Minun Jumalani on totuus, rakkaus ja Hänessä ei ole mitään vääryyttä!!!
Isä, poika ja Pyhä henki!
Miten saat synnit anteeksi? ja puhtaan omatunnon?
Mistä tiedät mikä on oikein? Mistä saat voiman tehdä hyvää? Mistä viisauden ja neuvot?
Onko sulla liikaa vastuuta? Jumalani on vastuu kaikesta ja Häntä tahdon totella?
Millaisia rukousvastauksia olet saanut? Minä saan kaiken mitä tarvitsen.
Rukoile nyt tosissasi mikä on totuus, ettet hukkuisi ja että sulla olisi varmuus ja ettei kukaan riistä sinua Isän kädestä.
Tunnetko Jumalasi?
2
388
Vastaukset
- hyperoraakkeli
Miten saan synnit anteeksi? Nooh, katson kirjasta kohdan "synnit anteeksi" ja sitten saan ne.
Entäs puhtaan omatunnon? Sama juttu. Otan kirjan katon siitä sanoja "puhdas omatunto" ja silleen se sit puhdistuu.
Mistä tiedän mikä on oikein? No en tiedäkään. EI minulla ole millä ajatella. Katson tietenkin kirjasta kohdan "mikä on oikein" ja teen sen mitä kirja sanoo.
Mistä saan voimaa tehdä hyvää? Hyvä kysymys! MInulla ei ole omaa voimaa, mutta katson kirjasta kohdasta "voima" ja niin minulla on voimaa tehdä kaikenlaista hyvää ja pahaakin joskus. Onneksi voin taas katsoa kohtaa "synnit anteeksi" ja niin olen jälleen kuin tyhjä taulu.
Viisauden ja neuvot luen kirjasta. Arvaat varmaan, että index-hakemistosta löytyy kohdat " viisaus ja neuvot". Niitä minä sitten toteutan ihan tuosta vaan.
On, on liikaa vastuuta. No minä itse asiassa sitten vain avaan kirjan ja olen hetken aikaa ihanan vastuuton, koska kirjassa on vastuuasioita hoideltu minunkin puolestani. Sanotaahan siellä, että katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Niin en sitten minäkään työtä tee.
Millaisiako rukousvastauksia? No ihan pieniä sellaisia, että aika loppuu ja pitää kääntää kello uudelleen. Ja sitten on niitä vastauksia, jossa vakuutellaan, että me ollaan sankareita kaikki kun oikein silmin katsotaan.
Niiettä tällaisia tänne tänään. Oliko muita hassuja kysymyksiä? - kosketa meitä
Siitä emme voi olla varmoja vaikuttiko Prinsessan puheessa Pyhä Henki vai Pierun Henki. Siitä voimme sen sijaan olla varmoja että lestadiolaisten ja helluntailaisten ylistyskokouksissa haisee uskovaisten peräsuolessa kehittynyt kaasu. Mutta Isän Prinsessan todistus oli erittäin väkevä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983