Suomi24:n Aprillipila

kiva juttu

Hyvä Aprillipila Suomi24:llä tää luettelo-juttu!
Sama oli Aamulehdessä se Pikaratikka-kokeilu;
montakohan ihmistä menee Kuninkaankadulle testaa-
maan uutta ratikkaa?????APRILLIA VAAN KAIKILLE!

12

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahaha..

      Tiesin heti sen luettelo-jutun aprillipilaksi, lol..

      • jestettk

        mut vähänkö ois hienoa jos tollanen luettelo ois:D ois vähän lukemista!


    • heh... minä kerkesin lukee sen läpi ennen kuin tajusin :D

      • :DD

        luin ton läpi ja kauhistelin enkä yhtään muistanu ees et tänään oli aprillipäivä, tiesin kyl, mut pääs unohtuu :DD


    • ghjghjkgk

      ihan hyvän pilan suomi24 keksiny :D

    • EllenApril

      onkin joku "Wälkky".. en olis uskonut

      Yes, Suomi24/YP&Toimitus ;D

      I liked That ;D

    • voi että

      Itse melkein menin halpaan, olisi aika kauheaa löytää tuommosesta luettelosta oma nimensä, IP-osoitteet ja kaikki. Hah hah, aika hyvä. >:D

      • en tajunnu

        Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!

        Hyvä pila kerta kaikkiaan!


      • "voi että"
        en tajunnu kirjoitti:

        Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!

        Hyvä pila kerta kaikkiaan!

        Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D


      • hahaa...
        "voi että" kirjoitti:

        Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D

        täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
        Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta.


      • hahaa......
        hahaa... kirjoitti:

        täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
        Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta.

        suurin osa täällä sanotusta on semmosta, mitä ei kukaan niistä sanojista oikeasti uskaltaisi / kehtaisi / tarkoittaisi sanoa.... Kirjotellaan ajattelemattomia

        Mut toisaalta tommonen luettelo olis HYVÄ :D:D:D vois alkaa näitäkin palstoja lukemaan, ihan eri asenteella. Nyt kun on semmonen lentävä lause melkein, että "Ai suomi24 keskustelussa sanottiin niin?" ku tarkotetaan että joku puhuu omiaan, paskaa, jollain ei ole mitään todisteita jostain.


    • tonno

      eeeeehhehheheee olin vähän aikaa ihan pihalla, tuleeko kaikki nolot jutut nyt julki ja vielä osoitteilla?!?!?! :D XD heh, hyvä juttu!!! hienoa, suomi24!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe