Niin tästä biisin videosta vain. Keitä se siinä morkkaa? Oon kuullu että siinä olis Jessica Simpson, Paris Hilton ja Lindsay Lohan. Jessica Simpsonin siitä "tunnistin" ku se siinä sitä autoa pesi mutta en Parista enkä Lindsayta. Biisi on erittäin hyvä ei ole vielä kyllästyttäny vaikka yleensä käy niin ku ne soittaa niitä biisejä kymmeniä kertoja radiossa ja mtv:llä.
Stupid Girls
21
4294
Vastaukset
- krivoirock
Jessin tunnistaa kyllä heti siitä auton pesu videosta, Ja Parisin siitä sini sävyisestä "kotivideosta" ja Lintsi on sitten varmaan se shoppailija ja ihmisten päälle ajaava tyyppi x)
Ja siinähän mollataan vähän kaikkia tuollaisia ihme trendi julkimoita, joita kiinnostaa vain ulkonäkö ja raha. Hyvä video! - EllenApril
Olen samaa mieltä,
oli sitten kenestä tahansa tehty biisi ;D- Brunetti
Toi stupid girls on kyl hyvä biisi, ku se ottaa kantaa niin ajankohtaseen aiheeseen...toivottavasti nuoret tytöt tajuis sen biisin avulla ettei menis hankkiin silikooneja yms.
Paris Hilton on siinä "kotivideossa" ja ostamassa pikkuruista koiraa. Lindsay Lohan taas on naistenvessassa oksentamassa ja Gwen Stefani tanssii 50 Centin vierellä.
- ...ole niin että
Niin eikös se ole Lindsay, joka sen koiran ostaa? Siinä kyllä viitataan Parisiin kun niissä koirien häkeissä lukee "stays younger longer". Parishan kuulemman hylkäsi koiransa kun se tuli liian vanhaksi...
Jokatapauksessa mimmi joka ajaa autoa on varmasti Lindsay. Hänhän nimittäin ajoi tässä vähänaikaa sitten oikeastikkin jonkun tyypin yli. ...ole niin että kirjoitti:
Niin eikös se ole Lindsay, joka sen koiran ostaa? Siinä kyllä viitataan Parisiin kun niissä koirien häkeissä lukee "stays younger longer". Parishan kuulemman hylkäsi koiransa kun se tuli liian vanhaksi...
Jokatapauksessa mimmi joka ajaa autoa on varmasti Lindsay. Hänhän nimittäin ajoi tässä vähänaikaa sitten oikeastikkin jonkun tyypin yli.Voipi olla mutta olihan Lindsay Lohanista se bulimia-juttukin liikkellä. Että sopii molempiin.
- aitonainen
Hahaa, pissiksiä pannaan halvalla!
toivottavasti tajuavat kuin typeriltä näyttävät tekoripsissään, maalatuissa kulmissaan, rakennekynsissään, ylisuurine korviksineen, tissipaitoineen ja perseet puoliks paljaina lantiofarkuissa keikkuen.
Vaan valitettavasti nää aivottomat kanaset ei tajua kyllä mistään mitään, luultavasti aattelevat vaan et Pinkin Stupid girls on vaan "cool"- biisi ja jäävät tuijottaa itteään kiiltävästä pinnasta/omaan napakoruunsa....
*huoh* - Stupid girl
..on siinä myös vessassa oksentamassa, se blondi. Lindsay ajaa autoa ja ostaa koiran, 50 centin vierellä tanssiva mollaa vaan niitä tuntemattomia naikkosia jotka tanssii räp-videoissa, ei liity Gweniin mitenkään. Jessica pesee autoa.
- Joku..a
Luulin että koiran osti Mary-Kate tai Ashley Olsen, olin kai väärässä.
- JJm
Joku..a kirjoitti:
Luulin että koiran osti Mary-Kate tai Ashley Olsen, olin kai väärässä.
Että asiat selkiäisivät:
Paris on siinä seksivideokohtauksessa, Jessica Simpson pesee autoa, Lindsay Lohan ajaa autoa ja Mary-Kate Olsen on (koira)ostoksilla.
Muut hahmot on tarkoitettu vain protesteiksi sprayrusketukselle, silikoneille, bulimialle ym.
- Hippo
Turhaa hurskastelua ex-heroiinin vetäjältä! On kuulemma perustamassa strip-clubia ukkonsa kanssa. Pitäisi Pink typärän naamansa uumessa, eihän se osaa edes laulaa. Rumakin on vielä.
- kyllästynyt
Sulla, Hippo, ei ole mitään varaa kehottaa ketään pitämään turpaansa kiinni.
Näytä itse ensin mallia!
Vanhat perustelut "tää on mielipidepalsta, täällä saa sanoa mitä ajattelee" ei enää tehoa. Ihan samalla tavalla Pinkillä on oikeus sanoa mitä haluaa, joten se sun vaan pitää kestää.
Pinkillä ainakin on munaa olla oma ittensä vikoineen kaikkineen. Toisin kuin jollain Britneyllä tai mega-diiva Christinalla.
Ja mitä tuohon ulkonäköön tulee, niin tuskinpa vaan itse olet yhtään sen 'silmää miellyttävämpi'. Ja mielummin mä Pinkiä kattelen kun jotain Christinaa tai Brinteyä, jotka tarttee naamalleen 5 kiloa meikkiä näyttääkseen ees joltain.
Niin että Hippo, suksi sinä h*lvettiin. - Putteli
kyllästynyt kirjoitti:
Sulla, Hippo, ei ole mitään varaa kehottaa ketään pitämään turpaansa kiinni.
Näytä itse ensin mallia!
Vanhat perustelut "tää on mielipidepalsta, täällä saa sanoa mitä ajattelee" ei enää tehoa. Ihan samalla tavalla Pinkillä on oikeus sanoa mitä haluaa, joten se sun vaan pitää kestää.
Pinkillä ainakin on munaa olla oma ittensä vikoineen kaikkineen. Toisin kuin jollain Britneyllä tai mega-diiva Christinalla.
Ja mitä tuohon ulkonäköön tulee, niin tuskinpa vaan itse olet yhtään sen 'silmää miellyttävämpi'. Ja mielummin mä Pinkiä kattelen kun jotain Christinaa tai Brinteyä, jotka tarttee naamalleen 5 kiloa meikkiä näyttääkseen ees joltain.
Niin että Hippo, suksi sinä h*lvettiin.Mä tykkään vähän Britneystä kans, mutta Christina on melkein ainut, jota mä olen jaksanut kuunnella kolme vuotta 'putkeen'. Se nainen on tosiaan hyvä laulamaan, tarvitsi sitte viis kiloa meikkiä tai ei :D Mutta mielipiteensä kullakin ;)
- ruoja
Joopajoo, Pink ei vissiin ite ookkaan yhtään kaupallinen?! ja paskanmarjat. Ällöttävä lehmä seki, get the party started vitun mediahuora!
- Putteli
Myös Paris on autonpesussa. Sehän esiintyi hampurilasimainoksessa, jossa se pesi autoa vähissä vaatteissa vaahdon kera ja haukkaili purilasta, mutta sitä ei kai esitetty (muissa maissa) televisiossa koska se oli liian... seksikäs? Miten sen nyt sanoo.
En tiiä millanen Pink oikeesti on, mutta oon aivan hulluna siihen biisiin :D Pakko saada levy.- Daisy
Jessica simpson on maailman kaunein nainen, tietysti Pink katkerana pilailee Jessican kustannuksella kun ei ole itse yhtään minkään näköinen kun Jessicaan verrataan!
Ei kukaan voi Jessicaa kauneudessa voittaa!!!
Suloinen ihminen! - Jessica = yök
Daisy kirjoitti:
Jessica simpson on maailman kaunein nainen, tietysti Pink katkerana pilailee Jessican kustannuksella kun ei ole itse yhtään minkään näköinen kun Jessicaan verrataan!
Ei kukaan voi Jessicaa kauneudessa voittaa!!!
Suloinen ihminen!Jessica Simpson on kaukana maailman kauneimmasta naisesta!! Tusinatuotteen näköinen aivoton blondi, joka ei erotu massasta jollei tyrkyttäisi itteään joka lehteen keinolla millä hyvänsä.
Pink on persoonallisemman näköinen, ei mikään plastiikkakirurgin vastaanotolta juuri ulos kävelleen näköinen - kuten Jessica, jonka kohdalla tuo maininta todennäköisesti pitää muuten paikkansa.
Pink tuskin on katkera JS:n ulkonäöstä, vaan tekee pilaa siitä sen takia, että Jessica on valmis tekemään itsestään kerta toisensa jälkeen täydellisen idiootin ja narrin, joista se autonpesu-video on erinomainen esimerkki, ja siitä Pink tekee pilaa.
Ja vaikka tekiskin pilaa Jessican ulkonäöstä, niin se olisi todennäköisimmin vain siitä, että miten ulkonäkökeskeinen se bimbo blondi muija on. Sillä (Jessica) on upea ääni, sääli että se vaan on keskittynyt ihan kaikkiin muihin asioihin kun sen käyttämiseen. - Jess-82
Jessica = yök kirjoitti:
Jessica Simpson on kaukana maailman kauneimmasta naisesta!! Tusinatuotteen näköinen aivoton blondi, joka ei erotu massasta jollei tyrkyttäisi itteään joka lehteen keinolla millä hyvänsä.
Pink on persoonallisemman näköinen, ei mikään plastiikkakirurgin vastaanotolta juuri ulos kävelleen näköinen - kuten Jessica, jonka kohdalla tuo maininta todennäköisesti pitää muuten paikkansa.
Pink tuskin on katkera JS:n ulkonäöstä, vaan tekee pilaa siitä sen takia, että Jessica on valmis tekemään itsestään kerta toisensa jälkeen täydellisen idiootin ja narrin, joista se autonpesu-video on erinomainen esimerkki, ja siitä Pink tekee pilaa.
Ja vaikka tekiskin pilaa Jessican ulkonäöstä, niin se olisi todennäköisimmin vain siitä, että miten ulkonäkökeskeinen se bimbo blondi muija on. Sillä (Jessica) on upea ääni, sääli että se vaan on keskittynyt ihan kaikkiin muihin asioihin kun sen käyttämiseen.Kun nainen on noin kaunis kuin Jessica, on ihan ymmärretävää, että se on myös ulkonäkökeskeinen!
Tuollaisen jumalattaren täytyykin olla ylpeä itsestään, mitä sitten jos se ärsyttää joitain ihmisiä!?!
Jessicalla on myös hyvä huumorintaju ja taitaa itseironian, toisin kuin pink, joka keskittyy tekemään pilaa toisista. - Poison
Jess-82 kirjoitti:
Kun nainen on noin kaunis kuin Jessica, on ihan ymmärretävää, että se on myös ulkonäkökeskeinen!
Tuollaisen jumalattaren täytyykin olla ylpeä itsestään, mitä sitten jos se ärsyttää joitain ihmisiä!?!
Jessicalla on myös hyvä huumorintaju ja taitaa itseironian, toisin kuin pink, joka keskittyy tekemään pilaa toisista.Ikävä asenne, jos hyvännäköisten ihmisten mielestäsi pitäisi olla ulkonäkökeskeisiä. Jessican kohdalla kun kiitosta menee lähinnä plastiikkakirurgille. *krhm*
En suuremmin pidä Pinkistä, mutta video on ihan piristävää vaihtelua MTV:n nykylinjaan naisartistien kohdalla.
- shakirahan se?
minä olen tunnistanut siitä shakiran, kun se hytkyttää pelvistään siinä samaan tapaan ja shakirankin videossa "dont bother" oli mustang.
Mutta hyvä on jos ei shakiraa pilkkaa, shakiran äo on 140.- Då?
Lindsay on se tyyppi, joka kolaroi ja laittaa huulikiiltoa, sillä kukaan näistä muista julkuista ei ole kolaroinut niin pahasti kuin Linds! Jos ei ole lukenut jokaisesta julkusta jotain, ei voi tunnistaa mitenkään Lindsayta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019