Rintaliivit

pöö peli pöö

Moi !
Milloin oikein pitäis alkaa käyttää rintaliivei? Älä pliis vastaa , et sillon ku on sen aika ! Minkä kokoiset rintojen pitää olla , et voi alkaa ! Mul on sen kokoiset ettei ne viel kunnolla ROIKU , jos pitää selkää suorana , mut jos pistän selän pyöreeks niin sit ne roikkuu vähän . Mut ne on sellaset et just ja just kämmebel peittää ne ... Kiitti sikana niille jotka vastaa !!!!

31

6537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_03

      käyttänyt toppeja jo?
      Vaikka olisikin pienet rinnat on hyvää tukea ne alusta lähtien. Jos et voi puhua asiasta äitisi kanssa niin isosiskon kanssa. Muuten voit aina kääntyä terkkarin puoleen.

      • Kjiihaa

        miks rintoi pitäis tukea jo alusta asti vaikka topeilki ?


    • chaidi

      hei! sinun olisi jo pitänyt alkaa käyttää niitä jo ajat sitten! niitä pitää alkaa käyttää kun ne alkaa kasvaa! kysy vanhemmiltasi enemmän.
      moi moi! xD

      • Häh ?

        Ei niitä pidä ! Et voi sanoo et pitää ! Mut haluisin itse tietää miks niit ''pitäis'' alkaa käyttää heti , ku rinnat alkaa kasvaa ?


      • heippa
        Häh ? kirjoitti:

        Ei niitä pidä ! Et voi sanoo et pitää ! Mut haluisin itse tietää miks niit ''pitäis'' alkaa käyttää heti , ku rinnat alkaa kasvaa ?

        riipputissejä


      • Hä?
        heippa kirjoitti:

        riipputissejä

        Miks ei sais tulla ? Tuleeks niist sit vai selkäkipui . . . ?


      • neito
        Hä? kirjoitti:

        Miks ei sais tulla ? Tuleeks niist sit vai selkäkipui . . . ?

        Kannattaa alkaa käyttämään sitten, kun rinnat erottuvat, vaikkapa silleen voit testata että jos ne kävellessä/juostessa/hyppiessä hölskyy ja se tuntuu inhottavalta. Silloin kannattaa hommata rintsikat. Nehän tukee mukavasti ja myös lämmittää vähän.
        Kyllä niitä kuppikokoja on AA-koosta lähtien, eli eiköhän sinulle löydy jo sopivat :) Rohkeasti vain kokeilemaan.

        Riipputissit saa hankkia se ken haluaa, mutta a)ne ei ole kovinkaan kauniit ja b) jos ne on isohkot niin todellakin voi tulla kipuja. Rintsikat pitää rinnat kauniissa muodossa ja ehkäisee myös selkä/hartiakipuja, itselläni on melko suuret rinnat ja jos käytän vaikkapa pelkkiä niskan takaa solmittavia bikineitä niin puolen tunnin sisällä alkaa armottomasti sattua niskaan :/

        Mut kannattaa hommata jo :)


      • Tare
        Hä? kirjoitti:

        Miks ei sais tulla ? Tuleeks niist sit vai selkäkipui . . . ?

        Ei mutta pirun rumat ovat riippu tissit


    • Tyttö

      Entiiä mist oon lukenu et oikee aika ois sit ku laitat kynän rintojen alle ja se pysyy siinä...sillee muyt oikee aikahan on sillon ku ite haluut.

      • tyttö

        minun mielestäni sinun kannattaisi ostaa sellainen alu toppi joka tukee rintaa sinulle luultavasti juuri sopivasti! :D eli alu toppi ostoksille hetimmiten :D


    • 92_tyttö

      ei sun kannata vielä oikeita ostaa jos kämmen tuskin peittää rinnan (eikä ne riippurinnat muuten hetkessä tuu,eikä välttämättä lainkaan vaikkei käyttäis rintsikoita koskaan,riippu ongelma tulee yleensä vasta iso rintaisille!)mutta voit kokeilla toppeja ja harjoitusrintsikoita.Toi kynä vinkki on myös hyvä ja se hölskyykö rinnat inhottavasti juostessa.Kiinnostaisi vielä minkä ikäinen oot ja onko menkat alkanu.Yleensä rintsikoita tarvii eniten menkkojen alettua,menkkojen jälkeen rinnat on yleensä kehittyny melko kunnolla. :D

      • kyselijä:-)

        Jos on valkovuoto niin onko sillon yleensä alkanu rinnat kehittyyn? Ja jos on jo vähän ristiselkä kippee? Kiitos tosi paljon jos osaisitte vastata:-) eihän tämä maksa jos kirjoittaa?


    • ammuu

      Joku kolumninsti hesarissakin selitti, että rintaliivien käyttö kuuluu naisena olemiseen. Paskapuhetta, ei rintaliivit tee naisesta yhtään naisempaa. Sitten murroikäiset haluaa käyttää mahdollisimman äkkiä rintaliivejä ollakseen naisia.
      Voivoi kun rinnat ei vielä roiku, jolloin rintaliivit vaan "on siinä" eivätkä "tee mitään".

      Pitäiskö antaa joku määritelmä milloin rintaliivejä pitää alkaa käyttämään? Ei sellaista ole. Silloin, kun koet siihen fyysistä tai sosiaalista tarvetta. On sellaisiakin naisia, jotka eivät käytä rintsikoita ollenkaan, vaikka melkoinen sosiaalinen pakkohan se taitaa Suomessa olla.

    • Viesti 14+17=?

      Hihii, yli 6 vuotta vanha viestiketju... Mä olen rohkee ja uskallan mennä vaikka ostarille ilman liivejä. Pojat kyllä tykkää kun tissit hytkyy ja itekin tykkään siitä :)

    • Tyttö 16v.

      No itte en ainakaa käytä.

    • natural freedom

      rintaliivit on massasieluja varteen, oon vapaa enkä kahlitse rintojani liiveillä!

    • rintaexpertti

      sillonkun on 2km leveet ja pitkat kaikkiin suuntiin

    • Rlfneicldc

      Totuus on, että sillon kun itsestä tuntuu, että tarvitsee ne. Jotkut naiset eivät välttämättä koskaan käytä rintaliivejä, vain pelkkiä alustoppeja tai vastaavaa. Ja muistan joskus ala-asteella moni käytti kunnon rintaliivejä, vaikka ei olisi sillon vielä tosiaan tarvinnut. Ei sillä etteikö joku voisi jo ala-asteella tarvita.
      Ja äitiltä kantsii kysyä neuvoa, tai vaikka isosiskolta. Ne tietää nää asiat kyllä ja osaa auttaa sua parhaiten. ;)

    • Anonyymi

      Olen nyt menossa 4lk enkä voi käyttää kun vain isoja huppareita että rinnat eivät näy läpi. Olen käyttänyt 1lk asti perus lasten minitoppeja mutta olen kesällä miettinyt että milloin ostaisin rintaliivit. En halua keskustella aiheesta vanhempien enkä terkarin kanssa. Mutta olisiko minulla nyt ihan hyvä aika hankkia rintaliivit. Mutta kaverini aloitti niiden käytön jo 2lk enkä minä ole vielä aloittanut. Ja koulussa myös nauretaan että minulla ei ole rintaliivejä. Koska kaikki hankki 3lk mutta itse en aloitanut. Mitä teen??

      • Anonyymi

        kannattaa ehdottomasti keskustella asiasta esim. äitisi kanssa sillä näin saat itsellesi kunnolliset rintaliivit jos sellaiset siis itse haluat ja/tai tarvitset, jos puhut asiasta muille he kyllä ymmärtävät. (Varsinkin jos he ovat naispuolisia) Niiden käytöllä tosin ei ole mitään kiirettä ja se on todellakin täysin luonnollinen asia eikä sitä tarvitse hävetä


      • Anonyymi

        Hei sie nyt vitos luokkalainen älä mieti pitäisikö sinun hankkia jos et itse halua. Kelläkään ei ole oikeutta nauraa sinulle. Hanki sitten kun tahdot ;-D


    • Anonyymi

      Moi en sit tiiä miten ton ylä jutun saa pois no iha sama. Hei oon 10 vanha tyttö töytän tän vuoden elokuussa 11 ja mietin pitäiskö hankkii rintsikat ku jos mul on vaalee tee paita esim ja topit alla nii mulla näkyy läpi pitää joko olla urheilu liivit jokka hukkasin ja ne oli mun iso siskon vanhat tai äiti heitti pois mut mul näkyy kaikista läpi vaitsi tosi tummista nii pitäiskö hankkii rintsikat? Mut mun iso sisko joka on 17 sai vasta 12-13 vanhana rintsikat ja mun äiti ei saanu käyttää ku se oli lapsi-nuori

    • Ite oon 08 ja alotin nelosella rintsikoiden käyttämisen kun juokseminen alkoi sattua kun rinnat pompottivat ylösalas en kuitenkaan liikkatunneilla viitsi käyttää niitä koska en halua että kaverit näkevät. Sitten kun tuntuu siltä että on valmis voi ostaa liivit. Suosittelen Lindeksin perus liivejä koska heillä on hyviä kokoja, Äiti voi myös auttaa :)

      • urheillessa tulee olla urheiluliivit


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        urheillessa tulee olla urheiluliivit

        Mistä sinäkin 40v pervo tiiät


    • Anonyymi

      (aik vanha juttu mut ihsm) Oon 11 vuotias tyttö ja aattelin harkita ostaa rintaliivit. Mulla ei oo menkt vie alkanu, mut mun rinnat on alkanj kasvaa. Ois kiva jos voisitte kertoo

      • Anonyymi

        Mäkin oon 11v tyttö ja mietin samaa mun rinnat on alkanu jo kasvaa ja ne näkyy läpi olin äitin kaa kaupas ja katoin sellasta lasten toppii ja äiti sano et sä vielä tartte omasta mielestä tarttisin mut en tiiä ehkä voisit kohta ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon 11v tyttö ja mietin samaa mun rinnat on alkanu jo kasvaa ja ne näkyy läpi olin äitin kaa kaupas ja katoin sellasta lasten toppii ja äiti sano et sä vielä tartte omasta mielestä tarttisin mut en tiiä ehkä voisit kohta ostaa

        Siis mä oon 11 oon käyttänyt minitoppia 1-2 vuotta ja siitä on ollu apua jos esim. Tuulee jotai kipuja. Olin miettiny rintsikoiden hankkimista ku mulla tuli 9w pimppiin karvat ja se on ihan hyshys juttu mulla on myös valkovuotoa. Muilla mun ikäisillä ei oo mitää sellaisia. Ja kans kaikki kehittyy omaa tahtii et jotkut mun kaverit on ihan lautoja ja yks kerran sano liikassa sillee pilkallisesti "Miks te käytätte rintsikoita me ollaan vasta 9!" Me selitettiin sille et joillain (esim mul) on jo kasvanu. TSEMPPII kaikille juil on ongelmii tän asian kans. #GoGirls. Naiset pitää yhtä!!!❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      15vuotiaana

    • Anonyymi

      no mä aloin käyttää 9v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe