Jos on ilmoitus 1h tk,niin mitä tuo "tk" tarkoittaa?tiedän kyllä perinteisen keittiön,ja keittokomeron,mutta tämä on hieman epäselvä..
...??
9
4353
Vastaukset
- taitaa
olla tuulikaappi
- ompi
tupakeittiö
- valtsu
kiitos vastauksista,mutta sitten seuraava kysymys,että mitenköhän tuo tupakeittiö eroaa tavallisesta keittiöstä tai keittokomerosta?
- sellainen
valtsu kirjoitti:
kiitos vastauksista,mutta sitten seuraava kysymys,että mitenköhän tuo tupakeittiö eroaa tavallisesta keittiöstä tai keittokomerosta?
Tupakeittiö on vaan sellainen syvennys
siinä tuvan laidassa.
Tai sitten pelkät kuivauskaappi ja pesuallas
tuvan laidassa. - Arkkivaari
sellainen kirjoitti:
Tupakeittiö on vaan sellainen syvennys
siinä tuvan laidassa.
Tai sitten pelkät kuivauskaappi ja pesuallas
tuvan laidassa.Ennen noita sanottiin hellahuoneiksi.
No, oikeasti hellahuoneasunnossa ei useinkaan ollut huoneiston omaa
wc/pesutilaa eikä paljon muutakaan sen asuinhuoneen lisäksi.
Joskus sentään toinen kamari isomman perheen toiseksi makuuhuoneeksi.
Nykyisin tupakeittiöllä tarkoitetaan olohuoneeseen rakennettua keittiökalustusta.
Tilansäästöä sekin.
- peukku68
mikähän on tupakeittiön oikea lyhenne sillä tk on todella tuulikaappi. En viitsisi opusta kaivaa, mutta veikkaan että se olisi tpk...
- Arkkivaari
Huoneiden nimien lyhennykset eivät ole 'virallisia'.
Juuri siksi näissä harvinaisemmissa on horjuntaa.
Voi olla, että jossain käsikirjassa on yleisiä esimerkkejä, mutta käytännössä
vain mielikuvitus on rajana.
Itse saattaisin laittaa TUPAK, vaikka siinä on kieltämättä assosiaatioita tupakkaan.
- Eli aika pieni
Eli ei ole kuin se yksi ainoa huone, jossa myös keittiökalusteet sijaitsevat.
- valtsu
ok,kiitos kaikille asiallisista vastauksista !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789