun central oy, vitun l u t k a t nyt loppuu se häiriköinti tai otan elämäntehtäväkseni ettiä teidät käsiini.

    • Telesales sucks

      Näissä "asiakaspalvelumme on yrittänyt tavoittaa teitä" -vastaajissa on aina kyse puhelinmyyntifirmoista. Voitte siis rauhoittua, mafia ei ole perässänne.

    • MegaPelic

      Central Oy tavoitteli itseänikin numerosta: 358440274882
      Soitin takaisin ja sieltä kuului tuo nauha joka on muillakin kuulunut..

    • tällä hetkellä

      soittelevat numerosta 358968623998 ja vielä työnumeroon, missä suoramarkkinointikielto päällä...

    • Eki.27

      Tuli puhelu numerosta 358968623998 en kerenny vastaamaan kun soi niin pikkasen aikaa, Eniron nettipalvelu ei tuntenut numerota, mutta Googlaus toi tälle sivustolle! Onneks en vastannut tai soitellu takasin! Tiedävaikka olisi maksullinen numerokin!

      • Suora M. Kielto

        Minullekin tuli puhelu tuolta, soi niin vähän aikaan etten olisi ehtinyt vastaamaankaan. Outoa.


      • Outo numero

        Minullekkin koitti tämä kyseinen numero soittaa kahtena päivänä, en kerennyt vastaamaan tosin kummallakaan kerralla. Soitin takaisin ja vastaaja kertoi numeron olevan peräisin "Sentraali Oy:n asiakaspalvelusta". Heillä on tosin ihan luotettavan näköiset nettisivut ja yhteistyötä 0100100:n kanssa, joten ties vaikka ihan laillinenkin olisi.


    • kllkjjkl

      0447001863 numerosta koitettiin soitella. soitin takaisin ja numero kuului just tälle central oy:lle.

    • Minullekin tuli joskus sama puhelu. Kännykkä oli kädessä, joten vastasin heti. Puhelu vain sammui. Katsoin Enirosta, ja se oli salattu numero. En soittanut takaisin. :)

      • kusettajat

        Tänä tuli puheli tuosta 358968623998 josta joku muukin täälä oli saanut soiton. Vastasin mutta mitään ei kuulunut, google toi tänne, joten enpä soita takaisin. Mikälie kusetus.


      • Tomppa
        kusettajat kirjoitti:

        Tänä tuli puheli tuosta 358968623998 josta joku muukin täälä oli saanut soiton. Vastasin mutta mitään ei kuulunut, google toi tänne, joten enpä soita takaisin. Mikälie kusetus.

        Sama kokemus numerosta 358968623998. Lyhyt soitto. Edellisestä vastaavasta kulunut n. 2 vk, silloinkaan en ehtinyt vastata.


      • Tomppa
        Tomppa kirjoitti:

        Sama kokemus numerosta 358968623998. Lyhyt soitto. Edellisestä vastaavasta kulunut n. 2 vk, silloinkaan en ehtinyt vastata.

        Lopultakin pääsin vastaamaan nroon 358968623998, lehtimyyjä tarjosi Lapin Kansa-lehteä, olin vuosi aiemmin tilannut näytejakson.


    • Täällämyös

      Samaa täälläkin, 3859623998 numerosta tullut nyt pari puhelua, molemmat tosi lyhyitä enkä oo vastannu. Haun perusteella päädyin tälle sivulle, eli enpä taida yrittää soittaa takas.

    • Stefano2345

      Mullekin soittelee numerosta 358968623998. Jos kerta lehtimyyjä on niin tarvii perkele häiritä perjantai iltana kesken suomen jääkiekko pelin ja kisastudion:) Sen verta oli outo numero et ei kiinnostanut vastata

    • Pirkanmaa Soft

      Samana päivänä yrittänyt soittaa 3 kertaa?

      Epäilen suuresti että on jonkin sortin huijauksesta kysymys.
      Sillä joissakin on jonkin tapainen huijaus, että kun yrität soittaa takaisin puheluun, joudutkin maksamaan itsesi kipeäksi. Joten suosittelen, että älkää soittako takaisin tuntemattomiin numeroihin.

    • martza29

      Minulle myös tämä jokin sentraali oy soitellut 2 kertaa ja molempiin vastasin! Näillä kummallakaan kerralla kukaan toisessa päässä ei puhunut mtn. joten tämän takia aloin selvittää mikä tämä ahdistelija oikein on? Todella kummallista, toivottavasti ei näy puh. laskussa!

    • häirkköpuhelut

      Joo samaa peliä minulle salaiseen numerooni numerosta 358968623998. Haksahdin soittamaan takas ja tuo "asiakaspalvelu" nauhoite vastasi. Muutamia puheluja tullut. Pitäisikö tämä numero ilmoittaa operaattorille tai poliisille?

    • parasownaaja

      oon paras jes

    • 4+1

      358968623998 numerosta soitettiin, enkä ehtinyt vastata. Kiireessä soitin takaisin, jolloin siellä alkoi kuulumaan nauhoitettu musiikki. Stanan häiriköijät. Jos vaan puh.laskussa on isokin veloitus, lähtee ilmoitus poliisille.

    • Nimimerkki varattu

      Mullekin oli tullut soitto tästä 358968623998 numerosta, jälkeenpäin huomasin. Olen jo ottanut tavaksi, etten outoihin numeroihin soita takaisin, jos on tärkeää asiaa, he ottavat uudelleen yhteyttä. Onko jollekin tullut laskua tähän numeroon vastaamisesta tai soittamisesta?

      • Jonna987

        Mulle soitti tuo numero jo viidettä kertaa, en ole aiemmin pystynyt vastaamaan. nyt vastasin, sielläpä Oulun alueen sanomalehti Kalevan edustaja kyseli tilauksen jatkumisesta, kun ilmainen opiskelijatarjous on minulla päättymässä. Enpä jatkanut.

        Mutta että ei sen kummempaa, älkää pelätkö.


      • Jonna987
        Jonna987 kirjoitti:

        Mulle soitti tuo numero jo viidettä kertaa, en ole aiemmin pystynyt vastaamaan. nyt vastasin, sielläpä Oulun alueen sanomalehti Kalevan edustaja kyseli tilauksen jatkumisesta, kun ilmainen opiskelijatarjous on minulla päättymässä. Enpä jatkanut.

        Mutta että ei sen kummempaa, älkää pelätkö.

        Numero siis tuo 358968623998. Eli lehtimarkkinointia.


    • säikkysutina

      kannattaa olla säikky ja etenkin olla vastaamatta 358 alkuisiin
      siis herätkää pahvit neuvoinenne

      • tanan palikat

        se 358 on suomen alue numero ja näkyy esim mulla kun soitan kaverille


    • Soittoon herännyt

      Yötä päivää soitetaan jostain numerosta. Juuri äsken pani nokialainen diidadaadaa ja luurin toisessa päässä umpihumalainen mummo kauppiteli avohalkio kalsareita ja tietosanakirjoja. Kiva kun miehellä aikanen herätys eikä saa nukkua kun nokialainen vaan soittaa diidadaadaa koko yön. Kuka muka kello 2 alkaa jotain hieromasauvoja tai anaalisalvoja tilaamaan puhelimella? Ihme touhuja!

    • Hessu Imatralta

      Vaimolle soitetaan jostain salaisesta numerosta ja myydään orgasmihierontaa. Miehet soittaa loko ajan ja pyytävät vaimoa puhelimeen. Joskus vaan läähättävät luuriin.

    • vepe2

      tuo sama 358968623999 numero soitti äsken,lisään kiellettyjen listalle

      • Yöunet meni

        12-vuotiaan tyttäreni numeroon soittivat tuosta samasta numerosta 0968623999 keskellä yötä ja monta kertaa. Jos jatkuu niin poliisin pakeille.


    • Kuhan keittäjä

      Nytten näitä alkanut tulla tänne Kainuun korvillekin,tosin ihan säälliseen aikaan,ei ehdi vastaamaan,ja takaisin ei ole aiettakaan soittaa!

    • Z.H.

      Moi. Kuka tietää kenen se numero on? 358968623999
      Minä luulen (epäilen) että minun puhelinnumeroon soiti joku hujari-firma tai hujari.
      Haluaisin antaa Teille se numero tutkittavaksi ja tapahtuman tiedot tärkemmin...
      Kaikki tapahtui 22.04.2013. Puhelinnumerosta on 358968623999
      1. Klo 14.30 tästä numerosta oli oikein lyhyt soito, noin 5-6 sekuunttia. Minä en kerkinyt vastaa, vaikka puhelin oli kädellä.
      2. Klo 14.59 laitoin tämän numeroon viesti "Kuka sinä olet?". Vastaus ei tullut.
      3. Klo 15.11 soitin itse tämän numeroon minun miehen (.........) puhelimestansa ( 358.............81) toivossa että joku vastaa. Automaattinen vastaaja sanoi minulle "blablabla...Asiakaspalvelu...blablabla".
      4. Klo 15.15 soitin oma puhelimestani. Vastasi sama automaattinen vastaaja ja teksti on sama.
      5. Klo 15.20 lähetin tämän numeroon toinen viesti "Lähetän teidän puhelinnumero poliisille tutkittavaksi. Myöskin soitelun ajat. Epäilen että olette hujareita.
      6. Fonectasta 16.40 sain viesti että tästä numerosta tietoja ei löyty. Numero voi olla salainen tai prepaid-liittymä.
      Syyt josta epäilen että se on hujareiden firma.
      1. Lyhyt (yhden ujelluksen signaali) soito (provosoidu-soito), että suomalaisten tapojen mukaisesti soitan takaisin. Lisäksi olen yrittäjä ja minulla oli pakko vastaa (jos se on asiakkaani) tai soittaa takaisin.
      2. Automaattinen vastaaja sanoi minulle "blablabla...Asiakaspalvelu...blablabla", mitä 100% tarkoittaa, että se on firma.
      3. Epäilyttävä, että firman numero on salainen.
      Nyt minä pelkään että sieltä jollakin tavalla minulle tulee iso lasku.
      Sama teksti mitä on tässä, lähetän huomenna poliisille. Valitettavasti en osanut lähettää sen sähköisesti. Jos joku tietää, kenen numero se on, voitteko minulle ilmoittaa? En halua pahaa hyvälle ihmiselle, jos se soiti vahingossa.

      • Ko. puhelinmyyjä

        Ainakin kyseessä on puhelinmyyjä, kun googlaat numeron. En ole varma, mutta muistaakseni kuluttajansuojassa oli keskustelua tästäkin numerosta erään Porin yrityksen lisäksi ( 35826...). Ainakin tuo Porin puhelinmyyjä jättää isot laskut, kun vastaa.


    • +358968623998

      Tästä numerosta soitetaan joka päivä, numerolle ei tietoja... olis tärkeämpiäkin asioita hoidettavana... hälytys niin lyhyt ettei ehdi vastata... en kyllä vastaiskaan, mutta meinaa jo ottaa päähän.

    • +358968623998

      Tästä numerosta soitetaan joka päivä, numerolle ei tietoja... olis tärkeämpiäkin asioita hoidettavana... hälytys niin lyhyt ettei ehdi vastata... en kyllä vastaiskaan, mutta meinaa jo ottaa päähän.

    • +358968623998

      Tästä numerosta soitetaan joka päivä, numerolle ei tietoja... olis tärkeämpiäkin asioita hoidettavana... hälytys niin lyhyt ettei ehdi vastata... en kyllä vastaiskaan, mutta meinaa jo ottaa päähän.

    • +358968623998

      Tästä numerosta soitetaan joka päivä, numerolle ei tietoja... olis tärkeämpiäkin asioita hoidettavana... hälytys niin lyhyt ettei ehdi vastata... en kyllä vastaiskaan, mutta meinaa jo ottaa päähän.

    • Anonyymi

      358 on suomalainen maanumero mutta aika kummallinen juttu😧 minua vähän pelottaa kun minulle on useasti soittanut tälläinen numero 04673705935458😧 pelottaa koska se soittaa useasti ja se numero on niin pitkä ja outo😱🥺😧

      • Anonyymi

        Rauhoitu sinäkin edes vähäx aikaa, keksit aina surkeiden narratiivien tukemista.


    • Anonyymi

      Onko kenellekään tullut iltaisin puheluja Saksasta nrosta 491771894643?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe