Kysyin, miksi asiallista keskustelua ei saa käydä ylellä. Nämä sheriffit hiljensivät minut.. olin näköjään häirikkö...
Kiitos.. toivotaaan että ylellä ei enää ole muuta kuin tervehtimisiä.. ja muut lähetetään *kutemaan* privaan. Luulenpa... että jos yle kuolee sätissä.. kuolee koko sättikin..
Kiitos teille shefut... en tule ikinä teille osoittamaan yhtään sanaa!!!!!!!
Parhainta onnistumista tehtävässänne
::)))
Otavainen ja Diesel
22
3046
Vastaukset
- Vierailija
Kyllä Sinulla on runkoa katsastella ihan näyttävä kaveri. Onnea
- näkijä ei tekijä
Herrajjumala sentään...ovat uskaltaneet hiljentää sinut, sätin tai ainakin huoneen suurin provooja KK:n jälkeen!
Hyvä Otavainen!
Hyvä Diesel!
Mahtaa olla sinun maailmasi nyt murskana:))))) - seurasin minäkin siellä
niin, ei sinua siksi hiljennetty. Sinut pyydettiin siirtymään punaisille jatkamaan vieralla kielellä keskustelua ja kun et sefujen pyyntöä halunnut noudattaa, sinut(kin) hiljennettiin.
Olisi kiva jos et syyttelisi sefujamme asiattomasti ja vääristellen, provosoiden; tosin se on sinun tapasi aina keskusteluissa ja on todella hienoa että jauhot lyötiin sinunkin kurkkuusi.
Otavaiselle ja Tiiselille: Kiitos hienosta linjanvedosta ja asiallisesta, viihtyisästä huoneesta! Toivottavasti jaksatte samalla linjalla edelleenkin!
Kiitos Teille!- siis
avaaja meille?
siis kirjoitti:
avaaja meille?
En ala selittelemään syitä tässä foorumissa.
Hiljennykseen oli omat syynsä ja hiljentelemisiä joudutaan valitettavasti tekemään tuon tuostakin.
Jos jokaista hiljentämistä alkaisi selittelemään yleisillä foorumeilla, pitäisi hommaan palkata oma sihteeri.
Teija, sinä tiedät itse ihan tarkan syyn syyn siihen miksi sinut hiljennettiin. Sinäkään et ole erityisasemassa saamassa erillistä selvitystä syistä.
Jos hiljennys on käynyt itsetuntosi päälle, pyydän vain nielemään kiukkusi.
Ja katso...maailma pyörii edelleenkin!!;)))
Terv. Tiisseli
- paikalla, mutta
jos tuo eräs kommentti on oikeassa, että olet puhunut vieraita kieliä huomautuksista huolimatta ylellä, niin aivan oikein on tapahtunut.
Eniron käyttäjäehdot, mitä olet sitoutunut noudattamaan, kun on olet palvelun ottanut käyttöön sanoo aivan yksiselitteisesti kohdassa 5
"Sikäli kuin palveluissa voi esittää käyttäjän itse laatimia tai liittämiä tietoja, tietoja saa esittää ainoastaan suomen kielellä. Tämä edellytys ei kuitenkaan koske sähköposti- tai tekstiviestejä tai muita luottamuksellisia viestejä. Edellytys ei myöskään koske chatin ja keskustelujen yhteisöjä, joissa on kanavia eri kieliä käyttäville, eikä chatin yksityiskeskusteluja, jotka ovat myös luottamuksellisia."
Joten jos hiljentämisen syy on ollut vieraiden kielten käyttö, niin turha syyttää shefuja, ovat toimineet aivan oikein.- mieleen
Että Suomi on virallisestikkin kaksikielinen maa... Kielirasismiako?
Hiljensin sinut siksi,että huoneessa ollut kaaos ei olisi enempää saanut pontta sinun kommenteistasi.Vaikka oletkin ns.vakkarisättäri,niin siitä huolimatta sinulla ei ole erikoisoikeuksia chatissa :))) kivaa kevättä enivei
- annika.lintunen
moi taas en musitanut vastata viestisi tuli vähän kiireitä muistathan mutta en halunnut tuoda pettymyksiä siitä mitä sä sanoit en suostu vaikka en tunne sua mitä et vaan kyllä tunne mua mutta ei se mitään mua ei haittaa mutta ehkä joskus tavataan en tiiä missä sä asut mua ei kiinosta missä sä asut mutta haalun vaan tavata mä asun keravalla susta mä ne tiedä lopetataan oon vasta en si luokkalainen kai...
- asiallinen käyttäjä
näytä minulle milloin olet asiallisesti chattaillut niin minä näytän sinulle seitsemän käärmeenkieltä
- saarukka
Opettele olemaan välillä hiljaa ja kuuntele muitakin.Räpätät koko ajan. Ihan asiasta hiljennys tapahtui ja antoi uskoa sefujen "demokraattiseen" käytökseen kaikkia sättääjiä kohtaan, kiitos Diesel ja Otavainen!!
- Äidinkieli ruotsi
nyt pakko taas kerran kysyä, onko totta että ylellä chatissä ei saisi käyttää toista kotimaista? sehän kuulostaa täysin......
vaikea uskoa että se olisi edes lainmukaista! - hoomoilane
Äidinkieli ruotsi kirjoitti:
nyt pakko taas kerran kysyä, onko totta että ylellä chatissä ei saisi käyttää toista kotimaista? sehän kuulostaa täysin......
vaikea uskoa että se olisi edes lainmukaista!..toinen kotimainen kiali?
- aitiopaikalla
ollaan me kaikki muut chattaajat eikä sun (promilleista yms.)
johtuva ailahteleva käytöksesi yllätä enää ketään.
Mainitsit kahden parhaimman sefun oikein nimeltä.
Lady Ottis ja Don Diisel ovat aatelia Sitä ei kiistä kukaan!- Täh?
Otavainen ja Diesel ovat huhun mukaan saaneet lopputilin???
- On se huhu
Täh? kirjoitti:
Otavainen ja Diesel ovat huhun mukaan saaneet lopputilin???
Ei pidä paikkaansa
- Täh?
On se huhu kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Missä ne sefut sitten ovat?
Taitaa huhu pitää paikkansa:(( - vaakanainen
Täh? kirjoitti:
Missä ne sefut sitten ovat?
Taitaa huhu pitää paikkansa:((Jos ovat poistuneet, niin omasta tahdostaan,kyllästyneet.
- taitavat
vaakanainen kirjoitti:
Jos ovat poistuneet, niin omasta tahdostaan,kyllästyneet.
seikkailla eri nikeillä jossain muissa foorumeissa :DDDD
- täh?
taitavat kirjoitti:
seikkailla eri nikeillä jossain muissa foorumeissa :DDDD
Jos eivät siis enää ole sefuina, niin eiväthän he silloin voi sefuttaa, elikkäs ovat nyt sitten rivisättäreitä.
Harmi sinänsä ja suuri menetys chatille:(( - edelleen täysivaltaisia
täh? kirjoitti:
Jos eivät siis enää ole sefuina, niin eiväthän he silloin voi sefuttaa, elikkäs ovat nyt sitten rivisättäreitä.
Harmi sinänsä ja suuri menetys chatille:((sefuja mutta kukapa sitä jaksaa sätissä 24/7, joskus elämässä tilanteita mitkä ovat mielekkäämpiä kuin sätti
- kävijä
olet jatkuvasti äänessä Teijahki...ei kaikki sua haluu kuunnella, kaikkitietävää ja kaikkituntevaa. "onneks en kuulu tuttavapiiriis"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396