Hei,
Oli pakko laittaa viestiä tänne.
Kun muutin Ruotsiin, minut potkittiin ulos kahdesta kirjakerhosta ulos->eivät toimita ulkomaille.
Mutta hyvin suureksi yllätykseksi Suuri suomalainen kirjakerho laittoi minulle postia ja kysyi haluanko edelleen olla heidän jäsenenään ja saada jäsenlehden. Vastasin myöntävästi. Kun tilasin yhden kirja heiltä puolisentoista kuukautta sitten, ajattelin että nyt tulee stoppi vastaan. Eikä mitä! Kirja toimitettiin minulle kotiin ja mukana oli ihka aito ruotsalainen lasku. Eli pystyin maksamaan ruotsalaiselta tililtäni ruotsalaiselle tilille ilman mitään lisäkustannuksia ym. Ja postimaksukaan ei ollut korkeampi kuin Suomessa.
Suosittelen tätä todella paljon! Jos kiinnostaa siis tilata suomalaisia kirjoja ruotsiin! Ei mitään lisäkustannuksia ja maksukin hoituu kätevästi!
www.sskk.fi
SSKK/Suuri suomalainen kirjakerho
3
562
Vastaukset
- Linkki oikein
- Ratkova ruosu
Takavuosina jossain suomalaisessa kirjakerhossa kieltäytyivät myös toimittamasta minulle Ruotsiin kirjoja.
Tilasin hiljattain yhden ristikkolehden Suomesta, ja kun lasku tuli yllätyin iloisesti, että kustantajalla oli tili täällä Ruotsissa, jonne pystyin maksamaan laskuni muiden täkäläisten laskujen kanssa ilman lisäkustannuksia.
Jos he joutuvat menemään niin pitkälle, että joutuvat perimään laskujamme, on perintä heille halvempaa ja helpompaa nykyisin, koska heidän tilinsä on täällä. Siksi olemme taas tervetulleita tilaamaan kirjoja ja lehtiä Suomesta. - kirjoja
Hyvät valikoimat.
http://www.adlibris.se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126