Kyssään KA-pelistä

manibani

Mitä teen kun peli ei toimi. Siis oon varmuuskopsannu Alkuperäsen, ja muuta mutta ei, se vaan "sylkäsee" rompun ulos, eikä yritäkkää avata koko peliä. Nyt se sitte saastutti alkuperäisenkin, ja hermot on paukahdus pisteessä. Kiltit auttakaan hätätilanne!!!!! *bambikatse*

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

Mikä KA-peli? o.O

• hehe

hehe otsikko

• alkuperäisen omistaja

Miten voi levy saastuttaa toisen levyn ? Kertokaapa mulle !!! Oot tainnut vaan polttaa sen alkuperäisenkin pelin eli että sulla on sitten 2 kopsattua peliä, voi voi.

• manibani

Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.

• manibani kirjoitti:

Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
        Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.

En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.

Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe