Kyssään KA-pelistä

manibani

Mitä teen kun peli ei toimi. Siis oon varmuuskopsannu Alkuperäsen, ja muuta mutta ei, se vaan "sylkäsee" rompun ulos, eikä yritäkkää avata koko peliä. Nyt se sitte saastutti alkuperäisenkin, ja hermot on paukahdus pisteessä. Kiltit auttakaan hätätilanne!!!!! *bambikatse*

5

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

      Mikä KA-peli? o.O

      • hehe

        hehe otsikko


    • alkuperäisen omistaja

      Miten voi levy saastuttaa toisen levyn ? Kertokaapa mulle !!! Oot tainnut vaan polttaa sen alkuperäisenkin pelin eli että sulla on sitten 2 kopsattua peliä, voi voi.

      • manibani

        Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.


      • manibani kirjoitti:

        Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.

        En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.

        Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe