tuulimylly

pörrääjä

Mistä löytäisin hyvät ohjeet kuvien kera pihatuulimyllyn rakentamiseen? Kaipaisin pikaista vastausta. Kiitoksia jo etukäteen!

23

22987

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävä

tuulimyllyn tekeminen on työläämpi juttu mitä voisi kuvitella.Varsinkin jos on olemassa esteettisyys ja toiminnallisuus vaatimuksia.

Älä ala jos et pysty hatusta suunittelemaan.

• piirustuksia

http://images.google.fi/images?q=tuulimylly&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&percentage_served=100&sa=N&tab=wi

tuolla linkissä on loputtomasti tuulimyllyjen kuvia. Ota sieltä vinkkiä, kun aloitat rakentaan, kaikki mallit on oikeita.

Tuulimyllyn ollen rakentanut ja vinkkinä neuvoisin kaikki liikkuvat osat kuulalaakeroimaan ja vieläkin tärkeämpää ne on kosteusuojattava.

Jos perheessä on pieniä lapsia on mylly sijoitettava siten, ettei pyörivä siipi kopsi päähän. Omani ottaa tuulella liiankin paljon kierroksia.

• yhteystiedot

laitatko tiedot, minne laitan tuleen ja missä muodossa haluut kuvat ja selostukset.
      Tällä hetkellä ovat .pdf muodossa tai sitten paperilla.

• pörrääjä

• tuleen
        pörrääjä kirjoitti:

Jos sähköpostiin laittaisit. Osoite: [email protected]

Lähtee tänään puoliltapäivin tuleen yhden mallin kuvat.

• arska100
        tuleen kirjoitti:

Lähtee tänään puoliltapäivin tuleen yhden mallin kuvat.

Laitatko tuulimyllyn piirustukset myös minulle tulemaan. Terveisin,
        Arto

• Tuulimylläri

Sain vinkin, että täältä löytyisi tuulimyllyn piirustukset. Olisin kiitollinen, jos saisin pdf-muodossa osoitteeseen [email protected]. Kiitos!

• gu5

Jos vielä luet tätä viestiketjua, niin voitko lähettää piirustukset myös minulle sähköpostiin.
        [email protected]

KIITOS !

• Nimetön
        gu5 kirjoitti:

Jos vielä luet tätä viestiketjua, niin voitko lähettää piirustukset myös minulle sähköpostiin.
        [email protected]

KIITOS !

Hei.Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi lähettää minullekkin tuulimyllyn piirustukset.. Terveisin Esa.

• voitko lähettää myös minulle ohjeet ja piirustukset tuulimyllystä.

• Sa ka ri
        [email protected] kirjoitti:

voitko lähettää myös minulle ohjeet ja piirustukset tuulimyllystä.

...ainakin pääkaupunkiseudulla: http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/tTee se itselle = G{232}or det sj{232}alv /ttee se itselle gz~cr det sjz~blv/1,10,10,B/frameset&FF=ttee se itselle gz~cr det sjz~blv gjz~cr det selv 12 tuulimylly ja muita koristeita pihaan vindmz~clla och andra trz~bdg&1,1,
        Eiköhän ko.teos löydy muistakin kirjastoista tai kirjakaupoista.

• pts1

hei!

vieläkö sais tuulimyllyn piirustuksia,jos saan niin laitatko tuleen. [email protected]

• laittaa

kOitin eilen laittaa antamaasi osoitteeseen useammankin sähköpostin kautta, mutta postilaatikkoon ei ilmeisesti mahdu, ainakin sellaisen ilmoituksen sain.
      Laitoin sinulle meiliä muuten, että voisin laitta apaperilla.

• Tuulivoiman puolesta

Katsoppa http://www.ekomobiili.fi. Siellä on esitelty ainakin pari toimivan oloista itserakennettua sähköä tuottavaa tuulimyllyä ja vähän muutakin.

• petasa

terve! vieläkö sais tuulimyllyn piirustuksia, tänne voi lähettää. [email protected]

• pawelli

Monenko kw? miten korkealle? Ovat gener. niin edullisia (pienet esim 1-2kw)että en itse alkaisi rakennella.Jos taas aiot hyötyä laitteesta niin on oltava 2-5kw suoraan muutettuna 230v, silloin on todellista hyötyä.

• jeris
        pawelli kirjoitti:

Monenko kw? miten korkealle? Ovat gener. niin edullisia (pienet esim 1-2kw)että en itse alkaisi rakennella.Jos taas aiot hyötyä laitteesta niin on oltava 2-5kw suoraan muutettuna 230v, silloin on todellista hyötyä.

Onko kellään tietoa mistä löytyisi juoksevan joutsenen näköinen tuulimylly? Olen nähnyt sellaisen toimivana Jerisjärven tiehaarassa ja oli kyllä veikeä ilmestys. Onko kellään kuvia tai ohjeita?

• jeris
        jeris kirjoitti:

Onko kellään tietoa mistä löytyisi juoksevan joutsenen näköinen tuulimylly? Olen nähnyt sellaisen toimivana Jerisjärven tiehaarassa ja oli kyllä veikeä ilmestys. Onko kellään kuvia tai ohjeita?

Vaimo muisti, että juokseva lintu onkin hanhi eikä joutsen. Siis tietoja/kuvia "Hannu"-hanhi-tuulimyllystä?

• Tepsi

Mulla meni kans tuulimyllyn tekoon melkein vuosi ja 500 litraa keskiolutta.

• "hyötykäyttöön"
    • laaksone

Jos jollakin piirustukset tallessa otan mielelläni ne vastaan osoitteeseen: laaksonen.mika(ät)hotmail.com

Kiitosta

• kirjastokaukolainaa

• myllytön mylläri

Minäkin haluaisin rakentaa koristetuulimyllyn pihaamme, löytyisikö piirrustuksia n. metrin korkuiselle myllylle, kiitos.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe