Oliko R.A.M. yksin luolassa hakemassa medaljonkia, kun Dumbledorekin tarvitsi apua?
ram...
12
1021
Vastaukset
- Claudine
ei tiedetä tietenkään.
- emäproo
Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.
emäproo kirjoitti:
Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.
Harry oli Dumbledoren kanssa medallijongin etsinnässä
- Isola
flareon85 kirjoitti:
Harry oli Dumbledoren kanssa medallijongin etsinnässä
eli sen järvenhän pystyi ylittämään yksi täysi-ikäinen velho plus joku muu eli R.A.M.illa on voinut olla mukana esim kotitonttu..
- gggggggggggggg
Isola kirjoitti:
eli sen järvenhän pystyi ylittämään yksi täysi-ikäinen velho plus joku muu eli R.A.M.illa on voinut olla mukana esim kotitonttu..
Olikohan se kotitonttu Oljo, sillä taitaa olla paljon kerrottavaa Harrylle, jos Harry älyää kysyä.
- Isola
gggggggggggggg kirjoitti:
Olikohan se kotitonttu Oljo, sillä taitaa olla paljon kerrottavaa Harrylle, jos Harry älyää kysyä.
älyää kysyä ainakaan kovin nopeasti.. Harry on vähän tyhmä :) en kyllä ymmärrä miten se vois pärjätä ilman hermionea (ja ronia).. siis jos mä saisin tietää olevani velho niin olisin ehkä vähän kiinnostuneempi koulusta.. Ja nyt kun Dumbledorekin kuoli niin tuntuu että voldemortilla on pienoinen ylivoima. Vaikka se ei rakkautta ymmärräkään..
- gggggggggggg
Isola kirjoitti:
älyää kysyä ainakaan kovin nopeasti.. Harry on vähän tyhmä :) en kyllä ymmärrä miten se vois pärjätä ilman hermionea (ja ronia).. siis jos mä saisin tietää olevani velho niin olisin ehkä vähän kiinnostuneempi koulusta.. Ja nyt kun Dumbledorekin kuoli niin tuntuu että voldemortilla on pienoinen ylivoima. Vaikka se ei rakkautta ymmärräkään..
jos Oljo oli Reguluksen mukana, niin eikö syy siihen miksi Sirius kuoli ole sitten se, että Harry sai Oljon?
- Isola
gggggggggggg kirjoitti:
jos Oljo oli Reguluksen mukana, niin eikö syy siihen miksi Sirius kuoli ole sitten se, että Harry sai Oljon?
voi olla..mä en kyllä jaksa uskoa että siriuksen kuolemaan ois muuta syytä kuin harryn rakkauden lisääminen..siis se että Harry pystyy tuntemaan positiivisiakin tunteita kaikesta huolimatta. Rakkaus siriukseenhan pelasti (kai?) sen silloin viidennen kirjan lopussa kun Voldemort valtasi Harryn ruumiin.. Sama juttu myös Dumbledoren kuoleman kanssa..
- teoria
Isola kirjoitti:
voi olla..mä en kyllä jaksa uskoa että siriuksen kuolemaan ois muuta syytä kuin harryn rakkauden lisääminen..siis se että Harry pystyy tuntemaan positiivisiakin tunteita kaikesta huolimatta. Rakkaus siriukseenhan pelasti (kai?) sen silloin viidennen kirjan lopussa kun Voldemort valtasi Harryn ruumiin.. Sama juttu myös Dumbledoren kuoleman kanssa..
Kalkaros oli RABin mukana.
- herm-oo-nini
teoria kirjoitti:
Kalkaros oli RABin mukana.
kuka on r.a.m???
mää en tiiä...se joka kertoo nii kaunis kiitos sinulle:) - Fray
herm-oo-nini kirjoitti:
kuka on r.a.m???
mää en tiiä...se joka kertoo nii kaunis kiitos sinulle:)Regulus (Arcturus?) Musta, eli Siriuksen veli, joka on kuollut. Ainakin tiettävästi?
- ewwi
emäproo kirjoitti:
Jos Dumbledore ei olisi yksin selviytynyt, tuskin olisi R.A.M:kaan. Ellei hän kuollut lapun kirjoitettuaan ja uponnut veteen.
Jos olette lukeneet täällä vähän enemmänkin niin olettte ehkä törmänneet siihen ajatukseen, että Regulus olisi itse myrkyttänyt veden, jotta Voldemort hekentyisi, jos haluasi tulla hakemaan hirnyrkkiään. Joten hänen ei ollut pakko juoda sitä myrkytettyä vettä... Se voi olla hyvin mahdollista, koska me emme tiedä mitään Siriuksen veljestä. Voi olla, että Regulus on ollut aika "suuri" velho voimiltaan ja älyltää, koska tietää noin paljon kutenkin hirnyrkeistä (ja aika harva tietää niistä mitään ja varsinkin Voldemortin hirnyrkeistä). Näin Regulus on voinut yksin selvitä tilanteesta.
itse pidän tätä vaihtoehtoa aika hyvänä, mutta en tietenkään lyö mitään lukkoon...:)Muttta jos asia ei ole näin pidän hyvänä enteenä sitä, jos Reguluksella olisi ollut Oljo mukana. Se auttasi huomattavasti hirnyrkien etsmisessä ja kirjan juonee. Silloin kirja ei välttämättä ole peilkkää niiden etsimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406