Miten Ratchet ja Clank2 saa sen yhen nanotekin Joba-planeetalla, kun menee sinne ruudun luo. Kun käyttää teleporttia. Sen pitäs jotenki saahaan, vaikka oon yrittany ottaa se gliderilla. Se lentää sen ohi. Se on melko korkealla
Ratchet and Clank
4
300
Vastaukset
- angelfromfire
joten vastatkaa!!!
- ...
sama ongelma mullakin, mäkin oon yrittäny saada sitä gliderilla, mut ratchet vaan syöksyy alaspäin eikä sitä saa oikaistua sitä ennen....joten vastatkaa!!
- jokunen kerta
käykää vähän kauempana kääntymässä sillä gliderilla ja takas tulessa ylös oikeessa kohtaa niin vot.
oon sen jo saanut. Entä se nano, joka on sillä planeetalla, jossa pitää pelastaa Angela. Oon kyllä yhittänyt swingshotilla heijat, mutta ei onnistu. Ja pitäs tietää missä on viimeinen nanotech?!
Pliiss vastatkaa näihin kysymyksiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080