mistä replica-ase

blackbird

eikö suomessa myydä enään replica käsiaseita? jos ja mistä? nim.tietämätön

26

25883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle

      ei suomes enää saa myydä replikoita. ne lopetettiin joskus -90 luvulla.

      • saa suomesta

        Saa niitä. Ei kyllä varmaan ihan pelkkiä koriste replikoita enään, mutta starttiaseita jokka ovat oikean näköisiä saa hyvin varustetuista aseliikkeistä. Tosin valikoima rajottunut pistooleihin. Kiväärit, KP:t ja muut joutuu hankkimaan ulkomailta. http://modelguns.co.uk on yksi paikka josta voi tilata, tosin nuo eivät kyllä ole oikeita kovaa paukkuvia starttiaseita vaan Japanilaisia keräilijöiden nallipyssyjä joihin ei saa suomesta ammuksia(joutuu tilaamaan Japanista tai kys. kaupasta). Tietenkin sitten on dekot, mutta ovat kyllä turhan kalliita.


      • Just tilannut!

      • aksu18
        saa suomesta kirjoitti:

        Saa niitä. Ei kyllä varmaan ihan pelkkiä koriste replikoita enään, mutta starttiaseita jokka ovat oikean näköisiä saa hyvin varustetuista aseliikkeistä. Tosin valikoima rajottunut pistooleihin. Kiväärit, KP:t ja muut joutuu hankkimaan ulkomailta. http://modelguns.co.uk on yksi paikka josta voi tilata, tosin nuo eivät kyllä ole oikeita kovaa paukkuvia starttiaseita vaan Japanilaisia keräilijöiden nallipyssyjä joihin ei saa suomesta ammuksia(joutuu tilaamaan Japanista tai kys. kaupasta). Tietenkin sitten on dekot, mutta ovat kyllä turhan kalliita.

        Itekki oon aikonut ostaa sellasen japanilaisen replikan


      • Kokemusta
        Just tilannut! kirjoitti:

        Saa suomesta, tässä yksi replika aseisiin erikoistunut nettikauppa.

        http://www.mustaruuti.fi/

        Voin suositella! Nopea ja hyvä palvelu.


    • tilata

      Mulla on 4: Colt 1911 Government ja Derringer Model 1 pistoolit sekä revolverit Nagant ja Colt 1861 Navy. Sopivasta tarjouksesta voisin ehkä myydäkin.

      • Fennoman

        dekottuja oikeita aseita vai asemalleja?
        Replica on väärä sana asemalleille.

        Replicaksi lasketaan esimerkiksi Colt 1861 Army mallinen vaikkapa italiassa valmistettu toimiva ase.


      • ovat
        Fennoman kirjoitti:

        dekottuja oikeita aseita vai asemalleja?
        Replica on väärä sana asemalleille.

        Replicaksi lasketaan esimerkiksi Colt 1861 Army mallinen vaikkapa italiassa valmistettu toimiva ase.

        Joihin markkinoilla useimmiten virheellisesti viitataan sanalla replika


      • Myöhäinen

        Hei, sinä joka sanoit omistavasi nagant reloverireplican! Jos nyt näet tämän niin olisin halukas ostamaan sen, jos vielä se sulla on.


    • replika-aseet
      • linkkejä

        Kiitos. Aina oppii uutta


      • liukuvaa, kun

        vertaa oikeaa esikuvaa vaikka vaan kuvasta noihin malleihin.
        Jotkut on enemmän näköisiä kuin toiset.
        Toisaalta jenkeissä myyvät "Suiside specialeja" jotka ovat vahvasti samannäköisiä ja varmaan laatusiakin. Hinnaltaan jopa halvempia.
        Leluina varmaan parempi ratkaisu kuin muoviset airsoft vempeleet.
        Käyttö tosin rajatumpaa, kun ääntelevät kuitenkin kuin oikeat. Naapureiden hyperventilointi vaara on suurempi.


      • blacbird
        liukuvaa, kun kirjoitti:

        vertaa oikeaa esikuvaa vaikka vaan kuvasta noihin malleihin.
        Jotkut on enemmän näköisiä kuin toiset.
        Toisaalta jenkeissä myyvät "Suiside specialeja" jotka ovat vahvasti samannäköisiä ja varmaan laatusiakin. Hinnaltaan jopa halvempia.
        Leluina varmaan parempi ratkaisu kuin muoviset airsoft vempeleet.
        Käyttö tosin rajatumpaa, kun ääntelevät kuitenkin kuin oikeat. Naapureiden hyperventilointi vaara on suurempi.

        Kiitti vastauksestasi!
        En ehdi kovin usein koneelle, mutta kertoisitko hieman enemmän ns: "suiside speciali" aseista ym hinnoista, mistä tilata...
        Miten suomen laki suhtautuu kyseiin saeisiin?.

        koulutan mm. palvelukoiria, joissa pelottomuus testit ym suojelu harjoituksia.


      • blavkbird

        Kiitti osoitteista.
        On kyllä aika hintavia, mutta täytyy katella vielä noita ulkomaan linkkejä.


      • ulkomaillakaan

      • Ripper

      • enyvei

        hi ja kiitti vielä sulla taitaa olla tietoo?


      • ihmettelen..

        Minkätakia nuo finnpropissa olevat starttipistoolit maksava 3-4kertaa enemmän kuin muualla?

        Onko materiaaleissa jotain eroa?


      • ei taida olla

      • 6+14
        ei taida olla kirjoitti:

        onko ihan laillista tilata tuolta modelguncollectorista????

        On, nuo eivät edes ole mitään starttiaseita vaan pikkupoikien nallipyssyiksi kelpaavia täysin vaarattomia vehkeitä josta ei lähde edes kovaa ääntä. Kaikenlisäksi toimintaperiaatteeltaan sellaisia ettei niitä voi mitenkään muuttaa ampumaan oikeaa patruunaa. Nämä kuitenkin tulevat Japanista eli maasta jossa on tyyliin maailman tiukin aselaki.


    • saa suamesta

      suomesta saa colt s.a.a replikoita!
      www.oldweststore.net

    • Paljon erilaisia

      www.decoase.com

    • saa niitä

      varusteleka.fi ja dekoase.com myy replica käsiaseita edulliseen hintaan. itselläni on mp40 replica.

      • shutze

        onko se mp40 kestävä ku ajattelin ittekki ostaa mp40 tai stg44 nii kumpi kannattais?


    • 8+1=7

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      233
      653
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe