siskon poika

Tiina

Vaikka tämä tarina saattaa jonkun mielestä olla
vastenmielinen niin haluan siitä kirjoittaa koska se kuitenkin on tuonut osapuolille paljon iloa ja
tyydytystä.
Olin jäänyt eroni jälkeen asumaan yksin isoon omakotitalooni kunnes sisareni 18 v. poika Jani muutti asumaan talooni aloittaessaan opinnot paikallisessa opistossa.
Itse olin täyttänyt hiljan 40 v ja työskentelin lääkärinä läheisessa sairaalassa.
Jani joutui vaihtelevien työvuorojeni johdosta olemaan melko paljon yksin mutta toisaalta hän tuntui myös viihtyvän melko hyvin yksin.
Meillä oli erittäin lämmin ja läheinen suhde
keskenämme ja usein,milloin vapaalla olin Jani istui kanssani iltaisin tarinoimassa niitä näitä. Puhuimme myös tytöistä ja yleensäkin seksistä. Jan kertoi pitävänsä enemmän itseään vanhemmista naisista koska ikäisensä kuulemma olivat niin lapsellisia.
Huomasin kyllä miten Jani joskus vaivihkaa katseli vähäpukeista vartaloani kun suihkun jälkeen touhuilin omiani. Ajattelin vain että se on normaalia mielenkiintoa naissukupuolta kohtaan enkä siihen sen enempää kiinnittänyt huomiota kunnes eräs sateinen iltapäivä muutti kaiken.
Olin laittanut koulusta palaavalle pojalle viestilapun että olen iltavuorossa ja tulen silloin ja silloin.
Olin kuitenkin unohtanut joitakin papereita kotiin ja jouduin lähtemään hakemaan niitä kesken työvuoron.
Saavuin kotiin ja aukaistuani ulko-oven kuulin
musiikin soivan Janin huoneessa. Oma työhuoneeni oli käytävällä Janin huoneen jälkeen jonne suunnistin. Olin juuri huutamassa oven raosta pojalle hei kun silmieni eteen avautuvan näyn pysäyttämänä pysähdyin kuin seinään.
Jani makasi sängyllään pää kohti ovea
ja se mitä näin sai minut haukomaan henkeäni. Jani makasi alastomana katsellen jotakin kuvaa ja onanoi samalla hiljaa itseään. Ainakin luoja oli suonut pojalle hyvän varustuksen sillä kalu jonka näin oli varmasti suurin mitä olin ikinä nähnyt vaikka niitä työssäni näin erinäisiä päivittäin. Pituutta varmasti yli 20 cm ja paksuutta minun naisellisen ranteeni verran. Lisäksi terska levisi tummanpuhuvana valtavana tattina siittimen päässä.
Vaikka kyseessä oli oman sisareni poika niin tunsin vaginani valahtavan kosteaksi pelkästään tuosta näystä.
Sitten seurasi varsinainen järkytys. Jani käänsi kädessään olevaan kuvaa vähän jolloin näin että kuva oli itsestäni viime kesänä otettu valokuva jonka Jani oli ottanut vieraillessani siskoni luona kesälomallani.
Makasin siinä nurmikollamme aurinkoa ottamassa bikineissäni selälläni vähän viettelevästi
jalat harallaan. Olin kyllä kieltänyt häntä
kehittämästä kuvaa mutta näköjään hän oli sen tehnyt.
Sadat ajatukset pyörivät päässäni kun veäydyin oven suusta ja hiivin hiljaa huoneeseni napaten unohtuneet paperit käteeni ja poistuen hiljaa takasin työhöni.
Oliko tosiaan mahdollista että nuoren pojan seksi
unelmien kohteena olin minä keski-ikäinen nainen. Olinhan toki paljon sen suuntaisista jutuista kuullut mutta kuitenkin.
Siltähän se vahvasti vaikutti. Pitkin työvuoroa tuo mahtava seisova kalu palautui kuvitelmiini ja vaikkakuinka yritin kieltää moiset ajatukset itseltäni niintunsin työvuoron loputtua olevani selvästi seksuaalisesti virittäytynyt
En koskaan ollut tuntenut minkäänlaista seksuaalista vetoa yleensäkään nuoria poikia kohtaan mutta nyt jouduin kotiin saavuttuani toistelemaan itselleni monesti että ole järkevä ja unohda tuo jykevä kalu.
Koitin toimia ihan normaalien iltatoimien
mukaan vaikka suihkussa käydessäni käteni tavoittikin tykyttävän vähän turvonneen liukkaan häpyni. En kuitenkaan tyydyttänyt itseäni vaan ajattelin tehdä sen sauvallani makuuhuoneessa.
Kävimme nukkumaan.
Kuulin poijan liikuskelevan omassa huoneessaan kunnes talo hiljeni. Levottomien ajatusten
pyöriessä päässäni aloin kuitenkin hieroa kovina
nöpöttäviä nännejäni ja ei aikaakaan kun
hieromasauvani suihki edes takaisin kuumien
häpyhuulteni välissä himokkaiden ajatusteni
lennellessä Janin valtavan kalun ympärillä kunnes
sitten voimakas orgasmi tuli rajuna ryöppynä saaden minut hiljaa ulisemaan mielihyvästä.
Minua vaivasi tietoisuus siitä että Jani tyydytti
itseään minun kuvani avulla mutta en löytänyt tietä miten olisin asian ottanut esille hänen kanssaan.
Ennen pitkää huomasin itsessäni myös huolestuttavia
piirteitä sillä aloin aluksi ehkä tiedostamattani ja myöhemmin ihan tietoisesti esiintymään yhä useammin pojan seurassa pelkissä pikkuhousuissa ja
rintaliiveissä ja kun näin hänen yrittävän peitellä saamiaan erektioita niin himoni päästä koskemaan tuota seisovaa kalua vaan kasvoi. Usein keittiössä touhuillessamme pudotin ikään kuin vahingossa jotakin lattialle ja kumarruin aina niin että pikkuhousujeni peittämä häpyni suorastaan kutsui Janin mahtavaa kalua pyllistäessäni häntä kohden. Sittemmin aloin
jättää kylpyhuoneen ja makuhuoneen ovet raolleen
mennessäni kylpyyn tai nukkumaan. Olin varma että
Jani kävi tirkistelemässä touhujani mutta kumpikaan meistä ei uskaltanut ottaa ratkaisevaa askelta.
Kaikki tämä sai minut käymään suorastaan
seksuaalisesti ylikierroksilla ja hieromasauvani oli todella ahkerassa käytössä.
Tiesin että käyttäytymiseni oli väärin ja hulluutta mutta fantasiani ja tietoisuus tuosta komeasta kalusta sai minut käyttäytymään näin
Eräänä iltana jalkojani särki tavallista enemmän
raskaan työpäivän jälkeen ja pyysin Jania hieromaan pohkeitani.
Olin suihkun jälkeen pukeutunut vain
pikkuhousuihin ja aamutakkiin. Kävin selälleni
sohvalle ja nostin jalkani Janin syliin. Tunsin
pojan käsien hierovan hiljaa ja voimakkaasti
pohkeitani. Hieronta tuntui niin hyvältä että vaivuin jonkinlaiseen horrokseen ja havahduin siihen että kädet olivat siirtyneet luvattoman paljon polveni yläpuolelle.
Jäykistyin paikalleni ja varmasti Janikin
sen tunsi mutta jatkoi siitä huolimatta reiteni
hierontaa. Tunsin samalla Janin sylissä olevien
kantapäideni painautuvan pojan housujen vankina olevaa kovaa seisovaa kalua vasten . Yht’äkkiä tilanne tuntui mielettömän kiihoittavalta ja annoin reisieni aueta hieman.
Samalla aamutakin helma valahti sivuun ja
tiesin että pojalla oli esteetön näkyvyys ohuiden
pikkuhousujen peittämälle vaginalleni. Kuulin miten Jani vetäisi syvään varovasti henkeä ja hierovat kädet siirtyivät yhä ylemmäksi reidelläni.
Tunsin myös miten elimeni kostui vääjäämättä ja
arvasin että Jani näkisi pian paljastavan märän kohdan pikkuhousuissani. Kädet siirtyivät toiselle reidella ja tunsin miten ne pakottivat pikkuhiljaa reiteni yhä avoimemmaksi.
Pidin silmiäni kiinni mutta vartaloni
oli äärinmäisen jännittynyt kun odotin noiden
voimakkaiden käsien liikkeen jatkumista. Kuulin miten Janin hengitys kiihtyi ja nuo vaativat sormet hieroivat reittäni koko ajan lähentyen kostuvaa vaginaani. Lopulta tunsin miten käsi hipaisi jo märkää pikkuhousujeni etumusta. Sävähdin kuin sähköiskun saaneena. Yritin työntää noita tunkeilevia käsiä pois mutta ne hieroivat yhä vaatimammin häpyni ympärystää ja kuin huomaamatta lantioni alkoi hiljaa liikkua
rytmikäästi hieronnan tahdissa.
”Ei , ei Jani , tämä on niin väärin” kuulin itseni sanovan vaikka pilluni suorastaan huusi lisää kosketuksia.
Kylpytakkini avautui kokonaan ja näin silmieni raosta miten Jan kumartui ylleni imaisten kovana nöpöttävän nännini suuhunsa.
En voinut mitään sille että tunsin
vastustamatonta himoa tuota nuorta poikaa kohden ja vein käteni hänen pullottavalle etumukselleen. Käteni suorastaan repivät pojan vyötä ja housuja auki kunnes käteni lopulta tarttuivat tuohon salaisten unelmieni
kohteeseen.
Aukaisin silmäni Janin edelleen imiessä
vuoroperään turpeita nännejäni ja hänen kätensä
hieroesssa pikkuhousuissani lemmennestettä pulppuavaa häpyäni. Tunsin miten hänen sormensa upposi syvälle pilluuni.
Oma käteni veteli samalla edestakaisin siittimen vartta. Valtava terska hohti tummanpuhuvana
silmissäni. Kuulin miten Jani kuiski aina välillä
”täti , sä oot niin kiihottava ”
Himoni kasvoi niin valtavaksi että nostin takapuoltani kehoittaen samalla käheällä äänellä Jania poistamaan pikkuhousuni.
Poika irrottautui rinnoistani ja vetäisi housuni alas.
Kuulin miten hän hengittikiivaasti.
Nostin käsiäni ja kutsuin häntä. Tunsin että minun oli pakko saada tuo ylväänä seisova kalu
sisälleni. Pojan noustessa lattialta tartuin kaluun ja vedin kovaa aisaa kohti tykyttävää lemmennesteitä valuvaa vaginaani.
Tunsin pojan raskaan vartalon käyvän päälleni samalla kun jyhkeä kalu hiljaa porautui odottavaan pilluuni. Tuntui että se ei sovi
sisälleni mutta pilluni oli himosta niin märkä että pikkuhiljaa kalu painui melkein pohjaan saakka
Tunne oli uskomaton. Tiesin tekeväni väärin mutta himovoitti kaikki järjen hivenet.
Tunsin vain joka paikan pillussani täyttyvän ihanasta kalusta. Janin kuumat huulet sulkeutuivat omiini kielten aloittaessa
raivokkaan tanssin keskenään ja paksun kalun
soutaessa yhä kiihkeämmin pillussani. Tunsin miten
pojan liikkeet kävivät yhä raivoisammaksi samalla kun tunsin orgasmini lähtevän valtaisana vyörynä
liikkeelle. Kai Janikin tunsi sen sillä hän kiihdytti tahtinsa äärimmilleen ja sitten se alkoi.
Orgasmi suorastaan räjähti aivoissani. Menetin varmasti hetkeksi tajuntani ja kun tajuntani taas reagoi tunsin Janin raskaan vartalon päälläni ja hänen kiivaan hengityksensä kaulakuopassani samalla kun tunsin miten tuo ihana kalu edelleen nytkähteli yhä puolittain kovana syvällä pilluni perukoilla.
Suunnaton hellyyden ja hyvänolon tunne valtasi minut ja sinä hetkenä ei mieleeni tullut hetkeksikään se että olisin tehnyt jotain väärää.
Silittelin Janin hiuksia hiljaa hänen kuiskatessa
korvaani miten hän oli jo useita vuosia halunnut
rakastella kanssani.
Puristin hänet voimakkaasti itseäni vastaan ja vastasin sanomalla että minäkin olin halunnut häntä siitä saakka kuin olin vahingossa
nähnyt hänet alastomana muutama kuukausi sitten ja en koskaan ollut saanut sellaista orgasmia kuin juuri olin saanut.
Rakastelimme vielä uudelleen Janin ottaessa minut takaapäin kovalla ihanalla kalullaan.
Sain tällöinkin orgasmin ja täytyy sanoa että en ollut kokenut koskaan aikaisemmin kahta huikaisevaa orgasmia samana iltana.
Tästä tapahtumasta alkoi meidän useita vuosia kestänyt seksisuhteemme.
Tiesimme molemmat suhteemme jonkin asteisen tuomittavuuden mutta kummankin vietti oli
niin voimakas että emme voineet olla rakastelematta.
Minä annoin hänelle kaiken kokemukseni seksin saralta ja sain vastavuoroisesti nauttia hänen nuoruuden suomasta kyvystä ja kylttymättömyydestä.
Seksuaalinen kanssakäyminen välillämme loppui melkein kokonaan sitten aikanaan kun Janille tuli perheen perustamis vietti ja itsekin löysin uuden miesystävän.
Jani on monesti sanonut vaimonsa kiittelevän häntä
hänen loistavista rakastelutaidoistaan mikä todella oli totta. Olihan poika ollut hyvässä opissa. Kieltämättä hän vielä nykyisinkin silloin tällöin tilaisuuden tullen yllättää vanhan tätinsä tuolla ihanalla kangellaan.

37

27509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

      Siis tosi hieno tarina! Milloin tulee lisää tämmöistä tekstiä?

      • Valentin Könskä

        Joka on varastoinut vanhoja Ratto-lehden vuosikertoja (ilmestyi 1970-luvulla), sieltä saattoi löytää näitä tätini pillu-teemoja. Pervoilua ja sairasta huumoria on toki aina ollut ja on vain hyvä, jos tällä mielikuvituksella varustetut onnelliset osaavat kirjoittaa. Silloin ei ehkä ole vaarana, että he todenteolla menisivät hässimään sisarenpoikiaan. Mutta lääkäreillähän tunnetusti on raskas työ ja raskaat huvit...


      • Tiina
        Valentin Könskä kirjoitti:

        Joka on varastoinut vanhoja Ratto-lehden vuosikertoja (ilmestyi 1970-luvulla), sieltä saattoi löytää näitä tätini pillu-teemoja. Pervoilua ja sairasta huumoria on toki aina ollut ja on vain hyvä, jos tällä mielikuvituksella varustetut onnelliset osaavat kirjoittaa. Silloin ei ehkä ole vaarana, että he todenteolla menisivät hässimään sisarenpoikiaan. Mutta lääkäreillähän tunnetusti on raskas työ ja raskaat huvit...

        Kyllä tarina on ihan todellisuudesa tapahtunut, usko tai älä.


    • Mia

      No jo on lääkäreiden kirjoituskyvyt aika huonolla tasolla, kieliopillisesti ja muutenkin.

      Huh huh...

      • kieli

        Mikä jäi Mialta epäselväksi.Mielestäni ihan hyvä tarina.Täällä on tilaa näyttää jos pystyy parempaan.Joten Mia on hyvä vaan.


      • joff

        Kiitos Tiinalle upeasta stoorista!!

        Mia: hällä väliä lääkärin kirjoitustaidosta, hehän sanelevat yleensä juttunsa ;)


    • Nikki Sixx

      Joo. Upea tarina. Toivottavasti kirjoittelet lisää

    • goman

      että nähty vaivaa ja kehitelty tarinaa, eikä heti ensimmäisen lauseen jälkeen oltu naimassa.
      Kirjoita ihmeessä lisää, jos tämä oli tositarina niin keksi uusia juttuja?

      • Teuvo

        Tositarina vai? Hei, mikä on arvostelija (saati sitten kirjoittajan) älykkyysosamäärä? Huh, miten kökköä tekstiä.


      • pena
        Teuvo kirjoitti:

        Tositarina vai? Hei, mikä on arvostelija (saati sitten kirjoittajan) älykkyysosamäärä? Huh, miten kökköä tekstiä.

        kirjoitus on näköjään ainakin teuvolla hallussa :)


      • Pieru-Pena
        pena kirjoitti:

        kirjoitus on näköjään ainakin teuvolla hallussa :)

        Huh millaiosia pieruja tuleek


    • Anonyymi

      Meidän mökille tuli kesällä siskon poika Matti vaimo ensin oli vähän kireä kun ei saa olla miten haluaa, sanoin toisena iltana ole vaan kuin kotonasi, silittelin vähän ja sanoin poika on terävä huomaa naisen muodot ja sinulla niitä on.
      Vielä pystyt rinnat ja niin naitava pylly nätti väli bikineissä näkee sen, vaimo moiskautti pusun kiitos kehuista sanoin kyllä huomaat jos kiinnostuu vaimo katsoi näytin housuja, luoja luuletko? ihan varmaa en luule.
      aamulla vaimo nousi katseli vaatteita, näytti mustia pikkareita näytin peukkua kun liivejä näytti peukku alas tuli sänkyyn mitä sinä ukko nyt kuiskasin vain paita ja imin päällä olevia nännejä Mirkku huokasi, oökoon laittoi paidan ja hymyili.
      Istuttiin aamupalalla, vaimo vähän punasteli mutta istui kuin ennen.
      Matti oli Mirkun apuna kukkapenkillä kantoi multaa ja vanhat kottisella metsään.
      Kun syönnin päälle levähdettiin, Mirkku kääntyi, Matti seuraa liian tarkasti, näitäkö tunsin kovat nännit vaimo hymyili muutakin aian takana. Kysyin vieläkö harmittaa nauroi ei saapahan joltakin kiinnostusta halasi oikeastaan kivaa koskin pikkkareihin poisti käden älä koskin kumnnolla vaomo hymyili , nyt yöihin.
      Vaimo oli ihan märkä. katselin kun käveli lantio liikkui ihan eri tavalla.
      Menin sisältä viinin kanssa ulos kaadoin kaikille, Matti sitten et kerro äidillesi, Matti nauroi onhan mulla vara äiti. No halaa sitten vara äitiä, Vaimo painoi rinnat kiinni Mattiin poika hämmästyi ja meni sisälle huusi käyn vessassa, vaimo nauroi ihanaa pojalla koski kova kalu minuun. Sanoin sun pitää panna poikaa Mirkku katsoi, mitä`
      Panna panna olisit ensimmäinen.
      Matti tuli ja lasi tyhjä kaadoin lisää, meni pari tuntia Matti oli jo huppelissa, sanoin lämmittäkää sauna Matti voi kantaa vedet, Mirkku nauroi minä voin uida vain Matti sanoi ui kyllä minä osaan.
      Vaimo soitti laiturilta Matti katselee koko ajan saunan ikkunasta. Mene saunaan märkänä silloin olet seksikäimilläsi ja anna vähän koskea.
      Katsoin sisältä sanaan vaimo meni ikkunana eteen nojasi pöytään, puhui jotain Matti tuli lähelle, vaimo poisteli käsiä lantiolta Matti laski olkaimia ja paljasti rinnat hyväili niitä vaimo katsoi ikkunaanpäin huomasi minut, Matti suuteli rintoja vaimo ohjasi imemään nännejä, tiesin ne on odottanut tätä pää meni taakse näin kunnautti Matin kädet laski alaosaa vaimo esteli bikinit putosi Matin käsi kosketteli pillua vaimo katsoi taas näytin peukkua, vaimo kaivoi jotain kohta kädessä oli iso kalu hieroi sitä vähän ja istui pöydälle Matti tuli väliin näin kun hätäisenä ohjasi sisään poika pani voimalla vaimo piti käsiä ympärillä näin että antaa kunnolla panna ei kestänyt pitkään kun vaimo halasi sai varmaan lastin sisään.
      Vaimo tuli saunalta huusi on valmis, menin taakse ja halasin kysyin oliko se hyvää nauroi oli vähän aikaa ihanasti tuli sisään.
      Matti jäi mökkiin mentiin saunaan, vaimo pyllisteli veden kanssa työnnyin sisään huokasi odotinkin sinua pillu oli liukas ja ottava vaimo ulisi kun panin loppuun asti. Pesin itseni sanoin Matti voi tulla halasi. Menin mökkiin sanoin voit mennä Mirkku on tulossa. Meni aikaa kun vaimo tuli, puhtaana posket vähän punaisena.
      Ilalla kun aloitettiin nukkumaan meno, vaimo kuiskas mene vähän hurjaksi kertookohan mitään, sanoin ei kerro tietää että ei voi tulla enää.
      Vaimo kertoi tuli heti kun lähdit, seisoi nolona kalu pystyssä pakko oli ottaa lähelle sanoin näin ei voi enää tehdä. Matti oli hiljaa istui vain lauteilla, säälitti vedin alas käännyin tuli nopeaan sisään sisällä oli vielä sinun aineet pani hurjana välillä lipsahti ohi yritin sanoa ei niin nopeaan luuli että tulet painoi nopeaan tuli pyllyyn ei sattunut mutta sanoin ei sinne pani vaan, kulta se oli minun ensikerta annoin panna se tuntui tosi hyvältä aika erilaista kalu hieroi ragasta halusin lisää kun laukesi tunsin sen hyvin. No sattuuko nyt naurahti ei haluan joskus lisää ei nyt nukutaan.
      Matti lähti seuraavana päivänä linja-autolla. Mietin päivällä onkohan vähän hintti laiteltiin vaimon kanssa mökkiä ja otettiin viiniä, vaimo hymyili olet sinä kun annat vaimoa naida se oli kyllä kiihottavaa sain oikeasti aina melkein heti .
      Illalla makoiltiin ja hyväilin vähän vaimoa naurahti haluatko sinäkin kun kosketin pyllyä sun kalu on kuin kivi vaimo otti öljyä liukasti kalua ja meni vatsalleen hieroi pyllyyn öljyä.
      Kun kosketin pyllyä levitti käsin kuiskas sitten sievästi kun sain terskan sisään vaimo huokasi odota sitten panin hiljaa kuiskasin onkohan Matti hintti vaimo kuiskas miltä tuntuu rehellisesti sanottuna hyvältä vaimo huokaili kuvittele panet miestä tunsin kuinka kovetuin lisää vaimo kuiski panet poikaa pyllyyn pani kyllä pitliä työntöjä vaimo pyysi lisää yllättäen kuristi pyllyä ja vapisi työntelin muutaman kerran ja laukesin kitisi pitkään huokas tuntui hyvältä. Mentiin pesulle, vaimo tuli viereen sanoin ei enää joka reikä turrana huommenna ja kiima päällä.
      Seuraavana päivänä Matti soitti vaimolle oltiin saunaa siivoamassa oli kaijutin päällä Matti kertoi että oli mukavin reissu ikinä.

      • Anonyymi

        Vaimo kysyi missä olet vastas kuiskaamalla kotona äiti on olkkarissa. Vaimo katsoi minua näytin jatka Mirkku kuiskas onko kalu kädessä? On miksi niin? Olen sunassa siistimässä ukko on mökissä. Kuvittele olen saunassa tulet ovelle, näet minun mustat pikku housut katsot tarkasti pillun huulet näkyy vedät nahkan taakse kalu paisuu, siirryin vaimon taakse tein samoin työnnyin sisään, vaimo huokasi tunnen kuin tulisit sisään luoja mun pillu valuu, kuvitteletko Matti huokaili kuvittelen.
        Vaimo jatkoi panet kiimaista tätiä voih tunnnen kuinka kalu halkaisee minua Matti huokaili vaimo sanoi tunnen laukeat kohta kuului sievää ulinaa vaimo sanoi laukeat nyt Matti sanoi nyt lentää sitä lensi seinään kuultiin huh äiti-
        Kuului kun Sanna sanoi lentääkö sulla noin ylös saat siivota mitä sinä ajattelet, Matti otti puhelimen äiti tuli voi vittu nyt se huutaa sanoin ei huuda se ymmärtää että teet niin.
        Vaimoa piti naida rajusti pillu valui ja litinä kuului jalat oli pettää kun sai orgasmin pidin pystyssä ja laskin sisään.
        Sisällä vaimo oli vieressä sanoin oli kiihottavaa ja nauroi mitähän sisko sanoo. Sanoin soita muuten vaan soitan illalla.
        Illalla vaimo soitti, Sanna oli vähän ottanut ja kertoi tiijätkö menin Matin huoneeseen kysymään oli kalu kourassa kuiskas sillä on iso varmaan tytöt tykkää ja sillä oli lentänyt korkealle seinään mitä lie ajatellut, saat varoa kun käy teillä vaimo sanoi mitä varoa panisko se Sanna nauroi olis parempi että panis sinua kuin jotain heitukkaa ja tulee maha pystyssä meille. Sanna sanoi jos isäänäs on tullut ei anna rauhaa sanoin vähn kuiskaamalla en kyllä halunnutkaan rauhaa, no miten siellä naiset phöpötti vähän aikaa omiaan ja lopettivat.
        Kuulitko mitä sanoi pitäs antaa sille kunnolla. Sanoin järjestetään saatte olla kahden ei kerota siitä kellekkään.

        Syksymmällä sanoin pitäs laittaa talvi teloille koko mökki, illala vaimo kiehnäsi oletko varma sanoin olen kuiskutteli kaikkea sanoin ei tällä viikolla vien teidät perjantaina. Vaimo yritti monena päivänä sanoi en voi odottaa mutta pakko oli vein prjantaina ja tonkan viiniä.
        Sanna soitti perjantai iltana Matti sanoi että tulit pois, sanoin olen töissä lähden kohta, Sanna käski käymään olen yksin.
        Menin kello oli jo yksitoista, Sanna aukasi oven luulin että et tule, katsoin yöpukua , hyvä että en tullut aikasiemmin kuulin äänestä oli jo ottanut. Pyörähti onko hyvä sanoin on ja terhakkaat tissit, paineli rintoja nämä kum vähän innostuu.
        Annoin vvini pullot sanoi juodaan pois, istuttiin vähän aikaa Sanna sanoi kahdetaanko jäivät sanoin ei siellä muita näkynyt no miksi?
        Siitä on tullut mies näin sen kalun oli iso jos se hyökkää Mirkun päälle? Ei se poliisia soita. No mitä sitten? Se antaa nuori panee aamuun asti. Sanna nousi ja huokasi tuli keittiöstä otetaan ukon konjakkia ja istui viereen. Jos Mirkku on näin hokttelva kuin sinä nätit rinnat ja nuo kivasti esillä älä peitä ne on oikeasti kivat. Minäkö saan katsoa vain paitaa jahousuja, nousin riisuin pois, Sanna punasteli koskin rintoihin antoi vähän aikaa hyväillä piti käsistä en voi olet siskon. Sanoi soitan ja kysyn jotain, vaimo vastasi : Moi Sanna sanoi juon täällä yksin miten siellä omko Matti kunnolla vaimo naurahti mitä on kunnolla hieroin Sannan rintoja huokasi no sillai sanoin varo vähän, vaimo sanoi Matti on pannut kahdesti Sanna katsoi minua, pannu etkö pannu vastaan vaimo nauroi panin työnnin vastaan imin Sannaa huokaili osaako se vaimo kertoi nykin se nuolee minua, valehtelet. Vedin Sanna sohvan reunalle ja nuolin vedin housut pois ja jatkoin, Sanna sanoi pitää lopettaa hyviä iltoja.
        Saan kostui sekunneissa työnsin sormia sisään oli kuin siskonsa kun aloittaa ei lopeta, nousin ja työnnyin sisään kiljui helvetti mikä muna naitiin kiihkeasti loppuun asti. Nousin viereen istumaan Sanna sanoi olet sitten aamuun asti teit minusta ilotytön tuo oli vasta alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo kysyi missä olet vastas kuiskaamalla kotona äiti on olkkarissa. Vaimo katsoi minua näytin jatka Mirkku kuiskas onko kalu kädessä? On miksi niin? Olen sunassa siistimässä ukko on mökissä. Kuvittele olen saunassa tulet ovelle, näet minun mustat pikku housut katsot tarkasti pillun huulet näkyy vedät nahkan taakse kalu paisuu, siirryin vaimon taakse tein samoin työnnyin sisään, vaimo huokasi tunnen kuin tulisit sisään luoja mun pillu valuu, kuvitteletko Matti huokaili kuvittelen.
        Vaimo jatkoi panet kiimaista tätiä voih tunnnen kuinka kalu halkaisee minua Matti huokaili vaimo sanoi tunnen laukeat kohta kuului sievää ulinaa vaimo sanoi laukeat nyt Matti sanoi nyt lentää sitä lensi seinään kuultiin huh äiti-
        Kuului kun Sanna sanoi lentääkö sulla noin ylös saat siivota mitä sinä ajattelet, Matti otti puhelimen äiti tuli voi vittu nyt se huutaa sanoin ei huuda se ymmärtää että teet niin.
        Vaimoa piti naida rajusti pillu valui ja litinä kuului jalat oli pettää kun sai orgasmin pidin pystyssä ja laskin sisään.
        Sisällä vaimo oli vieressä sanoin oli kiihottavaa ja nauroi mitähän sisko sanoo. Sanoin soita muuten vaan soitan illalla.
        Illalla vaimo soitti, Sanna oli vähän ottanut ja kertoi tiijätkö menin Matin huoneeseen kysymään oli kalu kourassa kuiskas sillä on iso varmaan tytöt tykkää ja sillä oli lentänyt korkealle seinään mitä lie ajatellut, saat varoa kun käy teillä vaimo sanoi mitä varoa panisko se Sanna nauroi olis parempi että panis sinua kuin jotain heitukkaa ja tulee maha pystyssä meille. Sanna sanoi jos isäänäs on tullut ei anna rauhaa sanoin vähn kuiskaamalla en kyllä halunnutkaan rauhaa, no miten siellä naiset phöpötti vähän aikaa omiaan ja lopettivat.
        Kuulitko mitä sanoi pitäs antaa sille kunnolla. Sanoin järjestetään saatte olla kahden ei kerota siitä kellekkään.

        Syksymmällä sanoin pitäs laittaa talvi teloille koko mökki, illala vaimo kiehnäsi oletko varma sanoin olen kuiskutteli kaikkea sanoin ei tällä viikolla vien teidät perjantaina. Vaimo yritti monena päivänä sanoi en voi odottaa mutta pakko oli vein prjantaina ja tonkan viiniä.
        Sanna soitti perjantai iltana Matti sanoi että tulit pois, sanoin olen töissä lähden kohta, Sanna käski käymään olen yksin.
        Menin kello oli jo yksitoista, Sanna aukasi oven luulin että et tule, katsoin yöpukua , hyvä että en tullut aikasiemmin kuulin äänestä oli jo ottanut. Pyörähti onko hyvä sanoin on ja terhakkaat tissit, paineli rintoja nämä kum vähän innostuu.
        Annoin vvini pullot sanoi juodaan pois, istuttiin vähän aikaa Sanna sanoi kahdetaanko jäivät sanoin ei siellä muita näkynyt no miksi?
        Siitä on tullut mies näin sen kalun oli iso jos se hyökkää Mirkun päälle? Ei se poliisia soita. No mitä sitten? Se antaa nuori panee aamuun asti. Sanna nousi ja huokasi tuli keittiöstä otetaan ukon konjakkia ja istui viereen. Jos Mirkku on näin hokttelva kuin sinä nätit rinnat ja nuo kivasti esillä älä peitä ne on oikeasti kivat. Minäkö saan katsoa vain paitaa jahousuja, nousin riisuin pois, Sanna punasteli koskin rintoihin antoi vähän aikaa hyväillä piti käsistä en voi olet siskon. Sanoi soitan ja kysyn jotain, vaimo vastasi : Moi Sanna sanoi juon täällä yksin miten siellä omko Matti kunnolla vaimo naurahti mitä on kunnolla hieroin Sannan rintoja huokasi no sillai sanoin varo vähän, vaimo sanoi Matti on pannut kahdesti Sanna katsoi minua, pannu etkö pannu vastaan vaimo nauroi panin työnnin vastaan imin Sannaa huokaili osaako se vaimo kertoi nykin se nuolee minua, valehtelet. Vedin Sanna sohvan reunalle ja nuolin vedin housut pois ja jatkoin, Sanna sanoi pitää lopettaa hyviä iltoja.
        Saan kostui sekunneissa työnsin sormia sisään oli kuin siskonsa kun aloittaa ei lopeta, nousin ja työnnyin sisään kiljui helvetti mikä muna naitiin kiihkeasti loppuun asti. Nousin viereen istumaan Sanna sanoi olet sitten aamuun asti teit minusta ilotytön tuo oli vasta alkua.

        Sekavaa kirjoitusta. Ylipitkiä lauseita, ilman jäsentelyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa kirjoitusta. Ylipitkiä lauseita, ilman jäsentelyjä.

        Nuo on venäläisen tekoälyn spämmäämiä juttuja, ei aidon ihmisen kirjoittamia. Noilla testataan viestien läpimenoa, niiden saamia reaktioita ja muuta mitä muuta venäläisten sotilastiedustelu haluaakin tietää.


    • Anonyymi

      Tuo aloittajan, siis Tiinan kertomus on kiihottava. Nuoren pojan ja keski-ikäisen tädin seksisuhde on voimaannuttavaa ja aivan luonnollista.

    • Anonyymi

      Aika moni keski-ikäinen mature himoitsee nuoria pojuja.

      • Anonyymi

        Ja nuoret pojut tätiä.


      • Anonyymi

        Niinhän me himoitaan,tämä mature on hulluna nuoriin poikiin,oon vähän päässyt jo leikkimäänkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän me himoitaan,tämä mature on hulluna nuoriin poikiin,oon vähän päässyt jo leikkimäänkin...

        Sama juttu, täällä toinen himoitseva mature.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, täällä toinen himoitseva mature.

        Nuoret pojat on vaan niin ....ne herättää kiiman...oon päässyt saunassa katselemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret pojat on vaan niin ....ne herättää kiiman...oon päässyt saunassa katselemaan...

        Aika ihanaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret pojat on vaan niin ....ne herättää kiiman...oon päässyt saunassa katselemaan...

        Onko pojissa ollut näkyvillä kiinnostusta sinua kohtaan. Kuikas pojat on sinua katsellu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pojissa ollut näkyvillä kiinnostusta sinua kohtaan. Kuikas pojat on sinua katsellu.

        On kyllä,mamman posliini kiinostaa suunnattomasti,sitten on kivaa tiedossa...🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pojissa ollut näkyvillä kiinnostusta sinua kohtaan. Kuikas pojat on sinua katsellu.

        On ollut...aika kutkuttavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut...aika kutkuttavaa...

        Kerro vähän tarkemmin mitä pojat ovat katselleet ja mitä olet näytellyt ja missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän tarkemmin mitä pojat ovat katselleet ja mitä olet näytellyt ja missä.

        Sukusaunassa,pojat on kiinnostuneet mamman posliini pillusta,no sehän tarkoittaa että heräämisiä on tapahtunut.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän tarkemmin mitä pojat ovat katselleet ja mitä olet näytellyt ja missä.

        Voisin kertoa yksityisesti, en täällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vähän tarkemmin mitä pojat ovat katselleet ja mitä olet näytellyt ja missä.

        Saunassa kun ollaan pojat kyselee kuinka mammalla ei oo karvoja pimpassa,ja katselevat tosi tarkkaan,mamma vähän aukaisee jalkoja,vanhempi poika tykkää räplätå pippeliä,kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunassa kun ollaan pojat kyselee kuinka mammalla ei oo karvoja pimpassa,ja katselevat tosi tarkkaan,mamma vähän aukaisee jalkoja,vanhempi poika tykkää räplätå pippeliä,kiihottavaa...

        Toisella pojalla tosi pitkä pippeli mitä katselen...


      • Anonyymi

        Ei tuo toiminut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo toiminut...

        Se toimii aivan normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kertoa yksityisesti, en täällä...

        Otin yhteyttä sinuun mutta sain vastausviestiksi että osoitettasi ei ole olemassa ja lähettämäni viesti palautui minulle.


    • Anonyymi

      Hyvä tarina,eikä siinä mitään väärää ollut

    • Anonyymi

      Hieno tarina keski-ikäisen naisen kiimasta ja nuoren miehen mittavasta jordigasta.

    • oli kiihottava tarina - oli sitten totta tai ei
      kovetti kivasti :)

    • Ei tuossa mitään väärää ollut ei se sukulaisuus saa olla este rakastelulle . Katsoo vain suojsuksen

    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe