+358174424459

yrjö maa

Tietääkö kukaan,mikä otsikkonaoleva numero on? Saan numerosta useita puheluita päivässä ja myös useat tuttavani ovat saaneet samasta numerosta soittoja. Vastattaessa langan toisesta ei kuulu puhetta,piippausta vain. Kertokaahan joku,jos tiedätte,mistä huijauksesta tässä on kyse. Numero siis on 358174424459.

48

33394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkkjhgfdsdfghjk

      eikös toi 017 oo kuopion suuntanumero?

    • homma

      Hei. Samasta numerosta koittelivat minullekkin soitella viikko takaperin useaan otteeseen, soitin numerotiedusteluun ja olisko ollut joku tyyliin mikados tms. suoramarkkinointiyritys... en ole vastannut, enkä vastaa....

      • minä vaan

        Googlasin äsken numeron kun ei löytynyt mistään mitään tietoa siitä. Sen kautta löysin tätä. Mullekin on soitettu muutamaan otteeseen, mutta aina niin että en ole päässyt vastaamaan. Ilmeisesti en vastaa tulevaisuudessakaan!


      • K31j0
        minä vaan kirjoitti:

        Googlasin äsken numeron kun ei löytynyt mistään mitään tietoa siitä. Sen kautta löysin tätä. Mullekin on soitettu muutamaan otteeseen, mutta aina niin että en ole päässyt vastaamaan. Ilmeisesti en vastaa tulevaisuudessakaan!

        Se on joku tyyppi joka kauppaa omega3-tabuja. Just soitti täs päivänä eräänä.


      • asdf

      • kaupattiin
        K31j0 kirjoitti:

        Se on joku tyyppi joka kauppaa omega3-tabuja. Just soitti täs päivänä eräänä.

        Digiboxiin plustv:tä ensimmäiset kolme kk pelkän avausmaksun hinnalla... menin vielä tarttumaan tarjoukseen :/ myöhemmin pelästyin kun kuulin jostain, että kyseisestä numerosta oli jollekin soittanut tv-lupatarkastaja!! Tuleeko mulle nyt tv-lupamaksu kylkiäisenä postissa?!? Voivatko he tehdä noin, kusettaa sinisilmäistä ihmispoloa :)


      • marco8585

        Mikä se mahtaa olla mulle on soiteltu jo kaksi viikkoa, ainakin kerran päivässä... lauantainakin se soitti mutta en vastannut. sit ku soitat takasin niin mikä Mínastad oy??? en käsitä.


    • "ongelma"

      täälläkin. En ole kyllä myöskään kerennyt vastaamaan enkä sitten taida vastaisuudessakaan edes yrittää keretä vastaamaan.

      • Jussi juusto!

        Juupas juu.Soitto tuli ja kertoi ottavansa yhteyttä myöhemmin.Yritin nimittäin soittaa numeroon koska en ehtinyt vastaamaan.Sanoi soiton tulevan Miraston asiakaspalvelusta.En tiedä mitä kauppaa mutta ei anna aihetta keskustellakaan vaikka uusi puhelu tulisikin.Sain tämän palstan tietooni kun hain Eniron sivuilta ensinnäkin numeron omistavaa yritystä mutta Eniron Internet sivustolta ohjautui tälle Suomi 24 palstalle kun laitoin kyselyyn Enirolle.Taitaa tosiaan olla joku "kananmunan kauppias" kun hänen yritystään ei löydy hakemallakaan.Ei siis kenenkään kannata ottaa puheluita vastaan tällaisilta "hämäriltä" yrityksiltä.Kauppas sitten mitä tahansa.


      • midas touch
        Jussi juusto! kirjoitti:

        Juupas juu.Soitto tuli ja kertoi ottavansa yhteyttä myöhemmin.Yritin nimittäin soittaa numeroon koska en ehtinyt vastaamaan.Sanoi soiton tulevan Miraston asiakaspalvelusta.En tiedä mitä kauppaa mutta ei anna aihetta keskustellakaan vaikka uusi puhelu tulisikin.Sain tämän palstan tietooni kun hain Eniron sivuilta ensinnäkin numeron omistavaa yritystä mutta Eniron Internet sivustolta ohjautui tälle Suomi 24 palstalle kun laitoin kyselyyn Enirolle.Taitaa tosiaan olla joku "kananmunan kauppias" kun hänen yritystään ei löydy hakemallakaan.Ei siis kenenkään kannata ottaa puheluita vastaan tällaisilta "hämäriltä" yrityksiltä.Kauppas sitten mitä tahansa.

        mikä vitun mirasto?


      • asdafsg
        midas touch kirjoitti:

        mikä vitun mirasto?

        joo o, sama soitto tuli mullekin ihan äsken, en ehtiny vastaamaan.. en kyllä olis vastannukaan vaikka olisinkin nähny puhelimen pirisemässä...


      • Tarkkana
        Jussi juusto! kirjoitti:

        Juupas juu.Soitto tuli ja kertoi ottavansa yhteyttä myöhemmin.Yritin nimittäin soittaa numeroon koska en ehtinyt vastaamaan.Sanoi soiton tulevan Miraston asiakaspalvelusta.En tiedä mitä kauppaa mutta ei anna aihetta keskustellakaan vaikka uusi puhelu tulisikin.Sain tämän palstan tietooni kun hain Eniron sivuilta ensinnäkin numeron omistavaa yritystä mutta Eniron Internet sivustolta ohjautui tälle Suomi 24 palstalle kun laitoin kyselyyn Enirolle.Taitaa tosiaan olla joku "kananmunan kauppias" kun hänen yritystään ei löydy hakemallakaan.Ei siis kenenkään kannata ottaa puheluita vastaan tällaisilta "hämäriltä" yrityksiltä.Kauppas sitten mitä tahansa.

        Kyseistä yhtiötä ei ole olemassa muutoin kuin kuvitelmissa, arvannette mitä tämä silloin tarkoittaa...........


      • apua
        asdafsg kirjoitti:

        joo o, sama soitto tuli mullekin ihan äsken, en ehtiny vastaamaan.. en kyllä olis vastannukaan vaikka olisinkin nähny puhelimen pirisemässä...

        Eli mulle tuli kans soitto ja ehdin vastamaan. Ja kun vastasin kuulu :SOITA! Soitin sit heti takas ja siellä vastattiin ja tuli nauhalta: Soititte Midas touchin asiakasplaveluun, olemme yrittäneet tavoittaa sinua, otamme sinuun yhteyttä myöhemmin. Ja tämä kaava toistuu aina kun numero soittaa....


    • joukkoon

      sain puhelun samaisesta numerosta. kuulosti kuin olisi sanottu "..äänimerkin jälkeen PIIP" ja sit katkes puhelu. Kummallista.

      • tomppa89z

        Kyse on Midas Touch OY:stä, joka on jonkin sortin puhelinmarkkinointiyritys.


    • Markku Poika

      Minäkin sain numerosta soiton enkä ollut vastamassa tähän numeroon ja etsin ja löysin tämän ilmoituksen kun eniro numerohakukaan ei tiennyt vastata numerosta mitään niitä magneettikenttä mittaajia kun on maapallo pullollaan ei niitä ilmankaan kukaan voi olla

    • markku soitto

      minäkin sain numerosta soiton enkä vastaamatta jättäessäni saanut enää numeroa numerotiedusta selville markku

    • markku soiton saanut

      minäkin sain numerosta soiton enkä vastaamatta jättäessäni saanut enää numeroa numerotiedustellusta selville markku

    • markku omanimi

      358174424459 numero on tiettävästi numero joka vastaa yhtiöstä nimeltä
      mikasstad oy markku

      • dfs

        joskus aamupäivästä tuosta numerosta soittettiin, kun olin suihkussa :D Mietin että pitäisikö soittaa takaisin, mut enpä jaksanu. Yritin kanssa Findilla tota, mut eipä löytyny. Hyvä että nyt tietää :D


    • IDDQD

      Tosiaan tiedustelivat televisioluvista. Itsellä kun on sitten myös se plusTV ... :(

    • tuttuututuut

      Tilasin netin kautta liittymän ja aamulla soitti tosta numerosta, että pitäs jtn varmistella. Eli tekemisissä DNA:n kanssa.

    • Tarkkana

      Soitto tulee Venezuelasta. Puhelin soi kerran tai kaksi robotin valitsemaan numeroon. Mikäli soitat takaisin niin numeron haltija tienaa.

      • uninen22

        Minulle kanssa yritetty soittaa useamman kerran tästä numerosta. Tänä aamuna viimeksi heräsin siihen prkl!!!
        Tekisi mieli lähettää linkki tästä keskustelusta viranomaisille =).


    • shiiiit

      Mullekin soitettiin eilen tuosta numerosta..Soittaja kysyi minulta jos mulla on kaapeli vai antenni..kysyi jos mulla on telkkari. Hän sanoi,että koska mulla on antenni niin tarjous ei koske mua..ainoastaan kaapeli taloudet. Minusta tuntuu, että oli tv-lupa tarkastaja. Ja mä tyhmä kerroin sille että mulla on telkkari!

      • nohuh

        Mulle soitettiin äsken, joku tarjous menossa tänään umpeen tai jotain. On se kumma kun puoli kahdeksan aikaan illalla soitellaan. Hitto kun ei viitsi jättää vastaamattakaan ekalla kerralla kun ne soittaa kun ei tiedä vaikka olisikin joku jolla on oikeasti asiaa.


      • googletin...
        nohuh kirjoitti:

        Mulle soitettiin äsken, joku tarjous menossa tänään umpeen tai jotain. On se kumma kun puoli kahdeksan aikaan illalla soitellaan. Hitto kun ei viitsi jättää vastaamattakaan ekalla kerralla kun ne soittaa kun ei tiedä vaikka olisikin joku jolla on oikeasti asiaa.

        hyvä että googletin numeron ennen kuin kysyin numerotiedustelusta. Näyttää olevan telemarkkinointiyritys www.midastouch.fi


    • googletin...
      • googletin...

        linkki oli Asiakkuusmarkkinaliiton sivuille eikä viestintäviraston. Enivei ohjeet on.


      • Kyllästynyt soittoihin

        Soitettiin myös tuosta ketjun aloittaneesta numerosta, en vastannut kun asun itse 019 alueella eikä todellakaan kukaan soittaisi muualta, tiedän sen. Näitä tulee kuitenkin monta kertaa päivässä välillä ja alkaa kyllästyttää jo se puhelimen sointi ja hiljentäminen/punainen luuri joten soitin tuhon ssml.fi rajoitusnumeroon. Puhelu kesti 1:39 eli maksoi alle euron ja saan toivottavasti olla kolme vuotta nyt rauhassa kaiken maailman tuputtajilta. Eikö ne ymmärrä että jos tarvitsen jotain osaan hankkia sen itse, en ole mikään avuton!


      • Herätetty
        Kyllästynyt soittoihin kirjoitti:

        Soitettiin myös tuosta ketjun aloittaneesta numerosta, en vastannut kun asun itse 019 alueella eikä todellakaan kukaan soittaisi muualta, tiedän sen. Näitä tulee kuitenkin monta kertaa päivässä välillä ja alkaa kyllästyttää jo se puhelimen sointi ja hiljentäminen/punainen luuri joten soitin tuhon ssml.fi rajoitusnumeroon. Puhelu kesti 1:39 eli maksoi alle euron ja saan toivottavasti olla kolme vuotta nyt rauhassa kaiken maailman tuputtajilta. Eikö ne ymmärrä että jos tarvitsen jotain osaan hankkia sen itse, en ole mikään avuton!

        Tänä aamuna heräsin puhelimen soittoon ja juuri kun ehdin vastaamaan puhelin suljettiin. Soitin takaisin tuohon samaan numeroon ja se oli juurikin tämä perhanan mirasto tai mikä ikinä midastouch onkaan. Olen kuitenkin liittynyt robinson-rekisteriin jo kolme vuotta sitten, niin on se nyt perkele jos jotkut firmat eivät sitä vain usko! Yleensä soittoja ei kuitenkaan onneksi tule!


      • örmötti
        Herätetty kirjoitti:

        Tänä aamuna heräsin puhelimen soittoon ja juuri kun ehdin vastaamaan puhelin suljettiin. Soitin takaisin tuohon samaan numeroon ja se oli juurikin tämä perhanan mirasto tai mikä ikinä midastouch onkaan. Olen kuitenkin liittynyt robinson-rekisteriin jo kolme vuotta sitten, niin on se nyt perkele jos jotkut firmat eivät sitä vain usko! Yleensä soittoja ei kuitenkaan onneksi tule!

        ..liittynyt robinson-rekisteriin jo kolme vuotta sitten..
        Kannattaa siitä robinson-rekisteristä lukea vaikka tämä kohta:
        "Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta."


      • herätetty
        Herätetty kirjoitti:

        Tänä aamuna heräsin puhelimen soittoon ja juuri kun ehdin vastaamaan puhelin suljettiin. Soitin takaisin tuohon samaan numeroon ja se oli juurikin tämä perhanan mirasto tai mikä ikinä midastouch onkaan. Olen kuitenkin liittynyt robinson-rekisteriin jo kolme vuotta sitten, niin on se nyt perkele jos jotkut firmat eivät sitä vain usko! Yleensä soittoja ei kuitenkaan onneksi tule!

        Juuri heräsin tästä numerosta tulleeseen puheluun. Onneksi en vastannut! Minullakin on Robinson-kielto, mutta tästä numerosta näköjään vielä puheluja tulee. Robinsonhan kieltää vain ASML:n (asiakkuusmarkkinointiliitoon) kuuluvien yritysten yhteydenotot... Harmi.


    • Ärtynyt

      Tännekkin soittelevat pävittäin, en ole kertaakaan vastannut. Tätä jatkunut nyt jo noin 2kk. Pikkuhiljaa alkaa ottaa päähän! Täytyy itsekkin varmaan koittaa tuota puhelujen rajoittamista..

      • gerlander

        Soittoja tullut jo pari viikkoa lähes päivittäin kyseisestä numerosta. Ei ole ollut tapana vastailla tuntemattomiin numeroihin, ellei ole odottanut jotain tiettyä puhelua. Aina jotain witun pölynimuri-kauppiaita. Päätin koittaa googlella ja näköjään muillekin sama "häirikkö" soitellu..


      • kerta

        Hahaa, ekan kerran soittivat tänne. Enirosta yritin hakea, mutta en löytänyt. Google sen sijaan löysi tämän ja nyt tiedän, että oli hyvä jättää vastaamatta :).


    • sepppo

      Mulle soitti tänään joskus jälkeen 19 samasta numerosta. en vastannut; mutta en todellakaan soittaisi takaisin. lähettäköön viestiä jos on tärkeää.

      • niiin i

        Joo ihmettelin ja kummastelin kovasti tätä, niin koittelin soittaa takaisinkin.
        Tänään sitten kerkesin vastaan niin siellä oli tyyppi Wau- kirjoista eli pienten lasten kirjoja.

        eli ei vissiin mitään huijareita :)


    • Jooseppi-1

      tallensin numeron ja annoin nimeksi "Älä Vastaa2", mulla on toinenkin häirikkö numero.

      • K

        Ihme juttu, mulla on salainen numero ollut jo monia monia vuosia, enkä ikinä ole antanut numeroani minnekään. Olenkin säästynyt täysin lehti- ym. myyjien soitoilta. Nyt sitten tuli puhelu tästä numerosta.

        Mistäköhän ovat saaneet salaisen numeroni, ja mitäköhän ihmeen hyötyä on soitella tällaisia automaattisia itsestäänkatkeavia puheluita...??


      • K kirjoitti:

        Ihme juttu, mulla on salainen numero ollut jo monia monia vuosia, enkä ikinä ole antanut numeroani minnekään. Olenkin säästynyt täysin lehti- ym. myyjien soitoilta. Nyt sitten tuli puhelu tästä numerosta.

        Mistäköhän ovat saaneet salaisen numeroni, ja mitäköhän ihmeen hyötyä on soitella tällaisia automaattisia itsestäänkatkeavia puheluita...??

        Naisääni kaupitteli boxereita. Laskin kännyni pöydälle. Nainen pälätti aikansa ja kyllästyi, koska hetken kuluttua kuului loppupiippaus.


      • reil--
        doublend kirjoitti:

        Naisääni kaupitteli boxereita. Laskin kännyni pöydälle. Nainen pälätti aikansa ja kyllästyi, koska hetken kuluttua kuului loppupiippaus.

        Mulle on myös tullut vähintään viisi soittoa päivittäin tuosta numerosta, ja joskus on ollut hieman toinen numero. Ajattelin että en vastaa, mutta soittivat vielä 9 aikaan illalla ja vastasin, kuului pari piippausta ja puhelu loppui. Joskus on myös tullut viesti että heillä on tärkeää asiaa rahastooni liittyen(?) :D kun oliskin joku rahasto.. Takaisin ei kuulemma kannata soitella, saattaa tulla iso lasku. Kumma kun ei rauhaan jätä millään.


      • hu hu

        Huijari Taas soittelee numerosta 0144585236.

        Joku perhanan Mirastot Oy, kehoitan olla ottamatta vastasoittoa.


      • ja taas hu hu
        hu hu kirjoitti:

        Huijari Taas soittelee numerosta 0144585236.

        Joku perhanan Mirastot Oy, kehoitan olla ottamatta vastasoittoa.

        Olen saanut nyt viisi puhelut Mirastot:sta. Soiten Soneran asiakaspalvalu, mutta välitettavasti he ei ovat tehdä mitään tästä asiasta. Jos soitatte 0144585236 saatte vaan joku puheposti laatikko. Mirastot käyttää automatic outbound dialler joka soittaa ihmisille automaatisesti.


    • kyseinen,,,

      numero mullekin just hetki sitten. tosin ei soinut ku iha hetken ja ilmeisesti tarkoitus olikin saada soittamaan takaisin. ei todd. kinnnosta soittamaan. tämä ei ole salainen numero mut toiseen mun salaiseen numeroon ei oo soitettu kertakaan tuosta. joku huijausyritys tämäkin lienee ja varmaa vistii laittaa jos joku asiallinen tms.

      • Pohjoisen tyttö

        Nyt just soitettiin tuosta numerosta sellainen lyhyt "hälärisoitto" ja sitten yhteys katkesi ennekuin ehdin vastata.Hyvä niin,etten ehtinyt....aloin tarkastamaan numeroa enirosta ja sieltähän ei löytynyt tuota kyseistä numeroa : 014- 458 5236, mutta löytyi kyllä netistä näitä juttuja jotka liittyvät tähän numeroon.
        Kannattee siis olla outojen numeroiden kans varuillaan.
        Niin tuo soitto tuli muuten lankapuhelimeen ja numero tuli ilmi,kun meillä on siinä numeronnäyttö kytkettynä.


      • Yks Y
        Pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Nyt just soitettiin tuosta numerosta sellainen lyhyt "hälärisoitto" ja sitten yhteys katkesi ennekuin ehdin vastata.Hyvä niin,etten ehtinyt....aloin tarkastamaan numeroa enirosta ja sieltähän ei löytynyt tuota kyseistä numeroa : 014- 458 5236, mutta löytyi kyllä netistä näitä juttuja jotka liittyvät tähän numeroon.
        Kannattee siis olla outojen numeroiden kans varuillaan.
        Niin tuo soitto tuli muuten lankapuhelimeen ja numero tuli ilmi,kun meillä on siinä numeronnäyttö kytkettynä.

        Mulle soitettiin äsken pommisoitto mutta en tietenkään soittanut takaisin. Etsin osoitteesta www.midastouch.fi pomon numeron ja yritin soittaa ja kysellä firman toimintatapaa, että onko oikein. No, ei vastannut. Hänkään.


      • baldie
        Yks Y kirjoitti:

        Mulle soitettiin äsken pommisoitto mutta en tietenkään soittanut takaisin. Etsin osoitteesta www.midastouch.fi pomon numeron ja yritin soittaa ja kysellä firman toimintatapaa, että onko oikein. No, ei vastannut. Hänkään.

        Eli se on toi midastouch firman nimi. Asiakaspalvelusta sanottiin, että kys. on jostain kampanjasta jota tarjoillaan ihmisille. Sanoi, että firmasta otetaan 10000 puhelua/pv. Lupasivat poistaa numeroni listalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe