gallup ufoista

uffo nainen

Uskotko ufoihin? onko kokemuksia/ufoista?kuin moni on nähnyt ufon?onko kokenu yliluonnollisia juttuja?

21

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen hesasta

kerran kun olimme perheen kanssa mökillä, olin yksin onkimassa kun muut olivat syömässä.
      yhtäkkiä kuulin jotain huminaa yläpuoleltan ja kun katsoin veden pintaa jokin sininen ja hopean värinen kapseli heijastui siihen se liikui suht nopeasti eteen päin en uskaltanut katsoa ylös kun olin niin peloissani.
      saman iltana oli joku muukin nähnyt samalla alueelaa jonkin oudon valoilmiön kuulemma.
      olkohan tämä ufo?

• ufoihin

ei uskota,vaan kokemuksen/kokemuksien pohjalta TIEDETÄÄN.Itse asiassa kaikki täällä olijat "tietää" sen.Jotkut vaan eivät usko itseään.

• tuomaksia

on joka paikassa. Pitäisi oikein laittaa se oma sormi sinne haavaan, jotta itse uskoisi asian. Ei luoteta ja uskota mihinkään muiden henkilöiden havantoihin tai kokemuksiin.

• osoittanut
        tuomaksia kirjoitti:

on joka paikassa. Pitäisi oikein laittaa se oma sormi sinne haavaan, jotta itse uskoisi asian. Ei luoteta ja uskota mihinkään muiden henkilöiden havantoihin tai kokemuksiin.

että havaintoihin ei yleensä ole luottamista. Siksi tapaukset pitää ensin tutkia perusteellisesti ja sitten dokumentoida.

• fuel

uskon ufoihin ja olen nähnyt ufon mutta en usko siihen,että kaikki ufot olisivat tulleet avaruudesta

• hallanvartija

linjoilla ollaan täälläkin.
        PS.useita kokemuksia/kontakteja

• uffo mies

kontakti oli selvä muita erikoisia kokemuksia ei ole.Pakko uskoa

• hu huu

UFOihin uskominen on rinnastettavissa mihin tahansa eri uskontoihin. Kaikissa näissä uskonlahkoissa, pelastajat tulevat ylhäältä ja ovat ihmistä huimasti viisaampia ja mahtavempia. Ihmiset ovat niin primitiivisiä, että tarvitsevat jonkun heitä mahtavemman johtajan, oli se sitten joku Jumala taikka UFO-miehet.

UFO-uskonnossa pappeina toimivat erinäiset ufologit ja hihhuliporukoiden johtajat.

Mutta ihminen on itse luonut nämä ongelmansa (saasteet, nälkä, sodat yms). Meidän täytyy itse ominavuin selvitä niistä, ei meitä tule kukaan pelastamaan.

• wikiä-boyta
        hu huu kirjoitti:

UFOihin uskominen on rinnastettavissa mihin tahansa eri uskontoihin. Kaikissa näissä uskonlahkoissa, pelastajat tulevat ylhäältä ja ovat ihmistä huimasti viisaampia ja mahtavempia. Ihmiset ovat niin primitiivisiä, että tarvitsevat jonkun heitä mahtavemman johtajan, oli se sitten joku Jumala taikka UFO-miehet.

UFO-uskonnossa pappeina toimivat erinäiset ufologit ja hihhuliporukoiden johtajat.

Mutta ihminen on itse luonut nämä ongelmansa (saasteet, nälkä, sodat yms). Meidän täytyy itse ominavuin selvitä niistä, ei meitä tule kukaan pelastamaan.

niin luulet vähemmän.

• ali b
        hu huu kirjoitti:

"Mutta ihminen on itse luonut nämä ongelmansa (saasteet, nälkä, sodat yms). Meidän täytyy itse ominavuin selvitä niistä, ei meitä tule kukaan pelastamaan. "

Hyvin sanottu, näin asia juuri on. Meidän on itse korjattava omat jälkemme.

Mutta silti olen sitä mieltä että niitä on täällä. Enkä pidä niitä pelastajina tai jumalankorvikkeina. Tällä hetkellä pidän heitä vain tarkkailijoina, lastentarhanvahteina, tulevaisuudessa ehkä kumppaneina, mutta tuskin olen silloin enää elossakaan.

• uffo mies
        hu huu kirjoitti:

mutta olet väärässä suurin osa ufon nähneistä ei koskaan mainitse siitä kellekään just tollasten leimaajien pelossa.

• tot- ta
        uffo mies kirjoitti:

mutta olet väärässä suurin osa ufon nähneistä ei koskaan mainitse siitä kellekään just tollasten leimaajien pelossa.

he eivät lue sitä tietosanakirjasta, niinkuin jotkut. Elämää on muutoinkin kuin se mitä vain kirjoissa lukee.

• Sillä ei ole todisteita. Vaikea olisi uskoa vaikka lentävä lautanen pörräisi päänsä päällä jollei siitä saisi mitään todisteita, sillä jo ne mahdollisuudet kuinka muukalaiset olisivat tänne päässeet ja meidät löytäneet on jo niin kaukainen, että pitäisi hieroa silmiä parikin kertaa jos pieni virheä mies tapsuttelisi nenän eteen.

• epäilet

että he eivät voisi maata löytää,ajatteletko ehkä sen tietotaidon pohjalta,mikä meillä täällä maassa on? Luulin kyllä,että sullakin olisi edes vähän älliä..

• Sligger Slaimer
        epäilet kirjoitti:

että he eivät voisi maata löytää,ajatteletko ehkä sen tietotaidon pohjalta,mikä meillä täällä maassa on? Luulin kyllä,että sullakin olisi edes vähän älliä..

Muukalaiset löytää kenet tahansa kehittyneellä teknologialla. Mekin tehdään universumista tällä hetkellä 3d-karttaa, niin miksi heillä ei olisi sitten karttaa muista maailmoista ja tästä universumista. Kun teknologia on korkealla, voi tehdä silloin mitä tahansa melkeinpä. Ja muukalaiset on älykkäitä niin miksei he voi löytää meitä. Järkevä löytää asian ytimen paremmin kuin tyhmä.

Owashi ei ole vielä löytänyt asian ydintä, mitä tässä oikein tässä ufo asiassa tehdään, ja minkälainen maailma on. Astu ulos sieltä huoneesta auringonvaloon, huomaat kuinka maapallo on muuttunut aikojen kuluessa. Owashi, vaikka luulet että sinulla olisi vain se oikea tieto, meillä on se oikea tieto minun mielestäni. Sinä katsos katsot aina synkän tavan mukaan asiaa, eli siitä ei tule sitten yhtään mitään.

• ei sitä
        epäilet kirjoitti:

ole näiden kaikkien viestien lukemisen perusteella. Älä elätä itselläsi turhia toiveita tuosta.

• ali b

On monia keinoja löytää meidät. Tässä teorioita.

- Miljoonassa vuodessa on runsaasti aikaa etsiä ja kartoittaa galaksia, olettaen että nämä muukalaiset ovat meitä miljoona vuotta tai enemmänkin edellä.

- Teknologiakin etenee huimaa vauhtia jolloin etsintänopeus vain parantuu.

- Jos nämä muukalaiset kuuluvat johonkin liittoon muiden muukalaislajien kanssa, joita olisi vaikka sata tai tuhat, niin kartat laajenevat ja etsintänopeus tuhatkertaistuu.

- Maa on voituu löytää jo dinosaurusten aikana. Se merkittiin muistiin ja jätettiin jokin luotain valvomaan kehitystä. Myöhemmin kun tänne syntyi ihminen ja sivilisaatio kehittyi, kontaktia harvennettiin ja seuraaminen sekä havainnointi siirtyi näkymättömäksi(meille).

• annan
        ali b kirjoitti:

On monia keinoja löytää meidät. Tässä teorioita.

- Miljoonassa vuodessa on runsaasti aikaa etsiä ja kartoittaa galaksia, olettaen että nämä muukalaiset ovat meitä miljoona vuotta tai enemmänkin edellä.

- Teknologiakin etenee huimaa vauhtia jolloin etsintänopeus vain parantuu.

- Jos nämä muukalaiset kuuluvat johonkin liittoon muiden muukalaislajien kanssa, joita olisi vaikka sata tai tuhat, niin kartat laajenevat ja etsintänopeus tuhatkertaistuu.

- Maa on voituu löytää jo dinosaurusten aikana. Se merkittiin muistiin ja jätettiin jokin luotain valvomaan kehitystä. Myöhemmin kun tänne syntyi ihminen ja sivilisaatio kehittyi, kontaktia harvennettiin ja seuraaminen sekä havainnointi siirtyi näkymättömäksi(meille).

nyt teille hyvän neuvon:
        Hakekaa kirjastosta URANTIA kirja,rapiat 2000 sivua ja siellä on kaikki,mitä on tapahtunut aikojen alusta asti,alkaen satoja miljoonia vuosia sitten,jatkuen nykypäivään,jne.
        Istukaa tukevasti sitä lukiessanne.
        Myös netissä on lyhyitä pätkiä siitä.

• Aenea

En tiedä, uskonko ufoihin. Koskaan en ole ufoa nähnyt. Haluaisin kyllä. En toisaalta usko, että kaikki ufoja nähneet/kuvanneet olisivat jotenkin mielenvikaisia tai hörhöjä.

Jotain yliluonnollista olen (omasta mielestäni) kokenut, mutta se ei liity millään lailla ufoihin.

Kaikki paranormaalit ilmiöt ovat kiinnostaneet muksusta asti. Toivoisin että niille löydettäisiin selitys samalla kun ihmisten tietämys itsestään ja ympäristöstään lisääntyy.

• nipatsu900

ei mitään lentäviä lautasia oo olemas eikä oo mitään vihreitä ukkeileita oo olemassakaan näitä ufo hörhöjä riittää kyl paljon otetaan vaikka rauni leena luukanen kilde joka kertoo paskaa minkä jaksaa mä irtaannuin ruumiista ufo kävi mun luona kahvilla hyvä ettei kohta ala väittää et mä kävin marssissa vääntää paskat ja ryyppäämäs ja kusin sinne kans ja mä nussin sarvipäätä perseeseen ja ufo raiskas mut ja tungs dildon mun perseeseen joo ja mä tein sitä tätä ja tota ja sen naamasta ja ilmeestä näkee et toihan on ihan täys sekopää hakis hoitoon mut ku mummo on niin vitun tyhmä ei tajuu että on sairas ja hullu sekopää jonka todellisuuden taju on menny varmaa siinä kyseisessä auto kolarissa varmaan löi päänsä aika pahasti tiili seinään ku noin din dong paska aivo joka tarvi aivo hoitoo jos joku uskoo vihreisiin ukkeleihin ja lentäviin paistin pannuihin vai olikse pölykapseli vai joku lautanen aivan sama mut idiootti ja päästään seonnu ja tyhmä uskoo tollasta ihmiset järki käteen kuka tahansa voi keksii tollasta ja kaikki tietty uskoo sen tää nykyajan netti on sellanen paikka et tääl kaikki paska väitteet uskotaan sama kans mediassa tottakkai siel puhutaan paskaa minkä keretään et saatais rahaa ufo siel ufo tääl ufo mun hanuris kaikki on joo nyt mäki alan näkee ufoi taivaalla joku valkonen hiiren paska toi on se lautanen kato avaruus lautanen taivaalla lol tää nykyajan elokuvateollisuus ja media ja netti levittää niin paljon paska juttui näistä ufoista et kaikista herkkämielisimmät uskoo sen lol täytyy olla päässä vikaa jos tollaseen uskoo mut se onki sit toinen juttu mitä ne ufot todellisuudes on sen tiedän että kyseessä ei todellakaan oo mitään vihreitä miehiä eikä lentäviä lautasia mut ihan miten vaan ite en usko tollaseen paskaan jos joku usko omapahan on se ongelma ei mulla sit muuta ollukkaa. :D XD :D

• perseest......

Ja yön hiljaisina hetkinä suoli24.n kihomato huomasi tilaisuutensa tulleen ja pulpahti pinnalle.....lisääntyäkseen sankoiksi joukoiksi,toivoen skeptisen ilosanoman laajaa levitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      156
      2708
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2440
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      52
      2349
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2210
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      59
      1870
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      247
      1720
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    10. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1212
    Aihe