ei se mies taidakaan olla ihastunut, kun kehitystä ei tapahdu.
Pöh
38
2410
Vastaukset
- se tilittäjään
ihastunut, joka luulee tilittäjän tykkäävän hänestä? Ei se tosiaan taida joo.
- kiitos
jooko??
- kummissaan
ensin vähän, että mihin tilittäjään, kunnes löysin viestiketjun. Luulen, että tilittäjä ei ole ihan mun tyyppiä. Yleensä ihastumiseen vaaditaan kyllä vähän vastakaikua :) ..vaikka välillä olisikin
- kummis
Niin, ei tietenkään. Samaa se miettii varmaan susta tälläkin hetkellä. Hopi hopi nyt! :)
- kummissaan
tai sitten joo. Olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että mikäli mies on ihastunut hän kyllä toimii asian suhteen :)
- kummissaan
kummissaan kirjoitti:
tai sitten joo. Olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että mikäli mies on ihastunut hän kyllä toimii asian suhteen :)
totta? Kyllä miehet yleensä vähän sellaisia on :)
- kummis
kummissaan kirjoitti:
totta? Kyllä miehet yleensä vähän sellaisia on :)
Eivät kaikki miehet. On niitä ujojakin olemassa. Kuulemma.
- kummissaan
kummis kirjoitti:
Eivät kaikki miehet. On niitä ujojakin olemassa. Kuulemma.
sitähän tässä ollaan jo pohdittu :)
Mutta ei tilanne voi kehittyä, mikäli ei tee asioille jotain. - kummis
kummissaan kirjoitti:
sitähän tässä ollaan jo pohdittu :)
Mutta ei tilanne voi kehittyä, mikäli ei tee asioille jotain.Pane siis töpinäksi ja lopeta se haikailu!;)
- kummissaan
kummis kirjoitti:
Pane siis töpinäksi ja lopeta se haikailu!;)
hyvä idea sinänsä :) katsellaan mitä tapahtuu.
Ehkä mieskin laittaa töpinäksi. - kummis
kummissaan kirjoitti:
hyvä idea sinänsä :) katsellaan mitä tapahtuu.
Ehkä mieskin laittaa töpinäksi.Kauanko olet nyt odottanut, että se mies saa jotain aikaiseksi? Vaikuttaako siltä, että jotain tapahtuu? Nii-i, susta kiinni näköjään:) Se 2 promillea ja rokka naamariin:)
- kummissaan
kummis kirjoitti:
Kauanko olet nyt odottanut, että se mies saa jotain aikaiseksi? Vaikuttaako siltä, että jotain tapahtuu? Nii-i, susta kiinni näköjään:) Se 2 promillea ja rokka naamariin:)
tässä tovi mennyt.. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ihastunut mies toimii ja ottaa selvää :) Oletko itse saanut aikaan kehitystä?
- kummis
kummissaan kirjoitti:
tässä tovi mennyt.. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ihastunut mies toimii ja ottaa selvää :) Oletko itse saanut aikaan kehitystä?
Enhän minä mitään saa aikaan. Olen muuten tullut siihen loppupäätökseen, että nainen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut:)
- No toi
kummis kirjoitti:
Enhän minä mitään saa aikaan. Olen muuten tullut siihen loppupäätökseen, että nainen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut:)
kyllä kuulostaa vähän siltä, että laistat miehisiä oikeuksiasi ;) Entä jos nainen on tullut kanssa siihen loppupäätökseen, että mies saa tehdä aloitteen? :)
- kummissaan
No toi kirjoitti:
kyllä kuulostaa vähän siltä, että laistat miehisiä oikeuksiasi ;) Entä jos nainen on tullut kanssa siihen loppupäätökseen, että mies saa tehdä aloitteen? :)
siis :)
- kummis
kummissaan kirjoitti:
siis :)
Siltä se kyllä vaikuttaa...Mutta ei voi mitään- jos ei nainen tee aloitetta, niin ilman jää:)
- Joku joka ei ole täällä
kummis kirjoitti:
Siltä se kyllä vaikuttaa...Mutta ei voi mitään- jos ei nainen tee aloitetta, niin ilman jää:)
oon kyllä huomannu sen:)
- kummissaan
kummis kirjoitti:
sille kahden promillen urotyölle tapahtui? ;)
Ujous on kyllä niin ujoa. - kummis
kummissaan kirjoitti:
sille kahden promillen urotyölle tapahtui? ;)
Ujous on kyllä niin ujoa.2 promillea kyllä hoitui eilen, mutta eipä ollut sitä toista osapuolta paikalla...Joo, ujous on ja syvältä...
- kummis
Joku joka ei ole täällä kirjoitti:
oon kyllä huomannu sen:)
Etkä koskaan tee mitään tilanteen eteenpäin viemiseksi...
- Joku joka ei ole täällä
kummis kirjoitti:
Etkä koskaan tee mitään tilanteen eteenpäin viemiseksi...
tarkoitinkin sitä, että itse saa tehdä ensin.
No, joskus käy niinkin, että kun jotain tekee, ei saa edes lämmintä kättä:)korkeintaan märkää luuttua naamalle (ja kylmässä vedes uitettua) näin kävi kerran... - kummissaan
kummis kirjoitti:
2 promillea kyllä hoitui eilen, mutta eipä ollut sitä toista osapuolta paikalla...Joo, ujous on ja syvältä...
varsin onnistunut ilta..
Olisit pyytänyt osapuolen mukaan ;)
Itse pääsin vain pariin lasilliseen ja sitten meninkin kotiin nukkumaan kun muu seurue väsyi.
Joten täällä toinen ujo sankari. Hyvä ujot. - kummis
kummissaan kirjoitti:
varsin onnistunut ilta..
Olisit pyytänyt osapuolen mukaan ;)
Itse pääsin vain pariin lasilliseen ja sitten meninkin kotiin nukkumaan kun muu seurue väsyi.
Joten täällä toinen ujo sankari. Hyvä ujot.Sähän edistyt selvästi! Ens kerralla otat sitä pojua kädestä kiinni ja rupattelet mukavia! Kyllä se siitä lähtee.
- kummissaan
kummis kirjoitti:
Sähän edistyt selvästi! Ens kerralla otat sitä pojua kädestä kiinni ja rupattelet mukavia! Kyllä se siitä lähtee.
huikeaa edistystä. Se mies ei ollut paikalla..
tai jos mies on hieman ujo ja epävarma siitä mitä sinä tahtoisit...???
- kummissaan
kyllä ihastunut mies jotain tekee. Eihän hän muuten saa sitä selville
kummissaan kirjoitti:
kyllä ihastunut mies jotain tekee. Eihän hän muuten saa sitä selville
ei se nyt itsestään selvää ole, etenkin jos nainen vain passiivisesti odottaa.
- kummissaan
joonas75 kirjoitti:
ei se nyt itsestään selvää ole, etenkin jos nainen vain passiivisesti odottaa.
kun lukee tältä palstalta tilittäjien ja melkein kahdentoistatuhannen keskusteluun osallistuneen päivänsäteen kommentteja kyllä tulee väistämättä mieleen, että ehkä on sittenkin parempi odotella.
Toisaalta yleensä kai kyllä oikeassa elämässä asiat hoidetaan vähän toisella tavalla. Onneksi. Silloin ei tarvitse kenenkään tuollaisia kirjoitella saati sitten lukea. Eihän sitä kukaan uskalla muuten keneenkään ihastua. Puhumattakaan sitten kertoa jollekin toiveistaan ja tunteistaan. Eipä käy kateeksi kumpaakaan niistä kahdesta osapuolesta. Naiselle se, että mies suhtautuu ihastumistunnustukseen noin on ihan painajainen. Ja lisäksi vielä julkinen nöyryytys ja loanheitto sekä särkynyt sydän. Varmaan olipa sitten millainen "hirviö" tahansa on jokaisella ihmisellä toiveita ja usein ihastumiset on aika henkilökohtainen ja joskus vaikeastikin tunnustettava asia. Tunteet tekee monet vähän ujoksi tosi paikan tullen. Toisaalta eihän sekään ole tietysti kiva, että jos mies on tehnyt selväksi, että naisella ei ole mitään väliä niin sitten elättelee toiveita ja tekee mitä nyt sitten onkaan tehnyt.
Mutta tosiaan tässä ihastumisessa pelkkä odottelu ei tietenkään edistä asiaa. Toisaalta ei turha hosuminenkaan :) Varsinaisista toiveistani kyllä kertoisin ihan kahden kesken vain jossain sopivassa tilanteessa, jossa tuntuisi luontevalta ja helpolta puhua. Sen verran ujo olen. Ja mukavampaa miehellekin kai. - potaskanheitto
kummissaan kirjoitti:
kun lukee tältä palstalta tilittäjien ja melkein kahdentoistatuhannen keskusteluun osallistuneen päivänsäteen kommentteja kyllä tulee väistämättä mieleen, että ehkä on sittenkin parempi odotella.
Toisaalta yleensä kai kyllä oikeassa elämässä asiat hoidetaan vähän toisella tavalla. Onneksi. Silloin ei tarvitse kenenkään tuollaisia kirjoitella saati sitten lukea. Eihän sitä kukaan uskalla muuten keneenkään ihastua. Puhumattakaan sitten kertoa jollekin toiveistaan ja tunteistaan. Eipä käy kateeksi kumpaakaan niistä kahdesta osapuolesta. Naiselle se, että mies suhtautuu ihastumistunnustukseen noin on ihan painajainen. Ja lisäksi vielä julkinen nöyryytys ja loanheitto sekä särkynyt sydän. Varmaan olipa sitten millainen "hirviö" tahansa on jokaisella ihmisellä toiveita ja usein ihastumiset on aika henkilökohtainen ja joskus vaikeastikin tunnustettava asia. Tunteet tekee monet vähän ujoksi tosi paikan tullen. Toisaalta eihän sekään ole tietysti kiva, että jos mies on tehnyt selväksi, että naisella ei ole mitään väliä niin sitten elättelee toiveita ja tekee mitä nyt sitten onkaan tehnyt.
Mutta tosiaan tässä ihastumisessa pelkkä odottelu ei tietenkään edistä asiaa. Toisaalta ei turha hosuminenkaan :) Varsinaisista toiveistani kyllä kertoisin ihan kahden kesken vain jossain sopivassa tilanteessa, jossa tuntuisi luontevalta ja helpolta puhua. Sen verran ujo olen. Ja mukavampaa miehellekin kai.samaa mieltä kuin kirjoitit.Tuollaiset *tilitykset* saa monen lukkiutumaan täysin ja ei varmasti uskalla lähestyä ihastustaan milläänlailla.Moni miettii varmaan nyt,josko se oma ihastus onkin tuollainen *tilittäjän* kaltainen.Ei helvetti miten pahalta mustakin tuntuu nyt.Mahtoikohan *tilittäjä* ajatella ollenkaan mitä sai aikaan?
- kummissaan
potaskanheitto kirjoitti:
samaa mieltä kuin kirjoitit.Tuollaiset *tilitykset* saa monen lukkiutumaan täysin ja ei varmasti uskalla lähestyä ihastustaan milläänlailla.Moni miettii varmaan nyt,josko se oma ihastus onkin tuollainen *tilittäjän* kaltainen.Ei helvetti miten pahalta mustakin tuntuu nyt.Mahtoikohan *tilittäjä* ajatella ollenkaan mitä sai aikaan?
mutta ilmeisesti sillekin tuli paha mieli.
Toivottavasti saa / saavat asiansa järjestykseen keitä ovatkaan ja ihmiset taas keskittyvät johonkin muuhun kuin kenenkään panettelemiseen ja vahingoniloon. Tai ylipäätään käytökseen joka loukkaa ketään millään muotoa. Olipa sitten tilittäjä, nainen josta kirjoitti, asiaa kommentoinut tai palstalla muuten ollut ihminen.
Ihastuminen yleensä kun kuuluu niihin elämään hyviin puoliin. Ja lukko pois muilta :)
- kummissaan
muuten kuulostaa kyllä hyvältä kehityssuunnalta :)(Hierarkia oli liian syvä)
- kummis
"Niin
Kirjoittanut: kummissaan 2.4.2006 klo 19.48
huikeaa edistystä. Se mies ei ollut paikalla.. "
Nojoo, muuten hyvin...- kummissaan
muuten hyvin?
- kummis
kummissaan kirjoitti:
muuten hyvin?
että muuten olet valmistautunut tekemään aloituksen?:)
- kummissaan
kummis kirjoitti:
että muuten olet valmistautunut tekemään aloituksen?:)
olla rohkea. Tosin kyllä niin saa mieskin olla :)
Oletko itse rohkaistunut? Kun kerran kaksi promillea varmuudeksi? ;) - kummis
kummissaan kirjoitti:
olla rohkea. Tosin kyllä niin saa mieskin olla :)
Oletko itse rohkaistunut? Kun kerran kaksi promillea varmuudeksi? ;)Pakkohan se on kerrankin yrittää.
Enhän minä, ei ollut sitä yhtä paikalla. Eh, sain kyllä kuulla olevani "ihan ihana":) Jos ei se yks sitä näe, niin....:) - kummissaan
kummis kirjoitti:
Pakkohan se on kerrankin yrittää.
Enhän minä, ei ollut sitä yhtä paikalla. Eh, sain kyllä kuulla olevani "ihan ihana":) Jos ei se yks sitä näe, niin....:)asenne. Eiköhän huomaa :)
- kummissaan
kyllä niin kiva, mikäli jotain kehitystä tapahtuisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165