Otavainen ja Diesel

TeijaHki

Kysyin, miksi asiallista keskustelua ei saa käydä ylellä. Nämä sheriffit hiljensivät minut.. olin näköjään häirikkö...


Kiitos.. toivotaaan että ylellä ei enää ole muuta kuin tervehtimisiä.. ja muut lähetetään *kutemaan* privaan. Luulenpa... että jos yle kuolee sätissä.. kuolee koko sättikin..

Kiitos teille shefut... en tule ikinä teille osoittamaan yhtään sanaa!!!!!!!

Parhainta onnistumista tehtävässänne

::)))

22

3084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierailija

      Kyllä Sinulla on runkoa katsastella ihan näyttävä kaveri. Onnea

    • näkijä ei tekijä

      Herrajjumala sentään...ovat uskaltaneet hiljentää sinut, sätin tai ainakin huoneen suurin provooja KK:n jälkeen!
      Hyvä Otavainen!
      Hyvä Diesel!
      Mahtaa olla sinun maailmasi nyt murskana:)))))

    • seurasin minäkin siellä

      niin, ei sinua siksi hiljennetty. Sinut pyydettiin siirtymään punaisille jatkamaan vieralla kielellä keskustelua ja kun et sefujen pyyntöä halunnut noudattaa, sinut(kin) hiljennettiin.
      Olisi kiva jos et syyttelisi sefujamme asiattomasti ja vääristellen, provosoiden; tosin se on sinun tapasi aina keskusteluissa ja on todella hienoa että jauhot lyötiin sinunkin kurkkuusi.
      Otavaiselle ja Tiiselille: Kiitos hienosta linjanvedosta ja asiallisesta, viihtyisästä huoneesta! Toivottavasti jaksatte samalla linjalla edelleenkin!
      Kiitos Teille!

      • siis

        avaaja meille?


      • siis kirjoitti:

        avaaja meille?

        En ala selittelemään syitä tässä foorumissa.
        Hiljennykseen oli omat syynsä ja hiljentelemisiä joudutaan valitettavasti tekemään tuon tuostakin.
        Jos jokaista hiljentämistä alkaisi selittelemään yleisillä foorumeilla, pitäisi hommaan palkata oma sihteeri.
        Teija, sinä tiedät itse ihan tarkan syyn syyn siihen miksi sinut hiljennettiin. Sinäkään et ole erityisasemassa saamassa erillistä selvitystä syistä.
        Jos hiljennys on käynyt itsetuntosi päälle, pyydän vain nielemään kiukkusi.

        Ja katso...maailma pyörii edelleenkin!!;)))

        Terv. Tiisseli


    • paikalla, mutta

      jos tuo eräs kommentti on oikeassa, että olet puhunut vieraita kieliä huomautuksista huolimatta ylellä, niin aivan oikein on tapahtunut.

      Eniron käyttäjäehdot, mitä olet sitoutunut noudattamaan, kun on olet palvelun ottanut käyttöön sanoo aivan yksiselitteisesti kohdassa 5

      "Sikäli kuin palveluissa voi esittää käyttäjän itse laatimia tai liittämiä tietoja, tietoja saa esittää ainoastaan suomen kielellä. Tämä edellytys ei kuitenkaan koske sähköposti- tai tekstiviestejä tai muita luottamuksellisia viestejä. Edellytys ei myöskään koske chatin ja keskustelujen yhteisöjä, joissa on kanavia eri kieliä käyttäville, eikä chatin yksityiskeskusteluja, jotka ovat myös luottamuksellisia."

      Joten jos hiljentämisen syy on ollut vieraiden kielten käyttö, niin turha syyttää shefuja, ovat toimineet aivan oikein.

      • mieleen

        Että Suomi on virallisestikkin kaksikielinen maa... Kielirasismiako?


    • Hiljensin sinut siksi,että huoneessa ollut kaaos ei olisi enempää saanut pontta sinun kommenteistasi.Vaikka oletkin ns.vakkarisättäri,niin siitä huolimatta sinulla ei ole erikoisoikeuksia chatissa :))) kivaa kevättä enivei

    • annika.lintunen

      moi taas en musitanut vastata viestisi tuli vähän kiireitä muistathan mutta en halunnut tuoda pettymyksiä siitä mitä sä sanoit en suostu vaikka en tunne sua mitä et vaan kyllä tunne mua mutta ei se mitään mua ei haittaa mutta ehkä joskus tavataan en tiiä missä sä asut mua ei kiinosta missä sä asut mutta haalun vaan tavata mä asun keravalla susta mä ne tiedä lopetataan oon vasta en si luokkalainen kai...

    • asiallinen käyttäjä

      näytä minulle milloin olet asiallisesti chattaillut niin minä näytän sinulle seitsemän käärmeenkieltä

    • saarukka

      Opettele olemaan välillä hiljaa ja kuuntele muitakin.Räpätät koko ajan. Ihan asiasta hiljennys tapahtui ja antoi uskoa sefujen "demokraattiseen" käytökseen kaikkia sättääjiä kohtaan, kiitos Diesel ja Otavainen!!

      • Äidinkieli ruotsi

        nyt pakko taas kerran kysyä, onko totta että ylellä chatissä ei saisi käyttää toista kotimaista? sehän kuulostaa täysin......
        vaikea uskoa että se olisi edes lainmukaista!


      • hoomoilane
        Äidinkieli ruotsi kirjoitti:

        nyt pakko taas kerran kysyä, onko totta että ylellä chatissä ei saisi käyttää toista kotimaista? sehän kuulostaa täysin......
        vaikea uskoa että se olisi edes lainmukaista!

        ..toinen kotimainen kiali?


    • aitiopaikalla

      ollaan me kaikki muut chattaajat eikä sun (promilleista yms.)
      johtuva ailahteleva käytöksesi yllätä enää ketään.

      Mainitsit kahden parhaimman sefun oikein nimeltä.
      Lady Ottis ja Don Diisel ovat aatelia Sitä ei kiistä kukaan!

      • Täh?

        Otavainen ja Diesel ovat huhun mukaan saaneet lopputilin???


      • On se huhu
        Täh? kirjoitti:

        Otavainen ja Diesel ovat huhun mukaan saaneet lopputilin???

        Ei pidä paikkaansa


      • Täh?
        On se huhu kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa

        Missä ne sefut sitten ovat?
        Taitaa huhu pitää paikkansa:((


      • vaakanainen
        Täh? kirjoitti:

        Missä ne sefut sitten ovat?
        Taitaa huhu pitää paikkansa:((

        Jos ovat poistuneet, niin omasta tahdostaan,kyllästyneet.


      • taitavat
        vaakanainen kirjoitti:

        Jos ovat poistuneet, niin omasta tahdostaan,kyllästyneet.

        seikkailla eri nikeillä jossain muissa foorumeissa :DDDD


      • täh?
        taitavat kirjoitti:

        seikkailla eri nikeillä jossain muissa foorumeissa :DDDD

        Jos eivät siis enää ole sefuina, niin eiväthän he silloin voi sefuttaa, elikkäs ovat nyt sitten rivisättäreitä.
        Harmi sinänsä ja suuri menetys chatille:((


      • edelleen täysivaltaisia
        täh? kirjoitti:

        Jos eivät siis enää ole sefuina, niin eiväthän he silloin voi sefuttaa, elikkäs ovat nyt sitten rivisättäreitä.
        Harmi sinänsä ja suuri menetys chatille:((

        sefuja mutta kukapa sitä jaksaa sätissä 24/7, joskus elämässä tilanteita mitkä ovat mielekkäämpiä kuin sätti


    • kävijä

      olet jatkuvasti äänessä Teijahki...ei kaikki sua haluu kuunnella, kaikkitietävää ja kaikkituntevaa. "onneks en kuulu tuttavapiiriis"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe