Mitä teen kun peli ei toimi. Siis oon varmuuskopsannu Alkuperäsen, ja muuta mutta ei, se vaan "sylkäsee" rompun ulos, eikä yritäkkää avata koko peliä. Nyt se sitte saastutti alkuperäisenkin, ja hermot on paukahdus pisteessä. Kiltit auttakaan hätätilanne!!!!! *bambikatse*
Kyssään KA-pelistä
5
334
Vastaukset
- Adonia
Mikä KA-peli? o.O
- hehe
hehe otsikko
- alkuperäisen omistaja
Miten voi levy saastuttaa toisen levyn ? Kertokaapa mulle !!! Oot tainnut vaan polttaa sen alkuperäisenkin pelin eli että sulla on sitten 2 kopsattua peliä, voi voi.
- manibani
Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit. manibani kirjoitti:
Mulla on ollu alkuperänen jo puolivuotta ja sain eilen Kauppa Auki-lisärin. Kone sekos heti ku peli oli asennettu. "sylki" kaikki mahdolliset cd:t pois. Nyt se on korjaamossa ja meidän(mun perheen) mielestä sen osilla vois heittää vesilintuja!! Se on ollu sekasin meille tulosta lähtien(7v.nykyään XP Windows:silla asetettuna) Hermostuttaa koko juttu ja ottaa pattiin. Elämäni kauheinpäivä(ja syntymäpäivä D,;)!!
Yrittäkää ymmärtää hädässä kärsivää,netti/sims riippuvaista elämänsä kauheimman päivän jälkeen edes hitusen. Kiltit.En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.
Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161