Hyvä Aprillipila Suomi24:llä tää luettelo-juttu!
Sama oli Aamulehdessä se Pikaratikka-kokeilu;
montakohan ihmistä menee Kuninkaankadulle testaa-
maan uutta ratikkaa?????APRILLIA VAAN KAIKILLE!
Suomi24:n Aprillipila
12
2604
Vastaukset
- Hahaha..
Tiesin heti sen luettelo-jutun aprillipilaksi, lol..
- jestettk
mut vähänkö ois hienoa jos tollanen luettelo ois:D ois vähän lukemista!
heh... minä kerkesin lukee sen läpi ennen kuin tajusin :D
- :DD
luin ton läpi ja kauhistelin enkä yhtään muistanu ees et tänään oli aprillipäivä, tiesin kyl, mut pääs unohtuu :DD
- ghjghjkgk
ihan hyvän pilan suomi24 keksiny :D
- EllenApril
onkin joku "Wälkky".. en olis uskonut
Yes, Suomi24/YP&Toimitus ;D
I liked That ;D - voi että
Itse melkein menin halpaan, olisi aika kauheaa löytää tuommosesta luettelosta oma nimensä, IP-osoitteet ja kaikki. Hah hah, aika hyvä. >:D
- en tajunnu
Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!
Hyvä pila kerta kaikkiaan! - "voi että"
en tajunnu kirjoitti:
Hehee, en ite tajunnu ku vasta sitten ku luin tätä keskustelua. :D Ois aika hirveetä ku kaikkien nimet, puhelinnumerot ja osoitteet näkyis julkisesti... On tullu itekki siis läheteltyä epäasiallisuuksia!
Hyvä pila kerta kaikkiaan!Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D
- hahaa...
"voi että" kirjoitti:
Sitä on itekin tultu lähetettyä ihan vitsilläkin jotain typerää ja kaikki sitten ois painettuna kansien välissä, oltas saatu maistaa omaa lääkettä. : D
täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta. - hahaa......
hahaa... kirjoitti:
täällä on purkanut joskus paineita ja kirjoittanut mitä sattuu huumorimielessä, anonymiteetin suojista.
Kyllä olis aika hyväkin toisaalta... loppuis netissä paskan puhuminen kerrasta.suurin osa täällä sanotusta on semmosta, mitä ei kukaan niistä sanojista oikeasti uskaltaisi / kehtaisi / tarkoittaisi sanoa.... Kirjotellaan ajattelemattomia
Mut toisaalta tommonen luettelo olis HYVÄ :D:D:D vois alkaa näitäkin palstoja lukemaan, ihan eri asenteella. Nyt kun on semmonen lentävä lause melkein, että "Ai suomi24 keskustelussa sanottiin niin?" ku tarkotetaan että joku puhuu omiaan, paskaa, jollain ei ole mitään todisteita jostain.
- tonno
eeeeehhehheheee olin vähän aikaa ihan pihalla, tuleeko kaikki nolot jutut nyt julki ja vielä osoitteilla?!?!?! :D XD heh, hyvä juttu!!! hienoa, suomi24!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522