tuulimylly

pörrääjä

Mistä löytäisin hyvät ohjeet kuvien kera pihatuulimyllyn rakentamiseen? Kaipaisin pikaista vastausta. Kiitoksia jo etukäteen!

23

22741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtävä

      tuulimyllyn tekeminen on työläämpi juttu mitä voisi kuvitella.Varsinkin jos on olemassa esteettisyys ja toiminnallisuus vaatimuksia.

      Älä ala jos et pysty hatusta suunittelemaan.

    • piirustuksia

      http://images.google.fi/images?q=tuulimylly&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&percentage_served=100&sa=N&tab=wi

      tuolla linkissä on loputtomasti tuulimyllyjen kuvia. Ota sieltä vinkkiä, kun aloitat rakentaan, kaikki mallit on oikeita.

      Tuulimyllyn ollen rakentanut ja vinkkinä neuvoisin kaikki liikkuvat osat kuulalaakeroimaan ja vieläkin tärkeämpää ne on kosteusuojattava.

      Jos perheessä on pieniä lapsia on mylly sijoitettava siten, ettei pyörivä siipi kopsi päähän. Omani ottaa tuulella liiankin paljon kierroksia.

    • yhteystiedot

      laitatko tiedot, minne laitan tuleen ja missä muodossa haluut kuvat ja selostukset.
      Tällä hetkellä ovat .pdf muodossa tai sitten paperilla.

      • pörrääjä

      • tuleen
        pörrääjä kirjoitti:

        Jos sähköpostiin laittaisit. Osoite: [email protected]

        Lähtee tänään puoliltapäivin tuleen yhden mallin kuvat.


      • arska100
        tuleen kirjoitti:

        Lähtee tänään puoliltapäivin tuleen yhden mallin kuvat.

        Laitatko tuulimyllyn piirustukset myös minulle tulemaan. Terveisin,
        Arto


      • Tuulimylläri

        Sain vinkin, että täältä löytyisi tuulimyllyn piirustukset. Olisin kiitollinen, jos saisin pdf-muodossa osoitteeseen [email protected]. Kiitos!


      • gu5

        Jos vielä luet tätä viestiketjua, niin voitko lähettää piirustukset myös minulle sähköpostiin.
        [email protected]

        KIITOS !


      • Nimetön
        gu5 kirjoitti:

        Jos vielä luet tätä viestiketjua, niin voitko lähettää piirustukset myös minulle sähköpostiin.
        [email protected]

        KIITOS !

        Hei.Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi lähettää minullekkin tuulimyllyn piirustukset.. Terveisin Esa.


      • voitko lähettää myös minulle ohjeet ja piirustukset tuulimyllystä.


      • Sa ka ri
        [email protected] kirjoitti:

        voitko lähettää myös minulle ohjeet ja piirustukset tuulimyllystä.

        ...ainakin pääkaupunkiseudulla: http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/tTee se itselle = G{232}or det sj{232}alv /ttee se itselle gz~cr det sjz~blv/1,10,10,B/frameset&FF=ttee se itselle gz~cr det sjz~blv gjz~cr det selv 12 tuulimylly ja muita koristeita pihaan vindmz~clla och andra trz~bdg&1,1,
        Eiköhän ko.teos löydy muistakin kirjastoista tai kirjakaupoista.


      • pts1

        hei!

        vieläkö sais tuulimyllyn piirustuksia,jos saan niin laitatko tuleen. [email protected]


    • laittaa

      kOitin eilen laittaa antamaasi osoitteeseen useammankin sähköpostin kautta, mutta postilaatikkoon ei ilmeisesti mahdu, ainakin sellaisen ilmoituksen sain.
      Laitoin sinulle meiliä muuten, että voisin laitta apaperilla.

    • Tuulivoiman puolesta

      Katsoppa http://www.ekomobiili.fi. Siellä on esitelty ainakin pari toimivan oloista itserakennettua sähköä tuottavaa tuulimyllyä ja vähän muutakin.

    • petasa

      terve! vieläkö sais tuulimyllyn piirustuksia, tänne voi lähettää. [email protected]

      • pawelli

        Monenko kw? miten korkealle? Ovat gener. niin edullisia (pienet esim 1-2kw)että en itse alkaisi rakennella.Jos taas aiot hyötyä laitteesta niin on oltava 2-5kw suoraan muutettuna 230v, silloin on todellista hyötyä.


      • jeris
        pawelli kirjoitti:

        Monenko kw? miten korkealle? Ovat gener. niin edullisia (pienet esim 1-2kw)että en itse alkaisi rakennella.Jos taas aiot hyötyä laitteesta niin on oltava 2-5kw suoraan muutettuna 230v, silloin on todellista hyötyä.

        Onko kellään tietoa mistä löytyisi juoksevan joutsenen näköinen tuulimylly? Olen nähnyt sellaisen toimivana Jerisjärven tiehaarassa ja oli kyllä veikeä ilmestys. Onko kellään kuvia tai ohjeita?


      • jeris
        jeris kirjoitti:

        Onko kellään tietoa mistä löytyisi juoksevan joutsenen näköinen tuulimylly? Olen nähnyt sellaisen toimivana Jerisjärven tiehaarassa ja oli kyllä veikeä ilmestys. Onko kellään kuvia tai ohjeita?

        Vaimo muisti, että juokseva lintu onkin hanhi eikä joutsen. Siis tietoja/kuvia "Hannu"-hanhi-tuulimyllystä?


    • Tepsi

      Mulla meni kans tuulimyllyn tekoon melkein vuosi ja 500 litraa keskiolutta.

    • "hyötykäyttöön"
    • laaksone

      Jos jollakin piirustukset tallessa otan mielelläni ne vastaan osoitteeseen: laaksonen.mika(ät)hotmail.com

      Kiitosta

      • kirjastokaukolainaa

    • myllytön mylläri

      Minäkin haluaisin rakentaa koristetuulimyllyn pihaamme, löytyisikö piirrustuksia n. metrin korkuiselle myllylle, kiitos.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe