Kyssään KA-pelistä

manibani

Mitä teen kun peli ei toimi. Siis oon varmuuskopsannu Alkuperäsen, ja muuta mutta ei, se vaan "sylkäsee" rompun ulos, eikä yritäkkää avata koko peliä. Nyt se sitte saastutti alkuperäisenkin, ja hermot on paukahdus pisteessä. Kiltit auttakaan hätätilanne!!!!! *bambikatse*

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

Mikä KA-peli? o.O

• hehe

hehe otsikko

• alkuperäisen omistaja

Miten voi levy saastuttaa toisen levyn ? Kertokaapa mulle !!! Oot tainnut vaan polttaa sen alkuperäisenkin pelin eli että sulla on sitten 2 kopsattua peliä, voi voi.

• manibani

Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.

• manibani kirjoitti:

Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.

En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.

Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1954
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1316
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe