Onko kukaan tilannut Taloon.comista mitään. Toimiiko homma. Sivuilla näytti olevan ihan laadukasta kamaa mm Lindabin vesikouruja ym. Eika graniittilaatatkaan olleet pahan hintaisia.
Taloon.com
12
4120
Vastaukset
- kevätrakentaja
Homma pelaa, tavarat tulevat päivässä parissa ja mikä tärkeintä hinnat ovat kohdallaan verrattuna rautakauppoihin.
- laskjfd
Onko kokemuksia hintatasosta verrattuna esim. K-raudan rakentajakorttialennuksiin?
- 20-50%
laskjfd kirjoitti:
Onko kokemuksia hintatasosta verrattuna esim. K-raudan rakentajakorttialennuksiin?
halvempaa...
- kevätrakentaja
laskjfd kirjoitti:
Käy K-raudassa ja pyydä tarjous, sitten laitat taloon.comiin mailia ja vertaat. Tuntuu tosi hyvälle kun 1000 eur tilauksessa hinta-ero on satasia! Taloon.com toimittaa edullisella rahdilla tavarat tontille ympäri suomea.Laske mitä tekee 10-20% 200teur talossa.
- K-raudasta
kevätrakentaja kirjoitti:
Käy K-raudassa ja pyydä tarjous, sitten laitat taloon.comiin mailia ja vertaat. Tuntuu tosi hyvälle kun 1000 eur tilauksessa hinta-ero on satasia! Taloon.com toimittaa edullisella rahdilla tavarat tontille ympäri suomea.Laske mitä tekee 10-20% 200teur talossa.
Oon useampia tarjouksia kysynyt ja joka kerta on ollut K-rauta edullisempi tai korkeintaan saman hintainen. Muistakaa että K-raudat on yrittäjävetoisia paikkoja joten ei ole yhtä hintaa.
Vinkkinä voin kertoa että lähin K-rauta sattuu olemaan se pääkaupunkiseudun rakentajaystävällisenä tunnettu. - edullisempaa
kevätrakentaja kirjoitti:
itse olen saanut järkiään paremmilla hinnoilla k-raudasta kuin yhdestäkään nettikaupasta tahi muista rautakaupoista
- suihkukaapista
edullisempaa kirjoitti:
itse olen saanut järkiään paremmilla hinnoilla k-raudasta kuin yhdestäkään nettikaupasta tahi muista rautakaupoista
Höyryhelvettikaappi paras tarjous rautakaupasta, ml. rakentajamessut JKL:ssä 1890.-
http://www.tavaraporssi.tk/ :stä 1650 ovelle.
Hanoissa: 1000 euron paketti 850 euroa matkahuoltoon.
Paska kun löysin ko. puljun vasta rakentamisen loppuvaiheessa :( - Kallista on
edullisempaa kirjoitti:
Tampereella myyvät rännikaivoa tappiolla 5,90 eur, mutta kaikki muut uponorin kamat ovatkin sitten 20-40% yli valmistajan ovh hinnaston. Hain yhden viemärin supistuskappaleen maksoi K-raudassa reilut 15 eur, valmistajan ovh 11,90 ja jos olisin ostanut esim taloon.comista niin olisin saanut alle kympillä. Siinähän maksat rakentajakortilla 20% alennuksen jälkeen vielä yli valmistajan ovh:n. Kusetusta parhaimmillaan!
- hinnat tiedossa
Puutavarat (lattialankut) ja laatat mm.graniitit kalliita. Samaa kiinalaista graniittia esim Bauhausissa alle 20€ neliö, pitääkö muita vielä vertailla? Mainospaskaa koko keskustelu.
- ari-55
koittakaa hyvät ihmiset erottaa nämä "kehut"
oikeista jutuista
- hsh
verrattuna toiseen tunnettuun valmistajaan lähes sentilleen saman hintaiset, bonuksena parempi jakkara.
- jjj
Tutkailin joskus ja totesin että paikallinen rautakauppa on kuitenkin halvempi. Taloon.com listahinnat on ehkä vähän halvempia kuin rautakaupan hyllyhinnat, mutta kun rautakaupasta saa aina alennusta, jos vaan kysyy sitä ennen kassalle menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756