- Lumilaudat on rumia ( Ja vitut. Mulla ei oo lautaa koska mä en pysy sillä pystyssä)
- Mäkihyppysukset on rumia ( Ja vitut. Mulla ei oo suksia, koska mä en uskalla hypätä hyppyrimäestä)
- Tennismailat on rumia ( Ja vitut. Mulla ei oo tennismailaa, koska mä en kuitenkaan osuis sillä palloon. En isoon enkä varsinkaan pieneen)
- Kitarat on rumia ( Ja vitut. Mulla ei oo skittaa, koska mä en osaa soittaa sillä)
- Ducatit on rumia (Ja vitut. Mulla ei oo Ducatia ( ei kylläkään mitään muutakaan prätkää eikä edes mopoa), koska mä en osaa ajaa niillä)
- Naiset on rumia ( Ja vitut. Mulla ei oo naista sillä kuka ny huolis tämmösen reppanan joka ei osaa ajaa edes mopolla)
Kurjempaa
tolle.
4
1603
Vastaukset
- hermostu
Kyllä se siitä ..kun vaan jaksat yrittää!
- mummoni..
on rumempi kuin äitini....mitä teen?
Nimimerkki:KT-kortti 73- ruma..
Ei mitään ole tehtävissä.
ps. muuten, naiset tuntevat jostain kumman syystä
vetoa rumiin miehiin..teinitytöt ovat asia erikseen! - esaase
ruma.. kirjoitti:
Ei mitään ole tehtävissä.
ps. muuten, naiset tuntevat jostain kumman syystä
vetoa rumiin miehiin..teinitytöt ovat asia erikseen!jännä homma toi et kauniit naiset rumenee vanhetessaan mut rumat naiset pysyy samanlaisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127- 501100
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182930Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu107831Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713