Osaako kukaan kertoa, mikä on suomen suurin perhe?

aprikoiva..

kuinkahan monta lasta on suomen suurimmassa perheessä? Tunnen itse yhden 17 lapsisen, ja yhden 18 lapsisen perheen (tai en tunne, TIEDÄN on parempi sana)
Kuinkahan monta lasta on siunaantunut Suomen suurimpaan perheeseen?

10

6859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitee +4

      vuoden vaihteessa oli jossakin lehdessä eri tilastoja ja sen mukaan 19 on suurin lapsikoko tässä maassa yhdessä perheessä. Luulenpa kuitenkin että lienee mahdollista että olisi uusperheitä joissa enemmän, mutta ei tilastoissa näy sukulaisuuden puuttuessa..

      • Miina

        Jos kaksi monilapsista leskeä avioituu, niin tällä tavalla saadaan aikaan vaikka kuinka suuria uusperheitä. Kysymys on siis siitä, mikä aviopari on Suomen monilapsisin?


      • joku

        Kannataisiko kysyä sitäkin, mikä on suurin ei-lestadiolainen perhe.


    • jenzo

      aikoinaan kun kävin riparia, siellä oli eräs poika jonka perheessä oli 21 lasta (kaikilla samat vanhemmat) mutta tämä poika oli yksi nuorimmasta ellei nuorin. näissä isoissa perheissä ei enää kaikki ehdi asua saman katon alla.

      niin ja tiedänpä vielä monta 17-, 18- ja jopa yhden 20-lapsisisenki perheen. ei ne nyt niin harvinaisia ole.

    • wiljam81

      Eipä nuo suurperheet nyt niin kovin harvinaisia ole.
      Itse olen 18 lapsisen perheen vanhin poika ja pelkästään meidän suvussa on parisen kymmentä yli 15 lapsen prhettä.

    • Anonyymi

      Tiedän yhden naisen jolla on 12 lasta itsellä on 2 pikkusiskoa ja 4 veljeä ja oon kolmanneksi vanhin ja minun perheen vanhin on 17 ja toinen isoveli on 14 ja minä 12 ja haluisin lisää siskon

    • Anonyymi

      Ei ainakaan minun perhe minulla on 4 veljeä ja 3 sisko ja olen perheen kolmanneksi vanhin ja vanhin on 17 ja mä 12

    • Anonyymi

      En tiedä ? Eikä kinosta tietää. Jos henkilö pystyy kantaa kehossa lapsia ja synytää on hänen oma asia, kuinka monta niitä hänelle siunantuu elämässään.Ei muiden asia pohtia lapsi lukua!piste

    • Anonyymi

      En me olla suurin perhe. Mutta minulla on 6 sisarusta.

    • Anonyymi

      Minun vanhemmilla on yhteensä 16 lasta, mutta enää 12 on elossa. Vanhin lapsi on 61v ja nuorin 26v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe