Mitä teen kun peli ei toimi. Siis oon varmuuskopsannu Alkuperäsen, ja muuta mutta ei, se vaan "sylkäsee" rompun ulos, eikä yritäkkää avata koko peliä. Nyt se sitte saastutti alkuperäisenkin, ja hermot on paukahdus pisteessä. Kiltit auttakaan hätätilanne!!!!! *bambikatse*
Kyssään KA-pelistä
5
367
Vastaukset
- Adonia
Mikä KA-peli? o.O
- hehe
hehe otsikko
- alkuperäisen omistaja
Miten voi levy saastuttaa toisen levyn ? Kertokaapa mulle !!! Oot tainnut vaan polttaa sen alkuperäisenkin pelin eli että sulla on sitten 2 kopsattua peliä, voi voi.
- manibani
Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit. manibani kirjoitti:
Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.
Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402