Onko suomessa tällaisia tapauksia ja paikkoja joissa aaveet kantaa kaunaa ja voivat jopa tappaa ihmisen ?
AAVEISTA JOTKA KANTAVAT KAUNAA
7
1792
Vastaukset
- yön_varjo
Historiassa on kirjattu vain yksi "kummituksen" aiheuttama kuolema, joka tunnetaan paremmin Bellin Noitana, mutta näin siis olen kuullut, en aivan varma ole :)
- Sanji1
Tällekö se tuleva leffa perustuu? Muistaakseni trailerissa selitettiin jostain "ainoasta tapahtumasta, jossa kummitus on aiheuttanut ihmisen kuolema" tjsp. Vaikutti ihan mielenkiintoiselta, harvemmin noita 1800-luvulle perustuvia kauhuleffoja näkee :)
- arkkienkeli-mikael
Olen itse ollut paikassa jossa oli sellaisia aaveita.
Kuhmoisissa 100v vanhassa omakotitalossa keskellä metsää.
Aistin henget ja näin unia jossa minua varoitettiin heistä.
Karkoitin kuitenkin aaveet pois maan päältä sieltä.
Esineitä katoili,ihmiset katosivat,kuolleita eläimiä ympäriinsä yms.
Siksi poistin aaveet rakennuksesta.- Henkilö eräs vaa
Että sinne on kadonnut myös eläviä ihmisiä.
- arkkienkeli-mikael
Henkilö eräs vaa kirjoitti:
Että sinne on kadonnut myös eläviä ihmisiä.
Oli joo...Varkaita, lapsia, karkureita, eläimiä, ja muuta sellasta....
Mutta ei enää piiitkään aikaan...
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huolta - ;;;:::::::::::::::::
arkkienkeli-mikael kirjoitti:
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huoltaMinä vuonna tapahtui viimeinen katoamistapaus.
- Pulizer
arkkienkeli-mikael kirjoitti:
Mutta nytpä siitäkään ei ole enää huoltaNämä kevään räntäkelit ovat todella ikäviä varsinkin kun ne liuottavat vanhat piparkakkutalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1502465Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.51770Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731515Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin311346- 621094
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes171038- 601002
- 318966
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40822Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44788