Moi :)
Olemme kaksi sosionomiopiskelijaa Vaasan ammattikorkeakoulusta. Tahtoisimme tehdä pienehkön, noin kymmenen kysymyksen haastattelun saamelaisuudesta haastateltavan omasta näkökulmasta. Haastattelu kuuluu Arki-kulttuuri-ja elämänhallinta kurssimme tehtäviin.
Haastattelu tehdään anonyyminä, eikä sitä julkaista missään. Haastattelu voidaan tehdä sähköpostin välityksellä.
Jos tahdot haastateltavaksi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai vastata tässä keskustelupalstalla ja antaa vaikka sähköpostiosoitteesi, niin otamme yhteyttä sinuun.
Terveisin, Outi ja Sini
Saamelaiset! Voisiko joku teistä...
1
497
Vastaukset
- kyllästynyt
Tuli tästä pyynnöstä mieleen, että on se kumma, että kyllä kovasti haastatellaan jos jonkinmoisiin tutkimuksiin, mutta sitten ei koskaan saa kuulla millaisiin tuloksiin ovat päätyneet.
Mielestäni tutkimusten tekijöiden olisi hyvä aina lähettää kopio tutkimuksestaan tai ainakin tiivistelmä tutkimukseen osallistuneille ilman erillistä pyyntöä. Olen pyytänyt monilta haastattelijoilta tietoja tutkimuksen lopullisista johtopäätöksistä ja vain kerran olen saanut luettavakseni tutkimuksen!
Tiedän ettei niihin tarvitse suostua. Ja en kyllä jatkossa suostukaan. Kyllästynyt, kun en koskaan saa tietää onko sanomisiani käytetty oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857365- 965354
- 2454427
- 444415
- 593173
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412144
- 312105