Onko suomessa tällaisia tapauksia ja paikkoja joissa aaveet kantaa kaunaa ja voivat jopa tappaa ihmisen ?
AAVEISTA JOTKA KANTAVAT KAUNAA
7
1812
Vastaukset
- yön_varjo
Historiassa on kirjattu vain yksi "kummituksen" aiheuttama kuolema, joka tunnetaan paremmin Bellin Noitana, mutta näin siis olen kuullut, en aivan varma ole :)
- Sanji1
Tällekö se tuleva leffa perustuu? Muistaakseni trailerissa selitettiin jostain "ainoasta tapahtumasta, jossa kummitus on aiheuttanut ihmisen kuolema" tjsp. Vaikutti ihan mielenkiintoiselta, harvemmin noita 1800-luvulle perustuvia kauhuleffoja näkee :)
- arkkienkeli-mikael
Olen itse ollut paikassa jossa oli sellaisia aaveita.
Kuhmoisissa 100v vanhassa omakotitalossa keskellä metsää.
Aistin henget ja näin unia jossa minua varoitettiin heistä.
Karkoitin kuitenkin aaveet pois maan päältä sieltä.
Esineitä katoili,ihmiset katosivat,kuolleita eläimiä ympäriinsä yms.
Siksi poistin aaveet rakennuksesta.- Henkilö eräs vaa
Että sinne on kadonnut myös eläviä ihmisiä.
- arkkienkeli-mikael
Henkilö eräs vaa kirjoitti:
Että sinne on kadonnut myös eläviä ihmisiä.
Oli joo...Varkaita, lapsia, karkureita, eläimiä, ja muuta sellasta....
Mutta ei enää piiitkään aikaan...
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huolta - ;;;:::::::::::::::::
arkkienkeli-mikael kirjoitti:
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huoltaMinä vuonna tapahtui viimeinen katoamistapaus.
- Pulizer
arkkienkeli-mikael kirjoitti:
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huoltaNämä kevään räntäkelit ovat todella ikäviä varsinkin kun ne liuottavat vanhat piparkakkutalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908