Ootteko saamaa mieltä ,että 4-elokuvassa jäi joitain "tärkeitä" juttuja pois. Kun on lukenut kirjan ja katsoo elokuvan jää mieli vähän tyhjäks: missä ne parhaat kohtaukset on? Elokuvaa on muokattu aivan liikaa... Ymmärrän kuinka vaikeaa sen tekeminen on ollut ,mutta rehellisesti: onko Rowling tyytyväinen elokuvaan? Sehän sentään kirjoitti se kirjan... Saako elokuvaan lisätä ohjaajan keksimiä kohtauksia, joita ei sanallakaan mainittu kirjassa...
Elokuva
8
527
Vastaukset
- laama-92
mutta elokuva on elokuva ja kirja on kirja. ja kirja on huomattavasti parempi mutta on elokuvakin hyvä
- khyllä
ihan liikaa oli jätetty pois. Ne ois voinu kyllä tehä kaks leffaa tosta, mut ei käyny warner brossille, ku muistaakseni jostain luin et ne meinas tehä siit kaks leffaa mut warner bros halus et se ahdetaan yhteen leffaan. Kylhä siitä jäi tosi paljon pois. Ihan pelottaa aatellakki et minkälaine viitosleffasta tulee...
- Kinuski
Tämän keskustelun perusteella näytän olevan yksin mielipiteideni kanssa..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=678&posting=22000000015287416 - haukku24
3. Elokuvassakin jäi loppu kokonaan näkemättä. Harryn olisi vielä pitänyt ihastua Chohon, lentää tulisalamalla.. jne.
- lensikin tulisalamalla!!!
......kannattas kattoo leffa loppuun asti!!
- Winky
lensikin tulisalamalla!!! kirjoitti:
......kannattas kattoo leffa loppuun asti!!
Mutta chohon ihastumista ei ollut. :
- Dark-Blastoise
että Rowling on sanonu et elokuva pitää tehä erillaiseks ku kirja, mut ärsyttää ku Riesua ei oo mukana elokuvissa >:(
Mun tietääkseni elokuva ja kirja ovat kaks eri teosta. Eikä siitä oo ihan kaikkia kohtiaq karsittupois, kuten koetukset. Elokuva mun mielestä on parempi, ku kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406