Millaisia kokemuksia on Bilteman valmiista värimaaleista, vai kannattaako suosiolla mennä oikeaan maalikauppaan?
Bilteman maalit
7
8358
Vastaukset
- Petri
ei ole kokemusta koska en ole koskaan harkinnutkaan käyttäväni !
- tapio
Sama täällä, en lähtis edes kokeilemaan. Omaa kokemusta ei ole, mutta kuuleman perusteella ei kiitos..
- on...
Bilteman lateksit on hieman ohuempaa kamaa kuin kunnon maalit, mutta peittää ne ihan hyvin kahdella maalauskerralla. Ja 2 kertaa tarttee paremmatkin maalit..
Olen maalannut bilteman maalilla mm. autotallin katon, seinät ja lattian. Myös vaatehuoneen ja tuulikaapin seinät. Mielestäni hinta-laatu on ihan kohdallaan.
Tallin lattiaa en toki lateksilla, vaan bilteman 2-k betonilattiamaalilla. Hyvin on sekin jo vuoden päivät kestänyt.- vähän
tuntuu olevan kokemuksia kellään kyseisen valmistajan maaleista.
Liekö asia niin että moni käyttää, mutta ei vaan uskalla tunnustaa!? - on..
vähän kirjoitti:
tuntuu olevan kokemuksia kellään kyseisen valmistajan maaleista.
Liekö asia niin että moni käyttää, mutta ei vaan uskalla tunnustaa!?No, aika marginaalista tuo bilteman maalikauppa taitaa olla, verrattuna oikeisiin maalikauppoihin. Eli ehkä syy on siinä.. Vaikka onhan niinkin, että jotku tyrmää suoralta kädeltä kaikki bilteman tuotteet - minä en, vaikka enpä minäkään ihan mitä vaan sieltä hanki (esim. auton varaosia)
Epäillen minäkin suhtauduin maaleihin, mutta koska autotallin maalaus onnistui ihan ok. ja hintakin oli aika kohdallaan, niin uskalsin sitte laittaa muuallekin. Eteinen varmaan seuraavaksi vuorossa ja todennäköisesti haen maalit biltemasta.
- Anonyymi
Ikkuna maali ok. Kahteen kertaan maalattava, hyvä kiilto.
- Anonyymi
Ainakin helppo maalata! Saas nähdä kuin kestää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226