Tunnetko Jumalasi?

Isän_prinsessa

Minun Jumalani on totuus, rakkaus ja Hänessä ei ole mitään vääryyttä!!!

Isä, poika ja Pyhä henki!

Miten saat synnit anteeksi? ja puhtaan omatunnon?
Mistä tiedät mikä on oikein? Mistä saat voiman tehdä hyvää? Mistä viisauden ja neuvot?

Onko sulla liikaa vastuuta? Jumalani on vastuu kaikesta ja Häntä tahdon totella?

Millaisia rukousvastauksia olet saanut? Minä saan kaiken mitä tarvitsen.

Rukoile nyt tosissasi mikä on totuus, ettet hukkuisi ja että sulla olisi varmuus ja ettei kukaan riistä sinua Isän kädestä.

2

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyperoraakkeli

      Miten saan synnit anteeksi? Nooh, katson kirjasta kohdan "synnit anteeksi" ja sitten saan ne.

      Entäs puhtaan omatunnon? Sama juttu. Otan kirjan katon siitä sanoja "puhdas omatunto" ja silleen se sit puhdistuu.

      Mistä tiedän mikä on oikein? No en tiedäkään. EI minulla ole millä ajatella. Katson tietenkin kirjasta kohdan "mikä on oikein" ja teen sen mitä kirja sanoo.

      Mistä saan voimaa tehdä hyvää? Hyvä kysymys! MInulla ei ole omaa voimaa, mutta katson kirjasta kohdasta "voima" ja niin minulla on voimaa tehdä kaikenlaista hyvää ja pahaakin joskus. Onneksi voin taas katsoa kohtaa "synnit anteeksi" ja niin olen jälleen kuin tyhjä taulu.

      Viisauden ja neuvot luen kirjasta. Arvaat varmaan, että index-hakemistosta löytyy kohdat " viisaus ja neuvot". Niitä minä sitten toteutan ihan tuosta vaan.

      On, on liikaa vastuuta. No minä itse asiassa sitten vain avaan kirjan ja olen hetken aikaa ihanan vastuuton, koska kirjassa on vastuuasioita hoideltu minunkin puolestani. Sanotaahan siellä, että katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Niin en sitten minäkään työtä tee.

      Millaisiako rukousvastauksia? No ihan pieniä sellaisia, että aika loppuu ja pitää kääntää kello uudelleen. Ja sitten on niitä vastauksia, jossa vakuutellaan, että me ollaan sankareita kaikki kun oikein silmin katsotaan.

      Niiettä tällaisia tänne tänään. Oliko muita hassuja kysymyksiä?

    • kosketa meitä

      Siitä emme voi olla varmoja vaikuttiko Prinsessan puheessa Pyhä Henki vai Pierun Henki. Siitä voimme sen sijaan olla varmoja että lestadiolaisten ja helluntailaisten ylistyskokouksissa haisee uskovaisten peräsuolessa kehittynyt kaasu. Mutta Isän Prinsessan todistus oli erittäin väkevä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe