miten pääsen habbo staffiksi tai saan habbo staffin oikeudet sanokaa jooko pliiiiiiiis
................................................................
ä
äää
sanokaaa jooooooooooooooooooooooooooooko
miten pääsen habbo staffiksi tai saa habbo staffin oikeudet???
9
1125
Vastaukset
- hackman..,.,,.
heitä tietokoneesi uuniin
- pritnii
Hakemalla Sulake:lle töihin.
- evoli totuli
kun ilmaseksi! pliis kerro
- pritnii
evoli totuli kirjoitti:
kun ilmaseksi! pliis kerro
Jos menet töihin, niin ei se mitään maksa. Päin vastoin saat töissä käymisestä rahaa.
Tosin staffina sinulla pitäisi olla ikää..
..ja sinun pitäisi pysyä kaidalla tiellä ja unohtaa kaikki ilmaiset poppakonstit.. Koska sellaisia ei ole.
Et voi päästä staffiksi muilla tavoilla. Vanha huijauskikka, jos joku väittää sen olevan mahdollista!
Kuules tiedän, että olet jokin about 10 vuotias. Niin et pääse staffiksi, koska olet liian nuori töihin. Kokeile noin 6-8 vuoden päästä, niin olet 16-18 vuotias. Itsekkään en ole sulakkeella töissä, mutta kaverini on. Kaverini on nytten 19 vuotias. Ja kannattaa harkkia sitä, koska sieltä saa huonoa palkkaa, ja se on aika nörttiä, koska siellä pitää olla kokoajan töissä. Kokeile mennä fazeriin jossa itse olen aloittelia. Mutta älä nyt koska olet vieläkin liian nuori =). Ottakaa kaveriksi Gladiatus se on yksi minun kaverin kavereista. Mukavaa päivän jatkoa T. Tuntematon.
- Ertskemmmmmmm
Moi retroissa yleensäkään tarvi olla sulatella töissäcvaan voi lähettää hakemuksia esim retrot.nettiiin yv viestillä, esim minä olen toinen vara omistaja keksimaassa. Se on niin helppoa.
- Retroilija
Retroihin ei pääse henkilökuntaan kinuamalla, huonolla käytöksellä!
Hakemuksen voi lähettää niin ehkäpä olet jonakin päivän henkilökunnassa.
Ei tarkoittanu habboa vaan retroja. - Retroilija
Retroihin ei pääse henkilökuntaan kinuamalla, huonolla käytöksellä!
Hakemuksen voi lähettää niin ehkäpä olet jonakin päivän henkilökunnassa.
Ei tarkoittanu habboa vaan retroja. - outosaati
:o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851967- 431560
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!601240- 731110
- 761100
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon251035- 591011
- 35977
- 38866
- 39824