kuolaavia mänttipäitä,whippetti sen kaiken paras!
hyh hyh
6
828
Vastaukset
- # # #
Olitpa olevinas varmaan tosi asiantuntia.
Ota se whippetis ja mene kokoisies seuraan!- UPEITA
UPEITA KOIRIA
- kyllähän
mun mutsi on kahden kuolaavan mänttipään omistaja,mistäs arvasit,kiusaavat mun vipettiä,ei mutsi vaan nöffit!
- marssipatukka
kyllähän kirjoitti:
mun mutsi on kahden kuolaavan mänttipään omistaja,mistäs arvasit,kiusaavat mun vipettiä,ei mutsi vaan nöffit!
mä kuule säälin sitä sun mutsiis kun sillä on tollane lapsi
- njö
itse olet kuolaava mänttipää!!
- marsipatukka
miten sä voit sanoo tollasta nöffeistä et varmaan erottas koiraa sammakosta.Kaikki koirat on saman arvosia ja tarvii saman arvosta kohteluu!Miks oot tällä palstalla jos vihaat nöffei!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.401456450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24878- 184864