vantaan koirapuistot?

--------

tietääkö kukaan onko vantaalla koirapuistoja,ja missä? koivukylä-korso alueella..

17

8526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiruli

      Heips!
      Korsossa on koirapuisto Sokevan edessä ennen junarataa.Osoitetta en valitettavasti tiedä.Se on radan länsipuolella.

    • -----------

      kiitos tiedosta! Sokevan tiedänkin, niin eiköhän se puistokin sieltä löydy!!!

      • nyt sokeaa

        Missähän ja mikähän se Sokeva on? Kertokaa ihmiselle joka on asunut Korsossa 2 päivää.


    • siellä Nesteen takana. Lisänä on "koularipuolikin".

    • Tipi

      Jos tänne päin eksyy, niin sotungissa on hyvät koirapuistot ja lenkkimahdollisuudet. Puistossa on kaksi tarhaa, joista toinen pienille ja aroille. Lisäksi löytyy agility-rata.

      Hakunilassa on koirapuisto laukkarinteen vieressä metsätilkussa, aika hämärässä.

      • lagottorakas

        tietääkö kukaan Onko vantaalla matarissa tai rekolassa koirapuistoa???


      • .öö..
        lagottorakas kirjoitti:

        tietääkö kukaan Onko vantaalla matarissa tai rekolassa koirapuistoa???

        Eipä taida olla. Lähin taitaa olla Koivukylässä, Nesteen takana, siirtolapuutarhan vieressä.


    • loveh

      mira?

      • xyxx

        siinä sokevan lähellä olevassa koirapuistossa mitään isompia 6kk ikäisiä pentuja? Sellasta kaveria tarvisi omalle pennulle tällä hetkellä. Kävin kesän lopulla sielä ja silloin oli ihan tyhjä puisto ja portti oli lukolla kiinni. Onkohan tämä puisto ollenkaan auki ihmetytti kun lukolla oli laitettu kiinni?


      • Kinkin
        xyxx kirjoitti:

        siinä sokevan lähellä olevassa koirapuistossa mitään isompia 6kk ikäisiä pentuja? Sellasta kaveria tarvisi omalle pennulle tällä hetkellä. Kävin kesän lopulla sielä ja silloin oli ihan tyhjä puisto ja portti oli lukolla kiinni. Onkohan tämä puisto ollenkaan auki ihmetytti kun lukolla oli laitettu kiinni?

        Missä sokeva sitten on korsossa? Onkohan metsola alueella koirapuistoja?tai mikkolassa?


      • seropin äiti
        Kinkin kirjoitti:

        Missä sokeva sitten on korsossa? Onkohan metsola alueella koirapuistoja?tai mikkolassa?

        Ei taida olla Metsolassa eikä Mikkolassa, mutta kyllä olen siinä Metsolan lenkkipolulla koiria hihnassa nähnyt. Meillä on Tikkurilassa onneksi monta puistio, jossa meidän lapinkoira-saksanpaimenkoira tulee varmaan vielä loikkimaan. Nyt on vasta ...öö...12vko.


      • nfh
        seropin äiti kirjoitti:

        Ei taida olla Metsolassa eikä Mikkolassa, mutta kyllä olen siinä Metsolan lenkkipolulla koiria hihnassa nähnyt. Meillä on Tikkurilassa onneksi monta puistio, jossa meidän lapinkoira-saksanpaimenkoira tulee varmaan vielä loikkimaan. Nyt on vasta ...öö...12vko.

        http://www.vantaansanomat.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Koirapuiston-portin-aukeamisesta-syntyi-yli-vuoden-kestanyt-riita-Hakunilassa
        jossain hakunilassa oli se koirapuisto lukolla kiinni olisko sama puisto kuin artikkelissa


      • Koirahullu 97
        xyxx kirjoitti:

        siinä sokevan lähellä olevassa koirapuistossa mitään isompia 6kk ikäisiä pentuja? Sellasta kaveria tarvisi omalle pennulle tällä hetkellä. Kävin kesän lopulla sielä ja silloin oli ihan tyhjä puisto ja portti oli lukolla kiinni. Onkohan tämä puisto ollenkaan auki ihmetytti kun lukolla oli laitettu kiinni?

        Se isompi portti vaa on lukolla kiinni kun se on vaan huoltoautoja varte, kyllä siel yleensä paljonkin koiria pörrää =) itse oon siellä joka päivä =)


    • näin tääl

      Koivukylässä Kytöpuistossa yksi aitaus, Malminiityssä isojen ja pienten puoli, Havukosken ja Päiväkummun välillä Rekolanranta jossa yksi aitaus, ym.
      Katso Vantaan kaupungin sivuilta, siellä pitäisi olla jonkunlainen kartta ja koirapuistojen osoitteet.
      Turvallista ulkoilua, kysy ennen kuin menet...

    • Willit puistot

      Koivukylän,Havukosken,malminiityn,jättäisin väliin kyllä ,päiväs aikaan ehkä voisin mennä?!mut ei iltasella.on sen verran kokemusta näistä koirapuistoista kyl ,syy:( ihme hiippareita olen tavannut noissa puistoissa ,lähinnä sulan maan aikaan on siis näitä hiippareita ,ei talviaikaan ,vaikka koira varoittaa,tulevat iholle kiinni mut lähden silloin yleensäkin reipaasti pois koiran kanssa puistosta !

      PS:minulla on koira jonka säkä on 67cm ja on myös pelottavan näköinen monen mielestä?! joka on todellisuudessa todella lempeä otus:)

      • Willit puistot

        PS2:)vielä oikea pusu veikko tää meidän nuori-herra;) ja myös hyvää kevään alkua sinne kaikille nähdään puistossa päiväs aikaa !


      • Ei taistelukoiria puisto
        Willit puistot kirjoitti:

        PS2:)vielä oikea pusu veikko tää meidän nuori-herra;) ja myös hyvää kevään alkua sinne kaikille nähdään puistossa päiväs aikaa !

        Muistakaan koirapuiston pelisäännöt. Puistoon EI saa viedä dominoivia tai aggressiivisia uroskoiria. Korsossa on muutamia taistelukoiria jotka hyökkäävät suoraan toisten urosten kimppuun.

        Koiranomistajalla on vastuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe