Suomi24:n Aprillipila

kiva juttu

Hyvä Aprillipila Suomi24:llä tää luettelo-juttu!
Sama oli Aamulehdessä se Pikaratikka-kokeilu;
montakohan ihmistä menee Kuninkaankadulle testaa-
maan uutta ratikkaa?????APRILLIA VAAN KAIKILLE!

12

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahaha..

      Tiesin heti sen luettelo-jutun aprillipilaksi, lol..

      • jestettk

        mut vähänkö ois hienoa jos tollanen luettelo ois:D ois vähän lukemista!


    • heh... minä kerkesin lukee sen läpi ennen kuin tajusin :D

      • :DD

        luin ton läpi ja kauhistelin enkä yhtään muistanu ees et tänään oli aprillipäivä, tiesin kyl, mut pääs unohtuu :DD


    • ghjghjkgk

      ihan hyvän pilan suomi24 keksiny :D

    • EllenApril

      onkin joku "Wälkky".. en olis uskonut

      Yes, Suomi24/YP&Toimitus ;D

      I liked That ;D

    • voi että

      Itse melkein menin halpaan, olisi aika kauheaa löytää tuommosesta luettelosta oma nimensä, IP-osoitteet ja kaikki. Hah hah, aika hyvä. >:D

      • en tajunnu

        Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!

        Hyvä pila kerta kaikkiaan!


      • "voi että"
        en tajunnu kirjoitti:

        Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!

        Hyvä pila kerta kaikkiaan!

        Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D


      • hahaa...
        "voi että" kirjoitti:

        Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D

        täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
        Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta.


      • hahaa......
        hahaa... kirjoitti:

        täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
        Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta.

        suurin osa täällä sanotusta on semmosta, mitä ei kukaan niistä sanojista oikeasti uskaltaisi / kehtaisi / tarkoittaisi sanoa.... Kirjotellaan ajattelemattomia

        Mut toisaalta tommonen luettelo olis HYVÄ :D:D:D vois alkaa näitäkin palstoja lukemaan, ihan eri asenteella. Nyt kun on semmonen lentävä lause melkein, että "Ai suomi24 keskustelussa sanottiin niin?" ku tarkotetaan että joku puhuu omiaan, paskaa, jollain ei ole mitään todisteita jostain.


    • tonno

      eeeeehhehheheee olin vähän aikaa ihan pihalla, tuleeko kaikki nolot jutut nyt julki ja vielä osoitteilla?!?!?! :D XD heh, hyvä juttu!!! hienoa, suomi24!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe