Parhaat aprillipilat

pilailija

Mikä on paras aprillipila,jonka olet kuullut?

199

253043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takavuosina luvattiin

      antaa litra viinaa jos toi oman pöntön alkoon t:timantti

      • "APRILLIA"

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä


      • joms
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        auts :DDDDDDD


      • sanonminä
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        Heitä mäkeen tommonen tyyppi! vedättää sua oikein kunnolla:D


      • Mira
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        Aika kuiva! Ja aika lattee tapakin vielä!


      • Erkki
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        Minulla sama ongelma,olisin halunnut exän kanssa uudelleen avioon,muttei hän ollut halukas vielä!
        Menimme avioon 1999 ja erosimme 2004.
        Joku viisas kohta kommentoi,että miksi avioon,siksi,kun meidän homma on ollut samanlaista kuin nykäsen matin ja mervin,erotaan,asutaan yhdessä
        välillä,ainakin 7 kertaa eron jälkeen yrittänyt olen!
        Jätin exän kuukausi sitten ja sanoin,että etsin sellaisen naisen,joka menee kanssani avioon!


      • Iinu
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        Törkeyden huippu! Ei voi muuta sanoo..
        keksi itte takas jotai yhtä älyvapaata...


      • mismas
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        No jes! Mielenkiintoinen huumori silläki.. Ja aika vittumainen oli aprillipila.. Mua ei aprillattu niin pahasti sentää.. Exä aprillas et se on ottanu kielilävärin.. Ja mie perkele sen oikeesti viel uskoinkii!


      • sille,nii olis muistanu
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        seuraukset,t:timantti


      • .,,,.

        isoveljen koululla tekivät sellasen pilan että laittovat elmu kelmua vessan pöntön päälle


      • Homoliini
        sanonminä kirjoitti:

        Heitä mäkeen tommonen tyyppi! vedättää sua oikein kunnolla:D

        Halun munaa ahahahah


      • awef
        .,,,. kirjoitti:

        isoveljen koululla tekivät sellasen pilan että laittovat elmu kelmua vessan pöntön päälle

        Herran jumala sitä sotkun määrää -.-


      • Neksupeksu
        .,,,. kirjoitti:

        isoveljen koululla tekivät sellasen pilan että laittovat elmu kelmua vessan pöntön päälle

        Ei juma! :D Vähäks hyvä :D


      • ikisinkku.com
        "APRILLIA" kirjoitti:

        vittu mikä huumori.
        5v asuttu yhdessä ja 7v seurusteltu.
        Olen moneen kertaan ehdottanut, mutta kun tämä sanoo ettei ole ihan vielä kypsä ajatukselle.
        Sitten se perkele tuo aamukahvit sänkyyn ja kosii.
        Päälle räkäiset naurut.

        Että repikään siitä

        awwww todella söpöä!!! itse olen ollut sinkkuna jo monta vuotta ja en löydä ketää :'C


    • Kia

      Sillon nuorena missasin aprillipäivän ja taisinpas tulla itsekin jekutetuksi silloisen poikaystäväni toimesta. Kyseinen miehenalku oli silloin armeijan harmaissa ja piruuttani ajattelin lähettää kasarmille isänpäivänä kortin.. Pyysin ystävääni kirjoittamaan sen, koska poikaystävä olisi tunnistanut käsialani. Jännityksestä hihitellen soitin hänelle eräänä iltana, kun tiesin kortin saavuttaneen hänet. Toki hän pienen järkytyksen, naurunpyrskähdyksen ja mietinnän jälkeen osasi yhdistää palaset, ja syyttävä sormi osoitti oikeaan suuntaan.. Kortista oli kuulema riittänyt iloa ja naurua viiden minuutin ajaksi koko tuvalle. että silleen..

      • etusivun juttu

        Suomi24 Keskusteluhakemistoon on painettu kaikki keskusteluarkiston 17 miljoonaa viestiä sekä kirjoittajien yhteystiedot. Tulosta kuponki ja hae omasi jo tänään!

        tää se on paras vyuosiin...


      • etusivun juttu...

        Suomi24 Keskusteluhakemistoon on painettu kaikki keskusteluarkiston 17 miljoonaa viestiä sekä kirjoittajien yhteystiedot. Tulosta kuponki ja hae omasi jo tänään!

        tää se on paras vuosiin...


    • VAROKAA

      Tuo kirja missä on keskustelujen viestit myös poistetut on aprilli pila. Älkää uskoko.

      Sori toimitukselle että paljastin...

      • pauka

        Luulitko ettei tuota kukaan tajunnut??? Ihan paska pila, hölmö on jos joku tuohon menee. Vai menitkö sinä, kun pitää muita varotella...?


      • riittää
        pauka kirjoitti:

        Luulitko ettei tuota kukaan tajunnut??? Ihan paska pila, hölmö on jos joku tuohon menee. Vai menitkö sinä, kun pitää muita varotella...?

        kaiken näkoisiä. Varmasti joku menee käymään. Lappeerannassa etsittiin kerran tarzania elokuvaan ja siellä kävi noin 10 henkilöä :D

        lappeenrannassa asuu noin 60 000 ihmistä.


      • EllenApril
        pauka kirjoitti:

        Luulitko ettei tuota kukaan tajunnut??? Ihan paska pila, hölmö on jos joku tuohon menee. Vai menitkö sinä, kun pitää muita varotella...?

        ~Ellen sanoisi, että ... > Erittäin hyvä ;D ;D


      • mmm

        Ookko ny ihan varma?


      • hebii
        pauka kirjoitti:

        Luulitko ettei tuota kukaan tajunnut??? Ihan paska pila, hölmö on jos joku tuohon menee. Vai menitkö sinä, kun pitää muita varotella...?

        vitsi mä oikeesti menin tohon! mä en muistanu vielä silloin että on aprillipäivä! mutta en sentään tilannu :D


      • SSS

        Kiitos, että kerroit. Olisinkin muuten tosiaan mennyt halpaan!

        S


      • minä
        hebii kirjoitti:

        vitsi mä oikeesti menin tohon! mä en muistanu vielä silloin että on aprillipäivä! mutta en sentään tilannu :D

        Ihmettelin kyllä juttua vähän mutta uskoin kun en myöskään muistanut aprillipäivää :o))))


    • likka

      paras oli raumalla aikoinaan asuessani. Siellä Länsi-Suomalaisessa oli iso juttu jäähallin remontoinnista ja ilmoitus, että kausikorttilaiset saisivat halutessaan oman tuolin viedä halliin valitsemalleen paikalle... olihan siellä muutamia onnellisia nojatuoleineen oven takana... heh heeee

      • Aprillia..

        Hetken aikaa mietin et mitä ihmet.. kunnes muistin et tänään on aprillipäivä..hehe


      • Jekuttaja

        Itse en tässä tapauksessa ollut jekutettuna, vaan pilan tekijänä. Sain aprillipäivää edeltävänä päivänä pienen päähänpiston, ja tein pienen kujeen. Kerron ideani hieman ohjeistavassa muodossa, jos joku haluaa joskus tehdä saman pilan:

        1. Hanki tai lainaa: limonadipullo, sopivaa liimaa, vesiastia, tulostinpaperia, tietokone jossa on tulostin, skanneri ja kuvankäsittelyohjelma (kunnon jymäyttäjät: hankkikaa myös internet-domain, html-ohjelmointikokemusta ja kotisivutilaa.)

        2. Liota vesiastian avulla etiketti ja sen liima-aine irti pullosta. Varmista ettei toinen etiketti irtoa tai kastu! Pidä etiketti tallessa ja anna sen kuivua. Varmista, että se kuivuu mahdollisimman suorana.

        3. Kuivaa pullo ja poista mahdollisesti pulloon jääneet liimanrippeet. Ota etiketti ja skannaa se tietokoneella kuvankäsittelyohjelmaan.

        4. Tee myös toinen kuva, joka on suunnilleen samankokoinen kuin etiketti skannatussa kuvassa. Tee tälle puolelle jonkinlainen ilmoitus malliin "Onneksi olkoon! Olet ostanut erikoispullon, jolla saa palkinnon." Muista, että copyright-tekstit, voiton lunastuskoodit, kilpailuohjeet, kuvat jne. lisäävät uskottavuutta. Laita oheen myös esim. puhelinnumero, josta voiton voi "lunastaa", ts. jonkun kaverin numero, joka on mukana pilassa. (ekspertit: laittakaa numeron tilalle hankkimanne domain-osoite, ja tehkää kyseiseen osoitteeseen aprillipilasta ilmoittava nettisivu :D)

        5. Tarkista resoluutio ja väriasetukset ennen tulostamista, jotta etikettiä ei huomaa tulosteeksi! Tulosta kuvat siten, että "voittoilmoitus" tulostuu etiketin kuvan kanssa saman paperin samalle kohdalle kääntöpuolelle. Kuvan sommittelu oikeaan kohtaan kuvankäsittelyohjelmalla saattaa helpottaa tulostamista.

        6. Leikkaa etiketti irti paperista ja liimaa se limonadipulloon entisen etiketin paikalle. Jos aiot irroittaa etiketin pullosta, liimaa se kiinni pulloon vain kevyesti.

        7. Ota pullo esille huijattavan ollessa paikalla. Ota siitä limonadia ja ole ihmettelevinäsi etiketin toista puolta. Onnistunee parhaiten, jos et ihan heti rupea kiljumaan riemusta, vaan ennemmin malliin: "Höh? Tuossa on jotain tekstiä. En näe oikein lukea, saisitkos sinä selvää..."

        8. Pidä pokka, kun kaveri menee halpaan!

        Tein pilan veljelleni ja isälleni, menivät täysin halpaan ja saivat hyvät naurut, kun lopulta kerroin, mistä on kyse :D


      • eivätolisi
        Jekuttaja kirjoitti:

        Itse en tässä tapauksessa ollut jekutettuna, vaan pilan tekijänä. Sain aprillipäivää edeltävänä päivänä pienen päähänpiston, ja tein pienen kujeen. Kerron ideani hieman ohjeistavassa muodossa, jos joku haluaa joskus tehdä saman pilan:

        1. Hanki tai lainaa: limonadipullo, sopivaa liimaa, vesiastia, tulostinpaperia, tietokone jossa on tulostin, skanneri ja kuvankäsittelyohjelma (kunnon jymäyttäjät: hankkikaa myös internet-domain, html-ohjelmointikokemusta ja kotisivutilaa.)

        2. Liota vesiastian avulla etiketti ja sen liima-aine irti pullosta. Varmista ettei toinen etiketti irtoa tai kastu! Pidä etiketti tallessa ja anna sen kuivua. Varmista, että se kuivuu mahdollisimman suorana.

        3. Kuivaa pullo ja poista mahdollisesti pulloon jääneet liimanrippeet. Ota etiketti ja skannaa se tietokoneella kuvankäsittelyohjelmaan.

        4. Tee myös toinen kuva, joka on suunnilleen samankokoinen kuin etiketti skannatussa kuvassa. Tee tälle puolelle jonkinlainen ilmoitus malliin "Onneksi olkoon! Olet ostanut erikoispullon, jolla saa palkinnon." Muista, että copyright-tekstit, voiton lunastuskoodit, kilpailuohjeet, kuvat jne. lisäävät uskottavuutta. Laita oheen myös esim. puhelinnumero, josta voiton voi "lunastaa", ts. jonkun kaverin numero, joka on mukana pilassa. (ekspertit: laittakaa numeron tilalle hankkimanne domain-osoite, ja tehkää kyseiseen osoitteeseen aprillipilasta ilmoittava nettisivu :D)

        5. Tarkista resoluutio ja väriasetukset ennen tulostamista, jotta etikettiä ei huomaa tulosteeksi! Tulosta kuvat siten, että "voittoilmoitus" tulostuu etiketin kuvan kanssa saman paperin samalle kohdalle kääntöpuolelle. Kuvan sommittelu oikeaan kohtaan kuvankäsittelyohjelmalla saattaa helpottaa tulostamista.

        6. Leikkaa etiketti irti paperista ja liimaa se limonadipulloon entisen etiketin paikalle. Jos aiot irroittaa etiketin pullosta, liimaa se kiinni pulloon vain kevyesti.

        7. Ota pullo esille huijattavan ollessa paikalla. Ota siitä limonadia ja ole ihmettelevinäsi etiketin toista puolta. Onnistunee parhaiten, jos et ihan heti rupea kiljumaan riemusta, vaan ennemmin malliin: "Höh? Tuossa on jotain tekstiä. En näe oikein lukea, saisitkos sinä selvää..."

        8. Pidä pokka, kun kaveri menee halpaan!

        Tein pilan veljelleni ja isälleni, menivät täysin halpaan ja saivat hyvät naurut, kun lopulta kerroin, mistä on kyse :D

        menneet halpaan. Kas kun et kyllästynyt ennen kun pääsit loppuun!


      • öööööö
        eivätolisi kirjoitti:

        menneet halpaan. Kas kun et kyllästynyt ennen kun pääsit loppuun!

        eikös se tekeminen oo yli puolet ilosta, ettei se ihan turhaan olis menny


    • coronae(n)

      Vuosia sitten, kun irtomaidon myynti oli jo aikoja sitten kielletty, oli lehdessä(kuulemma)ilmoitus jotenkin tähän tyyliin:

      Vaasan torilla jaetaan tänään ilmaista irtomaitoa. Omat astiat mukaan!

      Voinette arvata asiasta tietämättömien ilmeitä, kun torille alkoi ilmestyä vanhoja ihmisiä maitohinkki kädessä.

      • EllenApril

        * Saisinko maitoa hinkkiin ;D ;D ;D

        (*.*)
        ,cuccuu,


    • hyvä pila :D

      Karjalaisessa oli juttu että Nightwish on pestannut uudeksi solistikseen Sari Kaasisen (ex-värttinä). Testaavat tänään Joensuun Areenalla miltä tuntuu esiintyä sen kokoiselle estradilla. Kaikki vain sinne ihmettelemään!!!

      • pauka

        Areenalla on muutenkin porukkaa suht paljon, kun on Kohti Rokkia 35 kiertueen päätös. CMX ja Ismo Alank Säätiöineen. "Hyvä" pila hukkaan...


      • hardy

        Pila onnistui.


      • Tarja tuu takaisin

      • Näin on

      • on tänään
        pauka kirjoitti:

        Areenalla on muutenkin porukkaa suht paljon, kun on Kohti Rokkia 35 kiertueen päätös. CMX ja Ismo Alank Säätiöineen. "Hyvä" pila hukkaan...

        kuukautiset!


      • paukalla
        on tänään kirjoitti:

        kuukautiset!

        on tänään kuukautiset, kuulenma!


      • tuosta

      • Oli tuo
        Näin on kirjoitti:

        tänään ei tullu valo liitettä aamuleden välis , ja lehden pila koski pikaratikkaa

        Tuo olikin netti-valossa.


      • timo lahdesta
        on tänään kirjoitti:

        kuukautiset!

        parivuotta sitten aprilli-päivänä oli etelä-suomen sanomissa ilmoitus lentävästälautasesta yhden radiomäen kentälle 1.4 laskeutuu semmonen ja kaikki halukkaan voivat sitä siihen ja siihen aikaan mennä katsomaan.. kyllä sinne oli kuulemma muutamia ihmisiä mennyt katsomaan lentoväälautasta.. heh, heh, heh


      • timo........
        timo lahdesta kirjoitti:

        parivuotta sitten aprilli-päivänä oli etelä-suomen sanomissa ilmoitus lentävästälautasesta yhden radiomäen kentälle 1.4 laskeutuu semmonen ja kaikki halukkaan voivat sitä siihen ja siihen aikaan mennä katsomaan.. kyllä sinne oli kuulemma muutamia ihmisiä mennyt katsomaan lentoväälautasta.. heh, heh, heh

        parivuotta sitten aprilli-päivänä oli etelä-suomen sanomissa ilmoitus lentävästälautasesta yhden radiomäen kentälle 1.4 laskeutuu semmonen ja kaikki halukkaan voivat sitä siihen ja siihen aikaan mennä katsomaan.. kyllä sinne oli kuulemma muutamia ihmisiä mennyt katsomaan lentoväälautasta.. heh, heh, heh


    • etusivun juttu

      Uskoin tuohon, että kaikki viestit, oliko se n. 17 miljoonaa, ovat jokaisen saatavilla ! Taisi olla vain Aprillipila.

      • sissy

        Joo mäkin älysin sen vasta ku luin näitä juttuja! Aattelin vaa, että harmi kun ei ole tulostinta...:D


    • minä

      Koulussa kerran ku me tultiin luokkaan niin opettaja sano että pitäs käydä hakees tuoleja koulun vanhoista vessoista(käytettiin silloin säilytystilana), niinhän siinä sit kävi et ope oli jekuttanu meit ihan kunnolla ku se oli menny kahvitauolle!

    • Rautakoura

      Kertokaa mulle työnantajat, varsinkin isommat, että missä se työvoimapula piileksii?

      Olen 39-vuotias levyseppä-hitsaaja, kone- ja metallialan työteknikko ja nyt on hakusessa koneistajan ammattitutkinto...
      Tuskin se haittaa, että on tietotekniikan kokemusta vuodesta -84 (Basic, Visual Basic, C sun muut...)

      Teen hommani viimeisen päälle, joskus sanoivat pilkun nussijaksi;)
      Olen hakenut miljoonaan paikkaan, yhteenkään en ole päässyt!
      Jos kerran on työvoimapula, niin luulisi tämmösen tontunkin kelpaavan?

      Mä en usko, että täydellistä ammattimiestä on olemassakaan. Ns. lähes ammattimiehiä on olemassa, toivottavasti meikäläisestä joskus tulee sellainen;)

      Vai onko niin, että mukavampaa on ottaa joku polski vastaavalla ammattitaidolla ja viiden egen tuntipalkalla?
      Ei ne meikäläisenkään palkkapyynnöt niin hirveitä ole olleet... hyvä kun 10-11 egeä saisi;)

      En jaksa lässyttää, jos ei kerran kelpaa, niin oma vika...

      ME, Turku
      [email protected]

      • Turhapuro

        Opiskele sinä vain aivan rauhassa nimittäin ei sinun varaan voi mitään toivoa luoda että sinusta tulisi TYÖMIES (EI EI pois se sinusta) Kyllä olisi henkilö mistä maasta hyvänsä niin palkkaisin hänet ennen sinua ,jos TÖITÄ PITÄISI TEHDÄ.


      • olehyvä

        työnantajana katsoisin sinun olevan ikuinen opiskelija, ja jos mies on 39v opiskelija niin eihän perkele sellaista voi töihin ottaa..ja mitä tulee tuohon visualiin..niin senhän osaa jo joka toinen koulusta työharjoitteluun tuleva.

        Ja toinen asia on vielä se että kemiat tarvii napata,,eli ulkoinen olemus/sosiaaliset taidot huomioidaan myöskin..'

        Ja hei..ei kannata sitä koneistajan hommaa..

        Itse otan ennemin sellaisen henkilön töihin joka toimii sosiaalisesti ammattitaito tulee sitten myöhemmin selville ja jos sitä ei ole niin se on helppo laittaa pihalle.. ;)


    • aprillattu äiti

      Mieheni tuli eräänä aprillipäivänä juosten sisälle ja huusi itkuisella järkyttyneellä äänellä: "Tiia jäi rekan alle ja kuoli"!
      Tia on tyttäremme ja ainoa lapsemme, ja oli tuolloin 5 vuotias. Minä tietysti menin aivan sokkiin ja aloin huutaa hysteerisesti. Olimme aiemmin olleet huolissamme Tiian tavasta ajaa pikku pyörällään joskus talomme vieressä kulkevaa vilkasliikenteistä tietä kohti.
      Mieheni soitti muka ruumisauton ja kielsi minua menemästä ulos. Oli muka niin pahan näköistä jälkeä tullut.
      Viiden minuutin päästä Tiia tuli kuitekin sisälle ja mieheni sanoi perinteisen aprillaus-lorun. Että meitä nauratti!

      • moinen rötkäle

        eipä juuri sua rakasta kun tuommoista tekkee.
        (aprillipila, luulen ma sulta meille pösilöille)


      • äti myös

        tosi typerä aprillijuttu, ei vakavilla asioilla saa pilailla, minua ei olisi naurattanut vaan selkäänsä olisi ukko saanut!


      • kanttari

        et aprillaa oman lapsen kuolemalla..olisin vetäny tur...n


      • aprillattu äiti
        kanttari kirjoitti:

        et aprillaa oman lapsen kuolemalla..olisin vetäny tur...n

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!


      • rekan
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        alle jääminen muka hyvin keksitty? Vastuuton ja tyhmä.


      • AaaBriiLlia

        justiinsa ja meinasit, että uskon tohon juttuun?


      • Kuka hullu...
        äti myös kirjoitti:

        tosi typerä aprillijuttu, ei vakavilla asioilla saa pilailla, minua ei olisi naurattanut vaan selkäänsä olisi ukko saanut!

        ...tuollaista tekisi. Älkää nyt kaikkea paskaa uskoko.


      • mummu

        ihmettelen että tuollaisesta pilasta jää hauska muisto


      • HAH

        Kaikki ketkä siellä ny on nii paniikis tosta pilasta, nii taidatte ite just olla aprillipilan kohteena!


      • ollenkaan

        olisin vetänyt turpaan!


      • tuo juttu

        olisi ottanut kuonoon!


      • mieti vähän
        ollenkaan kirjoitti:

        olisin vetänyt turpaan!

        ne jotka haluu suuttuu aprilli pilasta on kyllä tosikko tyyppejä. ei voi muuta sanoo.!


      • muuta teekään (työtön)
        mieti vähän kirjoitti:

        ne jotka haluu suuttuu aprilli pilasta on kyllä tosikko tyyppejä. ei voi muuta sanoo.!

        kun nauran varsinkin mulle


      • pila
        HAH kirjoitti:

        Kaikki ketkä siellä ny on nii paniikis tosta pilasta, nii taidatte ite just olla aprillipilan kohteena!

        tosiaan


      • hemmetti

        minkälaisilla asioilla oikein pelleilette ei naurattanu YHTÄÄN!


      • lapsen menettänyt

        oliko se lapsi niin arvoton? että sen kuolemasta voi tehdä aprilli pilan


      • otan osaa
        lapsen menettänyt kirjoitti:

        oliko se lapsi niin arvoton? että sen kuolemasta voi tehdä aprilli pilan

        että eukko pystyi nauramaan noin kamalalle asialle,kuin lapsen kuolema!Hävytöntä kertakaikkiaan.


      • aprillatu äiti
        otan osaa kirjoitti:

        että eukko pystyi nauramaan noin kamalalle asialle,kuin lapsen kuolema!Hävytöntä kertakaikkiaan.

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.


      • Summa summarum

        JOS juttusi on tosi, säälin sinua.
        Jos yrität aprillata, sekin on ihan perseestä.
        Keskustelun kyllä olet saanut aikaan...


      • tosissasi
        aprillatu äiti kirjoitti:

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.

        voit nauraa sitä, että miehesi näytti hassulta (lue:tyhmältä), muttet voi nauraa sitä, että lapsesi olisi voinut olla oikeasti kuollut!!!! Et voi olla noin kylmä, että pidät pilaa hauskana. Voi hyvä pyhä yksinkertaisuus!Ei tässä ole tosikkomaisuudesta kysymys. Suosittelen, että tilaatte lääkärin ennenkuin tapatte toisenne!!!!!!!!!!!Sitä sattuu...


      • Ei ole hullua.
        Kuka hullu... kirjoitti:

        ...tuollaista tekisi. Älkää nyt kaikkea paskaa uskoko.

        Mitä tuo ketään haittaa? Ootko vähän bingottaja?
        Mun työpaikalla on pari tuommoista ihmettelijää jotka ovat muka parempia ihmisiä.


      • Hyvä pila
        rekan kirjoitti:

        alle jääminen muka hyvin keksitty? Vastuuton ja tyhmä.

        Hyvä aprillipila oli ja toimi myös!
        Kukaan ei kuollut eikä vahingoittunut!
        Tämä äiti ei ole vastuuton eikä tyhmä kuten monet perheensä tai lapsensa oikeasti tappaneet!!


      • Paavo
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        ...tuo on jo sellainen asia, ettei sellaisella ole leikkimistä. Mietihän osaatko vetää rajaa ja suhtautua tiettyihin asioihin niiden vaatimalla vakavuudella. Kysy myös mieheltäsi.


      • aloittajalle
        moinen rötkäle kirjoitti:

        eipä juuri sua rakasta kun tuommoista tekkee.
        (aprillipila, luulen ma sulta meille pösilöille)

        Noinko paljon vihaat pikkusiskoasi, että toivot hänen kuolevan?
        Toivottavasti sinusta pikku räkänokka kasvaa joskus aikuinen.


      • rajansa kaikella
        aprillatu äiti kirjoitti:

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.

        Hyvän tahtoinen pila on huumoria.

        Toisen loukkaaminen sydänjuuria myöten ei ole huumoria.


      • muista ehkäisy
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        Jos vihaa lapsia niin paljon, että pitää "leikkiä" heidän kuolemallaan, niin ehkä ei pitäis hankkia lapsia ollenkaan?


      • heti.
        kanttari kirjoitti:

        et aprillaa oman lapsen kuolemalla..olisin vetäny tur...n

        Jos aikuisella pettäisi tilanteen taju näin pahasti, pitäisi vakavasti harkita haluaako tuntea tuollaista idioottia ollenkaan.

        Onneksi tämä on vain jonkun kakaran huono pila.
        Toivottavasti saa ympäri korvia. Monta kertaa.


      • todella.
        pila kirjoitti:

        tosiaan

        "Pila" joka ei ole hauska, ei ole pila.


      • .............
        mieti vähän kirjoitti:

        ne jotka haluu suuttuu aprilli pilasta on kyllä tosikko tyyppejä. ei voi muuta sanoo.!

        Eihän tuossa ollut mitään itselle nauramista.Todella huono pila.Jos mun mies olis tehny mulle tuollasen pilan,(kun lapset oli pieniä) niin musta ei olis ollu enään edes turpaan vetäjälsi...sillä olisin varmaan saanu sydänkohtauksen ja kuollut.Tuollasella "pilailulla" VOI olla myös traagisia seurauksia.Ei voi koskaan tietää miten joku äiti tuollaseen uutiseen reagoi,kun ei tiedä että se on pila.Vähän harkintaa...lapsen kuolema ei ole pilailu juttu mielestäni.Ja jos tuo juttu oli tarkitettu tänne aprillipilaksi,niin todella huono.Aprilli pilat pitää olla hauskoja!! Tuossa ei ole todellakaan mitään hauskaa.


      • rankkaa...

        pilaa. On se hyvä että naurattaa toisen "kuoleman" kustannuksella. Itse en kyllä nauraisi tällaiselle asialle. Ilmeisesti teidän perhettä ei kuolema ole koskettanut.Ei paljon naurata jos kuolema osuu perheenne kohdalle. Kannattaisi hieman miettiä millä asialla pilailee ja millä ei.


      • meinasin
        aprillatu äiti kirjoitti:

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.

        etten tähän juttuun lähe mukaan mutta mutta....ihmiset hoi. Jokainen ite tietää mihin kykenee ja mitä kestää. Vaikka mie ite en kestäisi tollasta pilaa. Tavallista herkempänä olisin saanut jonku sairaskohtauksen ja viel jälkeenpäin näkisin kauan silmissäni lapseni rekan alla...huh. Mutta mutta, tämä mies joka teki pilan vaimolleen niin tietää tämän vaimonsa kestävyyden. Meidän täytyy muistaa met ihmiset ollaan erilaisia, toinen kestää sitä ja toinen toista ja tämä aviopari elää ja on yhdessä, he tuntevat toisensa. Se oli heidän pilansa ja se meni heille molemmille ihan ok. Se mitä met emme kestä, toinen voi silti kestää sien ihan hyvin.


      • Skorpion
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        Todella sairasta molemmilta sekä pilan keksijältä että vastapuolelta.HÄVETKÄÄ


      • Skorpion
        aprillatu äiti kirjoitti:

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.

        Säälin sinua todella.Minkälaista mahtaa elämäsi oikein ollaos tämä oli hauskin juttusi,Toisaalta seura tekee kaltaisekseen olet ollut liian kauan kimpassa pilan tekijän kanssa,kehoittaisin ajoissamiettimään lähtöä eri suuntiin josvakka vielä olisi toivoa tulla järkiinsä


      • aprillattu äiti
        Skorpion kirjoitti:

        Säälin sinua todella.Minkälaista mahtaa elämäsi oikein ollaos tämä oli hauskin juttusi,Toisaalta seura tekee kaltaisekseen olet ollut liian kauan kimpassa pilan tekijän kanssa,kehoittaisin ajoissamiettimään lähtöä eri suuntiin josvakka vielä olisi toivoa tulla järkiinsä

        Millaista mahtaa olla elämäsi, jos et lainkaan ymmärrä huumoria. Aprillipäivänähän saa toista juksata, eikä juksatun tule järkyttyä. Toivottavasti kukaan ei tehnyt sinulle lauantaina aprilli-jekkua, että et järkyttynyt pahasti. Ehkä sinun olisi parasta suunnata ammattiauttajan juttusille.


      • Anne7777

        Minua olis tämmöinen pilä kyllä kovinki järkittänyt, en olis kyllä ymmärtänyt tämmöstä "pila"


      • Veli Muotkavaara Inarista
        moinen rötkäle kirjoitti:

        eipä juuri sua rakasta kun tuommoista tekkee.
        (aprillipila, luulen ma sulta meille pösilöille)

        Meillä oli jokunen vuosi sitten sellainen tiedote lapinradiossa. Rajajoosepin tiellä on ajanut viinarekka nurin ja sieltä valuu viinaksia maahan pitäisi otaa vain omat ämpärit mukaan jotka voi täytää paikanpäällä.En tiä kuinka moni meni tuohon halpaan varmaan moni itse en kuulu petettyjen joukoon.


      • ajattelette?
        meinasin kirjoitti:

        etten tähän juttuun lähe mukaan mutta mutta....ihmiset hoi. Jokainen ite tietää mihin kykenee ja mitä kestää. Vaikka mie ite en kestäisi tollasta pilaa. Tavallista herkempänä olisin saanut jonku sairaskohtauksen ja viel jälkeenpäin näkisin kauan silmissäni lapseni rekan alla...huh. Mutta mutta, tämä mies joka teki pilan vaimolleen niin tietää tämän vaimonsa kestävyyden. Meidän täytyy muistaa met ihmiset ollaan erilaisia, toinen kestää sitä ja toinen toista ja tämä aviopari elää ja on yhdessä, he tuntevat toisensa. Se oli heidän pilansa ja se meni heille molemmille ihan ok. Se mitä met emme kestä, toinen voi silti kestää sien ihan hyvin.

        Mielestäni jonkun kuolemalla pilailu ei pitäisi olla kenenkään ilakoinnin aihe. Minua vähät kiinnostaa miten nämä kaksi ihmistä, (mies joka pilan keksi sekä hänen vaimonsa) tämän asian hyvänä pilana ottavat mutta entäs se kolmas kohteena ollut ihminen joka vielä kaiken lisäksi oli näiden lapsi. Mitä hänen mielessään tälläisen pilan jälkeen liikkuu? Mitä luulette millaisen kuvan hänen vanhempansa hänelle antavat. Erittäin rakastavaisen varmaan...jos lapsi tai kuka tahansa ei sitä sillä hetkellä ajattele niin varmasti se palaa myöhemmin hänen mieleensä. Tuollainen pila ei ole mitenkään puolusteltavissa ja erityisen valitettavan siitä tekee se että osapuolena on ollut lapsi jolle vanhempien pitäisi osoittaa myötätuntoa ja rakkautta.


      • ......................
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        Ja jos pidät miestäsi arvossa tuon takia, olet itsekin avun tarpeessa.


      • HAHAH

        hahahaha.. sulla onnistu aika hyvin tää aprilli pila! haha :D kaikki heti alkaa selittää.. tuommosta nyt ei usko jarmokkaa!!! :D tais jokainen ite joutua aprillipilan kohteeksi haha


      • mummu52

        Raakaa pilaa Miten joku voi ymmärtää .oli muka hauskaa.


      • sitten kun...

        kun miehesi joku päivä tulee juosten sisälle ja huutaa itkuisella äänellä:" Tiia jäi rekan alle ja kuoli"! Sinäkö reagoit sanomalla naurahtaen miehellesi:" Vanha aprillipila, ei toimi enää." Kauanko huumorisi kestäisi tuolloin, kun Tiia ei hetken päästä kävele sisälle?!? Todella sairas huumorintaju teidän perheellä, YÄK!!!!


      • äiti myös

        Tuo oli mieheltäsi hyvin keksitty. Monet vain näyttävät olevan kateellisia, kun eivät itse keksi mitään omaperäistä aprillipilaa.


      • ei ammattiauttajat
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Millaista mahtaa olla elämäsi, jos et lainkaan ymmärrä huumoria. Aprillipäivänähän saa toista juksata, eikä juksatun tule järkyttyä. Toivottavasti kukaan ei tehnyt sinulle lauantaina aprilli-jekkua, että et järkyttynyt pahasti. Ehkä sinun olisi parasta suunnata ammattiauttajan juttusille.

        ole pahasta.


      • tytteliini..
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Millaista mahtaa olla elämäsi, jos et lainkaan ymmärrä huumoria. Aprillipäivänähän saa toista juksata, eikä juksatun tule järkyttyä. Toivottavasti kukaan ei tehnyt sinulle lauantaina aprilli-jekkua, että et järkyttynyt pahasti. Ehkä sinun olisi parasta suunnata ammattiauttajan juttusille.

        Kamala ihminen. Säälin lastasi. Miten edes voit pitää tuota hauskana juttuna? Jos äitini pitäisi pilaa kuolemastani hauskana juttuna, miettisin jo että välittääkö hän minusta ollenkaan. Kaikki normaalit äidit rakastavat lapsiaan niin paljon, ettei järkevällä ihmisellä tulisi mieleenkään pilailla lasten kuolemalla.
        Aprillipilat ovat muuten ihan hauskoja, mutta ei tulisi mieleenkään pilailla kuolemalla.


      • järkyttynyt
        ............. kirjoitti:

        Eihän tuossa ollut mitään itselle nauramista.Todella huono pila.Jos mun mies olis tehny mulle tuollasen pilan,(kun lapset oli pieniä) niin musta ei olis ollu enään edes turpaan vetäjälsi...sillä olisin varmaan saanu sydänkohtauksen ja kuollut.Tuollasella "pilailulla" VOI olla myös traagisia seurauksia.Ei voi koskaan tietää miten joku äiti tuollaseen uutiseen reagoi,kun ei tiedä että se on pila.Vähän harkintaa...lapsen kuolema ei ole pilailu juttu mielestäni.Ja jos tuo juttu oli tarkitettu tänne aprillipilaksi,niin todella huono.Aprilli pilat pitää olla hauskoja!! Tuossa ei ole todellakaan mitään hauskaa.

        jos mun mies olis tehny jotain tollasta pilaa, olisin menettäny järkeni, riipaisi sydämestä jo tota lukiessa. ja että äidistä tuo oli vieläkin muisteltava, hauska pila!!! oikea aprilli-pila pitäisi naurattaa pilan kohteeksi joutuvaa juoksutettua.


      • Paukku
        aprillattu äiti kirjoitti:

        Oletteko tosiaan niin tosikkoja, että miehenne eivät saa teitä aprillata. Mielestäni tuo lapsen rekan alle jääminen oli tosi hyvin keksitty mieheltäni. Huumori kuuluu elämään, ja minun mieheni keksii aina piloja ja hassutuksia. Siitä ystävätkin pitävät. Mahtaa teillä olla ikävää, kun edes aprillipäivänä ei saa juksata. Voi voi!

        ei perkele tollasta pilaa voi kukaan mennä tekemään edes puolitosissaan... kuolemalla pilaileminen menee aika monen mielestä jo hieman liian pitkälle. päässäsi on siis vikaa. hyihyi sua!!!


      • sairastatouhua

        Ihan hirveää, ei tuommonen ole kivaa. Sairasta.


      • Mimmihh

        Oltiin koulussa, sit meijän luokan avustaja tulin luokkaan ja sano et ope jakaa pizzaa ruokalassa ja et siel on myös taide näyttely.
        Kaikkihan ties että on aprillipäivä joten eivät viittineet turhaan ruokalaan asti lähteä.
        Muutama oppilas lähti sinne kuitenkin.
        Hetken päästä hekin saapuivat takas luokkaa ja sano: Tulkaa äkkii siellä on pizzaa!!
        No sitte kaikki ihmetteli ja lähti ruokalaan.
        Siellä ope sit jako oikeesti pitsaa, taidenäyttelynkin hän oli itse järjestänyt pehmoleluista. Oli hauska juttu sillä kaikki luuli että se on aprillia:DD


      • voi huohh
        tytteliini.. kirjoitti:

        Kamala ihminen. Säälin lastasi. Miten edes voit pitää tuota hauskana juttuna? Jos äitini pitäisi pilaa kuolemastani hauskana juttuna, miettisin jo että välittääkö hän minusta ollenkaan. Kaikki normaalit äidit rakastavat lapsiaan niin paljon, ettei järkevällä ihmisellä tulisi mieleenkään pilailla lasten kuolemalla.
        Aprillipilat ovat muuten ihan hauskoja, mutta ei tulisi mieleenkään pilailla kuolemalla.

        En kyllä usko, että lapsen äiti tarkoitti nauraneensa sille ajatukselle, että lapsi on jäänyt rekan alle, vaan yleensäkkin sille tilanteelle ja siihen että uskoi. Älkääkä te menkö muita ihmisiä arvostelemaan taas vaihteeksi, kun ette ole itse samaa kokeneet ja olleet samassa tilanteessa mukana. Ties vaikka te tosikot itse olisitte nauraneet? Jotkut täällä mainitsivat, että olisivat saaneet sydänkohtauksen ja kuolleet, niin onko tuo sitten viisasta pilailla tuommoisilla jos nyt niin pilkun nuss*joita kaikki tällä ollaan?


      • säälittäviä ihmisiä
        tytteliini.. kirjoitti:

        Kamala ihminen. Säälin lastasi. Miten edes voit pitää tuota hauskana juttuna? Jos äitini pitäisi pilaa kuolemastani hauskana juttuna, miettisin jo että välittääkö hän minusta ollenkaan. Kaikki normaalit äidit rakastavat lapsiaan niin paljon, ettei järkevällä ihmisellä tulisi mieleenkään pilailla lasten kuolemalla.
        Aprillipilat ovat muuten ihan hauskoja, mutta ei tulisi mieleenkään pilailla kuolemalla.

        voi että on taaas lapsellista tuollanen tullla arvosteleen 'säälin lastasi' säälin niitä jotka sinun kohalla tulee jotai pilaa tekemään. huihui mitä ihmisiä, HUUMORINTAJUA. hui että ihan ottaa päähän nuo teidän kommentit. kai jokaisella on oma tyylinsä piloihin ja voihan sitä lasta rakastaa muutenki, menkää jo itseenne


      • Hei COME ON!
        aprillatu äiti kirjoitti:

        Mikään ei ole ikävämpää, kuin henkilö joka huomattuaan tulleensa aprillatuksi alkaa murjottamaan naama peruslukemilla. Sen verran tulee voida itselleen nauraa. Minä ainakin osaan nauraa itselleni, ja tuo on hauskin aprillipila, jonka kohteeksi itse olen joutunut ja johon olen uskonut. Mahtaa teidän valittajien elämä olla ankeaa, kun pahastutte kaikesta huumoristakin.

        VOI HUH HUH ihmiset!
        Olettepa avarakatseisia ja ymmärtäväisiä.
        Onko teille kenellekkään koskaan tullut mieleen että huumoreita on erilaisia ja toisten mielestä pieru on hauska juttu ja toisten mielestä ei?
        Aprillattu äiti ja hänen miehensä selvästi omaavat ihan oman huumorinsa ja ei ole teidän asianne arvostella oliko se väärin vai ei.
        On hyvä jos osaa nauraa asioille ja kaikille tuo ei toki olisi mennyt läpi, en ehkä itsekään olisi pitänyt tuosta pilasta, mutta YMMÄRTÄKÄÄ NYT PENTELE, ETTÄ EI ERILAINEN HUUMORI TEE TÄSTÄ ÄIDISTÄ MITÄÄN MURHAAJAA JA KAMALAA HIRVEÄÄ SÄÄDYTÖNTÄ IHMISTÄ.

        Oiskohan teidän kaikkien aika vähän kypsentyä...


    • minä
    • kaikille.

      Joku paikallislehti julkaisi "uutisen":
      "Koska olemme muuttuneet kunnasta kaupungiksi, niin kaupungintalolla tarjotaan tänään lasillinen kuohuvaa jokaiselle kuntalaiselle."

      Kun kunnanisät luki tämän aprillipäivän aamuna, he päättivät juksata takaisin ja ostivat Alkosta muutaman pullon kuohuviiniä.

      Kaupungintalon aulassa tarjottiin sitten lasillinen kuohuviiniä niille muutamalle ihmiselle, jotka olivat sinne hairahtuneet ;-)

      • friikki

        pelimiehiä.. :)


    • VILLAKOIRAN SIEMENIÄ

      ...itämään, vaikka tiesin, että siitä on paljon vaivaa. Tänään ilokseni huomasin, että paljon pieniä villakoiria oli syntynyt!!!!
      Joten hain imurin...jatka juttua...

      • Kyllä

        nauru irtosi.


    • on ollut se kun...

      ...mieheni tuli tallista ja kertoi, että kauan odotettu varsa on syntynyt! No, eihän sitä kukaan uskonut! Eivät edes lapset! No, seuraavana päivänä vasta uskoimme asian ja menimme katsomaan varsaa. Siinä olikin lepyttelemistä,loukkaantunut mies, nähkääs. Tämä Aprilli -niminen varsa myytiin muistaakseni johonkin pohjanmaalle. Tunteeko kukaan?!!!

      • kai tiiedän

        Aprilli elelee nykyisin Kauhajoella. Asuu samassa karsinassa yhden lampaan kanssa. Lammas on tehnyt jo pari varsaa. Tuuheaturkkista porukkaa. Ihan varsan näköisiä, mutta määkivät kuin lampaat.


      • viime viikolla
        kai tiiedän kirjoitti:

        Aprilli elelee nykyisin Kauhajoella. Asuu samassa karsinassa yhden lampaan kanssa. Lammas on tehnyt jo pari varsaa. Tuuheaturkkista porukkaa. Ihan varsan näköisiä, mutta määkivät kuin lampaat.

        villakoiransiemeniä. hyvin lähtivät kasvuun. Jo nyt niitä vilisee ihan mahdottomasti.


    • Aprillattu

      Tyttökaveri kertoi yhtenä aprillipäivänä, että hänen täytyy tunnustaa jotakin. Hän olisi kuulemma maannut kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin. Pyysi muka anteeksi ja kysyi, voimmeko jatkaa. Kyllä siinä hiukan pyöri ajatukset päässä.

      • Aprillattu

        Häähää, aprillia aprillia, ei tyttökaverini ole tuollaisia jekkuja tehnyt. Voi harmi, ettei kukaan kauhistellut, kuinka noin kauheita aprillipiloja tekee. :-) Ei minulla oikeasti ole edes tyttökaveria.


      • missasit
        Aprillattu kirjoitti:

        Häähää, aprillia aprillia, ei tyttökaverini ole tuollaisia jekkuja tehnyt. Voi harmi, ettei kukaan kauhistellut, kuinka noin kauheita aprillipiloja tekee. :-) Ei minulla oikeasti ole edes tyttökaveria.

        Tuo olisi ollut hyvä aprillipila.
        Hyvä pila on sellainen, että sen uskoo, koska se voisi olla totta.


      • että nyt se
        Aprillattu kirjoitti:

        Häähää, aprillia aprillia, ei tyttökaverini ole tuollaisia jekkuja tehnyt. Voi harmi, ettei kukaan kauhistellut, kuinka noin kauheita aprillipiloja tekee. :-) Ei minulla oikeasti ole edes tyttökaveria.

        tyttö meni paljastaan aprillipilalla ittensä ja aattelin..hitto olis pitnyt tehä sama...oi oi.


      • Tyydytetty

        Niin ei se ollut aprillia vaan täyttä totta ja nautimme kummatkin suunnattomasti!!


    • ihmettelevä

      Hiihtoliiton entinen puheenjohtaja Paavo M. Petäjä ampuu kovilla lauantain Ilta-Sanomissa. Petäjä väittää IS Urheilussa, että Harri Kirvesniemi oli Lahden dopingskandaalin organisoija.

      – Minun käsitykseni mukaan Harri organisoi koko homman, Thaimaassa eläkepäiviään viettävä Petäjä laukoo.

      – Ei Kari-Pekka Kyrö ollut siinä mikään pääsyyllinen. Harri taisi olla vahvin yksittäinen toimija katastrofissa, Petäjä paukuttaa.

      – Siis mitä? Se mies puhuu nyt ihan täyttä palturia! toteaa puolestaan Harri Kirvesniemi.

      Onko tämä Iltiksen käsitys aprillipilasta vai mitä ihmettä???

      • luulotautinen

        eikö se olekaan pilaa? se oli radiossakin!


      • tyty

        Uusi muotivillitys: elävä korutorakka

        Uusin amerikkalainen koruvillitys ei ole tarkoitettu ötökkäkammoisille. Kyseessä on nimittäin kristalleilla koristettu elävä torakka. Salt Lake Citystä kotoisin oleva korumuotoilija Jared Gold on tehnyt elävistä koruistaan välittömän hittituotteen.

        - Kristallit ovat itävaltalaista Swarovskia ja niitä löytyy kaikenlaisissa väreissä. Jokainen torakka on koristettu eri kuviolla, joten ne ovat kaikki yksilöllisiä, muotoilija mainostaa.

        Kristallit liitetään käsin jokaisen elukan selkään. Goldin mukaan se on hyvin aikaa vievä ja "salainen" prosessi.

        Torakat muotoilija hankkii Los Angelesissa asuvalta kasvattajalta ja ne ovat täysin puhtaita. Koristellun hyönteisen mukana tulee ohut ketju, jonka toinen pää kiinnitetään torakkaan ja toinen pää puseron rintamukseen tai mihin hyvänsä korun haltija haluaakin sen laittaa. Goldin mukaan eläintensuojelijat eivät ole älähtäneet uutuudesta.

        - Se on vain hyönteinen, itse asiassa verenimijä, ja me vain annamme sille uuden koostumuksen. Nämä torakat elävät mukavan elämän syöden hyvää ruokaa ja kulkien ympäriinsä upeiden ihmisten mukana.

        Goldin mukaan korutorakka elää hyvin huollettuna vuoden verran.


      • tyty-

        Uusi muotivillitys: elävä korutorakka

        Uusin amerikkalainen koruvillitys ei ole tarkoitettu ötökkäkammoisille. Kyseessä on nimittäin kristalleilla koristettu elävä torakka. Salt Lake Citystä kotoisin oleva korumuotoilija Jared Gold on tehnyt elävistä koruistaan välittömän hittituotteen.

        - Kristallit ovat itävaltalaista Swarovskia ja niitä löytyy kaikenlaisissa väreissä. Jokainen torakka on koristettu eri kuviolla, joten ne ovat kaikki yksilöllisiä, muotoilija mainostaa.

        Kristallit liitetään käsin jokaisen elukan selkään. Goldin mukaan se on hyvin aikaa vievä ja "salainen" prosessi.

        Torakat muotoilija hankkii Los Angelesissa asuvalta kasvattajalta ja ne ovat täysin puhtaita. Koristellun hyönteisen mukana tulee ohut ketju, jonka toinen pää kiinnitetään torakkaan ja toinen pää puseron rintamukseen tai mihin hyvänsä korun haltija haluaakin sen laittaa. Goldin mukaan eläintensuojelijat eivät ole älähtäneet uutuudesta.

        - Se on vain hyönteinen, itse asiassa verenimijä, ja me vain annamme sille uuden koostumuksen. Nämä torakat elävät mukavan elämän syöden hyvää ruokaa ja kulkien ympäriinsä upeiden ihmisten mukana.

        Goldin mukaan korutorakka elää hyvin huollettuna vuoden verran.


      • mitäse
        tyty kirjoitti:

        Uusi muotivillitys: elävä korutorakka

        Uusin amerikkalainen koruvillitys ei ole tarkoitettu ötökkäkammoisille. Kyseessä on nimittäin kristalleilla koristettu elävä torakka. Salt Lake Citystä kotoisin oleva korumuotoilija Jared Gold on tehnyt elävistä koruistaan välittömän hittituotteen.

        - Kristallit ovat itävaltalaista Swarovskia ja niitä löytyy kaikenlaisissa väreissä. Jokainen torakka on koristettu eri kuviolla, joten ne ovat kaikki yksilöllisiä, muotoilija mainostaa.

        Kristallit liitetään käsin jokaisen elukan selkään. Goldin mukaan se on hyvin aikaa vievä ja "salainen" prosessi.

        Torakat muotoilija hankkii Los Angelesissa asuvalta kasvattajalta ja ne ovat täysin puhtaita. Koristellun hyönteisen mukana tulee ohut ketju, jonka toinen pää kiinnitetään torakkaan ja toinen pää puseron rintamukseen tai mihin hyvänsä korun haltija haluaakin sen laittaa. Goldin mukaan eläintensuojelijat eivät ole älähtäneet uutuudesta.

        - Se on vain hyönteinen, itse asiassa verenimijä, ja me vain annamme sille uuden koostumuksen. Nämä torakat elävät mukavan elämän syöden hyvää ruokaa ja kulkien ympäriinsä upeiden ihmisten mukana.

        Goldin mukaan korutorakka elää hyvin huollettuna vuoden verran.

        syö? kantajansa vertako? Olips hauska pila, heh heh!


      • tuo on
        tyty kirjoitti:

        Uusi muotivillitys: elävä korutorakka

        Uusin amerikkalainen koruvillitys ei ole tarkoitettu ötökkäkammoisille. Kyseessä on nimittäin kristalleilla koristettu elävä torakka. Salt Lake Citystä kotoisin oleva korumuotoilija Jared Gold on tehnyt elävistä koruistaan välittömän hittituotteen.

        - Kristallit ovat itävaltalaista Swarovskia ja niitä löytyy kaikenlaisissa väreissä. Jokainen torakka on koristettu eri kuviolla, joten ne ovat kaikki yksilöllisiä, muotoilija mainostaa.

        Kristallit liitetään käsin jokaisen elukan selkään. Goldin mukaan se on hyvin aikaa vievä ja "salainen" prosessi.

        Torakat muotoilija hankkii Los Angelesissa asuvalta kasvattajalta ja ne ovat täysin puhtaita. Koristellun hyönteisen mukana tulee ohut ketju, jonka toinen pää kiinnitetään torakkaan ja toinen pää puseron rintamukseen tai mihin hyvänsä korun haltija haluaakin sen laittaa. Goldin mukaan eläintensuojelijat eivät ole älähtäneet uutuudesta.

        - Se on vain hyönteinen, itse asiassa verenimijä, ja me vain annamme sille uuden koostumuksen. Nämä torakat elävät mukavan elämän syöden hyvää ruokaa ja kulkien ympäriinsä upeiden ihmisten mukana.

        Goldin mukaan korutorakka elää hyvin huollettuna vuoden verran.

        ihan totista totta, ei mitään aprillipilaa


    • joku-

      koska on aprillipäivä?

      • tänään

        tänää on aprillipäivä


      • tosiko
        tänään kirjoitti:

        tänää on aprillipäivä

        luulin viime vuonna tähän aikaan...


    • Näin voisi olla

      Tässä kafka- ja dantemaisessa havaintoaukossa, jossa lähinnä pienet lapset ja puutarhanhoito ovat ja säilyttävät muitakin kestävällä pohjalla, HS:n tämänaamuinen kuvateksti näytti liiankin uskottavalta:

      Kaisaniemen kasvitieteellisen puutarhan puusto kaadetaan ja valtaosa kasvihuoneista hävitetään, koska juuri sille paikalle on tehtävä keskustatunnelin huoltokuilu.

      Pila sai sentään toimittajan huumorimielessä kysymään lisätietoja. Puutarhan vastuuhenkilöt olivat itse löytäneet tämän aprillipilan, omista unistaan.

    • tgykj,dty

      tuo uus kirjanen, johon on listattu mukas kaikki viestit yhteystietoineen.. sehän on sitäpaitsi laitonta..kai..

    • miepä

      itse en ole joutunut aprilli pilan kohteeksi muistaakseni koskaan..mutta iso siskoni oli vähä aprillannut opettajaansa joskus 1-3 luokalla eli hyvin nuorena,siskoni oli sanonut että mummomme on kuollut sinä aamuna ja opettaja oli todella järkyttynyt ja siinä kyyneleenkin tirauttanut (liekkö muodon vuoksi) sitten siskoni iloisesti että: "aprillia" hmmm.. opettaja oli käynyt niin kuumana ku olla ja voi ja soittipa sitten kotiin ja pauhasi äitillemme.. et semmoista..et ei se ehkä enää tommosta pilaa keksis ku on jo 27wee... :)

      • Aikoinaan muistaakseni Keski-Pohjanmaa lehdessä oli uutinen, että prinsessa Diana tekee yksityiskoneellaan välilaskun Kokkola-Kruunupyyn lentokentälle. Lennonjohtaja tai muu vastaava soitti lehden toimittajalle, että miksi teit tuommoisen jutun; lentokentän tie on aivan ruuhkautunut ja tukkeutunut, liikennne on jumissa, kun kaikki ovat rynnänneet prinsessa Dianaa katsomaan. No, toimittaja lähti innoissaan kameransa kanssa lentokentälle ajamaan ja jossain vaiheessa hän huomasi, että yksin sai rauhassa ajella lentokentälle...


      • hahaha.
        Eveleena kirjoitti:

        Aikoinaan muistaakseni Keski-Pohjanmaa lehdessä oli uutinen, että prinsessa Diana tekee yksityiskoneellaan välilaskun Kokkola-Kruunupyyn lentokentälle. Lennonjohtaja tai muu vastaava soitti lehden toimittajalle, että miksi teit tuommoisen jutun; lentokentän tie on aivan ruuhkautunut ja tukkeutunut, liikennne on jumissa, kun kaikki ovat rynnänneet prinsessa Dianaa katsomaan. No, toimittaja lähti innoissaan kameransa kanssa lentokentälle ajamaan ja jossain vaiheessa hän huomasi, että yksin sai rauhassa ajella lentokentälle...

        Tää oli hauska juttu!

        Hauskasta pilasta tekee hauskemman jos onnistuu tekemään vastapilan.

        Lukekaa myös "Ilmaista kuohuviiniä" tuolta ylempää.


      • ..........
        Eveleena kirjoitti:

        Aikoinaan muistaakseni Keski-Pohjanmaa lehdessä oli uutinen, että prinsessa Diana tekee yksityiskoneellaan välilaskun Kokkola-Kruunupyyn lentokentälle. Lennonjohtaja tai muu vastaava soitti lehden toimittajalle, että miksi teit tuommoisen jutun; lentokentän tie on aivan ruuhkautunut ja tukkeutunut, liikennne on jumissa, kun kaikki ovat rynnänneet prinsessa Dianaa katsomaan. No, toimittaja lähti innoissaan kameransa kanssa lentokentälle ajamaan ja jossain vaiheessa hän huomasi, että yksin sai rauhassa ajella lentokentälle...

        Hahahahaha...tää oli tosi hauska juttu!! :)))) Just hyvä pila.Sai hyvät naurut näin aamutuimaan.


    • koululainen

      Joskus ala-asteella vuotta ylempää luokkaa opettanut opettaja tuli aamulla luokkaan ja kertoi, että jäätelöitä kuljettanut rekka oli ajanut ojaan ja jäätelöt olivat levinneet ympäriinsä. Opettaja sanoi, että ne jotka lähtevät auttamaan keräilyssä saisivat repullisen jäätelöitä ilmaiseksi.
      Eräs oppilas oli siinä samassa kaatanut kirjat ym. pois repusta ja lähtenyt juoksemaan pihalle.. :P


      Myöhemmin teimme kyseiselle opettajalle aika tavallisen koulupilan, eli vaihdoimme kaikkien taululiitujen tilalle liitulakut. Ikävä kyllä opettaja huomasi/arvasi pilamme ja söi käteensä ottaman liitulakun.


      Joskus kaverini kertoi, että oli saanut porukoiltaan kissanpennun lemmikiksi, ja minun oli määrä tulla katsomaan sitä koulun jälkeen.. Kun saavuin kaverini talolle, hän kertoi että se oli vain aprillipila.

      • sisiliskosisko

        Olimme neljännellä luokalla, ja meillä oli matikan tunti. Luokka oli jaettu puoliksi kahteen ryhmään, ja he opiskelivat eri opettajan johdolla, eri luokissa. Toista ryhää opetti oma ope omassa luokassa, toista, eli minun ryhmää eräs toinen opettaja alakerran luokassa.

        Siinä sitten tuli joku homma, että jonkun meidänryhmäläisen piti mennä hakemaan jotain luokasta. Toisella ryhmällä ei silloin ollut ketään aikuista luokassa, ope oli mennyt katsomaan jotain toisa luokkaa alakertaan, kun heidän ope oli sairas.

        Siinä sitten toisen ryhmän oppilaat uskotteli tälle meidän ryhmäläiselle, joka oli tullut hakmaan luokasta jotain, että ope on liukastunut märkään lattiaan ja lyönyt pään taulun reunaan.
        Oli kuulemma sairaalassa silloin.
        No se meidän ryhmän poika uskoi tosissaan, ja tuli totisena kertomaan meidän ryhmäläisille uutisen. Opemmekin meni täydestä.

        Oli siinä sitten nolo paikkka kun ope tuli meidän ryhmäläisiä käytävällä vastaan tietämättömänä koko onnettomuudestaan, ja kaikki alkoi kysellä, että etkö sinä olekaan sairaalassa.

        Kyllä se oli hyvä aprillipila.


    • oululaisittain

      Oulussa tehtiin kaupunginojan ("Laaniskan") korjauksia muutama vuosi sitten. Lehdessä oli uutinen, että korjauksian yhteydessä löytyi ihan juomakelpoisia viinejä, jotka olivat säilyneet hyvin veden alla. Käskettiin ottamaan oma muki mukaan ja oululaisille tarjottaisiin ilmaisia viinimaistiaisia.

      Paikalla oli tietenkin Kalevan kuvaajat toivottamassa hyvää aprillipäivää.

      Nyt eilen (1.4.2006) Kalevassa oli ilmoitus, että Pavarotti tulee pitämään yllättäen konsertin Oulussa. Lipunmyyntipaikalla oli sitten taas Kalevan kuvaajat odottamassa retkuun menneitä oululaisia. Hauskaa heillä kaikilla oli ollut ja kaikki olivat nauraneet Kalevan aprillipilalle, eikä kukaan ollut suuttunut. tämän päivän lehdessä oli kuvia nauravista lipunostajista ;)

    • Pilailia

      Kukaan ei saanut minua eilen ketkutettua lankaan. Puolestaan yksi ystävättäreni on vieläkin siinä uskossa että ensi viikolla on lähdössä maailmanympäri matkalle.. Olisikohan totuus kerrottava tässä lähipäivinä...?

    • vaasalainen

      Tänä vuonna pohjalaisessa oli juttu.. Vaasan torilla jaetaan ilmaiseksi "vaasa 400-v" juhlaviiniä. Torilla on kolme pöytää, punaiselta saa punaviiniä valkoiselta valkoviiniä ja siniseltä lapsille ym. alkoholitonta pommaccia. Ihmisiä pyydettiin muodostamaan jonot hyvissä ajoin pöytien eteen ennenkuin jakelu alkaa klo 12. Poliisilta oli kuulemma saatu lupa jne.

      Torilla olikin väkeä odottelemassa viinitarjoilua, kaikki eivät olleet hoksanneet sitä aivan selväksi aprillipilaksi :)

    • Asiakas

      Asuntoni vastapäätä oli kyläkauppa, ja edellisenä päivänä oli kauppiaan rouva lähtenyt pakoon "perhehelvettiä" no isäntä otti ja lähti Mallorcalle. Kauppa oli sitten tietysti kiinni, kun ei ollut omistajia. Sai siinä selittää toisenkin kerran "että emäntä lähti lätkimään, ja ukko etelään".. sattui olemaan aprillipäivä..
      Meillä on yritys siinä vastakkaisella puolella, ja olimme ulkotöissä.

    • riittää

      en ole maannu sun vaimos kanssa, aprillia olenpas

    • aprillattu

      Muutama vuosi sitten ostettiin vaimon kanssa uusi auto ja siinä oli ihan uutena useita vikoja sekä se joutui yhden naapurin peräänajamaksi pihalla. Aprillipäivänä minua odotti kotona autorekisterikeskuksen kirje, jossa todettiin, että heidän uudesta tietojärjestelmästä oli poimittu kaikki mitä uudelle autolle oli tapahtunut viimeisen 3 kk aikana ja minua velvoitettiin viemään auto välittömästi katsastukseen. Ennalta varattu aika oli samana (aprillipäivän) iltana.

      Kirje paljastui vaimon aprillipilaksi, hänen taidokkaaksi väärennöksekseen, johon oli haksahtaa - eli vedin jo hattua päähän lähteäkseni käyttämään ongelmapesää katsastuskonttorilla. Hyvä pila, paitsi jälkeenpäin on hirvittänyt miten taitava väärentäjä vaimo on ...

    • "luin!

      pohjolan sanomissa oli juttu eilen että kemin ja tornion kaupungin taloista hajotetaan puolet säästön tai jonku muun vastaavaan asian vuoksi...ei oikein menny läpi toi juttu..

    • aprillaus

      siis Pohjolan sanomissa oli seemonen että Kemin ja Tornion kaupungintaloja lyhennetään...Mie jopa menin siihen halpaan kosken muistanut että on aprillipäivä,ja aloin aatella että äkkiä sinne yläkerroksiin käymään ennenko ne puretaan säästösyistä! O_o

      • 17 miljoonaa viestiä

        Saako niitä CD:nä? Tilaan heti jos saa:


    • Tökötti

      Meidän opettaja heitti ala-asteella kunnon leissit ja sit se sano et aprillia. Rupesin ihmetteleen et mikä siinä oli aprillia kun kaverilla oli varmaan lusikallinen housussa.

      • joopajoo

        niinpä niin


    • paikallinen

      sanomalehti kertoi vesitornin remontista, jota siihen aikaan todella tehtiinkin. Vesitornin laelle oli tulossa näköalakahvio. Nyt sitten lehdessä pyydettiin väkeä avuksi nostamaan tuo kahvio maanpinnasta sinne ylös torniin. Köyttä pitäisi olla mukana.
      Ja kuinka ollakaan, yksi mies tuli köyden kanssa paikalle. Rakennustyömiehet tarjosivat kahvit tälle avuliaalle :)

    • Joukkalo

      kaverit lähti muuttoautolla helsinkiin, tarkoituksena oli että he muuttaisivat sinne asumaan uuteen kämppään, helsinkihän on n.500km päästä tästä kunnasta. Kaveri soitti jonkun 3-4 tunnia lähdön jälkeen ja pyysi minua viemään avaimet lähimmälle juna-asemalle jotta he pääsisivät kämppäänsä vielä samana iltana. kyseessähän oli täydellinen kusetus. Olivat mukamas unohtaneet avaimensa tänne ja olivat helsingissä. Lähimmälle juna-asemallehan tästäkin on n.40km voin sanoa että kyllä meinasi hieman hermoon ottaa pila. mutta jälkeen päin harvinaisen hyvä!

    • jaupe

      hei teijän pojat rassaa naapurin autoo aprillia aprillia se onkin meijan oma auto..

    • Orja

      ...luki alkamispäivän kohdalla 1.4.

      Meni kolme vuotta ennenkuin älysin sanoa itteni irti.

    • blondi-72hki

      minua aprillattu koskaan ja nyt en edes muistanut koko päivää.

    • minä vaan

      Paikallislehdessä oli kirjoitus, jossa kerrottiin, että kansanedustajien kännyköihin asetetaan tekstiviestien lähettämis- esto. Kansanedustajien tekstiviestien näpyttely kuulema häiritsee eduskunnan työskentelyä.

    • nimierki
    • sanomissa

      on paljon kirjoiteltu uuden uimahallin rakentamisesta kun entinen alkaa olla jo niin huonokuntonen.No,aprillipäivänä oli lehdessä juttu että Kajaanin kaupunki aikoo hankkia uimahalliauton.Siis pitkän rekan kontti täytetään vedellä,auton voi parkkeerata eri puolille kaupunkia ja kaikki kaupunkilaiset pääsevät näin kätevästi uimaan kotinurkillaan.Lisäksi sen auton voi parkkeerata rinteeseen joten toisesta päästä tulee lapsille matalampi allas ja toinen pää on syvempi.Eikä tule kaupungille kalliiksi!!

    • "kuollut"isi

      Seuraavaksi yksi onnistuneimmista aprillipiloistani.
      Minulla ja miehelläni on 8 vuotias poika.
      Päätimme aprillata poikaamme siten, että hän saisi samalla hyvän opetuksen.
      Poikamme on jo pitkään ollut tottelematon.
      Ruoka ei maistu, huonetta ei siivota jne.
      Minua hän vähän tottelee mutta mieheni on menettänyt otteensa täysin.
      Tämä johtunee siitä, että hän on tavattoman herkkä ja ystävällinen ihminen ja on ollut lapsen kanssa kotona, kun minä taas olen käynyt työssä.
      No niin. Asiaan.
      Mieheni aloitti paikallisessa harrastelijateatterissa näyttelemisen. Ensimmäiset harjoitukset sattuivat sopivasti aprillipäivän aamuksi.
      Mieheni oli ehtinyt lähteä kotoa, ennen kuin poikamme heräsi.
      Poika oli herättyään hämillään, koska aamiaista ei ollutkaan valmiina pöydässä.
      Hän huuteli isiä. Koska vastausta ei kuulunut, hän kääntyi puoleeni ja kysyi:"Missä iskä on."
      Olin hetken hiljaa ja vastasin:"Isä ei tule enää kotiin."
      Poika näytti hätääntyneeltä ja kysyi:"Miten niin. Miksi iskä ei tule kotiin?"
      Otin surkean ilmeen ja selitin:"Isä huomasi aamulla, että mielimurosi ovat loppu ja hän lähti kaupasta niitä ostamaan."
      Jatkoin:"Sattui vakava onnettomuus. Isä jäi lumiauran alle."
      Näytin pojalle repaleista myslipakkausta, jonka olin sotkenut tomaattipyreellä, korvasienen palasilla ja punaisella elintarvikevärillä.
      "Tässä on kaikki mitä isästäsi jäi jäljelle": sanoin ja aloitin itkun.
      Poikaparka valahti kalpeaksi. Hoippui hetken ja pyörtyi.
      Tultuaan tajuihinsa hän aloitti tauottoman itkun.
      Soitin salaa miehelleni, että tulisi kotiin vasta myöhään illalla, jotta poika saisi aprillia oikein kunnolla.
      Iltapaivällä sanoin itkevälle pojallemme, että hänen olisi kaikesta huolimatta syötävä.
      Laitoin mysliä hänen lautaselleen ja muka vahingossa jätin tekemääni sisälmysjäljitelmää hieman lautasen reunalle.
      Poika sekosi täysin. Hän huusi kurkku suorana, oksenteli, raivosi, itki ja juoksi ympäri taloa.
      Silloin mieheni tuli kotiin ja huusimme yhdessä:"Aprillia! Aprillia!"
      Olisittepa nähneet poikamme ilmeen...

      • Juuso

        Tuollaisesta voi jäädä elinikäinen trauma.

        Tai taidat ladella omiasi.


      • Daddys hammer
        Juuso kirjoitti:

        Tuollaisesta voi jäädä elinikäinen trauma.

        Tai taidat ladella omiasi.

        Kyllä kakarat kuriin saada pitää!
        Taidat itse olla joku vapaan kasvatuksen saanut hippinarkkari?


      • Juuso
        Daddys hammer kirjoitti:

        Kyllä kakarat kuriin saada pitää!
        Taidat itse olla joku vapaan kasvatuksen saanut hippinarkkari?

        Kasvattajan kasvatustaidoissa on vikaa jos se ei saa lapsiaan kuriin normaalilla käskemisellä. Taidat olla alkuperäinen paskainen joka tuon "aprillipilan" teki.

        Minä saan ainakin omat kakarani kuriin pelkällä auktoriteetilla tarvitsematta turvautua sairaisiin temppuihin.


      • Auktoriteettix
        Juuso kirjoitti:

        Kasvattajan kasvatustaidoissa on vikaa jos se ei saa lapsiaan kuriin normaalilla käskemisellä. Taidat olla alkuperäinen paskainen joka tuon "aprillipilan" teki.

        Minä saan ainakin omat kakarani kuriin pelkällä auktoriteetilla tarvitsematta turvautua sairaisiin temppuihin.

        Hohhoijaa.
        Sä taidat olla sellainen keskinkertainen nössö, jonka auktoriteetit ovat aikoinaan polkeneet suohon.
        Nyt purat turhautumistasi heikkotasoisilla keskustelufoorumeilla.
        Suomi24:hän on tunnetusti todellinen älymystön kohtauspaikka.
        Pilahan oli suorastaan loistava.
        Et vain ymmärtänyt sen syvintä olemusta.


      • JippoZ

        Huippuu!


      • Juuso
        Auktoriteettix kirjoitti:

        Hohhoijaa.
        Sä taidat olla sellainen keskinkertainen nössö, jonka auktoriteetit ovat aikoinaan polkeneet suohon.
        Nyt purat turhautumistasi heikkotasoisilla keskustelufoorumeilla.
        Suomi24:hän on tunnetusti todellinen älymystön kohtauspaikka.
        Pilahan oli suorastaan loistava.
        Et vain ymmärtänyt sen syvintä olemusta.

        Kun olen eri mieltä, niin olen nössö ja vaikka mitä. Kun et voi puuttua asiaan, niin haukut minua henkilönä tietämättä minusta mitään. Ja joka kerta eri nimimerkillä. Se kertoo tasosi. Samoin huutamisesi.

        Jo alussa sanoin että taidat ladella omiasi. Mutta jos tuo on totta, niin se on todella kusipäistä.

        Juuso, kasvatustieteiden maisteri


      • Juuusooooo
        Juuso kirjoitti:

        Kun olen eri mieltä, niin olen nössö ja vaikka mitä. Kun et voi puuttua asiaan, niin haukut minua henkilönä tietämättä minusta mitään. Ja joka kerta eri nimimerkillä. Se kertoo tasosi. Samoin huutamisesi.

        Jo alussa sanoin että taidat ladella omiasi. Mutta jos tuo on totta, niin se on todella kusipäistä.

        Juuso, kasvatustieteiden maisteri

        Vai että oikein kasvatustieteiden maisteri.
        Hahaa!


      • en tekis samaa

        törkeetä, ei tollasilla asioilla kannata leikkiä ja hei kyseessä oli vielä lapsi!


    • Svedupörje

      Ruotsista tuli muutama vuosi takaperin mainio aprillipila.

      Noh. Nimittäin aprilli sattui osumaan samalle päivälle kuin lottoarvonta. Ruotsalainen fröken oli keksinyt nauhoittaa edellisen viikon lottoarvonnan. Sitten nainen oli täyttänyt aprillipäivälle lottokupongin, mihin oli laittanut (yllättäen) edellisen viikon arvonnan tulokset. Kun lottoarvonnan aika tuli, nainen laittoi salaa arvonnan pyörimään nauhalta ja iski kupongin poikakaverinsa kouraan. Lopun varmaan arvaattekin...

    • Rillattu

      vain selvinpäin.

    • "voittaa"

      Heheeheeehe

    • http://shenzi.urli.net/
    • Kokkolassa

      Aikoinaan paikallislehdessä oli ilmoitus, että Diana ja Charles tekevät välilaskun Kokkolan lentokentälle ja lehdessä pyydettiin ihmisiä saapumaan lentokentälle sankoin joukoin hurraamaan ja vilkuttamaan kuninkaallisille.

      Eipä aikaakaan, kun lentokentän lennonjohtaja sitten joutui soittamaan ko. toimittajalle tuohtuneena siitä, että tämä on tiedon kuninkaallisten välilaskusta lehteen laittanut ja saaanut näin ihmiset liikkeelle jopa siinä määrin, että Kokkolan lentokenttä on tukkeutunut ihmisistä. Lentokoneet eivät voi laskeutua eivätkä nousta. Kaikki haluavat nähdä edes vilauksen Dianasta ja Charlesista.

      Toimittaja tästä soitosta innostuu ja lähtee kameran kanssa lentokentälle aikomuksenaan kuvata ruuhkautunut lentokenttä.

      Lentokentälle saavuttuaan toimittajan hämmästykseksi siellä ei ollut ketään muita kuin yksinäinen lennonjohtaja toivottamassa toimittajalle hyvää aprillipäivää!

      Kenttälle ei ollut tullut ketään, koska kaikki olivat arvanneet jutun aprillipilaksi... Mutta sitähän toimittaja ei voinut tietää...

    • quit

      mut ryöstettiin ja kerroin siitä poliisille sit kun saatiin se heppu kii se huus aprillii syö sillii ja juo kuravettä päälle sen jälkee se vaan nauroi

    • Aiggu -96

      Hyvä aprillipila olisi: Laita makaronia WC:n sisäkannen ja posliinin väliin. Sitten kun joku hyväuskoinen siihen istuu, hän luulee, että WC:n pönttö romahtaa!

      • pikku susi

        kuulin yhdeltä kaverilta että niillä oli koulussa aprillipilana että piti mennä kaikki ulos jonoon ja oikea kenkä pois että olisi muka ´´lättäjalka´´ tarkastus. Ja rehtori tuli ulos ja sano kovaan ääneen että APRILLIA!!!


    • asdfadsdsa sdasdf

      Joskus aikoinaan meillä oli koulussa "pistarit" aprillipäivänä.. Niistähän ei siis oltu ilmoitettu ja kaikki kysymykset tuli suullisina.. Kysymykset oli jotain tällaisia: "Piirrä silmälasit" jne. Kokeen lopussa paperilla oli pariin kertaan silmälasien kuvat ja sitten joku huomasi: Jos oli oikeat vastaukset paperilta hahmotti "Aprillia,aprillia, syö silliä ja juo kuumaa kuravettä päälle"

      • T:Open huijaaja

        Tein opelle tänään pienen jekun. Me olitiin just saatu enkun kokeet ja sain 9. Kopioin kokeen kotona päivää ennen. Seuraavana päivänä ennen open tuloa luokkaan niittasin äkkiä kokeen. Kun ope tuli menin sen eteen ja sanoin:-En pitänyt kokeesta ja revin kokeen suoraan open edessä kun englannin opemme on aikamoinen kiukkupussi. Tietysti koe oli vain kopio. Englannin ope suuttui aika kovasti ja sanoi ettei olisi minusta uskonut koska olin yksi parhaimmista oppilaista. Hän sanoi , että saan ehkä jälki-istuntoa. Sitten sanoin aprillia aprillia syö silliä juo kura vettä päälle. Siitä ope vasta hermostui. Sitten toin oikean kokeen äitini allekirjoituksella. Ope ei kyllä ole koskaan sille pilalle nauranut koska se ei huumoria ymmärrä. En onneksi jälkkää saanut.


    • :P

      Ostin kerran Marianne karkkipussin, söin yhen karkin säästin kääreen ja laitoin sitte muovailuvahaa tilalle sit laitoin sen pussiin. Tarjosin sitä siskolle ja se sit sopivasti otti just sen ja laitto suuhun. Naurettiin ihan sikana sillon. Sitte ku pussi oli tyhjä, ni uusittiin se huijattiin nuorempa siskoa ottaamaan se. Mut sillä oliki kaveri ja se anto senkarkin sille. Ja se kaveri nielas sen kokonaa.:)

      • Hahaaaahhh

    • hrompa345

      Jos et ole vielä hakenut 10€ ilmaista bingorahaa osoitteesta www.bingoon.fi niin kannattaa käydä. Rekisteröidyt ja laitat suosittelija-kohtaan hromppanen niin saat 10€ ilmaiseksi. Mitään kieroiluja tuossa ei ole, eli mitä tuolla kympillä voitat, saat pitää. Sen jälkeen voit vaikka sulkea tai unohtaa koko tilin jos haluat, omaa rahaa sinne ei tarvitse (eikä välttämättä kannata) laittaa senttiäkään. Eli muista se suosittelija hromppanen niin saat sen 10€. Bingo!

      ps. ei ollu aprillia tämä. Kokeile vaikka.

    • =D

      Mä laitoin kerra yhe sprite pulloon limsan tilalle vettä... Sitte se meni jääkaapille ja otti pullon ja alko juomaa... =D

    • XD XD XD XD XD XD XD

      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

    • Sebbo35
    • motoristireiska
    • Alvadoormus

      Ihanaa lukea kun trollit trollaa toisia trolleja

    • jk

      en mitään

    • jk

      en mitään

    • jk

      en itään

    • jk

      ei iiään

    • Eila-mummo

      En pidä Aprilli päivästä ...

    • uhhoijaaa

      tein äsken sellasen aprilli pilan että kirjoitin isälle kirjeen tietenkin eri käsi alalla ja sitten kävin kattooos postin ja annoin kirjeen isällle että hautajais kutsut ja iskä otti sen täydestä

    • JEKKUTOHTORI

      tein äsken pilan et laitoin vessan hanaan teippii ja kun hana avataan vesi läiskyy sen päälle. kumpa joku avais sen. sais makeet naurut :D

    • kakezki
    • Vitttu mul on hauska

      Mää vaihdoin mignon munan oikeeseen kanan munaa.....

    • Vajakki

      Viime vuonna laitoin pönttöön elmukelmua ja tirskuen odotin porukoitten tulevan töistä, noh pian äitin kanssa oltiinkin tupakilla kaffien kera,harmi sinänsä että kaffit ja tupakki saavat aina vatsan huutamaan ja pian meninkin vessaan, voitte vain kuvitella sitä kiroilun määrää ...

      - Aina ei voi onnistua.

    • one directioner

      tänää tehtii luokas sillee, et ku meil oli hissankoe ni puolet luokast oli vaa et: mitä, koe, ei meille vaa oo kerrottu...
      sit sen jälkee ope tulee koputtaa sinne luokan ovee ja huutaa lähes kaikki pojat käytävään, HETI! sit ne meni, tytöt ja loput pojat yrittää pitää pokkaa... pojat huutaa sielt kaikkee: mitä, jälkkään en varmana, ei me mitään olla tehty jne. lopulta ope (joka ei koskaa huuda) on vaa: "nyt kaikki, HILJAAAAAA, eli kaikki jälkkään koulun jälkee 2h koska hakkasitte toisianne välkällä nii kovin" jne. se huus käytäväst... sit ne tuli luokkaa ja koko luokka huutaa APRILLIA!! se hissan ope oli vähä hämillää ja sano et jotai outoo tos oli ku toi (sanotaa vaik heikki, se ei oo sen oikee nimi...) heikki ei mielestäni koskaan huuda... koko luokka vaa repee, jonka jälkee jatkettii koetta normisti

      sit se sama ope keksi et annettais vanhemmille jälkkä lappu jossa lukee "jälki-istuntoa 2h. päivä: 24.12.2014 klo 12.00 (jos siit ei jo tajuis ni...) syynä: tupakan poltto koulun alueella" (tai jotai tollasta) ja toisel puolel "APRILLIA"
      äiti oli vaa et "wtf säkö poltat et nyt häivyt ja vähä äkkii täält" kunnes käskin sen kääntää lapun. onneks se tajus enkä joutunu muuttaa pois kotoo (oon 12v)

      viel mua ei oo saatu huijattuu

    • Box2

      Kauan sitten kotipaikkakunnallani oli puhuttiin paljon susista. Aprillipäivänä paikallilehdessä oli pieni juttu, jonka mukaan oli saatu elävä susi kiinni. Se oli laitettu poliisilaitoksen putkaan ja sitä sai siellä käydä katsomassa. Hyvin pian poliisilaitoksen oveen ilmestyi lappu, jossa sanottiin, että susi on siirretty paikallislehden toimitukseen.

    • Anonyymi

      Kastele talouspaperi hylsy ja muotoile päälleen muotoon. Aseta vessan pytyn reunalle, tuolille ai lattialle

    • Anonyymi

      Keksikää hyvä aprillipila lapsille PISTE!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe