Pöh

kummissaan

ei se mies taidakaan olla ihastunut, kun kehitystä ei tapahdu.

38

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tilittäjään

      ihastunut, joka luulee tilittäjän tykkäävän hänestä? Ei se tosiaan taida joo.

      • kiitos

        jooko??


      • kummissaan

        ensin vähän, että mihin tilittäjään, kunnes löysin viestiketjun. Luulen, että tilittäjä ei ole ihan mun tyyppiä. Yleensä ihastumiseen vaaditaan kyllä vähän vastakaikua :) ..vaikka välillä olisikin


    • kummis

      Niin, ei tietenkään. Samaa se miettii varmaan susta tälläkin hetkellä. Hopi hopi nyt! :)

      • kummissaan

        tai sitten joo. Olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että mikäli mies on ihastunut hän kyllä toimii asian suhteen :)


      • kummissaan
        kummissaan kirjoitti:

        tai sitten joo. Olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että mikäli mies on ihastunut hän kyllä toimii asian suhteen :)

        totta? Kyllä miehet yleensä vähän sellaisia on :)


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        totta? Kyllä miehet yleensä vähän sellaisia on :)

        Eivät kaikki miehet. On niitä ujojakin olemassa. Kuulemma.


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Eivät kaikki miehet. On niitä ujojakin olemassa. Kuulemma.

        sitähän tässä ollaan jo pohdittu :)
        Mutta ei tilanne voi kehittyä, mikäli ei tee asioille jotain.


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        sitähän tässä ollaan jo pohdittu :)
        Mutta ei tilanne voi kehittyä, mikäli ei tee asioille jotain.

        Pane siis töpinäksi ja lopeta se haikailu!;)


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Pane siis töpinäksi ja lopeta se haikailu!;)

        hyvä idea sinänsä :) katsellaan mitä tapahtuu.
        Ehkä mieskin laittaa töpinäksi.


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        hyvä idea sinänsä :) katsellaan mitä tapahtuu.
        Ehkä mieskin laittaa töpinäksi.

        Kauanko olet nyt odottanut, että se mies saa jotain aikaiseksi? Vaikuttaako siltä, että jotain tapahtuu? Nii-i, susta kiinni näköjään:) Se 2 promillea ja rokka naamariin:)


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Kauanko olet nyt odottanut, että se mies saa jotain aikaiseksi? Vaikuttaako siltä, että jotain tapahtuu? Nii-i, susta kiinni näköjään:) Se 2 promillea ja rokka naamariin:)

        tässä tovi mennyt.. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ihastunut mies toimii ja ottaa selvää :) Oletko itse saanut aikaan kehitystä?


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        tässä tovi mennyt.. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ihastunut mies toimii ja ottaa selvää :) Oletko itse saanut aikaan kehitystä?

        Enhän minä mitään saa aikaan. Olen muuten tullut siihen loppupäätökseen, että nainen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut:)


      • No toi
        kummis kirjoitti:

        Enhän minä mitään saa aikaan. Olen muuten tullut siihen loppupäätökseen, että nainen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut:)

        kyllä kuulostaa vähän siltä, että laistat miehisiä oikeuksiasi ;) Entä jos nainen on tullut kanssa siihen loppupäätökseen, että mies saa tehdä aloitteen? :)


      • kummissaan
        No toi kirjoitti:

        kyllä kuulostaa vähän siltä, että laistat miehisiä oikeuksiasi ;) Entä jos nainen on tullut kanssa siihen loppupäätökseen, että mies saa tehdä aloitteen? :)

        siis :)


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        siis :)

        Siltä se kyllä vaikuttaa...Mutta ei voi mitään- jos ei nainen tee aloitetta, niin ilman jää:)


      • Joku joka ei ole täällä
        kummis kirjoitti:

        Siltä se kyllä vaikuttaa...Mutta ei voi mitään- jos ei nainen tee aloitetta, niin ilman jää:)

        oon kyllä huomannu sen:)


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Siltä se kyllä vaikuttaa...Mutta ei voi mitään- jos ei nainen tee aloitetta, niin ilman jää:)

        sille kahden promillen urotyölle tapahtui? ;)
        Ujous on kyllä niin ujoa.


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        sille kahden promillen urotyölle tapahtui? ;)
        Ujous on kyllä niin ujoa.

        2 promillea kyllä hoitui eilen, mutta eipä ollut sitä toista osapuolta paikalla...Joo, ujous on ja syvältä...


      • kummis
        Joku joka ei ole täällä kirjoitti:

        oon kyllä huomannu sen:)

        Etkä koskaan tee mitään tilanteen eteenpäin viemiseksi...


      • Joku joka ei ole täällä
        kummis kirjoitti:

        Etkä koskaan tee mitään tilanteen eteenpäin viemiseksi...

        tarkoitinkin sitä, että itse saa tehdä ensin.
        No, joskus käy niinkin, että kun jotain tekee, ei saa edes lämmintä kättä:)korkeintaan märkää luuttua naamalle (ja kylmässä vedes uitettua) näin kävi kerran...


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        2 promillea kyllä hoitui eilen, mutta eipä ollut sitä toista osapuolta paikalla...Joo, ujous on ja syvältä...

        varsin onnistunut ilta..
        Olisit pyytänyt osapuolen mukaan ;)
        Itse pääsin vain pariin lasilliseen ja sitten meninkin kotiin nukkumaan kun muu seurue väsyi.
        Joten täällä toinen ujo sankari. Hyvä ujot.


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        varsin onnistunut ilta..
        Olisit pyytänyt osapuolen mukaan ;)
        Itse pääsin vain pariin lasilliseen ja sitten meninkin kotiin nukkumaan kun muu seurue väsyi.
        Joten täällä toinen ujo sankari. Hyvä ujot.

        Sähän edistyt selvästi! Ens kerralla otat sitä pojua kädestä kiinni ja rupattelet mukavia! Kyllä se siitä lähtee.


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Sähän edistyt selvästi! Ens kerralla otat sitä pojua kädestä kiinni ja rupattelet mukavia! Kyllä se siitä lähtee.

        huikeaa edistystä. Se mies ei ollut paikalla..


    • tai jos mies on hieman ujo ja epävarma siitä mitä sinä tahtoisit...???

      • kummissaan

        kyllä ihastunut mies jotain tekee. Eihän hän muuten saa sitä selville


      • kummissaan kirjoitti:

        kyllä ihastunut mies jotain tekee. Eihän hän muuten saa sitä selville

        ei se nyt itsestään selvää ole, etenkin jos nainen vain passiivisesti odottaa.


      • kummissaan
        joonas75 kirjoitti:

        ei se nyt itsestään selvää ole, etenkin jos nainen vain passiivisesti odottaa.

        kun lukee tältä palstalta tilittäjien ja melkein kahdentoistatuhannen keskusteluun osallistuneen päivänsäteen kommentteja kyllä tulee väistämättä mieleen, että ehkä on sittenkin parempi odotella.

        Toisaalta yleensä kai kyllä oikeassa elämässä asiat hoidetaan vähän toisella tavalla. Onneksi. Silloin ei tarvitse kenenkään tuollaisia kirjoitella saati sitten lukea. Eihän sitä kukaan uskalla muuten keneenkään ihastua. Puhumattakaan sitten kertoa jollekin toiveistaan ja tunteistaan. Eipä käy kateeksi kumpaakaan niistä kahdesta osapuolesta. Naiselle se, että mies suhtautuu ihastumistunnustukseen noin on ihan painajainen. Ja lisäksi vielä julkinen nöyryytys ja loanheitto sekä särkynyt sydän. Varmaan olipa sitten millainen "hirviö" tahansa on jokaisella ihmisellä toiveita ja usein ihastumiset on aika henkilökohtainen ja joskus vaikeastikin tunnustettava asia. Tunteet tekee monet vähän ujoksi tosi paikan tullen. Toisaalta eihän sekään ole tietysti kiva, että jos mies on tehnyt selväksi, että naisella ei ole mitään väliä niin sitten elättelee toiveita ja tekee mitä nyt sitten onkaan tehnyt.

        Mutta tosiaan tässä ihastumisessa pelkkä odottelu ei tietenkään edistä asiaa. Toisaalta ei turha hosuminenkaan :) Varsinaisista toiveistani kyllä kertoisin ihan kahden kesken vain jossain sopivassa tilanteessa, jossa tuntuisi luontevalta ja helpolta puhua. Sen verran ujo olen. Ja mukavampaa miehellekin kai.


      • potaskanheitto
        kummissaan kirjoitti:

        kun lukee tältä palstalta tilittäjien ja melkein kahdentoistatuhannen keskusteluun osallistuneen päivänsäteen kommentteja kyllä tulee väistämättä mieleen, että ehkä on sittenkin parempi odotella.

        Toisaalta yleensä kai kyllä oikeassa elämässä asiat hoidetaan vähän toisella tavalla. Onneksi. Silloin ei tarvitse kenenkään tuollaisia kirjoitella saati sitten lukea. Eihän sitä kukaan uskalla muuten keneenkään ihastua. Puhumattakaan sitten kertoa jollekin toiveistaan ja tunteistaan. Eipä käy kateeksi kumpaakaan niistä kahdesta osapuolesta. Naiselle se, että mies suhtautuu ihastumistunnustukseen noin on ihan painajainen. Ja lisäksi vielä julkinen nöyryytys ja loanheitto sekä särkynyt sydän. Varmaan olipa sitten millainen "hirviö" tahansa on jokaisella ihmisellä toiveita ja usein ihastumiset on aika henkilökohtainen ja joskus vaikeastikin tunnustettava asia. Tunteet tekee monet vähän ujoksi tosi paikan tullen. Toisaalta eihän sekään ole tietysti kiva, että jos mies on tehnyt selväksi, että naisella ei ole mitään väliä niin sitten elättelee toiveita ja tekee mitä nyt sitten onkaan tehnyt.

        Mutta tosiaan tässä ihastumisessa pelkkä odottelu ei tietenkään edistä asiaa. Toisaalta ei turha hosuminenkaan :) Varsinaisista toiveistani kyllä kertoisin ihan kahden kesken vain jossain sopivassa tilanteessa, jossa tuntuisi luontevalta ja helpolta puhua. Sen verran ujo olen. Ja mukavampaa miehellekin kai.

        samaa mieltä kuin kirjoitit.Tuollaiset *tilitykset* saa monen lukkiutumaan täysin ja ei varmasti uskalla lähestyä ihastustaan milläänlailla.Moni miettii varmaan nyt,josko se oma ihastus onkin tuollainen *tilittäjän* kaltainen.Ei helvetti miten pahalta mustakin tuntuu nyt.Mahtoikohan *tilittäjä* ajatella ollenkaan mitä sai aikaan?


      • kummissaan
        potaskanheitto kirjoitti:

        samaa mieltä kuin kirjoitit.Tuollaiset *tilitykset* saa monen lukkiutumaan täysin ja ei varmasti uskalla lähestyä ihastustaan milläänlailla.Moni miettii varmaan nyt,josko se oma ihastus onkin tuollainen *tilittäjän* kaltainen.Ei helvetti miten pahalta mustakin tuntuu nyt.Mahtoikohan *tilittäjä* ajatella ollenkaan mitä sai aikaan?

        mutta ilmeisesti sillekin tuli paha mieli.
        Toivottavasti saa / saavat asiansa järjestykseen keitä ovatkaan ja ihmiset taas keskittyvät johonkin muuhun kuin kenenkään panettelemiseen ja vahingoniloon. Tai ylipäätään käytökseen joka loukkaa ketään millään muotoa. Olipa sitten tilittäjä, nainen josta kirjoitti, asiaa kommentoinut tai palstalla muuten ollut ihminen.

        Ihastuminen yleensä kun kuuluu niihin elämään hyviin puoliin. Ja lukko pois muilta :)


    • kummissaan

      muuten kuulostaa kyllä hyvältä kehityssuunnalta :)(Hierarkia oli liian syvä)

    • kummis

      "Niin
      Kirjoittanut: kummissaan 2.4.2006 klo 19.48
      huikeaa edistystä. Se mies ei ollut paikalla.. "

      Nojoo, muuten hyvin...

      • kummissaan

        muuten hyvin?


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        muuten hyvin?

        että muuten olet valmistautunut tekemään aloituksen?:)


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        että muuten olet valmistautunut tekemään aloituksen?:)

        olla rohkea. Tosin kyllä niin saa mieskin olla :)
        Oletko itse rohkaistunut? Kun kerran kaksi promillea varmuudeksi? ;)


      • kummis
        kummissaan kirjoitti:

        olla rohkea. Tosin kyllä niin saa mieskin olla :)
        Oletko itse rohkaistunut? Kun kerran kaksi promillea varmuudeksi? ;)

        Pakkohan se on kerrankin yrittää.
        Enhän minä, ei ollut sitä yhtä paikalla. Eh, sain kyllä kuulla olevani "ihan ihana":) Jos ei se yks sitä näe, niin....:)


      • kummissaan
        kummis kirjoitti:

        Pakkohan se on kerrankin yrittää.
        Enhän minä, ei ollut sitä yhtä paikalla. Eh, sain kyllä kuulla olevani "ihan ihana":) Jos ei se yks sitä näe, niin....:)

        asenne. Eiköhän huomaa :)


    • kummissaan

      kyllä niin kiva, mikäli jotain kehitystä tapahtuisi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe